Ik had het niet verwacht eerlijk gezegdquote:
Je moet Pax niet pesten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd
M'n iPhone vond het niet zo prettig inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
Thank God dat die dicht is, die plaatjes op mobiel
Hij moet zo nu en dan zijn plek kennen.quote:
Maar Pax is één van onze modelnovieten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij moet zo nu en dan zijn plek kennen.
Ik vermoed belangenverstrengeling. Ik neem het even mee naar achter.quote:
Novietengespuis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij moet zo nu en dan zijn plek kennen.
Daar was de vorige TT mooi op van toepassingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vermoed belangenverstrengeling. Ik neem het even mee naar achter.
Ik zie je DM tegemoet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vermoed belangenverstrengeling. Ik neem het even mee naar achter.
Sterker nog, ik ben voornemens een puike brief op te stellen.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ik bedoel wo rechten he. Ligt qua niveau nou niet bepaald hoger dan een doorsnee mbo opleiding hoor.
Weer een haattopic?quote:
You don't need to but I'm sure you will.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Need I remind you dat jij oook nog noviet bent.
Jouw opmerkingen en aanmerkingen zullen met de grootste aandacht en het meeste respect in behandeling worden genomen, mijn zeer hooggeachte en gewaardeerde confrčre.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben voornemens een puike brief op te stellen.
I will. Bij deze.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
You don't need to but I'm sure you will.
Ik heb even mijn ongezouten uiterst gefundeerde mening gegeven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog niet eens, maar dat wordt het wel naar omgevormd lijkt het zo
Dit maakt al een hoop goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen en aanmerkingen zullen met de grootste aandacht en het meeste respect in behandeling worden genomen, mijn zeer hooggeachte en gewaardeerde confrčre.
Topquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb even mijn ongezouten uiterst gefundeerde mening gegeven.
Bejaardenrechtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welk rechtsgebied heeft eigenlijk jouw voorkeur?
Zo laag hequote:
Ik ga bestuursrecht steeds meer waarderen. Ik zie uit naar belastingrecht en arbeidsrecht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welk rechtsgebied heeft eigenlijk jouw voorkeur?
Ja bestuursrecht lijkt mij ook wel tof, ben er alleen nog niet uit of dat mij wel ligtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ga bestuursrecht steeds meer waarderen. Ik zie uit naar belastingrecht en arbeidsrecht.
Leuke stof maar kut tentamensquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja bestuursrecht lijkt mij ook wel tof, ben er alleen nog niet uit of dat mij wel ligt
Wie was Ties ook alweer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je humor doet me denken aan Ties.
Ja beiden niet van een hoog niveauquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je humor doet me denken aan Ties.
Wie was Ties ook alweer precies dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja beiden niet van een hoog niveau
Ties zat bij jou op de RuG.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wie was Ties ook alweer precies dan?
Geen eerlijke wedstrijd. Tuurlijk ben jij eerder klaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik doe een wedstrijd. Mijn vrouw zit aan de telefoon en ik heb een schaal met nootjes.
Weet je dat nu al niet meer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wie was Ties ook alweer precies dan?
Laat ze nog even in die waan dat elk nieuw vak dat ze doen helemaal geweldig is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:28 schreef Actaeon het volgende:
Al dat bestuursrechtfanboy gedoe hier de laatste tijd in het topic.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik doe een wedstrijd. Mijn vrouw zit aan de nootjes.
Hmmm....heb je nog iets meer info?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ties zat bij jou op de RuG.
Bestuursrecht is niet nieuw voor mij hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Laat ze nog even in die waan dat elk nieuw vak dat ze doen helemaal geweldig is.
Ah ohja sorry je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Laat ze nog even in die waan dat elk nieuw vak dat ze doen helemaal geweldig is.
Jaa ik heb meer info nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Weet je dat nu al niet meer?
Hij zit op dezelfde uni als jij
Je laatste hersencel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Door jouw onwetendheid stierf er gewoon iets binnenin bij mij...
Yes. Don't eat the yellow snow.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmmm....heb je nog iets meer info?
Hmm nee dan ben ik er nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
He actajon zie ik je donderdag bij harmoniegebouw?
Gadver.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yes. Don't eat the yellow snow.
Waarom voel je je dan aangesproken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:33 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Bestuursrecht is niet nieuw voor mij hoor
Hmmmm.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hij haalde niet zulke hoge cijfers
Ook nooit inzetten op Grunn he kerelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Balen man.. 3 euro in totaal verloren dit weekend met unibetOp een stack van 38 euro
Die laat ik altijd liggenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:37 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ook nooit inzetten op Grunn he kerel
Geen idee, iemand quotte mij hier en ik werd erheen gezogen als een rechtenstudent zijn vader zuigtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij hier doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe categorie dan maar weer ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij hier doet?
Nee. Zeker niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nieuwe categorie dan maar weer ?
Maar wat doe je hier? Als je hier alleen maar irritant komt lopen zeiken ga dan gewoon meteen weg. Daar zit denk ik niemand op te wachten namelijk.quote:
Als jij nou eens antwoord geeft op de vraag die ik eerst stelde. Het is toch wo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar wat doe je hier? Als je hier alleen maar irritant komt lopen zeiken ga dan gewoon meteen weg.
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Als jij nou eens antwoord geeft op de vraag die ik eerst stelde. Het is toch wo?
Rechtenstudenten die niet eens ''wo'' fatsoenlijk kunnen spellen![]()
Het is toch geen zin. De TT bevat niet eens een werkwoordquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet aan het begin van een zin. Dan is het WO.
mbo bloemschikken niveau 1 (maar ms kan ik volgend jaar al 2 doen, dan mag ik mn eigen parketten makenquote:
Ooh okequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:44 schreef TheSolution het volgende:
[..]
mbo bloemschikken niveau 1 (maar ms kan ik volgend jaar al 2 doen, dan mag ik mn eigen parketten maken)
Je geeft zelf niet eens antwoord op een eerdere vraag?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Als jij nou eens antwoord geeft op de vraag die ik eerst stelde. Het is toch wo?
Rechtenstudenten die niet eens ''wo'' fatsoenlijk kunnen spellen![]()
Ah, oké.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik DM met hem. Dat kan nog wel bij een ban.
Nah, ik wou master applied physics doen (en als het kan quantitative finance) maar moet nog overschakeltraject doen denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh okeGa je ook master mbo bloemschikken doen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Kut allochtonen zouden niet eens een studie mķgen volgen. Eigen volk eerst!!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Yreal, technisch gezien ben ik zelf allochtoon. Korrels. Zout. Heelveelkorrels.
Ik stelde mijn vraag lekker eerder, nanananannaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je geeft zelf niet eens antwoord op een eerdere vraag?
Ga gewoon weg met je geouwehoer.
Dus je doet hbo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:46 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Nah, ik wou master applied physics doen (en als het kan quantitative finance) maar moet nog overschakeltraject doen denk ik
Leuke eent trouwens op je plaatjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:47 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Nee mbo bloemschikken zeg ik net toch joh
haha goede garpquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:47 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Nee mbo bloemschikken zeg ik net toch joh
Nee inderdaad... ban lijkt me ook overdreven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar dat was toch niet serieus allemaal?
For real?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:47 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ik stelde mijn vraag lekker eerder, nananananna
Nou is het wel zo dat hij zijn voorgeschiedenis niet mee heeft. Hij heeft laatst in KLB ook iets gepost wat niet zo fris was. Ik weet zeker dat het een geintje was maar wel eentje die eigenlijk niet kon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee inderdaad... ban lijkt me ook overdreven.
srry ik weet niet wat een ellips is grgr xDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Het is een gans, domme
Check die ellips xD
Vertel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou is het wel zo dat hij zijn voorgeschiedenis niet mee heeft. Hij heeft laatst in KLB ook iets gepost wat niet zo fris was. Ik weet zeker dat het een geintje was maar wel eentje die eigenlijk niet kon.
Dan neem je een magere hapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef Speedy_T het volgende:
Ik heb honger maar geen zin in vette hap.
First world problems
Rijstwaffels pindakaasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef Speedy_T het volgende:
First world problems
Die KLB topics en reacties gingen vaak echt te ver. Dat is waar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou is het wel zo dat hij zijn voorgeschiedenis niet mee heeft. Hij heeft laatst in KLB ook iets gepost wat niet zo fris was. Ik weet zeker dat het een geintje was maar wel eentje die eigenlijk niet kon.
Als je zegmaar woordt weglaadt xDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
srry ik weet niet wat een ellips is grgr xD
Yoghurt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef Speedy_T het volgende:
First world problems
Studeer jij ook rechten eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Mooie klavertjevier trouwens![]()
Je naam klinkt best Grieks btw, maar ik ken hem niet?
Neuh. Ik weet de exacte bewoordingen niet meer. Hij vloog gewoon Boterstyle uit de bocht. Niks kwaads maar wel iets te ver.quote:
Niet erg aardig :pquote:
Schaam je je voor je opleiding of kom je gewoon even een relletje schoppen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef TheSolution het volgende:
[..]
mbo bloemschikken met keuzevak florarecht
Jij was toch geen kloon?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Septimius_Severus het volgende:
[..]
Niet erg aardig :p
Gelukkig heb ik de ban weten te omzeilen met mijn ipmasker, nu eerste een klacht indienen :p
gr. gr.
Nee nee, jij bent dit niet weet je nogquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Septimius_Severus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de ban weten te omzeilen met mijn ipmasker, nu eerste een klacht indienen :p
gr. gr.
Hij is terugquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Septimius_Severus het volgende:
[..]
gr. gr.
Waarom zou ik me schamen voor mijn opleiding? Later wordt ik de bloemenkoningquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schaam je je voor je opleiding of kom je gewoon even een relletje schoppen?Ik was oprecht benieuwd, maar laat maar.
En het kloonsysteem op FOK! is echt heel erg goed. Je loopt altijd tegen de lamp.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:54 schreef Speedy_T het volgende:
Dit kan jouw ban geloof ik wel verdrievoudigen
Kan er niks aan doen dat iemand mij hier quottequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:54 schreef Actaeon het volgende:
Tuurlijk niet. Hij komt alleen de boel verzieken hier.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef Paxcon het volgende:
Oh, dit pareltje was ook van hem
KLB / Rechtenstudenten
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Negeer wat
(als nigger what snap je hahahaha ja lolz iks dee )
het is altijd paxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef Aurelius. het volgende:
Pax heb jij hem gequoot hier? Nog bedankt daarvoor
Sorry iedereenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef Aurelius. het volgende:
Pax heb jij hem gequoot hier? Nog bedankt daarvoor
Dat is de Final Solutionquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
Hé trouwens, is jouw username nou intens racistisch of beeld ik me dingen in?
Held .quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
Je hoeft hier toch niet te blijven?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat iemand mij hier quotte
Neuh, ik dacht eigenlijk aan een scheikundige oplossingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
Open anders een topic voor je eigen opleidingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:57 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht eigenlijk aan een scheikundige oplossing
ja maar jouw klavertje brengt geluk <3quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je hoeft hier toch niet te blijven?
Gast ..ga weg.
Jij bent in de war met een Duitse term.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Open anders een studie voor je eigen opleiding
Kom weberhal 3uur geen politiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Krijg jou nog wel bij harmonie zemmel
endlösung toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij bent in de war met een Duitse term.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:58 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Kom weberhal 3uur geen politie
ik zweer wollah je krijgt klap
Haha jij met echt van goud manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:58 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Kom weberhal 3uur geen politie
ik zweer wollah je krijgt klap
AUFMACHEN?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij bent in de war met een Duitse term.
Isgoed meneer, bewakers komen toch zo, kwart over 11 is het pitten hier in de gevangenisquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:59 schreef Aurelius. het volgende:
Jongens ga hem nou geen vragen stellen gaat ie vanzelf weg
Swagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
Ik heb trouwens ineens windows '98 layout in mijn browser maar verder nergens
Ik verwacht maandag mijn windows8 phonequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]!
Een half jaar geen Microsoft-propaganda. Wat een verademing.
Lol verkoopt u ook bananenproductendan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]!
Een half jaar geen Microsoft-propaganda. Wat een verademing.
Niet nu die Microsoft shit overnemenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik verwacht maandag mijn windows8 phone
Nah. Er is maar één Bart.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:01 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ik ben Bart's surrogaat (lol iks dee moeilijke woordjuuus lolz
Nooit gesnapt dat mensen serieus 's nachts naar de winkel gaan voor een nieuwe windows. Of dat ze er uberhaupt geld aan uitgeven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet nu die Microsoft shit overnemen
Deze gaat erik pijn doenquote:Op zondag 18 november 2012 11:56 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Mwhah, rechten is sowieso wel een beetje saai over het algemeen. Echt spannende dingen doe je als fiscalist ook niet hoor
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Septimius_Severus het volgende:
[..]
gr. gr.
quote:
Dat dit even gequote isquote:
Nou meestal reageert ie wel als iemand iets over fiscaal zegtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof erik een neuk geeft. Zou ik ook niet doen als ik hem waswas ik maar erik
Wat is deze man. Ga dan eerst maar eens een tweede zadel op die motor van je schroeven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof erik een neuk geeft. Zou ik ook niet doen als ik hem waswas ik maar erik
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat is deze man. Ga dan eerst maar eens een tweede zadel op die motor van je schroeven.
Tweede keer al dat je Groenlinks noemt. Eerder deed je wel normaal, heb ik iets verkeerds gezegd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Groen links en NSB, doe maar weer.
Doeii groetjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:03 schreef TheSolution het volgende:
Okee ik begin mezelf echt strontirritant te vinden![]()
Doei jongens, sorry dat ik kwam kutten![]()
Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tweede keer al dat je Groenlinks noemt. Eerder deed je wel normaal, heb ik iets verkeerds gezegd?
Ik snap hem weer nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat is deze man. Ga dan eerst maar eens een tweede zadel op die motor van je schroeven.
Waarom noem je het dan als het totaal irrelevant is?quote:
Jij loopt weken te schelden op Internationaal recht en dan ga je nu net na het tentamen ineens het Verdragenverdag aanprijzen?quote:
Dat ie heul gay is?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Welke garp wordt vaak over Erik gemaakt ?
Bekt lekker, bovendien komt ie nu terug bij fiscaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij loopt weken te schelden op Internationaal recht en dan ga je nu net na het tentamen ineens het Verdragenverdag aanprijzen?![]()
Ik ben mijn interesse in de politiek verloren dus je mag me aanspreken zoals je wil.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom noem je het dan als het totaal irrelevant is?Ik spreek jou toch ook niet aan met Conservatief, of wil je dat ik daar mee begin?
Vienna Convention on the law of treaties klinkt veel minder mooiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bekt lekker, bovendien komt ie nu terug bij fiscaal
Prof vermeulen over verdragen : Het is gewoon contractenleer tussen statenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vienna Convention on the law of treaties klinkt veel minder mooi
Veel dingen lijken er ook wel op, maar dat is niet verwonderlijk als je bedenkt dat dat juist de dingen zijn die in vrijwel ieder rechtssysteem hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Prof vermeulen over verdragen : Het is gewoon contractenleer tussen staten
Uhu.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel dingen lijken er ook wel op, maar dat is niet verwonderlijk als je bedenkt dat dat juist de dingen zijn die in vrijwel ieder rechtssysteem hetzelfde zijn.
Voordat je reageertquote:
Ach en het is zo'n leuk vak!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Ties is vies.
Nog niet begonnen aan tentamen, moet de motivatie echt uit mijn tenen trekken.
Hah, gayyyyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dag vriend Acta. Moge een duizendtal sterren je droom verlichten.
Is dat er één waarvan de stof op je laptop stond ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef Yreal het volgende:
Morgen 9 uur tentamen, ik ben zo verneukt...
Ja.. wel een kutsituatiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef Yreal het volgende:
Morgen 9 uur tentamen, ik ben zo verneukt...
Kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds vakantie toch
jepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Is dat er één waarvan de stof op je laptop stond ?
3xquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef Tchock het volgende:
Nog steeds laptop weg Yreal? Centrale gevonden voorwerpenpunt al gebeld en formulier ingevuld enzo?
Laten we hopen dat iemand met je laptop is uitgestapt met de gedachte 'ik ga nu niet omreizen, breng 'm morgen wel terug'quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we hopen dat iemand met je laptop is uitgestapt met de gedachte 'ik ga nu niet omreizen, breng 'm morgen wel terug'
Ik wil niet vervelend doen, maar mensen die 170 euro in maandelijkse termijnen moeten betalen zouden geen elektronica moeten kopenquote:
Huh?! vanmiddag was je nog zo tevreden over je kladblokquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
Ach wat.. kan wel een laptopje gebruiken, dus mooi per acceptgiro (dat het nog bestaat) bestelling geplaatst
Volgens mij ben jij best wel hipsterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
Ach wat.. kan wel een laptopje gebruiken, dus mooi per acceptgiro (dat het nog bestaat) bestelling geplaatst
Meer dan 50% korting, lekkere deal welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef Joosie200 het volgende:
Nee, heb je, ja kun je krijgenGaat toch vast nee worden, maar hey: beetje kat-en-muis-spel met webwinkels ben ik niet vies van
Bij bcc kost hij inderdaad 450 euroquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef Joosie200 het volgende:
Nee, heb je, ja kun je krijgenGaat toch vast nee worden, maar hey: beetje kat-en-muis-spel met webwinkels ben ik niet vies van
Denk dus dat ik mijn collegeblokken van de Hema (ftw! 1 euro de stuk
) nog wel langer kan gebruiken
Ik kocht gister een plaat in een buitenlandse webshop en mocht iDeal gebruikenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best wel hipsterKladblok, omdat de meute een laptop heeft. Acceptgiro, omdat de meute iDeal gebruikt
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij bcc kost hij inderdaad 450 euro
Dat is echt fantastisch
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat eindeloze gezeik over dat soort verkeerde prijzen.
Wow, inderdaad. Dacht dat dat ook alleen binnen Nederland van toepassing was...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kocht gister een plaat in een buitenlandse webshop en mocht iDeal gebruikenIk wist niet dat dat buiten Nederland voorkwam, zie het ook nooit
Zoals eerder opgemerkt is het waarschijnlijk een foutje omdat 'ie normaal 400 of meer kost. Maar ik zeg gewoon bestellen, in het slechtste geval hou je er een tegoedbon aan over.quote:
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals eerder opgemerkt is het waarschijnlijk een foutje omdat 'ie normaal 400 of meer kost. Maar ik zeg gewoon bestellen, in het slechtste geval hou je er een tegoedbon aan over.
tegoedbon van zo'n gare shop..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals eerder opgemerkt is het waarschijnlijk een foutje omdat 'ie normaal 400 of meer kost. Maar ik zeg gewoon bestellen, in het slechtste geval hou je er een tegoedbon aan over.
he ik mag er toch wel op vertrouwen dat ik voor 170 euro een netbook mag kopen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
eerder, wow, das goedkoopquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar beter dan een verloren laptop en je hebt Wi-Fi. Wat wil je nog meer
Don't get me startedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
he ik mag er toch wel op vertrouwen dat ik voor 170 euro een netbook mag kopen?
Ze waren op Europees niveau bezig iDEAL op Europees niveau te gaan implementeren. Een van de voordelen die de EU ons dan wel weer brengtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kocht gister een plaat in een buitenlandse webshop en mocht iDeal gebruikenIk wist niet dat dat buiten Nederland voorkwam, zie het ook nooit
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:44 schreef Maharbal het volgende:
Hallon.
Zie dat de rust is wederkeerde en omdat Bartje weer gebanned is.
yap. Nu pas uit werk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:44 schreef Maharbal het volgende:
Hallon.
Zie dat de rust is wederkeerd en Bartje weer gebanned is.
Hallon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:44 schreef Maharbal het volgende:
Hallon.
Zie dat de rust is wederkeerd en Bartje weer gebanned is.
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben beter in contractenrecht dan jij
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben beter in contractenrecht dan jij
Echt? Dat is wel ideaal joh. Nu kan ik gewoon zelf betalen en snel en makkelijk ook, normaal alles via mijn vaders creditcard en iedere keer die gegevens opzoeken en dan geld overmaken enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze waren op Europees niveau bezig iDEAL op Europees niveau te gaan implementeren. Een van de voordelen die de EU ons dan wel weer brengt
ik had een 7.5quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
[..]
Echt? Dat is wel ideaal joh. Nu kan ik gewoon zelf betalen en snel en makkelijk ook, normaal alles via mijn vaders creditcard en iedere keer die gegevens opzoeken en dan geld overmaken enzo
Kom maar halen. Er ligt hier al jaren een fles in de vriezer (want dan blijft 'ie lekker drinkbaar als iemand het wil hebben) die niemand wil hebben.quote:
Jongen, ga dan het begin van dan groupon topic lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
En toch heb ik soms het idee dat ik er meer van opgestoken heb dan jij
topquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom maar halen. Er ligt hier al jaren een fles in de vriezer (want dan blijft 'ie lekker drinkbaar als iemand het wil hebben) die niemand wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |