Ook in mijn luxe wijk zie je meer brieven van incassobureaus, CJIB, aanmaningen van banken en huizen die te koop worden gezet, ondanks de dalende huizenprijzen. Dus ook de rijkere groepen worden geraakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:34 schreef KWAKje het volgende:
zijn er meer ervaringen met zulke verhalen?
Je vergeet het zeil magazinequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:20 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Ook in mijn luxe wijk zie je meer brieven van incassobureaus, CJIB, aanmaningen van banken en huizen die te koop worden gezet, ondanks de dalende huizenprijzen. Dus ook de rijkere groepen worden geraakt.
Aan de andere kant ook nog genoeg Audi magazines, Golf-tijdschriften en Elseviers, dus blijkbaar is er ook in tijden van crisis genoeg te graaien verdienen.
Ik had geen zin in dat gezeik en op die manier ben je het snelst van dat soort mensen af. Daarbij weet ik ook niet waar dat mens woont. Ik herkende d'r niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Excuses aanbieden ... Ik had dr even fijntjes vermeld dat dr post in de toekomst voortaan uit de groenbak mag halen.
Ik ga de discussie ook nooit (meer) aan hoor! Heeft toch weinig zin en levert een hoop gedoe op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:27 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik had geen zin in dat gezeik en op die manier ben je het snelst van dat soort mensen af. Daarbij weet ik ook niet waar dat mens woont. Ik herkende d'r niet.
Maar ondertussen sta ik iedere keer te koken van binnenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ik ga de discussie ook nooit (meer) aan hoor! Heeft toch weinig zin en levert een hoop gedoe op.
Hier ook wel eens zoiets gehad bij een flat vol bejaarden. Ik viel in voor een collega die daar al jaren loopt en die echt wel goed werkt. Maar daar zou overal continu post verkeerd bezorgd worden en dat was zeker weten van PostNL... ik vroeg voorzichtig of het misschien kon zijn van andere bedrijven? Nee hoor! Ze keken me ook echt zo aan van waar heb je het over. Nee ze wisten zeker dat het door ons kwam.
Met excuses ben je er idd het snelste vanaf
Ja zeker, ik heb één adres dagelijks minimaal 2 CJIB brieven ontvangt, en brieven van schuldeisers, banken, de gemeente, de belastingdienst en de leukste, de reclasseringquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:34 schreef KWAKje het volgende:
ik heb een paar weken geleden in 1 keer, op hetzelfde adres, 18 brieven van het cjib bezorgd (die paarse streep valt altijd wel op). sindsdien let ik een beetje op bij dat adres. ik merk dat ze veel post krijgen van incassobureaus, deurwaarders, banken, telecombedrijven, advocaten en raad voor de rechtsbijstand. je kunt je het achterliggende verhaal wel voorstellen.
inmiddels heb ik de bijbehorende mensen bij hun voordeur aangetroffen terwijl zij met elkaar in gesprek waren. de hele straat kon duidelijk horen dat zij het niet eens waren met elkaars standpunt. hun uiterlijke verschijning was net zo armoeiig als hun post. trouwens, hun voortuin ziet er net zo armoeiig uit.
ben benieuwd of ze door de screening komen van "uitstel van executie". want daar hebben zij zich vast al aangemeld (ik neem aan dat het een koophuis betreft aangezien ik daar nog geen post van een woningbouwvereniging heb bezorgd).
deze mensen kunnen duidelijk niet zelfstandig door het leven. en dat is zowel sneu als ergerlijk.
overigens heb ik in mijn wijk nog nooit een audi-brochure mogen bezorgen.
zijn er meer ervaringen met zulke verhalen?
nee, zij kunnen meer zaken regelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:00 schreef asabeta1 het volgende:
Ik heb hier een formulier voor het aanvragen van Nationale Hypotheek Garantie. Weet iemand wie deze moet invullen? Ik heb het al aan mijn teamcoach gevraagd en hij zegt dat ik dat nummer moet bellen op de salarisstrook maar dat is toch alleen voor salarissen?
Heb net dat formulier bekeken en het enig wat hij weet is jouw werksituatie. Dus alles omtrent je contract en persoon.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:00 schreef asabeta1 het volgende:
Ik heb hier een formulier voor het aanvragen van Nationale Hypotheek Garantie. Weet iemand wie deze moet invullen? Ik heb het al aan mijn teamcoach gevraagd en hij zegt dat ik dat nummer moet bellen op de salarisstrook maar dat is toch alleen voor salarissen?
Een goed vriend die je af en toe in je rug steektquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:19 schreef Selestha het volgende:
Het voelde trouwens wel raar vandaag om te trakteren. Morgen is mijn laatste werkdag maar omdat op zaterdag niet alle vaste krachten werken heb ik vandaag al getrakteerd. Het voelde minder feestelijk dan ik van te voren dacht, dit is de eerste baan geweest waar ik me thuis heb gevoeld dus het voelt een beetje alsof ik afscheid neem van een goede vriend![]()
Maar goed.. Meer inkomen is ook fijn en zeker nodig. Hopelijk voel ik me net zo thuis in mijn volgende baan.
Héél veel succes buiten PostNLquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:19 schreef Selestha het volgende:
Het voelde trouwens wel raar vandaag om te trakteren. Morgen is mijn laatste werkdag maar omdat op zaterdag niet alle vaste krachten werken heb ik vandaag al getrakteerd. Het voelde minder feestelijk dan ik van te voren dacht, dit is de eerste baan geweest waar ik me thuis heb gevoeld dus het voelt een beetje alsof ik afscheid neem van een goede vriend![]()
Maar goed.. Meer inkomen is ook fijn en zeker nodig. Hopelijk voel ik me net zo thuis in mijn volgende baan.
ik heb juist wel veel contact met mensen die ook doordeweeks werken omdat we bij ons bijna geen zaw'ers meer hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:28 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Een goed vriend die je af en toe in je rug steekt
Morgen zal het nog minder feestelijk voelen waarschijnlijk. Veel van die zaterdag mensen kan het waarschijnlijk geen hol uitmaken dat je weggaat. De mensen van de zaterdag zijn meestal heel gezellig onderling maar hebben vaak bijzonder weinig contact met iedereen van doordeweeks.
Ach, zo lang je in het oog houdt wat je van PostNL kan verwachten is het best een leuke baan en ik had een fijne TC.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:28 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Een goed vriend die je af en toe in je rug steekt
Morgen zal het nog minder feestelijk voelen waarschijnlijk. Veel van die zaterdag mensen kan het waarschijnlijk geen hol uitmaken dat je weggaat. De mensen van de zaterdag zijn meestal heel gezellig onderling maar hebben vaak bijzonder weinig contact met iedereen van doordeweeks.
Dankjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Héél veel succes buiten PostNL
Je blijft hier toch wel posten hè?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Selestha het volgende:
DankjeEn ik blijf wel posten, is gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |