Mwa wat beter mar toch wel moequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Brownie![]()
Ja, not bad thanks. Hoe is het met jou? Nog moe of voel je je iets beter
Ik maak jou kapot je weetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
IK MAAK JE HEULEMAAL KAPOT
http://en.wikipedia.org/wiki/Jinx_(children%27s_game)quote:
Vervelend. Daar moet echt iets aan gedaan worden!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mwa wat beter mar toch wel moe
krijg je geen kans voorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik maak jou kapot je weet
Brb ffkes douchen
Ja, vandaag vroeg slapenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vervelend. Daar moet echt iets aan gedaan worden!
Hoerige kut linkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Jinx_(children%27s_game)
oh let maar opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg je geen kans voor
Douchze
Sorry, ik liet me gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nounou wat een taal jongeman
quote:
WAT ZEI JEquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen te krijsen!
HUH WAT?quote:
hahaquote:
Dat doe ik welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen te krijsen!
English pleasequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik had het over je zei
Finx is a game
Wij zijn NLs, dus NLs praten
Laatmaar haha
WEET JE NOG NIET WATquote:
EEN WORST IS ALTIJD VROLIJK, HIJ LIGT ALTIJD DUBBELquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
LIGT ER AAN WAT VOOR'N WORST, LEVERWORST VIND IK NIET ZO LEKKER NAMELIJK
oh is iedereen opeens weg?quote:
Geen idee, ik roep zomaar wat johquote:
trollerdquote:
JA DIE LOOPT ERGENS BUITEN NUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |