Mwa wat beter mar toch wel moequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Brownie![]()
Ja, not bad thanks. Hoe is het met jou? Nog moe of voel je je iets beter
Ik maak jou kapot je weetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
IK MAAK JE HEULEMAAL KAPOT
http://en.wikipedia.org/wiki/Jinx_(children%27s_game)quote:
Vervelend. Daar moet echt iets aan gedaan worden!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mwa wat beter mar toch wel moe
krijg je geen kans voorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik maak jou kapot je weet
Brb ffkes douchen
Ja, vandaag vroeg slapenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vervelend. Daar moet echt iets aan gedaan worden!
Hoerige kut linkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Jinx_(children%27s_game)
oh let maar opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg je geen kans voor
Douchze
Sorry, ik liet me gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nounou wat een taal jongeman
quote:
WAT ZEI JEquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen te krijsen!
HUH WAT?quote:
hahaquote:
Dat doe ik welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen te krijsen!
English pleasequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik had het over je zei
Finx is a game
Wij zijn NLs, dus NLs praten
Laatmaar haha
WEET JE NOG NIET WATquote:
EEN WORST IS ALTIJD VROLIJK, HIJ LIGT ALTIJD DUBBELquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
LIGT ER AAN WAT VOOR'N WORST, LEVERWORST VIND IK NIET ZO LEKKER NAMELIJK
oh is iedereen opeens weg?quote:
Geen idee, ik roep zomaar wat johquote:
trollerdquote:
JA DIE LOOPT ERGENS BUITEN NUquote:
CAPSLOCKquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
Als jullie DE HELE TIJD IN HOOFDLETTERS typen, houden jullie dan de shift toets in, of gebruiken jullie dan caps lock?
Ik doe dat NOOITquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
Als jullie DE HELE TIJD IN HOOFDLETTERS typen, houden jullie dan de shift toets in, of gebruiken jullie dan caps lock?
als ik lui ben shiftquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
ik gebruik de caps lock van mijn telefoonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
NEE DE ZWART WITTE HAD DIE GISTEREN GEBRACHT.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
LEKKER ACHTER DE MUIZEN AAN
geeft nietquote:
Dank jequote:
Caps lock op iOS is zo hinderlijk te activerenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik gebruik de caps lock van mijn telefoon
JA ZWART WITTE KATTEN KUNNEN ER WAT VAN WANT MIJN ZWART WITTE KAT DOET DAT OOKquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
NEE DE ZWART WITTE HAD DIE GISTEREN GEBRACHT.
neehoor, gewoon dubbelklik op dat pijltjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Caps lock op iOS is zo hinderlijk te activeren
weet ik schatjequote:
valt meequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Caps lock op iOS is zo hinderlijk te activeren
dikke vingers hierquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoor, gewoon dubbelklik op dat pijltje
JA GADVERDAMME> SLACHTEN DIE ZOOI>quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
JA ZWART WITTE KATTEN KUNNEN ER WAT VAN WANT MIJN ZWART WITTE KAT DOET DAT OOK
JA IK WEET NIET> VIND CAPS VERVELENDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
IK SOMS ZOU HET MET DAT FIJNE APPLE TOETSENBORD TE MAKEN HEBBEN DAT WIJ DAT KUNNEN?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel zin in zo'n apart verpakte Mars
wat een liefdequote:
Mensen die retweetenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
RT als je welleens hebt gezien hoe varkens worden geslacht
HAHA OKE VET GRAPPIG MANquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
JA GADVERDAMME> SLACHTEN DIE ZOOI>
ALS IK EEN PUNT WIL TYPEN WORDT HET ZO"N TEKEN > OMDAT IK SHIFT GEBRUIK
JA ECHT WELquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHA OKE VET GRAPPIG MAN
Maar jij bent meisje, die hebben standaard dunnere vingers dus worstenvingers voor vrouwen zijn mainstream mannenvingers ik heb echt dikke vingersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik heb ook worstenvingers
IK VIND HET WEL MEEVALLEN MAAR JA.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
JA IK WEET NIET> VIND CAPS VERVELEND
dat weet jij helemaal nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar jij bent meisje, die hebben standaard dunnere vingers dus worstenvingers voor vrouwen zijn mainstream mannenvingers ik heb echt dikke vingers
wacht ik maak wel even pica van mijn vingersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat weet jij helemaal niet
houd opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb dat welleens gezien trouwens![]()
6 varkens en een koe![]()
Die onthoofde koe zonder onderkaak die aan een haak hing![]()
nog steeds images
oke, ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wacht ik maak wel even pica van mijn vingers
dan ben je andersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
WHAT IF I SAY YOU'RE NOT LIKE THE OTHERS?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
WHAT IF I SAY YOU'RE NOT LIKE THE OTHERS?
What if I say you're just a pretender?quote:
doe is niet zulke moeilijke vragen stellen heletijd, kan mijn mbo brein niet aanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
What if I say you're just a pretender?
Never in a million yearsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
gaan we nou foto's maken van onze vingers![]()
oh sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
doe is niet zulke moeilijke vragen stellen heletijd, kan mijn mbo brein niet aan
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Lekkere worsten, beetje curry en ik zou bijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
amusant 6,5/10 zou nog een keer om lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Heel toevallig luister ik dit nu ookquote:
Nicequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heel toevallig luister ik dit nu ook
Rokenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Deze is wel chill wanneer je spliffje rookt
quote:
ja dat is wel beterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
op zich wel, maar touchscreens zijn kut, daarom grote toetsen als ik iemand wil bellen
Iphone
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
die Johannes, van tvoh, is gestopt met zijn opleiding (tractorbestuurder) om een zangcarriere te beginnen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
die Johannes, van tvoh, is gestopt met zijn opleiding (tractorbestuurder) om een zangcarriere te beginnen
Ik heb een bloedhekel aan rokenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Klopt slechte eigenschap, maar ik drink dan niet dagelijks oid
Johannes coenrade Klenequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
BOEFJEquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ook. maar zelf doe ik in pauzes ook wel 'passief' mee
promquote:
Onacceptabel dat mensen je daartoe 'dwingen'quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ook. maar zelf doe ik in pauzes ook wel 'passief' mee
quote:
Ja echt domquote:
Waar is dat ook alweer van?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry dat is het eerste waar ik aan denk bij die naam
quote:
quote:
Jij hebt beveiliging op schoolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als je bij ons op school voor de deuren rookt krijg je een waarschuwing van de beveiliging
Dat jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Six degrees of seperation
Ja dacht ik alquote:
In Kanaleneiland lopen er swat teams rondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als je bij ons op school voor de deuren rookt krijg je een waarschuwing van de beveiliging
mwhaahahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
Mijn moeder
"JA IK STOND NET EEN HALF UUR TE SCHREEUWEN OMDAT JE DE MUZIEK IN DE DOUCHE TE HARD HAD STAAN"
ik: hoe kan ik dat horen als ik me muziek zo hard heb staan
Nu is ze boos
oooh okequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
paar jaar terug auto gejat enzo![]()
en ze geven op onze vestiging beveiliging
Moedersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
Mijn moeder
"JA IK STOND NET EEN HALF UUR TE SCHREEUWEN OMDAT JE DE MUZIEK IN DE DOUCHE TE HARD HAD STAAN"
ik: hoe kan ik dat horen als ik me muziek zo hard heb staan
Nu is ze boos
Listenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=beyonce
Weet nog wel dat ik daar mensen voor moest aanspreken.. bij mij werd het altijd meer een gezellig praatje nadat ze iets verplaatst warenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Niet,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
In Kanaleneiland lopen er swat teams rond
Super, met jou?!quote:
Waar liep jij stage dan? ROC?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik daar mensen voor moest aanspreken.. bij mij werd het altijd meer een gezellig praatje nadat ze iets verplaatst waren
Stage
Deed me opleiding op ROC zuidoost /Veiligheidscollegequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waar liep jij stage dan? ROC?
Vertel!quote:
ROC altijd beveiligingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Deed me opleiding op ROC zuidoost /Veiligheidscollege
Stage: ROC Hoofddorp airport
wow ja goedquote:
Kloptquote:
Welke?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik sta in de keuken en ik moet kiezen tussen twee etenswaren
quote:
Ja ze huiltquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ja goedDie clip die ik postte, die is best mooi
Lang geleden. Toen ik klein was, een jaar of 15quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wanneer ben je er voor het laatst geweest?
Mijn school zitten ze, vondellaan ook, nieuwegein op automotive ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt
Heb ook op ROC gooi en vechtstreek gezeten (AV Productie) daar liep inderdaad ook al beveiliging
Maarja is ook wel nodig met zo weinig stageplekken
Ik woon in Zuid-Holland noord yayquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland zuid
Vind ik
Alles vanaf Purmerend naar beneden of vanaf Zaandstad I guessquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland zuid
Vind ik
jwzquote:
Nieuwegeinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lang geleden. Toen ik klein was, een jaar of 15
Was bij vrienden in Nieuwegein
Appeltaart sowiesoquote:
dan woon ik wel in zuid jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alles vanaf Purmerend naar beneden of vanaf Zaandstad I guess
Vooral als je na gaat dat Stu al 26 isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nieuwegein![]()
Bunnik![]()
Maar in die tijd is het echt veel veranderd
Vind deze optreden ook echt geweldig, op het moment 5:40 ongeveerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ja goedDie clip die ik postte, die is best mooi
Nieuwegein ligt er ook maar aan waar inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nieuwegein![]()
Bunnik![]()
Maar in die tijd is het echt veel veranderd
Yum, mijn favoriete pudding met custardquote:
Rustig aan he?!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Vooral als je na gaat dat Stu al 26 is
yo yo its me little brownie. I like music and I sound funny.quote:
Dan neem je fruitquote:
Ik vermom me als bowie en ga als hond door het leven bij jouw thuis wonen.quote:
maar dat valt op als we opeens 2 honden hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vermom me als bowie en ga als hond door het leven bij jouw thuis wonen.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
yo yo its me little brownie. I like music and I sound funny.
Bowie neemt mijn plaats hier in dit huis inquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dat valt op als we opeens 2 honden hebben
Die je daarboven postte?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay hydroboyz hebben laatst nieuw nummer gedropt
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is sowieso het geluid van de toekomst
dan wordt je moeder helemaal knetterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bowie neemt mijn plaats hier in dit huis indan valt het niet op
hey hey and I am jrry I like bananas but I eat an cherryquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
yo yo its me little brownie. I like music and I sound funny.
Is ze toch alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan wordt je moeder helemaal knetter
a*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
hey hey and I am jrry I like bananas but I eat an cherry
Worden fans niet boos dat ze niet zelf zingtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind deze optreden ook echt geweldig, op het moment 5:40 ongeveer![]()
![]()
Het is de waarheid, de harde feiten kun je niet ontduiken.quote:
Ze zingt de grote uithalen wel zelf, de rest is onmogelijk vanwege dans en performancequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Worden fans niet boos dat ze niet zelf zingt
Wel vet optreden ja
True, hahaha ik zei zo tegen mijn ma ja honden mogen niet mee zondag.quote:
Dave schreeuwt zo lekkerquote:
Neem gewoon die appeltaartquote:
Vanaf nu ben ik 21quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is de waarheid, de harde feiten kun je niet ontduiken.
Zieke track a mattie, wanneer OVtje plegen?quote:
A jinx is a children's game (although not necessarily played only by children) with myriad highly varied rules and penalties that occurs when two people unintentionally or intentionally speak (or type) the same word or phrase simultaneously.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Optie 4
http://en.wikipedia.org/wiki/Jinx
Het komt ook in himym voor, leuke afleveringquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
True, hahaha ik zei zo tegen mijn ma ja honden mogen niet mee zondag.
BOWIE BLIJFT OOK HIER ANDERS MIST JE VADER ZIJN MAATJE!!!
Eh oke sorry
deze manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zieke track a mattie, wanneer OVtje plegen?
mm beetje matig toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze zingt de grote uithalen wel zelf, de rest is onmogelijk vanwege dans en performance
Ken ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het komt ook in himym voor, leuke aflevering
Ja net weer een hele kutdiscussie over die vaatwasser dat het niet uitmaakt dat je kleine borden achter grote borden neerzet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
"Bowie nu rustig!!!"
*nog geen 2 sec later bowie uitdagen*
Nee kan niet.quote:
Kan wel gquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze in overvecht nog goede kluisjes hebben
godver gaygay.quote:
Het scheelt alleen ruimte verder maakt het niets uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja net weer een hele kutdiscussie over die vaatwasser dat het niet uitmaakt dat je kleine borden achter grote borden neerzet.
Mannen
Ken je How I Met Your Mother niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
honey boo booquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga hier een UI van maken!
[ afbeelding ]
gewoon.quote:
ja als je alles schots en scheef zet past er niks meer bijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het scheelt alleen ruimte verder maakt het niets uit
Je pa krijgt gelijk van mij
Waarom praat je in telefoonnummertaalquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
Haal mijn foto eens wegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
G-stylo jwz 030 representquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom praat je in telefoonnummertaal
Je moet je wijk toch representen, zinaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom praat je in telefoonnummertaal
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ken je How I Met Your Mother niet?Nope, ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Iemand in Jong userfoto topic zei dat ik daar op leek volgens mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |