Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:09 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() NS 1779, bouwjaar 1993, gebouwd in Frankrijk, weegt 86 ton, maximum snelheid 180 km/u. ![]() Tevens: diesellocs 1779. ![]() ![]() ![]() Een tram. ![]() Een bus. ![]() Een pickup-truck uit het jaar kruik. ![]() ![]() Tjabbo's fleshlight Bojo's date begin----------Eind Ook_Gek avatar blunder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11 [ Bericht 4% gewijzigd door Duvel op 30-01-2013 10:05:25 ] | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:23 |
Tja. | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:23 |
WAT!? | |
Barcaconia | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:24 |
Madeira drive bij de LBCVR ![]() | |
daNpy | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:27 |
Is dit de nieuwe SC? | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:30 |
goed topic, vooral die penn central | |
blup | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:31 |
hele matige OP, m'n vingers jeuken. ![]() | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:32 |
Een score van 67 % op "P-T-A" een matige OP? Mankeert je wat aan je ogen? | |
Barcaconia | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:33 |
Ik vind het een hele goede OP ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:34 |
Alleen al die zooi die afhankelijk is van een dienstregeling mag er wel uit van mij. | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:35 |
Dienstregelingen zijn triviaal, zelf gezien de laatste weken. | |
daNpy | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:35 |
Nieuwe OP voor je: ======= 1779 ======= Einde OP | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:39 |
Ah, hier moet ik zijn ![]() | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:45 |
De quotes waren trouwens verneukt en ik heb ze provisorisch teruggezet. Als een mod ze uit een oude op kan slopen, dan graag (met links en zo). | |
daNpy | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:48 |
Hoe kun je dat verprutsen? | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:49 |
Vraag dat aan Jitzzzzzze twee topics geleden? | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:50 |
Haynes: Rotate anticlockwise. Translation: Clamp with molegrips (adjustable wrench) then beat repeatedly with hammer anticlockwise. You do know which way is anticlockwise, don't you? Haynes: Should remove easily. Translation: Will be corroded into place ... clamp with adjustable wrench then beat repeatedly with a hammer. Haynes: This is a snug fit. Translation: You will skin your knuckles! ... Clamp with adjustable wrench then beat repeatedly with hammer. Haynes: This is a tight fit. Translation: Not a hope in hell matey! ... Clamp with adjustable wrench then beat repeatedly with hammer. Haynes: As described in Chapter 7... Translation: That'll teach you not to read through before you start, now you are looking at scarey photos of the inside of a gearbox. Haynes: Pry... Translation: Hammer a screwdriver into... Haynes: Undo... Translation: Go buy a tin of WD40 (catering size). Haynes: Ease ... Translation: Apply superhuman strength to ... Haynes: Retain tiny spring... Translation: "Jeez what was that, it nearly had my eye out"! Haynes: Press and rotate to remove bulb... Translation: OK - that's the glass bit off, now fetch some good pliers to dig out the bayonet part and remaining glass shards. Haynes: Lightly... Translation: Start off lightly and build up till the veins on your forehead are throbbing then re-check the manual because what you are doing now cannot be considered "lightly". Haynes: Weekly checks... Translation: If it isn't broken don't fix it! Haynes: Routine maintenance... Translation: If it isn't broken... it's about to be! Haynes: One spanner rating (simple). Translation: Your Mum could do this... so how did you manage to botch it up? Haynes: Two spanner rating. Translation: Now you may think that you can do this because two is a low, tiny, ikkle number... but you also thought that the wiring diagram was a map of the Tokyo underground (in fact that would have been more use to you). Haynes: Three spanner rating (intermediate). Translation: Make sure you won't need your car for a couple of days and that your AA cover includes Home Start. Haynes: Four spanner rating. Translation: You are seriously considering this aren't you, you pleb! Haynes: Five spanner rating (expert). Translation: OK - but don't expect us to ride it afterwards!!! Translation #2: Don't ever carry your loved ones in it again and don't mention it to your insurance company. Haynes: If not, you can fabricate your own special tool like this... Translation: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!! Haynes: Compress... Translation: Squeeze with all your might, jump up and down on, swear at, throw at the garage wall, then search for it in the dark corner of the garage whilst muttering "bugger" repeatedly under your breath. Haynes: Inspect... Translation: Squint at really hard and pretend you know what you are looking at, then declare in a loud knowing voice to your wife "Yep, as I thought, it's going to need a new one"! Haynes: Carefully... Translation: You are about to cut yourself! Haynes: Retaining nut... Translation: Yes, that's it, that big spherical blob of rust. Haynes: Get an assistant... Translation: Prepare to humiliate yourself in front of someone you know. Haynes: Turning the engine will be easier with the spark plugs removed. Translation: However, starting the engine afterwards will be much harder. Once that sinking feeling in the pit of your stomach has subsided, you can start to feel deeply ashamed as you gingerly refit the spark plugs. Haynes: Refitting is the reverse sequence to removal. Translation: But you swear in different places. Haynes: Prise away plastic locating pegs... Translation: Snap off... Haynes: Using a suitable drift or pin-punch... Translation: The biggest nail in your tool box isn't a suitable drift! Haynes: Everyday toolkit Translation: Ensure you have an RAC Card & Mobile Phone Haynes: Apply moderate heat... Translation: Placing your mouth near it and huffing isn't moderate heat. Translation #2: Heat up until glowing red, if it still doesn't come undone use a hacksaw. Haynes: Apply moderate heat... Translation: Unless you have a blast furnace, don't bother. Clamp with adjustable wrench then beat repeatedly with hammer. Haynes: Index Translation: List of all the things in the book bar the thing you want to do! Haynes: Remove oil filter using an oil filter chain wrench or length of bicycle chain. Translation: Stick a screwdriver through it and beat handle repeatedly with a hammer. Haynes: Replace old gasket with a new one. Translation: I know I've got a tube of Krazy Glue around here somewhere. Haynes: Grease well before refitting. Translation: Spend an hour searching for your tub of grease before chancing upon a bottle of washing-up liquid (dish soap). Wipe some congealed washing up liquid from the dispenser nozzle and use that since it's got a similar texture and will probably get you to Halfords to buy some Castrol grease. Haynes: See illustration for details Translation: None of the illustrations notes will match the pictured exploded, numbered parts. The unit illustrated is from a previous or variant model. The actual location of the unit is never given. The best one I encountered was how to change a brake sensor in a Ford Fiesta Popular Plus. The photo showing the location of the unit failed to mention the crucial detail of whether the item was located in the engine compartment or inside the car ..... and the helpful photo of what the thing looked like didn't give the reader any clues! THE CONDENSED HAYNES MANUAL All makes and models post-2000 For a modern car chock full of electronics, all that's in the Haynes Manual (aka "The Haynes Bumper Book of Jokes") is: Routine Service: Take it to a main dealer and hand over a large amount of cash. Advanced Service: Open the bonnet. Decide all that stuff is far too scary. Proceed with routine service (see above). HAYNES GUIDE TO TOOLS OF THE TRADE HAMMER: Originally employed as a weapon of war, the hammer is nowadays used as a kind of divining rod to locate expensive parts not far from the object we are trying to hit. MECHANIC'S KNIFE: Used to open and slice through the contents of cardboard cartons delivered to your front door; works particularly well on boxes containing seats and motorcycle jackets. ELECTRIC HAND DRILL: Normally used for spinning steel Pop rivets in their holes until you die of old age, but it also works great for drilling mounting holes just above the brake line that goes to the rear wheel. PLIERS: Used to round off bolt heads. HACKSAW: One of a family of cutting tools built on the Ouija board principle. It transforms human energy into a crooked, unpredictable motion, and the more you attempt to influence its course, the more dismal your future becomes. MOLE-GRIPS/ADJUSTABLE WRENCH: Used to round off bolt heads. If nothing else is available, they can also be used to transfer intense welding heat to the palm of your hand. OXYACETELENE TORCH: Used almost entirely for lighting various flammable objects in your garage on fire. Also handy for igniting the grease inside a brake-drum you're trying to get the bearing race out of. WHITWORTH SOCKETS: Once used for working on older cars and motorcycles, they are now used mainly for impersonating that 9/16 or 1/2 socket you've been searching for for the last 15 minutes. DRILL PRESS: A tall upright machine useful for suddenly snatching flat metal bar stock out of your hands so that it smacks you in the chest and flings your beer across the room, splattering it against that freshly painted part you were drying. WIRE WHEEL: Cleans rust off old bolts and then throws them somewhere under the workbench with the speed of light. Also removes fingerprint whorls and hard-earned guitar callouses in about the time it takes you to say, "F...." HYDRAULIC FLOOR JACK: Used for lowering car to the ground after you have installed your new front disk brake setup, trapping the jack handle firmly under the front wing (fender). EIGHT-FOOT LONG DOUGLAS FIR 2X4: Used for levering a car upward off a hydraulic jack. TWEEZERS: A tool for removing wood splinters. PHONE: Tool for calling your neighbour to see if he has another hydraulic floor jack. SNAP-ON GASKET SCRAPER: Theoretically useful as a sandwich tool for spreading mayonnaise; used mainly for getting dog-doo off your boot. BOLT AND STUD EXTRACTOR: A tool that snaps off in bolt holes and is ten times harder than any known drill bit. TIMING LIGHT: A stroboscopic instrument for illuminating grease buildup. TWO-TON HYDRAULIC ENGINE HOIST: A handy tool for testing the tensile strength of ground straps and brake lines you may have forgotten to disconnect. CRAFTSMAN 1/2 x 16-INCH SCREWDRIVER: A large motor mount prying tool that inexplicably has an accurately machined screwdriver tip on the end without the handle. BATTERY ELECTROLYTE TESTER: A handy tool for transferring sulfuric acid from a car battery to the inside of your toolbox after determining that your battery is dead as a doornail, just as you thought. AVIATION METAL SNIPS: See hacksaw. INSPECTION LIGHT: The mechanic's own tanning booth. Sometimes called a drop light, it is a good source of vitamin D, "the sunshine vitamin," which is not otherwise found under cars at night. Health benefits aside, its main purpose is to consume 40-watt light bulbs at about the same rate as 105-mm howitzer shells during the Battle of the Bulge. More often dark than light, its name is somewhat misleading. PHILLIPS SCREWDRIVER: Normally used to stab the lids of old-style paper-and-tin oil cans and splash oil on your shirt; can also be used, as the name implies, to round off Phillips screw heads. AIR COMPRESSOR: A machine that takes energy produced in a fossil-fuel burning power plant 200 miles away and transforms it into compressed air that travels by hose to a pneumatic impact wrench that grips rusty bolts last tightened 30 years ago by someone in Dagenham, and rounds them off. PRY (CROW) BAR: A tool used to crumple the metal surrounding that clip or bracket you needed to remove in order to replace a 50 cent part. HOSE CUTTER: A tool used to cut hoses 1/2 inch too short. | |
daNpy | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:50 |
Ah, newbe to the maxxxx. | |
daNpy | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:51 |
Aardig oud die Haynes hulpvertaling ![]() | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:51 |
jep maar voor de newbies misschien nog wel bruikbaar | |
daNpy | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:52 |
Een "hoe druk ik op de open-een-nieuw-deel-knop" handleiding zou een beter begin zijn ![]() | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:54 |
daar kunnen ze beter gewoon van af blijven, lijkt mij het meest verstandig | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 21:57 |
Wat een newbie-haat hier zeg. | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:00 |
Ja terecht, gekut met die OP. | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:03 |
Sowieso een beetje ontzettend kliekerige OP ![]() ![]() | |
daNpy | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:05 |
Blijf weg dan. | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:05 |
Zou je wel willen he ![]() | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:06 |
Mja, het treinentopic is niet heel anders? | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:07 |
Daar zitten geen "hoi kijk ons een lol hebben" quotes in. En dat staat ook gewoon open voor "buitenstaanders" die iets over treinen willen weten. Niet alleen in theorie, ook in praktijk ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:09 |
In het treinentopic is alles beter hihihahahoho | |
daNpy | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:09 |
![]() | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:10 |
Ja, jij weet daar wat van he ![]() ![]() ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:10 |
Nee, ik weet daar niks van want ik kan geen 2 woorden achter elkaar ontcijferen in heel dat topic ![]() | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:11 |
TT voldoet niet, SLOTJE ![]() ![]() ![]() | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:11 |
Nou dat ligt dan toch wel een beetje aan jezelf hoor. We proberen daar JUIST niet zo'n sociopathenghetto te worden als waar er al genoeg van zijn, en ik dacht dat dat aardig lukte. | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:12 |
Het is een treinen-SC geworden. | |
daNpy | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:12 |
Fout gedacht ![]() | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:12 |
EN wat is daar mis mee? ![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:13 |
Tijd voor een 'PTA SC voor dummy's' topic. | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:13 |
Niet zo veel, maar daardoor ligt incrowdgedoe wel meer op de loer. En teruglezen is kut, want een groot deel van de posts is best wel bullshit. Net als hier. | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:14 |
![]() | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:17 |
top posts bij die treintjesfreaks
| |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:17 |
Onzin. | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:18 |
Misschien ligt het meer op de loer ja, maar je ziet niet dat dat in de praktijk echt gebeurt. Iedereen is daar gewoon welkom om iets over treinen te vragen. EN sommige mensen kennen elkaar beter dan anderen. Dat hou je toch. Maar er komen nog steeds geregeld nieuwe mensen bij die echt wel wat toe te voegen hebben en die ook een aanwinst zijn voor de treinenreeks. Als je dat afzet tegen deze SC, die, okee, niet voor niks SC is, dus op inhoudelijkheid hoef je niet te rekenen, maar als niet-regelmatige poster ben je hier gewoon totaal niet welkom. Maar goed, ik probeer het gewoon weer eens. Slowchatten kan ik wel namelijk ![]() | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:18 |
ik zeg toch niet dat dit FOK is, Dit is was het eerste (meest actieve) topic van Somda | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:18 |
Ga een haynes lulverhaal copypasten man houthakker. | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:19 |
Post het dan niet, trol. | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:19 |
je bent zeker wel welkom hoor, alleen de topic startende newbies die telkens weer de OP verprutsen zijn minder welkom | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:21 |
de treinen sc is zeker wel interessant en ook duidelijke uitleg en achtergrond bij nieuwsberichten over het spoor | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:22 |
Nou, als dat alles is waar je kriebel aan hebt, dan valt het allemaal best mee denk ik ![]() | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:23 |
't Is juist op straffe van een virtueel nekschot verboden Somda-gebrabbel te posten daar. | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:23 |
zo is dat, we doen niet snel moeilijk hier. | |
powerflux | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:23 |
die haynes vertaling komt me bekend voor ![]() | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:23 |
het was letterlijk het eerste wat ik op somda vond | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:24 |
hoe is het eigenlijk met de Kangoo ![]() | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:25 |
bodemplaat is dicht gelast, ze wilden er een reserve band inleggen, heb ik ze maar afgeraden ivm afwijking in afrollengte. het eerste idee was een thuiskomertje, ik zag het differentieel al roken ongeveer | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:25 |
Ja, dat is het ![]() | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:26 |
nog een post van daar, ik moet hem in zijn laatste zin wel gelijk geven
| |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:27 |
Is ook wel een kutstreek van die trdl. | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:29 |
Ja die poepzak moet natuurlijk de 1779 bij Stroe aan de kant nemen en de 12759 met groen-X doorlaten, in het pad van de 300788. Kan ie bij Aml mooi de 142 kruisen en LSP door naar Odz ![]() | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:30 |
DUS. Biertje? ![]() | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:31 |
Ja! Oh nee sorry, m'n trein vertrekt. | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:32 |
Kut ![]() sorry zei ik nog ![]() | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:32 |
Geeft niet, daardoor had ik nog een bus waarin ik kon zitten. | |
lipje | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:41 |
rijden er nog treinen? ![]() | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:45 |
Vraag voor morgen. | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:46 |
Een paar ![]() | |
Duvel | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:47 |
Ja, één heen, één terug. | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:49 |
Wel tegelijk he, zodat niemand er ECHT wat aan heeft ![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:52 |
Vraag me dan af hoe ze over de Fyra praten op somda. | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:53 |
dan ga je naar somda. Moet je toch wel lukken mag ik hopen | |
Dr_Flash | dinsdag 29 januari 2013 @ 22:57 |
Ik heb trouwens eens een keer het gore lef gehad om op Somda te vragen naar een dienstregeling van een bijzondere trein. Ik dacht "Oh dat weten ze daar vast wel, ik vraag het ff ![]() Mij werd vriendelijk doch dringend te verstaan gegeven dat dat Verboden was. Niet iets als "niet de bedoeling", nee, Verboden ![]() | |
densmee | dinsdag 29 januari 2013 @ 23:08 |
Was je daar toch mooi even het spoorboekje te buiten gegaan | |
Dingest | dinsdag 29 januari 2013 @ 23:59 |
Ketting zou je niet moeten horen, dan heb je waarschijnlijk (uiteindelijk) best wel serieuze problemen. Ik geloof dat de klepstoters hydraulisch zijn dus als ik de kleppen hoor is er ook iets goed mis. Klepdekselpakking lekt wat en moet eens vervangen worden, dus de klepdeksel moet er toch eens af. De ontsteking schijn je wel eens te kunnen horen - maar een oliebeurtje schijnt het probleem ook te kunnen verhelpen. Ik ga het op het SF ook vragen (ook vanwege de thermostaat/temperatuur-problemen). Ik weet niet of ik dezelfde klemmen heb hè, ik heb een zalmneus met andere lamp-units ![]() ![]() | |
2cv | woensdag 30 januari 2013 @ 00:21 |
Thermostaat ? Of de temperatuurschakelaar ? Of maakt een zekering slecht contact ? Of iets anders electrisch ? Bij mijn 99 is het de baggerkwaliteit zekering + oxide op de contacten die nog wel eens zorgt voor ellende (enig idee hoe hoog koelvloeistof omhoog spuit als de motor kookt ? ![]() | |
2cv | woensdag 30 januari 2013 @ 00:22 |
In oude werkplaatshandboeken uit de jaren '70 voor de 99 staat bij 400.000km 'motor vervangen'. | |
loveli | woensdag 30 januari 2013 @ 00:58 |
Als je de dop op het expansievat laat zitten, niet heel hoog. | |
2cv | woensdag 30 januari 2013 @ 01:31 |
Klopt. En zonder dop is het +/- een halve meter. Ging iets mis bij het ontluchten ![]() | |
daNpy | woensdag 30 januari 2013 @ 08:09 |
![]() | |
#ANONIEM | woensdag 30 januari 2013 @ 08:21 |
Hmm............ dit schijnt de nieuw SC te zijn. Goedemorgen dan maar ![]() ![]() | |
.Neovo. | woensdag 30 januari 2013 @ 08:46 |
Goeiemorgen | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 09:51 |
![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 09:52 |
Het is ZMS en chuck ook gelukt schijnbaar, het wordt nu als normaal gezien dat ze hier meeposten. | |
ZwartmetSuiker | woensdag 30 januari 2013 @ 10:30 |
Ik dring mezelf gewoon op. | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 10:33 |
Zo hoort het ook. | |
ZwartmetSuiker | woensdag 30 januari 2013 @ 10:44 |
Chuck eveneens, niemand begrijpt de helft van wat hij post. | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 10:57 |
Oh, maar dat heb ik met Fristi ook. | |
Dingest | woensdag 30 januari 2013 @ 12:22 |
Ik snap de helft van de tijd niet wat ikzelf post ![]() Het lampje is vervangen, ik heb gewoon met de klemmetje zitten ouwehoeren totdat ik elke richting gehad had. DWZ; ik weet nog steeds niet exact welke richting dat is ![]() ![]() | |
ZwartmetSuiker | woensdag 30 januari 2013 @ 13:20 |
Joepie, James May man lab op tv ![]() | |
FranticDJ | woensdag 30 januari 2013 @ 15:34 |
PTA'ers vinden dit wellicht ook interessant. Dus ff crossposten uit stage SC Filmpje is niet van mij zelf. Ik heb het zelfde onderhoud gedaan op het zelfde schip (op dezelfde motor) zo'n half jaar geleden. Ok wij hebben de liner dan niet vervangen, maar gehoond. Kan daar nog wel wat foto's van plaatsen voor de liefhebbert ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 15:59 |
Liefhebber meldt. | |
FranticDJ | woensdag 30 januari 2013 @ 16:00 |
Hoop dat dit werkt: https://www.facebook.com/(...)54.1253668081&type=3 Nog 2 filmpjes van het laadsysteem: https://www.facebook.com/(...)68081&type=3&theater https://www.facebook.com/(...)68081&type=3&theater | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 16:01 |
Het werkt, maar ik weet niet of je er met je gezicht en naam etc op wilt. | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 16:03 |
Ff een hoonstiftje erdoor halen ![]() | |
FranticDJ | woensdag 30 januari 2013 @ 16:11 |
![]() ![]() M'n gezicht & naam lig ik niet zo wakker van hoor ![]() ![]() Hier nog ff t bijbehorend verhaaltje bij de unit overhaal: http://www.quincyvermue.nl/2012/08/effe-een-unit-doen/ | |
Dr_Flash | woensdag 30 januari 2013 @ 16:53 |
Wie wordt er gehoond? ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 16:58 |
>>KPD | |
Dr_Flash | woensdag 30 januari 2013 @ 16:58 |
Iew gatver. Daar kom ik niet ![]() | |
ZwartmetSuiker | woensdag 30 januari 2013 @ 17:11 |
Ik wel. | |
FranticDJ | woensdag 30 januari 2013 @ 17:13 |
Hm.. En dan te weten dat er ook borstel opzetstukjes waren ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 18:03 |
Wat is er gatver aan blote menschen? | |
Dr_Flash | woensdag 30 januari 2013 @ 18:07 |
Ben daar een tijd geleden eens gaan kijken, maar daar zit echt ranzige ranzigheid tussen, bah. Genoeg andere plekken op internet voor pr0n. | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 18:08 |
Ik heb geen idee eigenlijk, ik kijk daar nooit. | |
Dr_Flash | woensdag 30 januari 2013 @ 18:28 |
108 Teletekst wo 30 jan *************************************** Schultz:gratis examen motorrijders *************************************** ` Mensen die het niet is gelukt om voor 19 januari hun motorrijbewijs te halen krijgen mogelijk een gratis rijexamen. Minister Schultz van Verkeer zei in de Tweede Kamer dat ze het CBR heeft gevraagd om dit te onderzoeken. Sinds 19 januari zijn nieuwe,strengere regels van kracht voor jongeren tussen de 18 en 24 jaar die een motorrijbewijs willen halen.Door het slechte weer in januari vielen bijna 1300 examens uit. Daardoor moet een aantal jongeren nu aan meer eisen voldoen en kosten maken voor een nieuw examen. Het is niet mogelijk dat de jongeren volgens de oude eisen examen doen. *************************************** volgende nieuws weer&verkeer sport Waarom niet? ![]() ![]() | |
Paladijn | woensdag 30 januari 2013 @ 18:42 |
![]() Toch anders dan de nieuwere koplampen dus? | |
densmee | woensdag 30 januari 2013 @ 18:43 |
Te laat begonnen, de regel stond al een hele tijd vast. Het is alleen sneu voor de jongeren die nu pas konden beginnen | |
ZwartmetSuiker | woensdag 30 januari 2013 @ 18:52 |
Hahahaha. | |
#ANONIEM | woensdag 30 januari 2013 @ 19:15 |
Kusje? ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 19:15:48 ] | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 19:44 |
![]() | |
#ANONIEM | woensdag 30 januari 2013 @ 19:49 |
Jeep plaatje om het goed te maken?? ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 19:49 |
Het is goed ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 19:50 |
Dan zou ik me wel bijzonder kut voelen, als ik die foto kon maken ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 30 januari 2013 @ 19:58 |
* Alfisti gaat met de koffiepot en gevulde koeken rond. | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 20:00 |
gevulde koek lekker ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 20:00 |
![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 20:03 |
Die koffie hou maar even, anders slaap ik moeilijk. | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 20:04 |
Iemand die tiny tower speelt? | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 20:04 |
![]() | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 20:04 |
c-c-c-combo breaker ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 30 januari 2013 @ 20:05 |
Nee, wel airportcity ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 20:05 |
![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 20:05 |
Dat ken ik niet, maar 1 verslaving is voorlopig genoeg ![]() | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 20:06 |
zit te wachten op Sim city 5 en Company of Heroes 2 ![]() | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 20:06 |
![]() ![]() ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 20:07 |
Dat is van een hele ander kaliber. | |
#ANONIEM | woensdag 30 januari 2013 @ 20:10 |
Mooi verhaal ![]() http://www.autoblog.nl/zit-er-nog-iemand-te-wachten-op-alfa-romeo | |
Dr_Flash | woensdag 30 januari 2013 @ 21:03 |
Gaaf, zo met dat reclamefilmpje voor de Seat Leon eronder ![]() | |
densmee | woensdag 30 januari 2013 @ 21:07 |
waarom doet iemand ons dit aan? http://www.eersel.nl/inte(...)-verwoest_47781.html | |
Dr_Flash | woensdag 30 januari 2013 @ 21:11 |
Hoe weet je dat het aangestoken zou zijn? | |
densmee | woensdag 30 januari 2013 @ 21:13 |
ik mag daar nog niet veel over zeggen, maar de kans dat het niet aangestoken is is zeg maar 1% | |
Dr_Flash | woensdag 30 januari 2013 @ 21:29 |
Doe dat dan ook maar niet he ![]() | |
densmee | woensdag 30 januari 2013 @ 21:30 |
ach ja er is nu naar buiten gekomen in welke hoek de brand is begonnen, en ik heb daar de aanbouw mee gezet en het dichts bij zijnde electra punt is een meter of 10 verder | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 21:43 |
![]() | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 21:45 |
Bij een Bedrijfsauto met datum 1e afgifte 19-02-1999, zit er rechtsachter op de achterbank (aannemers uitvoering) geen gordel. De afstand tussen de rugleuning van de voorbank en de rugleuning van de achterbank is 1,25 m. Goedkeur Afkeur Roept u maar ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 21:46 |
Tijd voor een nieuwe auto ipv die gare t4 dubbelcabine. | |
blup | woensdag 30 januari 2013 @ 21:50 |
yup, die regel is 1.30 en >98 afkeur dus | |
densmee | woensdag 30 januari 2013 @ 21:50 |
sinds 1997 is het toch verplicht in grijs kenteken wagens ook een gordel te hebben, dus ook achter | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 21:53 |
inderdaad goedkeur ![]() | |
Dr_Flash | woensdag 30 januari 2013 @ 21:54 |
Wat kost het inbouwen van een gordel incl materiaal? ![]() ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 21:55 |
Daar komt al het laswerk nog bij wat je aan die auto hebt natuurlijk. | |
densmee | woensdag 30 januari 2013 @ 21:56 |
het is toch geen eerste generatie sprinter? ![]() | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 21:57 |
daar moet je sowieso aan lassen ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 januari 2013 @ 21:57 |
Sprinter, T4, H200, allemaal een pot nat. En dan bedoel ik heel nat. Heeel nat. | |
blup | woensdag 30 januari 2013 @ 21:58 |
of verek, nu interpreteer ik mn eigen post verkeerd ![]() | |
densmee | woensdag 30 januari 2013 @ 21:59 |
ach ja bij die sprinters krijg je uiteindelijk ook ramen in de achterdeuren ook al had je die niet besteld | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 22:11 |
U krijgt een Hybride elektrisch voertuig ter keuring. De klant heeft er een voorziening op gemaakt dat het geluid van een Ferrari V12 maakt als je met de auto gaat rijden. “kunnen ze mij tenminste aan horen komen”, zegt de klant. Goedkeur Afkeur ( ![]() | |
densmee | woensdag 30 januari 2013 @ 22:13 |
afkeur, want komt uit autostyle catalogus | |
Duvel | woensdag 30 januari 2013 @ 22:14 |
Ligt aan het volume. | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 22:15 |
Fout, het is goedkeur Artikel 5.2/3.71 lid 3. (nieuw per 1-1-2013) Hybride elektrische of elektrische personen- bedrijfsauto’s mogen zijn voorzien van een akoestisch voertuigwaarschuwingssysteem dat werkt tot het voertuig een snelheid van 25 km/h heeft bereikt. Geen controlepunt tijdens de APK. Dus: Bovenstaande voertuigen mogen een geluid produceren maar u hoeft niet te controleren of dit geluid stopt boven de 25 km/u. | |
Duvel | woensdag 30 januari 2013 @ 22:16 |
Maar een voertuig mag toch niet meer dan zoveel dB produceren? Dat gaat vast voor dit artikel. | |
densmee | woensdag 30 januari 2013 @ 22:16 |
nee helaas, afkeur want komt uit autostyle catalogus | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 22:17 |
zou een leuke discussie zijn met een steekproefcontroleur ![]() ![]() | |
densmee | woensdag 30 januari 2013 @ 22:18 |
daar is geen discussie over mogelijk, ik neem aan dat de rdw ook wel ook van de regels op de hoogte is. | |
Dr_Flash | woensdag 30 januari 2013 @ 22:20 |
In de opgave is niet gezegd "Dit systeem produceert 230 aechtwel decibel" dus daar kun je niks aan ophangen ![]() | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 22:25 |
dat zeker maar toch, ![]() | |
johnnyblaze11 | woensdag 30 januari 2013 @ 22:31 |
Vreemde vragen.... Hoe kan het eigenlijk dat ik in mijn huidige auto (Punto mk2) de lampen en radio niet kan aanzetten zonder sleutel gedraaid in het contact, en bij mijn oude auto wel? En qua tanken, dit lukt me echt niet goed bij die punto, de spuit blijft afklikken, wat ik ook doe... Ben ik nu zo'n noob of wat? | |
ZwartmetSuiker | woensdag 30 januari 2013 @ 22:34 |
Tijd voor een APK-SC. | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 22:36 |
![]() | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 22:37 |
zal de carroserie module wel voorkomen om zo de accu te beschermen tegen leeg lopen tank ontluchting vervangen cq schoonmaken | |
densmee | woensdag 30 januari 2013 @ 22:37 |
een fiat moet je spanningsloos kunnen maken met 1 handeling, dit ivm zelfontbranding. | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 30 januari 2013 @ 22:38 |
![]() ![]() | |
johnnyblaze11 | woensdag 30 januari 2013 @ 22:39 |
Als ik internet mag geloven hebben heel veel punto's hier last van ivm gelijk een bocht achter de tankdop (?) En hoe maak ik deze schoon? | |
2cv | woensdag 30 januari 2013 @ 22:44 |
Hoi ![]() | |
Sjoegerd | woensdag 30 januari 2013 @ 22:52 |
Misschien de vulslang minder ver in de vulhals duwen? Zijn een aantal Fords die er ook last van hebben en dit helpt iig bij die auto's. | |
Dr_Flash | woensdag 30 januari 2013 @ 23:54 |
Weet je wel HOE ranzig dit klinkt? ![]() | |
Sjoegerd | donderdag 31 januari 2013 @ 00:17 |
![]() | |
2cv | donderdag 31 januari 2013 @ 01:56 |
Dat doen ze dagelijks bij ganzen die ze kweken voor foie gras. | |
2cv | donderdag 31 januari 2013 @ 02:19 |
lipje | donderdag 31 januari 2013 @ 07:37 |
goedemorgen ![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 08:11 |
Opschakelen vanaf mijn warme bed naar de auto ging deze morgen niet zo soepel bij mij. Ik denk dat mijn synchromeshen beginnen te verslijten ![]() | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 08:11 |
Bij Fiat staan de lampen standaard uit als de sleutel niet in het contact hebt. Trek dat hendeltje van je verlichting eens naar je toe, dan gaat de follow me home verlichting (voorlampen) aan. NADAT de auto op contact is geweest, anders wil het nog niet ![]() Dus op contact zetten, en dan weer de sleutel eruit halen. Trek met dat hendeltje en je hebt voor een paar minuten licht. 1 x trekken is 30 sec 2x een minuut tot een max van 5 minuten. Wat tanken betreft, het pistool niet helemaal in dat gat drukken, maar een beetje los er in laten hangen, dan gaat het tanken prima. Ik heb ook die Punto, dus herken je problemen ![]() | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 08:21 |
En goeiemorgen. | |
Paladijn | donderdag 31 januari 2013 @ 08:31 |
huhuhu ![]() | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 08:31 |
![]() | |
Duvel | donderdag 31 januari 2013 @ 08:34 |
mogge | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 08:41 |
Mijn modem doet een beetje kut.![]() Faster than 95% of NL ![]() | |
Duvel | donderdag 31 januari 2013 @ 08:52 |
Via WIFI? | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 11:33 |
Nee, met kabeltje | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 11:34 |
Downloaden met Wifi gaat wel sneller. Lan Poorten zijn denk ik ruk | |
powerflux | donderdag 31 januari 2013 @ 11:38 |
of je hebt een halfgebroken kabel? zitten er wel alle 6 de draadjes in? sommige merken geven je een gestripte met maar 4 draadjes en die werken soms (bij bijv. veel storing of een geforceerde gbit verbinding) slecht. | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 11:43 |
Of hij heeft gewoon een Monster® Wifi-kabel die gevlochten is door engeltjes op de bodem van de oceaan ![]() | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 13:54 |
ligt aan het modem. Bij een reset van het modem krijg ik de snelheid weer terug. Zijn hagelnieuwe cat5e kabels, en daar ligt het niet aan. De LAN-poorten op het modem gaan op een extreem lage snelheid werken. Bij alle poorten, dus denk dat ik KPN binnenkort maar even bel. | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 16:33 |
Heb je gouden connectoren? Dat moet natuurlijk wel. | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 16:35 |
Man, op mijn connectoren zit zo veel goud dat ik er een steunbalk onder heb moeten monteren omdat anders de ingang op mijn router afbreekt. | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 16:35 |
Een straatwaarde van ¤28.400 per connector heb ik me laten vertellen. | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 16:36 |
Ik moest SD bellen om hem in de router te hijsen. En densmee om de steunbalken te zagen. | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 16:37 |
En mij maar vertellen dat koper beter was. Zal zo naar de winkel om gouden | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 16:38 |
Bel 2cv dan, die zit toch thuis. | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 16:39 |
Ik wil niet dat mijn connectoren LHM gaan lekken ![]() | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 16:54 |
Is dat niet ook ranzig dan? ![]() | |
blup | donderdag 31 januari 2013 @ 16:55 |
Goed gelijk een vraag, want de garage van mijn werkbus heeft mijn stadslampen voor vervangen omdat ze geel(amber) waren. Zover ik weet moet je aan de voorzijde wit of amber licht uitstralen. Beste monteur aldaar zegt dat voor de APK er wit in moet zitten. Regelgeving Algemene Periodieke Keuring
| |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 16:57 |
Mijne gaat wel aardig anders ![]() ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 16:57 |
Tenzij typegoedkeuring. | |
blup | donderdag 31 januari 2013 @ 16:58 |
verklaar? | |
powerflux | donderdag 31 januari 2013 @ 17:01 |
Gaat het niet om of of? dus of alles geel, of alles wit? | |
blup | donderdag 31 januari 2013 @ 17:03 |
Dat was juist nu het geval. Stadslicht was geel, dimlicht, grootlicht, alles geel. | |
blup | donderdag 31 januari 2013 @ 17:06 |
http://www.rdw.nl/SiteCol(...)sen%2001-01-2013.pdf blz 85
<- word dit bedoeld | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 17:06 |
Geel is altijd goed. Oranje mag als het volgens de typegoedkeuring goed is. Oftewel, je garage loopt je te naaien. | |
blup | donderdag 31 januari 2013 @ 17:07 |
Ja, dat weet ik bijvoobaat al, die gasten hebben bij ons een grensbedrag. Breng je hem voor een stotterende motor, krijg je een nieuwe versnellingspook, pedaalrubbers en voorruit erbij.
![]() | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 17:12 |
Handig, zo'n pakketje ![]() ![]() ![]() | |
blup | donderdag 31 januari 2013 @ 17:13 |
Klinkt idioot maar dit is werkelijk gebeurd met een sloop sprinter van ons die op de nominatie staat om verschot te worden. Zelfs in afrika hoeven ze hem denk ik niet. Nu ook, grote beurt zitten ze met hun fikken aan mijn verlichting. Ohwee als ze mijn gele h7's hebben weg gepleurd | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 18:06 |
Wij hebben geen glasvezel ![]() Maar onze VDSL2 verbinding wil anders ook wel ![]() ![]() Niet slecht voor 2 koperdraadjes Alleen die gare LAN-poorten doen zo kut | |
blup | donderdag 31 januari 2013 @ 18:11 |
zo dan ![]() jank upc. | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 18:15 |
![]() Ook maar even pimpen dan. | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 18:17 |
Mijn ISP belooft 30mbps down en 2.5mpbs up, ze komen hun belofte dus aardig na. en 100gb datalimiet ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 18:19 |
Datalimiet? Dat is wel heel erg 2001. (alhoewel, zie mobiele markt ![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 18:24 |
In .be lopen ze gemiddeld 20 jaar achter, dus ik zal over 10 jaar ook wel limietvrij zijn ![]() Maar ach, ik heb ooit 1x een waarschuwing gehad dat ik op 80% van mijn verbruik zat en verder nooit problemen gehad. | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 18:33 |
Hebbie een foto van voor de lamp wissel? | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 18:43 |
Ach, met UPC hier mag ik blij wezen als er uberhaupt een internetverbinding opgebouwd wordt. ![]() | |
blup | donderdag 31 januari 2013 @ 18:47 |
![]() ![]() niet heel goed te zien, maar de stadslampjes zijn gewoon zulke ![]() maar dan 5w5 steekfitting uiteraard. | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 18:47 |
![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 18:48 |
Das oranje, en dat mag niet | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 18:48 |
Tenzij typegoedkeuring. Maar gezien het merk zal dat wel niet. | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 18:49 |
Alleen bepaalde Amerikanen hebben type goedkeuring hier op dacht ik zo ![]() | |
blup | donderdag 31 januari 2013 @ 18:50 |
Maar het ambergeel en 5watt uiteraard. | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 18:50 |
Ja en sommige import auto's. | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 18:52 |
Mijn download is lekker sneller. Upload en ping versla je me wel in ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 18:53 |
glas vezel he ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 18:54 |
Artikel 5.3.53 kleur verplichte lichten De grote lichten, dimlichten, stadslichten en achteruitrijlichten mogen niet anders dan wit of geel stralen. Amber geel dus NIET, en een RAW lamp is amber geel. | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 18:55 |
Opgelost, slotje. | |
blup | donderdag 31 januari 2013 @ 18:56 |
| |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 18:57 |
RAW= richting aanwijzer ![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 18:57 |
slotje ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 18:57 |
![]() ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 18:58 |
ik ben gevraagd om een weekend lang een cursus te geven, maar eens kijken wat ik ga doen ![]() ![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 18:58 |
Optelsommetjes aan kleuters, hogere informatica of voertuigtechniek? | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 18:59 |
Het moet iets te maken hebben met diagnose aan motorvoertuigen ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 19:00 |
denk iets maar doen ala can bus en of flex ray ( ![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 19:02 |
Diagnose voor beginners: Werp een blik op het voertuig en vertel mij of de band lek is of niet. En zo ja: Welke band? | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 19:05 |
![]() ![]() ![]() zit te denken aan een Fexray draad die door gesleten is en sluiting maakt met het High Speed CAN D netwerk ![]() | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 19:05 |
Pimpen noemtie dat ![]() | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 19:06 |
Mijn internetverbinding is nog steeds traag. Gaat niet harder dan 1 megabit ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 19:07 |
![]() ![]() ![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 19:08 |
Hihi neovo heeft traag internet. | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 19:09 |
Mja als je normaal 40 binnenkrijgt dan is het nu wel traag ja. | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 19:12 |
Morgen maar even bellen naar de KPN.![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 19:13 |
HAHAHAHAHAHHA | |
#ANONIEM | donderdag 31 januari 2013 @ 19:17 |
Amateurs....................![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 19:19 |
Heb iets te koop staan voor weinig maar waar wel het een en ander aan moet gebeuren. Mailt iemand mij dat hij zich "niet kan vinden in mijn vraagprijs" en dat hij 1/3e van de vraagprijs biedt ![]() | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 19:19 |
Ja, het adres aanpassen in de adresbalk kan ik ook | |
#ANONIEM | donderdag 31 januari 2013 @ 19:19 |
@Balkonia:![]() | |
#ANONIEM | donderdag 31 januari 2013 @ 19:20 |
Niet eens virusscanner actief laten tijdens een speedtest, loopt de buffer vol en krijg je vaak dit soort waardes ![]() | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 19:21 |
Wat lach je? ![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 19:22 |
hahaha ![]() | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 19:25 |
hihi Draadloos werkt dus nog wel goed gelukkig. Zal binnenkort ff bellen voor een ander modem. | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 19:25 |
Bel jij anders ff voor een ander modem? | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 19:26 |
Ik dacht dat jij dat wel voor me wou doen | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 19:30 |
Wil ik best doen, maar kleine kans dat je binnen acceptabele tijd een nieuw modem ontvangt. | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 19:42 |
het stuur voelt zo raar aan. snapt u dat meneer![]() ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 19:42 |
bellen naar de verkoop afdeling, wordt je gelijk geholpen en als eerste geplaatst in de wachtlijst bij de garantie afdeling ![]() ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 31 januari 2013 @ 19:43 |
Bij de kwikfit uit laten lijnen? ![]() | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 19:43 |
Ik stuur ze wel een tweet. Wie belt er nou nog? ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 19:46 |
Nee nee die zouden minimaal 4 nieuwe banden erop zetten. | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 20:08 |
Zelfs als dat echt waar is. Dat heb je niet thuis. | |
Paladijn | donderdag 31 januari 2013 @ 20:11 |
Wat een schavuiten daar in Gennep Facebookruzie op straat uitgevochten | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 20:12 |
Facebook ![]() ![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 20:19 |
Nu snap ik waarom Anne al een tijdje niet meer post ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 20:19 |
Facebook ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 20:19 |
SD en Anne hebben eindelijk Whatsapp ontdekt en kwamen daarbij tot de conclusie dat ze FOK! alleen gebruikten om met elkaar te communiceren. | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 20:22 |
Mooi. Aufgeräumt steht nättjes ![]() | |
densmee | donderdag 31 januari 2013 @ 20:24 |
http://www.ed.nl/regio/ee(...)r-wintelre-1.3639535 ![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 20:25 |
Sinds ik whatsapp heb heb ik meteen mijn cu2 gesloten. | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 20:27 |
Ja ICQ was toch ineens achterhaald. | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 20:28 |
Chatten op napster doe ik ook steeds minder merk ik. | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 20:28 |
Kloterij daarvan is vooral dat mijn moeder nog wel eens wilt bellen des avonds. Dus dan moet ik weer offline gaan. | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 20:30 |
Heb jij nog geen ISDN dan???????? ![]() | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 20:33 |
ISDN ![]() Dat is echt ZOOOOOO 1978 man gimme a break willya ![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 20:34 |
Je bent zelf 1978 ![]() | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 20:36 |
Erger nog ![]() | |
Sounddragon | donderdag 31 januari 2013 @ 20:43 |
Krijg de pleuris ![]() | |
Anne | donderdag 31 januari 2013 @ 20:43 |
Waarom moet je voornamelijk mij en daarnaast ons steeds proberen af te kraken met dit soort opmerkingen? (Echt veel doet het me niet hoor, maar ik zocht even een excuus om weer eens te reageren). Ben je jaloers omdat je zelf geen vriend of vriendinnetje hebt? Dat verklaart wel ook meteen de reden waarom jij op FOK! Zit. | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 20:43 |
Met je ouwe trein ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 20:44 |
Hahahah! Prachtig. Meteen er vol op. | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 20:44 |
Hoi ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 20:45 |
(Vergelijkt postaantallen). Ohja! ![]() | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 20:45 |
GMTA ![]() Maar kom op, die twee weten wel beter ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 31 januari 2013 @ 20:46 |
![]() ![]() | |
densmee | donderdag 31 januari 2013 @ 20:47 |
hee newbie kalm aan graag | |
Duvel | donderdag 31 januari 2013 @ 20:49 |
* Duvel slaps Barcaconia around a bit with a large trout. | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 20:49 |
Palindroom user-ID ![]() ![]() | |
Duvel | donderdag 31 januari 2013 @ 20:49 |
WTF, houtblokpijper jij! | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 20:50 |
ook nog allemaal driemachten. Wauw ![]() | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 20:51 |
Rednecks ftw ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 20:51 |
Ach heden. | |
densmee | donderdag 31 januari 2013 @ 20:51 |
hee da is nie zomaar he | |
Duvel | donderdag 31 januari 2013 @ 20:52 |
3^0,1,2 | |
lipje | donderdag 31 januari 2013 @ 20:52 |
ik heb nog wel een ongebruikte speedtouch liggen ![]() | |
.Neovo. | donderdag 31 januari 2013 @ 20:54 |
Is niet zo handig met VDSL2. Maar dat zijn wel goeie modems, retestabiel | |
lipje | donderdag 31 januari 2013 @ 20:55 |
alleen niet handig als je kabel hebt ![]() | |
densmee | donderdag 31 januari 2013 @ 20:56 |
hee da is een schone fendt farmer 311 favorit ![]() wel mee veurlaoier ![]() | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 20:59 |
Ik zag heul nie dat die post voor mij bedoeld was ![]() Because nothing runs like Deere! | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 20:59 |
Wat een fent. | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 21:00 |
densmee | donderdag 31 januari 2013 @ 21:01 |
goeikope tractors die jan herten. die trekken nog geen worst van een schuin tafel. Wer fendt fährt führt | |
densmee | donderdag 31 januari 2013 @ 21:01 |
een gazonmaaier van "van cranenbroek", daar durven ze in bels nog niet het gras mee af te rijden | |
Barcaconia | donderdag 31 januari 2013 @ 21:03 |
Cranentroep | |
ZwartmetSuiker | donderdag 31 januari 2013 @ 21:03 |
'Merica! | |
densmee | donderdag 31 januari 2013 @ 21:05 |
lipje | donderdag 31 januari 2013 @ 21:23 |
Duvel, heb je al een nieuwe gevonden? of mag sjukkie voor 1778 cc sjirokkoooo gaan? | |
Duvel | donderdag 31 januari 2013 @ 21:23 |
Nee, dat is terugtellen. | |
Dr_Flash | donderdag 31 januari 2013 @ 21:25 |
dan doe ik het wel |