SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is allang ingezet mien jong.![]()
![]()
Ik heb zin in een borrel!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed plan!!quote:
* Huppelmuts gaat nog een pilsje pakken!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jij toch niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach. Hebben we dat allemaal niet een beetje?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik pak er ook nog eenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan!!
* Huppelmuts gaat nog een pilsje pakken!.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Het gaat altijd met pieken en dalen. Nu weer een dal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het ging toch veel beter met je?![]()
en als het bij mij dan al zo is, moet je eens naar die ouwe doos kijken die je naait..quote:
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Een dal zit altijd tussen twee pieken in.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat altijd met pieken en dalen. Nu weer een dal.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ga eens teruglezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en als het bij mij dan al zo is, moet je eens naar die ouwe doos kijken die je naait..
[b]AirwiN schreef [/b]
Is maar de vraag wanneer het weer gaat pieken...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een dal zit altijd tussen twee pieken in.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en als het bij mij dan al zo is, moet je eens naar die ouwe doos kijken die je naait..quote:![]()
Na bier uiteraard!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is maar de vraag wanneer het weer gaat pieken...Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zo, dat is klacht 1 de deur uit richting AH.. Morgen even Mn woningvereniging bellen met een klacht over het rioolwater waarmee ze zojuist mn portiek hebben gedweild
dat je nog een pilsje gaat pakken?quote:
DMquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat je nog een pilsje gaat pakken?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb niks over relatie, samenwonen of stelletje gezegd.quote:![]()
Als iemand een pleurishekel aan die termen heeft ben ik het wel
Dat weet ik!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niks over relatie, samenwonen of stelletje gezegd.![]()
Als iemand een pleurishekel aan die termen heeft ben ik het welIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan!!
* Huppelmuts gaat nog een pilsje pakken!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was al bezig (Bowmore 15 yo). Dus proost!Ik krijg net een dik glas voorverwarmde Cognac....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik mijn whisky nog even naspoelen met wat oude barrel aged jenever.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik krijg net een dik glas voorverwarmde Cognac....Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ben bierchick, sterke drank is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik krijg net een dik glas voorverwarmde Cognac....
[b]AirwiN schreef [/b]
ik zei naait.quote:
Owja, deze heb ik ook nog liggen:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bierchick, sterke drank is niet aan mij besteed
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Aan mij wel. Maar bij een halve fles moet ik stoppenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bierchick, sterke drank is niet aan mij besteed![]()
![]()
WT, waarom ben je zo'n baas?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mijn whisky nog even naspoelen met wat oude barrel aged jenever.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Brewdogquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Owja, deze heb ik ook nog liggen:
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik drink eigenlijk alleen bier met een BBQ of als het boven de 25 graden is...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bierchick, sterke drank is niet aan mij besteedProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik drink bier als het in huis isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen bier met een BBQ of als het boven de 25 graden is...
[b]AirwiN schreef [/b]
Kortom, verwarming opstoken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen bier met een BBQ of als het boven de 25 graden is...Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb Duff bier in huis!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
@hups : ik denk trouwens al dat ik weet waarom ik niet lek ben geworden. De bloedtoevoer naar mn kut is gewoon slecht. Heb gewoon alweer een "slaapkut"
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bierchick, sterke drank is niet aan mij besteed.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Wat in hemelsnaam is een slaapkut?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@hups : ik denk trouwens al dat ik weet waarom ik niet lek ben geworden. De bloedtoevoer naar mn kut is gewoon slecht. Heb gewoon alweer een "slaapkut"If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@hups : ik denk trouwens al dat ik weet waarom ik niet lek ben geworden. De bloedtoevoer naar mn kut is gewoon slecht. Heb gewoon alweer een "slaapkut"whehehehee
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik wil als ik in bad lig ook graag een lekkere koude Hertog Jan!quote:
Hoeft geen glas bij
[b]AirwiN schreef [/b]
Die gastquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef Ishimaru het volgende:
OMG OMG OMG, huppel ik zie dat S1 & S2 van Dynamo Magician Impossible online staat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil als ik in bad lig ook graag een lekkere koude Hertog Jan!
Hoeft geen glas bij.
Inclusief de "en zo doet ie het?"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef Ishimaru het volgende:
OMG OMG OMG, huppel ik zie dat S1 & S2 van Dynamo Magician Impossible online staat.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weet het niet KS, ik zag vandaag een bazige foto in de krant trouwens:quote:
BAM dit is 3KBZie haar kijken dan.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
dat gevoel dat je voet slaapt? Alleen dan in je omaonderbroek.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat in hemelsnaam is een slaapkut?
Bluh alsof ik morgen naar ehv kanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe. De. neuk. Krijg. Je. Dat. Voor. Elkaar?!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat gevoel dat je voet slaapt? Alleen dan in je omaonderbroek.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hihi je schreef "neuk" met een kleine letter.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe. De. neuk. Krijg. Je. Dat. Voor. Elkaar?!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
geen idee, maar ik heb het de afgelopen anderhalve week al 3 keer gehad..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe. De. neuk. Krijg. Je. Dat. Voor. Elkaar?!
Ik ga er vanuit dat je niet kanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bluh alsof ik morgen naar ehv kan.
Zo ga je nog bijna geloven in de Bilderberg samenzwering.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet het niet KS, ik zag vandaag een bazige foto in de krant trouwens:
[ afbeelding ]
BAM dit is 3KBZie haar kijken dan.
Zeer bewust gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi je schreef "neuk" met een kleine letter.
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
Dit is de truc waar ik het over had bij LoLa, gast is niet te geloven....
[ Bericht 0% gewijzigd door Ishimaru op 29-01-2013 21:34:44 ]![]()
Dat dacht ik alquote:.
Dat heb ik echt nog nooit gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, maar ik heb het de afgelopen anderhalve week al 3 keer gehad..
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus wanneer heb je volgende week tijdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zij "runt" deze stad ja!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo ga je nog bijna geloven in de Bilderberg samenzwering.
Hier, gratis voer voor de samenzweerders.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
ja, ik dus ook hiervoor nog nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehad
Op dit moment heb ik volgende week heel veel tijdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus wanneer heb je volgende week tijd. Maandag ochtend tot donderdagavond
.
Heb je een weekje vrij?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik volgende week heel veel tijd. Maandag ochtend tot donderdagavond
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee dan is mijn weekendquote:, ploegendiensten enzo
.
Oh ja tuurlijk, dan vallen je weekenden zelden in het weekendquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dan is mijn weekend, ploegendiensten enzo
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zow...morgenavond weer uurtje klooien met helicoptertjes.
Ben blij dat ik een simulator heb gekocht ipv gelijk een echte...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
2 van de 5 ongeveerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, dan vallen je weekenden zelden in het weekend.
En meestal net de weekenden die leuk zijn (feestjes, verjaardagen enz) moet je missenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwah nee, ik vind mijn ex nog steeds liefquote:.
Meets bij jou enzo ja iddquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En meestal net de weekenden die leuk zijn (feestjes, verjaardagen enz) moet je missen.
Ik niet. Loopt een beetje aan mijn hoofd te zeuren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah nee, ik vind mijn ex nog steeds lief.
![]()
Mijn meets duren altijd langquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik niet!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig alleen maar leuke exen
Maar heb gelukkig ook geen last van ze
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar zou ik blij mee wezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig alleen maar leuke exen
Stom gezeikquote:. Spijt ditdat, jak
![]()
![]()
Damn ik moest vanmiddag even iets wegbrengen in een flat, op 6 hoog, met van die lage jaren 60 ballustrades....
Ik ben van gevel tot gevel geslopen, langs de regenpijpen en de vensterbanken.
Doodeng!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dit weekend blijven jullie weg hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo liep mn pa altijd naar huis. We woonden op 10 hoogquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:42 schreef fietsie het volgende:
Damn ik moest vanmiddag even iets wegbrengen in een flat, op 6 hoog, met van die lage jaren 60 ballustrades....
Ik ben van gevel tot gevel geslopen, langs de regenpijpen en de vensterbanken.
Doodeng!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet!!
Maar heb gelukkig ook geen last van ze
Ik spreek ze alleen nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zou ik blij mee wezen![]()
[..]
Stom gezeik. Spijt ditdat, jak
![]()
![]()
De mijne zegt sinds ze het uitmaakte echt helemaal niet meer tegen mij, weet nog steeds niet of datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet. Loopt een beetje aan mijn hoofd te zeuren.of
is
.
Ik mag d'r nog steeds als persoon, niets tegen d'r
.
2 a 3 dagen minimaal iddquote:.
Had ik maar zo'n gelukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig alleen maar leuke exenHerkenbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zou ik blij mee wezen![]()
[..]
Stom gezeik. Spijt ditdat, jak
![]()
Ik zou een veiligheidskabeltje aan mijn riem doen....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo liep mn pa altijd naar huis. We woonden op 10 hoog
Ze kunnen die ballustrade toch wel afstemmen op de moderne mannenlengte?
Die krengen kwamen net tot onder mijn heup!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook, op een enkele na, ik spreek de meeste (niet dat het er zoveel zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig alleen maar leuke exen) nog weleens
.
Whehehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Ik spreek ze alleen nooit. Dat is beter dan dat ze een keer na 3/4 jaar aan je hoofd gaan zeiken dat ze spijt hebben en of we niet weer iets kunnen krijgen
Ze begint sinds oud&nieuw weer tegen me aan te lullen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
De mijne zegt sinds ze het uitmaakte echt helemaal niet meer tegen mij, weet nog steeds niet of datof
is
.
Ik mag d'r nog steeds als persoon, niets tegen d'r
.
[..]
2 a 3 dagen minimaal idd.
![]()
Ik ben helemaal niet van plan om komende weekend langs te komen. Ik ga hetrustig aan doen. Eerste weekend van het jaar niet zuipend thuis doorbrengenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit weekend blijven jullie weg hoor![]()
![]()
![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van plan om komende weekend langs te komen. Ik ga hetrustig aan doen. Eerste weekend van het jaar niet zuipend thuis doorbrengen![]()
.
![]()
Komend weekend misschien sneeuw in het Friese
(Echt alleen in het hoge noorden)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
goedenavond
Mijn favo ijshockey krijgt ff een paar minuten voor tijd 2-2 tegendat wordt dus OT
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Lieverds, k ga slapen.
Wekker om 05:30 uur, slaap lekker allemaal
en
aan de vrouwen
.
Trusten Mokaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef DaMook het volgende:
Lieverds, k ga slapen.
Wekker om 05:30 uur, slaap lekker allemaal
en
aan de vrouwen
.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe. Dat is beter dan dat ze een keer na 3/4 jaar aan je hoofd gaan zeiken dat ze spijt hebben en of we niet weer iets kunnen krijgen
irritant ja
![]()
![]()
Ik moet werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van plan om komende weekend langs te komen. Ik ga hetrustig aan doen. Eerste weekend van het jaar niet zuipend thuis doorbrengen![]()
Maar zaterdagavond denk ik gamen![]()
![]()
hoezo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal.
Ik kan trouwens echt niet met RPG's omgaan op de XBOX
Hmmmm gewetensvraag... 2e cognacje?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
dat leer je welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal.
Ik kan trouwens echt niet met RPG's omgaan op de XBOX
Je had mij moeten zien de eerste keerMijn geweer naar boven enzo
Heb je gears of war al gespeeld?![]()
Denk dat ik komende week mijn xbox maar ga afstoffen en verder ga met Halo, moet nog spartan ops doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet werken
Maar zaterdagavond denk ik gamen![]()
ow ja, shooters op een consolequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik WASD en een muis gewend ben.
Jup, vanmiddag heel evenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat leer je wel
Je had mij moeten zien de eerste keerMijn geweer naar boven enzo
Heb je gears of war al gespeeld?.
Zondag de demo van Forza Horizon gedownload en gespeeld, die heb ik vandaag besteld net zoals NFS Most Wanted.
![]()
welke halo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Denk dat ik komende week mijn xbox maar ga afstoffen en verder ga met Halo, moet nog spartan ops doen
We moeten ook even gears 2 spelen met Vin![]()
![]()
Nieuwste MW? Of de eerste?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, vanmiddag heel even.
Zondag de demo van Forza Horizon gedownload en gespeeld, die heb ik vandaag besteld net zoals NFS Most Wanted.
Binnenkort online gears spelen? Met Vir?![]()
Nieuwe uiteraardquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuwste MW? Of de eerste?
Binnenkort online gears spelen? Met Vir?.
Ja is goed, maar dan moet ik nog wel even een paar uurtjes oefenen![]()
![]()
Halo 4quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke halo?
We moeten ook even gears 2 spelen met Vin
Gears 2 moeten we zeker weer een keer spelen![]()
![]()
Oefen jij nog maar evenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuwe uiteraard.
Ja is goed, maar dan moet ik nog wel even een paar uurtjes oefenen
Spreken we snel een keer af dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Halo 4
Gears 2 moeten we zeker weer een keer spelen
Avondje gamen![]()
![]()
Zo, weer veilig thuis
Overschrijvingsbewijs en reservesleutel alvast opgezocht
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oefen jij nog maar even
[..]
Spreken we snel een keer af dan?
Avondje gamen.
![]()
fb of wa?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oefen jij nog maar even
[..]
Spreken we snel een keer af dan?
Avondje gamen![]()
Slaap lekker en werkse morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duik mijn bed in
Best moe![]()
Slaap lekker en welterusten![]()
![]()
![]()
trustenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duik mijn bed in
Best moe![]()
Slaap lekker en welterusten![]()
![]()
![]()
Mjah, wachten tot broertje uitgeneukt is, dan ook maar slapen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, wachten tot broertje uitgeneukt is, dan ook maar slapen..![]()
![]()
Ik heb muziek aan, en nog kan ik haar horenquote:
Ik heb hem nog zo gezegd dat ik morgen om half 4 op moet
Beetje leuke griet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, wachten tot broertje uitgeneukt is, dan ook maar slapen..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hij geeft geen neuk (hihaho)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb muziek aan, en nog kan ik haar horen
Ik heb hem nog zo gezegd dat ik morgen om half 4 op moetBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik onthou het voor de eerstvolgende keer dat hij vroeg op moet, zo ben ik dan ook wel weerquote:
Lekker is datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of juist niet ....![]()
![]()
Anders maak jij het even snel voor hem af....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb hem nog zo gezegd dat ik morgen om half 4 op moetProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
respect voor je broertje
Ik kan natuurlijk een teringklap op z'n deur geven, of de buitendeur van z'n kamer.. zowel mijn als zijn slaapkamer komen op het balkon uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Anders maak jij het even snel voor hem af....
binnenkomen en vragen of hij nog wat kauwgom heeft, omdat je daar plotseling zin in hadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een teringklap op z'n deur geven, of de buitendeur van z'n kamer.. zowel mijn als zijn slaapkamer komen op het balkon uit
Jammer genoeg ligt er geen sneeuw meer. Beetje sneeuwballen gooienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een teringklap op z'n deur geven, of de buitendeur van z'n kamer.. zowel mijn als zijn slaapkamer komen op het balkon uit.
![]()
Emmer sneeuw door z'n kamer mieterenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer genoeg ligt er geen sneeuw meer. Beetje sneeuwballen gooien.
heeft ie een mooie chick?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Emmer sneeuw door z'n kamer mieterenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Whehehe, de lucht in en dan schreeuwen: Kijk! Het sneeuwt binnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Emmer sneeuw door z'n kamer mieteren!
![]()
![]()
Ik vind d'r niet echt super knap ofzo.. Gewoon gemiddeld eigenlijk..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
cijfer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind d'r niet echt super knap ofzo.. Gewoon gemiddeld eigenlijk..Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Gewoon de deur op een kier zetten en de hele tijd gaan zitten giechelen naast die deur. Kijken hoe snel hij ophoudt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
fappenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon de deur op een kier zetten en de hele tijd gaan zitten giechelen naast die deur. Kijken hoe snel hij ophoudt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
hij kiest dus toch ook een beetje voor het innerlijk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Z'n scharreltjes waren knapper.. Maar goed..
Nee, opbouwende kritiek gevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon de deur op een kier zetten en de hele tijd gaan zitten giechelen naast die deur. Kijken hoe snel hij ophoudt.
Dan kun je alleen maar zeggen dat je hem wilde helpen als 'ie pissig wordt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat blijkt, wel een lieve meid, dat welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij kiest dus toch ook een beetje voor het innerlijk?
maar die schaamlippen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat blijkt, wel een lieve meid, dat wel![]()
Whehehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, opbouwende kritiek geven
Dan kun je alleen maar zeggen dat je hem wilde helpen als 'ie pissig wordt.![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, opbouwende kritiek geven
Dan kun je alleen maar zeggen dat je hem wilde helpen als 'ie pissig wordt.
Geen idee.. Ik wil het niet weten.. d'r is al een koter doorheen gekropenquote:
quote:Werkt echtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.![]()
Ik spreek uit ervaring
What you forget, you are gonna repeat.
whut?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik wil het niet weten.. d'r is al een koter doorheen gekropen
dus jij wordt oom?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Daar is niets mis mee hoor!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik wil het niet weten.. d'r is al een koter doorheen gekropenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij was de aanwijzer? Of de aangewezene?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Werkt echt![]()
Ik spreek uit ervaringEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Werkt echt![]()
Ik spreek uit ervaring![]()
![]()
Degene die de opbouwende kritiek gaf, uiteraardquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij was de aanwijzer? Of de aangewezene?
quote:Basel heeft gewonnen na shootouts
![]()
mijn dag is helemaal goed
Hmz een derde borrel lijkt me -geen- goed idee...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En wat was de opbouwende kritiek die je uit wist te brengen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Degene die de opbouwende kritiek gaf, uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat was de opbouwende kritiek die je uit wist te brengen?Precies weet ik het niet meer, maar het kwam neer op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Kerel, in rondjes likken he? Dat vinden ze vaak lekkerder'
'Goedzo, dat gaat al beter he?'
'Dame, doet 'ie het goed? Je moet het gewoon aangeven he, als je iets niet lekker vind. Faken is ook zo stom'What you forget, you are gonna repeat.
Awesomequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies weet ik het niet meer, maar het kwam neer op:
'Dame, doet 'ie het goed? Je moet het gewoon aangeven he, als je iets niet lekker vind. Faken is ook zo stom'.
![]()
En daarna moest je meedoen om het uit te leggen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Dame, doet 'ie het goed? Je moet het gewoon aangeven he, als je iets niet lekker vind. Faken is ook zo stom'Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hahaha, nee. Ze hebben daarna alleen maar enorm in een deuk gelegen en kwamen bij mij zitten een peukie doen. Was op Lowlands namelijk en ik zat met hen 2 bij de tenten. Ik verveelde mequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
En daarna moest je meedoen om het uit te leggen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Dame, doet 'ie het goed? Je moet het gewoon aangeven he, als je iets niet lekker vind. Faken is ook zo stom'
Een souffleur naast je bed.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Ze hebben daarna alleen maar enorm in een deuk gelegen en kwamen bij mij zitten een peukie doen. Was op Lowlands namelijk en ik zat met hen 2 bij de tenten. Ik verveelde me
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zou denk ik gelijk mijn opgewondenheid verliezen als er iemand aanwijzingen gaat staan geven.
Dat was bij hen dus ook het gevalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou denk ik gelijk mijn opgewondenheid verliezen als er iemand aanwijzingen gaat staan geven.![]()
Maargoed, het waren vrienden van me, en ze hebben alleen maar enorm gelachen erom
Vooral als ze ook van die grote rode pijlen gaan plakken op het vrouwelijk lichaam als aanwijzingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou denk ik gelijk mijn opgewondenheid verliezen als er iemand aanwijzingen gaat staan geven.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou denk ik gelijk mijn opgewondenheid verliezen als er iemand aanwijzingen gaat staan geven.
Ik leef nog hoor!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedzo!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dingen aangeven met een stift.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral als ze ook van die grote rode pijlen gaan plakken op het vrouwelijk lichaam als aanwijzingen.Ik vraag me nu af of dat komt door het onverwachte. Want als ik weet dat er iemand kijkt, heb ik er geen moeite mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was bij hen dus ook het geval![]()
Maargoed, het waren vrienden van me, en ze hebben alleen maar enorm gelachen eromEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Totofoestellie!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oow ik dacht dat jij al lang en breed in je bedje zou liggen!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik hou van je!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze had even keiharde foonseks met mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat jij al lang en breed in je bedje zou liggen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Door het onverwachte. Want ik heb ze ongeveer 10 minuten ongestoord hun gang laten gaan, toen ik me toch echt begon te vervelen. Ik hoorde befgeluiden, dus ik dacht, ik ga daar commentaar op gevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen aangeven met een stift.
[..]
Ik vraag me nu af of dat komt door het onverwachte. Want als ik weet dat er iemand kijkt, heb ik er geen moeite mee.That worked. Ik verveelde me niet meer
Oeh daar droomt nu gelijk half Fok! een week van Hupsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had even keiharde foonseks met mijJij en Lola foonseksend
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had even keiharde foonseks met mij![]()
![]()
![]()
Herinner me er aan nooit seks te hebben met een ander in jouw buurt als je je verveelt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Door het onverwachte. Want ik heb ze ongeveer 10 minuten ongestoord hun gang laten gaan, toen ik me toch echt begon te vervelen. Ik hoorde befgeluiden, dus ik dacht, ik ga daar commentaar op gevenThat worked. Ik verveelde me niet meer
Kan je nagaan wat er gebeurd als iedereen weet dat we afspreken irl!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh daar droomt nu gelijk half Fok! een week van HupsJij en Lola foonseksend
[b]AirwiN schreef [/b]
Met jou?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Wil je verkering?![]()
In a heartbeat!
[b]AirwiN schreef [/b]
Iets met adreswijziging?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat er gebeurd als iedereen weet dat we afspreken irl!![]()
![]()
Nou je merkt het; ze zijn allemaal gestopt met tiepen omdat ze hun handen anders zitten te gebruikenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat er gebeurd als iedereen weet dat we afspreken irl!
Die grapjes waren niet meer leukquote:![]()
HihiIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Net meer dan logisch tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou je merkt het; ze zijn allemaal gestopt met tiepen omdat ze hun handen anders zitten te gebruiken
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh daar droomt nu gelijk half Fok! een week van HupsJij en Lola foonseksend
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee hoor. Ik zit op een VW Kever forum te lurkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou je merkt het; ze zijn allemaal gestopt met tiepen omdat ze hun handen anders zitten te gebruiken.
![]()
Als jij seks met iemand hebt met mij in de buurt, is dat met mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herinner me er aan nooit seks te hebben met een ander in jouw buurt als je je verveelt.
Ohjaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die grapjes waren niet meer leuk![]()
Hihi
Ik zal het niet meer doen![]()
De kever van mijn broertjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit op een VW Kever forum te lurken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2013 22:49:42 ]![]()
Je wilt niet toekijken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jij seks met iemand hebt met mij in de buurt, is dat met mijEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Damn ik moet nog een uur wakkerblijven, met dit soort beelden in mijn hoofd....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je een spiegel hebt, sureProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heb je een uur nodig om te fappen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Damn ik moet nog een uur wakkerblijven, met dit soort beelden in mijn hoofd....
Neej ik moet over een uurtje nog iets doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een uur nodig om te fappen?
Tot die tijd moet ik dus faploos wakkerblijvenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Haha, okequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neej ik moet over een uurtje nog iets doen
Tot die tijd moet ik dus faploos wakkerblijven
I know right! 2 keer mijn prachtige lichaam op je netvliesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Damn ik moet nog een uur wakkerblijven, met dit soort beelden in mijn hoofd....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je een spiegel hebt, sure
PANIEK!!
Mn foon valt uit!!
[b]AirwiN schreef [/b]
En ik geef meer de voorkeur aan een vrouw proeven dan erop fappenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het wel eens een paar keer gedaan ja.
Alsof je 5D porno kijkt
Hij hing in de lader en viel uitquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hing in de lader en viel uit![]()
Stom![]()
Gaat 'ie nog wel aan of helemaal niet meer?What you forget, you are gonna repeat.
Gelukkig is ie nu weer aan!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Stom![]()
Gaat 'ie nog wel aan of helemaal niet meer?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet nog dat zij zich er ongemakkelijk bij voelde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook
Alsof je 5D porno kijkt
Oh, geen problemen meequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat zij zich er ongemakkelijk bij voelde.![]()
Heb jij een spiegel op je kamer? Dan wil ik die wel even bekijken als ik boerenkool bij je kom eten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou gek worden zonder mn foonquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Whehequote:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb een spiegel, ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, geen problemen mee![]()
Heb jij een spiegel op je kamer? Dan wil ik die wel even bekijken als ik boerenkool bij je kom etenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Das toch geen gele kever?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een lelijke billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou gek worden zonder mn foonOkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ivm privacy enzohaal ik em straks wel weer weg
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2013 23:06:58 ]![]()
Geilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
ivm privacy enzohaal ik em straks wel weer weg
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik word gek zonder whatsappquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker kleurtjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
Trustenquote:Niceeeeeequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Niiiiiiiiicequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
Oh dies wel echt geelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ivm privacy enzohaal ik em straks wel weer weg
Wil je de link even verwijderen uit je quotequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je de link even verwijderen uit je quoteIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Braafquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar die hangt aan een stukje muur. Je kunt er niet echt in kijken vanaf bed.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sjeesus die Huppels van vandaag de dag geven je er ook niet een minuut de tijd voor he... ik moet ondertussen ook nog DM-etjes afhandelen enzo hoor....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je moet helemaal niks!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjeesus die Huppels van vandaag de dag geven je er ook niet een minuut de tijd voor he... ik moet ondertussen ook nog DM-etjes afhandelen enzo hoor....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, jammerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die hangt aan een stukje muur. Je kunt er niet echt in kijken vanaf bed.
Een ex van me had een hele muur bespiegeld
De muur waar zijn bed langs stond
Nou dat, ik was bezig Sublime FM aan de praat te krijgen als slaap muziek.. Alles beter dan het gekreun van schoonzusje..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjeesus die Huppels van vandaag de dag geven je er ook niet een minuut de tijd voor he... ik moet ondertussen ook nog DM-etjes afhandelen enzo hoor....Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zijn ze alweer bezig?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou dat, ik was bezig Sublime FM aan de praat te krijgen als slaap muziek.. Alles beter dan het gekreun van schoonzusje..![]()
![]()
Sublime FM is sowieso Subliemquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou dat, ik was bezig Sublime FM aan de praat te krijgen als slaap muziek.. Alles beter dan het gekreun van schoonzusje..
En het overstemt een beetje schoonzusje toch wel aardig
Mijn bovenbuurmeisje was ook weer bezig gisteravond
Is dat erg?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!
en jongens het is WEER laat he?
Maar nu ga je wel met een beter humeur naar bed toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!
en jongens het is WEER laat he?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik slaap op zolder. Is niet echt mogelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, jammer
Een ex van me had een hele muur bespiegeld
De muur waar zijn bed langs stond
Ik zocht me rot naar Arrow Jazz, wist ik veelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sublime FM is sowieso Subliem
En het overstemt een beetje schoonzusje toch wel aardig
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar nu ga je wel met een beter humeur naar bed toch?thanks babe
![]()
![]()
Crap, later dan ik wilde jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!
en jongens het is WEER laat he?
Kan wel handelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!
en jongens het is WEER laat he?.
![]()
Anytime!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik slaap op zolder. Is niet echt mogelijk.Aan je schuine dak en je bed eronder
Althans, zoals mijn zolders er tot nu toe uitzagen, zie ik dat dan even zo voor meHoelaat wilde je in bed liggen dan?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Voor 23:00quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JawelAan je schuine dak en je bed eronder
Althans, zoals mijn zolders er tot nu toe uitzagen, zie ik dat dan even zo voor me
[..]
Hoelaat wilde je in bed liggen dan?![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik ook wel
OHJA ik moet morgen naar de tandarts![]()
![]()
Dat is misluktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten nu dan echt
Dromen van Buurmeisje in de spiegel
Trusten![]()
![]()
Aangeschoten, dit dat alles
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar is het raam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JawelAan je schuine dak en je bed eronder
Althans, zoals mijn zolders er tot nu toe uitzagen, zie ik dat dan even zo voor me
Het had wel anders gekund ja, op zich.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hahaha, ga je nu je kamer verbouwen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar is het raam.
Het had wel anders gekund ja, op zich.
Nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, ga je nu je kamer verbouwen?
Ik vind het zo stom om te lapohunten, maar het lijkt nu net alsof iedereen wacht
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: