Klopt, en die halen wij dan weer op als we de post in de ochtend naar de depots brengen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:48 schreef Herfstblad het volgende:
Leuk dat je af en toch blijft posten, Selestha
Ik weet niet of ik zou trakteren. Is hier niet echt gebruikelijk heb ik het idee. Mensen zijn hier altijd gewoon ineens weg.
@Rafierafie Ik sta ook altijd te koken als ik onterecht word beschuldigd
Vandaag weer wat H&Mpakjes die niet door de bus gingen, maar ook niet door de oranje bus. Hoezo "We geven alleen pakketjes die door de standaardbrievenbus passen, mee"? Ik heb het maar op het depot neergelegd
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, en die halen wij dan weer op als we de post in de ochtend naar de depots brengen.
Idem de lege tassen en bezorgrapporten.
Brievenbus pakjes, post etc, leveren wij weer af op de vestiging.
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, en die halen wij dan weer op als we de post in de ochtend naar de depots brengen.
Idem de lege tassen en bezorgrapporten.
Brievenbus pakjes, post etc, leveren wij weer af op de vestiging.
Ik ga absoluut niet alle subco's over 1 kam scheren want het meerendeel doet wel prima hun werk, maar op de zaterdag werken er meestal subco's die het niet weten of niet willen meenemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:52 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
[..]
Dat vermoeden had ik alHier neemt de chauffeur doordeweeks die dingen ook altijd mee.
Die van zaterdag wil nog weleens vergeten om dat soort dingen op te halen.
Nou ja, ik weet niet of degene die de post brengt ook de depots leegt op zaterdag. Die andere chauffeur neemt het altijd mee als hij voor de middagrit post komt brengenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga absoluut niet alle subco's over 1 kam scheren want het meerendeel doet wel prima hun werk, maar op de zaterdag werken er meestal subco's die het niet weten of niet willen meenemen.
Dat zal denk ik per regio verschillen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of degene die de post brengt ook de depots leegt op zaterdag. Die andere chauffeur neemt het altijd mee als hij voor de middagrit post komt brengen
Heb eens meegemaakt dat een subco vergeten was te scannen, om 18:30 op de vestiging dus een uitdraai, staat er "gemist" op. Was hij dus vergeten te scannen, brievenbus was wel geleegd btw.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Herfstblad het volgende:
Scannen doen ze hier wel altijd inderdaad.
Dat is lullig jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb eens meegemaakt dat een subco vergeten was te scannen, om 18:30 op de vestiging dus een uitdraai, staat er "gemist" op. Was hij dus vergeten te scannen, brievenbus was wel geleegd btw.
Kon hij terug om toch te scannen, kostte hem 1 uur extra rijden
Gebied waar ik de post rondrij is een half uur van de vestiging de depots idem.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:00 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Dat is lullig jaGebeurt hier ook weleens, maar mijn depot is 10 min rijden met de auto vanaf het VBG ofzo dus dat is makkelijker.
er zullen altijd mensen blijven die op ons neerkijken,het mooie is als je ze prive tegenkomt,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:27 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik had geen zin in dat gezeik en op die manier ben je het snelst van dat soort mensen af. Daarbij weet ik ook niet waar dat mens woont. Ik herkende d'r niet.
Ik had gisteren nog zo iemand. Die stond me al op te wachten, want ze verwachtte een brief. Maar die had ik niet, en toen werd ze me een partij driftig! Schreeuwen, stampvoeten, het was geen gezicht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef superkimmi het volgende:
ik heb 1x een vrouw gehad die buiten stond te wachten op iets wat ze wekelijks ontvangt, maar wat de laatste weken nooit aankwam en bij haar buurman (die een halfjaar weg was) werd bezorgd.. ik had t er niet tussen zitten en toen werd ze ook heel kwaad.. van: moet ik hier morgen weer staan, t komt altijd vandaag.. blablabla.. en toen kwam business post eraan lopen.. (die bezorgen hier ook nog).. en die hadden t dus.. ik kon bijna mn lachen niet inhouden toen ik die vrouw rood zag worden
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog zo iemand. Die stond me al op te wachten, want ze verwachtte een brief. Maar die had ik niet, en toen werd ze me een partij driftig! Schreeuwen, stampvoeten, het was geen gezicht.
Fris dagje trouwens vandaag, met die ijskoude regen
Dat heb ik vroegáh ook eens gehad. Brievenbus vergeten te scannen, moest ik terug. Maar wij hadden van alle brievenbussen in de goba kamer de streepjescode liggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook frapant als de uitdraai niet klopt btw![]()
Gemist = terug
Te vroeg = terug
Te laat dat mag![]()
Hoe krom
Slimquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik vroegáh ook eens gehad. Brievenbus vergeten te scannen, moest ik terug. Maar wij hadden van alle brievenbussen in de goba kamer de streepjescode liggen.![]()
Code opzoeken, scannen, eindcode scannen en uitlezen die pen.
We hadden meer van dat soort dingen. Officieel moesten we lossen bij een andere vestiging en daar ook scannen. Foto gemaakt van de code, uitprinten en onder de tafel plakken. Lossen op de eigen vestiging en dan een half uur later iemand van de expeditie de laatste code laten scannen en uit laten lezen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Slim
Dit jaar gaan we over op GPS in de auto's, weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn omdat ik een zgn "snelle Jelle" ben
dat moest geloof ik bij ons voor die ritten. Had je een heel lijstje met namen en codes erachter. Even scannen, zodat je je aangemeld had voor de rit. Dat aanmelden deed ik altijd al ergens in de ochtend, zodat ik na mijn autoroute nog even naar huis kon voordat ik naar de eerste klant moest.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:36 schreef dud0r het volgende:
Ik heb nog nooit een chauffeurscode gescand
Je moet nog uitkijken met dat soort geintjes. Wij hebben een keer iemand gehad die bussen moest lichten, en die dus ook gekopieerde foto's scande. Het kwam uit doordat de tijd tussen de scans veel te klein was. Had hij een bus gescand, en 5 seconden later eentje die 500 meter verderop stond. Die kon meteen z'n biezen pakken...........quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hadden meer van dat soort dingen. Officieel moesten we lossen bij een andere vestiging en daar ook scannen. Foto gemaakt van de code, uitprinten en onder de tafel plakken. Lossen op de eigen vestiging en dan een half uur later iemand van de expeditie de laatste code laten scannen en uit laten lezen.
Terwijl je zelf al thuis zat.![]()
Goeie oude tijd.
Gps in de auto lijkt me echt crap. Krijg jr van dat gezeik waarom heb je 10 minuten bij die klant gestaan?
nu met de bezuinigingen gaan ze nog meer op dat soort dingen letten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je moet nog uitkijken met dat soort geintjes. Wij hebben een keer iemand gehad die bussen moest lichten, en die dus ook gekopieerde foto's scande. Het kwam uit doordat de tijd tussen de scans veel te klein was. Had hij een bus gescand, en 5 seconden later eentje die 500 meter verderop stond. Die kon meteen z'n biezen pakken...........
dat zal net zo n flop als de rittenregistratie worden,als je teveel geremd ,hard gereden etc. kon je dit komen verklaren bij de vbg managerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Slim
Dit jaar gaan we over op GPS in de auto's, weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn omdat ik een zgn "snelle Jelle" ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |