Ik had het niet verwacht eerlijk gezegdquote:
Je moet Pax niet pesten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd
M'n iPhone vond het niet zo prettig inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
Thank God dat die dicht is, die plaatjes op mobiel
Hij moet zo nu en dan zijn plek kennen.quote:
Maar Pax is één van onze modelnovieten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij moet zo nu en dan zijn plek kennen.
Ik vermoed belangenverstrengeling. Ik neem het even mee naar achter.quote:
Novietengespuis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij moet zo nu en dan zijn plek kennen.
Daar was de vorige TT mooi op van toepassingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vermoed belangenverstrengeling. Ik neem het even mee naar achter.
Ik zie je DM tegemoet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vermoed belangenverstrengeling. Ik neem het even mee naar achter.
Sterker nog, ik ben voornemens een puike brief op te stellen.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ik bedoel wo rechten he. Ligt qua niveau nou niet bepaald hoger dan een doorsnee mbo opleiding hoor.
Weer een haattopic?quote:
You don't need to but I'm sure you will.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Need I remind you dat jij oook nog noviet bent.
Jouw opmerkingen en aanmerkingen zullen met de grootste aandacht en het meeste respect in behandeling worden genomen, mijn zeer hooggeachte en gewaardeerde confrčre.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben voornemens een puike brief op te stellen.
I will. Bij deze.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
You don't need to but I'm sure you will.
Ik heb even mijn ongezouten uiterst gefundeerde mening gegeven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog niet eens, maar dat wordt het wel naar omgevormd lijkt het zo
Dit maakt al een hoop goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen en aanmerkingen zullen met de grootste aandacht en het meeste respect in behandeling worden genomen, mijn zeer hooggeachte en gewaardeerde confrčre.
Topquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb even mijn ongezouten uiterst gefundeerde mening gegeven.
Bejaardenrechtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welk rechtsgebied heeft eigenlijk jouw voorkeur?
Zo laag hequote:
Ik ga bestuursrecht steeds meer waarderen. Ik zie uit naar belastingrecht en arbeidsrecht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welk rechtsgebied heeft eigenlijk jouw voorkeur?
Ja bestuursrecht lijkt mij ook wel tof, ben er alleen nog niet uit of dat mij wel ligtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ga bestuursrecht steeds meer waarderen. Ik zie uit naar belastingrecht en arbeidsrecht.
Leuke stof maar kut tentamensquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja bestuursrecht lijkt mij ook wel tof, ben er alleen nog niet uit of dat mij wel ligt
Wie was Ties ook alweer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je humor doet me denken aan Ties.
Ja beiden niet van een hoog niveauquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je humor doet me denken aan Ties.
Wie was Ties ook alweer precies dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja beiden niet van een hoog niveau
Ties zat bij jou op de RuG.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wie was Ties ook alweer precies dan?
Geen eerlijke wedstrijd. Tuurlijk ben jij eerder klaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik doe een wedstrijd. Mijn vrouw zit aan de telefoon en ik heb een schaal met nootjes.
Weet je dat nu al niet meer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wie was Ties ook alweer precies dan?
Laat ze nog even in die waan dat elk nieuw vak dat ze doen helemaal geweldig is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:28 schreef Actaeon het volgende:
Al dat bestuursrechtfanboy gedoe hier de laatste tijd in het topic.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik doe een wedstrijd. Mijn vrouw zit aan de nootjes.
Hmmm....heb je nog iets meer info?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ties zat bij jou op de RuG.
Bestuursrecht is niet nieuw voor mij hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Laat ze nog even in die waan dat elk nieuw vak dat ze doen helemaal geweldig is.
Ah ohja sorry je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Laat ze nog even in die waan dat elk nieuw vak dat ze doen helemaal geweldig is.
Jaa ik heb meer info nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Weet je dat nu al niet meer?
Hij zit op dezelfde uni als jij
Je laatste hersencel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Door jouw onwetendheid stierf er gewoon iets binnenin bij mij...
Yes. Don't eat the yellow snow.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmmm....heb je nog iets meer info?
Hmm nee dan ben ik er nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
He actajon zie ik je donderdag bij harmoniegebouw?
Gadver.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yes. Don't eat the yellow snow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |