Hij is in feite alleen maar geïntroduceerd omdat ze een nieuwe mooiboy nodig hadden na het vertrek van Jan Kooijemans. Omdat ze hem toch íéts moesten laten doen binnen de serie, werd-ie gelinkt aan de Bouwhuisjes (broer van Biancaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:28 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag echt af waar die ezel nu nog goed voor is.
Studio 100, om precies te zijn. Maar da's in feite net de Aldiquote:Vind het bovendien een SUPERslechte acteur; lijkt wel alsof ze die zo uit de Aldi hebben weggeplukt.
Dan hadden ze net zo goed Samson kunnen nemen van Studio 100, als de hond van de Bouwhuisjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij is in feite alleen maar geïntroduceerd omdat ze een nieuwe mooiboy nodig hadden na het vertrek van Jan Kooijemans. Omdat ze hem toch íéts moesten laten doen binnen de serie, werd-ie gelinkt aan de Bouwhuisjes (broer van Bianca![]()
) en aan de Sanders.
Laat ik eerlijk wezen: er zat potentie in het karakter, alleen is dat door de schrijvers er binnen een week weer uitgeramd. Maar dat is geen nieuws
[..]
Studio 100, om precies te zijn. Maar da's in feite net de Aldi
Na een ruzie tussen Anton en Bianca over de affaires van Anton:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:40 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dan hadden ze net zo goed Samson kunnen nemen van Studio 100, als de hond van de Bouwhuisjes.
Evenzoveel waarde en ik zie meer diepgang bij Samson dan bij Mike
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Na een ruzie tussen Anton en Bianca over de affaires van Anton:
[ afbeelding ]
"Mwoah Anton, mwoah Anton, wat is dat eigenlijk zo: vreemdgaan?"
Dat met Rikkiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:46 schreef Devil010 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoiets ja!
En dan Nina: Samson, ga weg!
Rikki: Tim/Sjoerd/Sjim/Stjim/Samson... hou op! Ik geloof dat ik verliefd ben op Samson!
Mwaoh Rikki, wat is dat een freipartei?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat met Rikki![]()
Ik zie het al helemaal voor me als die vrouw van de kinderbescherming opnieuw voor een gesprek komt
Vrouw: "Rikki, ik hoorde dat jij en Tim weer uit elkaar zijn. Hoe zit dat?"
Rikki: "Ja, nou... Ik ben verliefd geworden op Samson."
Vrouw: "Samson?"
Rikki: "De hond van de familie Bouwhuis."
Vrouw:![]()
![]()
![]()
Samson tegen Mike: "Mwaoh Mike, Nina heeft een affortos gepleegd!"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Mwaoh Rikki, wat is dat een freipartei?
Rikki: hou op Samson en doe je riem uit we gaan spelen
Mwaoh Rikki.... mwaoh!
Andere scene met Samson en Nina:
Nina: Samson ga weg
Mwaoh Nina, wat is dat een affortos?
Nina: Kindje is weg!
Mwaoh Nina....weet Mike dat al?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Samson tegen Mike: "Mwaoh Mike, Nina heeft een affortos gepleegd!"
Mike kijkt Nina kwaad aan: "Wát heb jij gedaan?!"
Nina tegen Mike: "Nou... Samson bedoelt dat ik een offerte heb gemaakt voor de materialen voor Tasjesdief."
Samson: "KINDJE IS WEG!!!!!!!!!"
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:17 schreef Devil010 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vervolgens komt Laura weer binnen, ze moet toch wat tegenwoordig in haar uitgerangeerde rol binnen gtst...
Samson: daar is Laura, Nina, wat is dat een ouwe slofdoos?
Nina: dat is als bejaarde dames op sloffen lopen te stoffen.
Ludo kennende tegenwoordig laat alles opknappen door derden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Ludo is op een gegeven moment helemaal klaar met Samson:
Ludo: "En nu weg met dat klerebeest!"
Samson: "Mwoah, wat is dat zo, een klerebeest?"
Ludo: "Dat ben jij, pratende vlooienmars!"
De broer van Bianca die de afgelopen 5 jaar in Belgie woonde.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij is in feite alleen maar geïntroduceerd omdat ze een nieuwe mooiboy nodig hadden na het vertrek van Jan Kooijemans. Omdat ze hem toch íéts moesten laten doen binnen de serie, werd-ie gelinkt aan de Bouwhuisjes (broer van Bianca![]()
) en aan de Sanders.
ja ook zoiets achterlijks, net alsof ze geen betere acteur konden vinden zonder accent...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:04 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
De broer van Bianca die de afgelopen 5 jaar in Belgie woonde.
Right, alsof je daar zo'n zwaar en permanent accent mee kweekt
Mijn dochter noemt hem Mega Tofiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
) en aan de Sanders.
Laat ik eerlijk wezen: er zat potentie in het karakter, alleen is dat door de schrijvers er binnen een week weer uitgeramd. Maar dat is geen nieuws
[..]
Studio 100, om precies te zijn. Maar da's in feite net de Aldi
Wel grappig inderdaad!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Oh god, die Samson verhaallijn![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wel grappig inderdaad!
Misschien moeten ze ( de echte Samson) Danny Verbiest maar eens vragen voor een gastrol!
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als de duistere crimineel Sam Salomon, die nog een appeltje te schillen heeft met Mike na een voorval in België, enkele jaren geleden...
... Oh, wacht; dit is GTST seizoen 23. Kleine correctie:
Als de blije Belg Sam Salomon, die een appeltje gaat eten met Mike aangezien ze dit in België nooit hebben kunnen doen...
Dat is meteen al een stuk spannender!________
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Ludo is op een gegeven moment helemaal klaar met Samson:
Ludo: "En nu weg met dat klerebeest!"
Samson: "Mwoah, wat is dat zo, een klerebeest?"
Ludo: "Dat ben jij, pratende vlooienmars!"
Mwoa! mevrouw Praline!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]Ooh god, ik hou het niet meer uit hier
_____!
Komt Albert ook nog even langs:
Alberto: Oooh, maar Janine, jij bent wel een hele mooie vrouw hoor
Janine: Jij bent ook een hele mooie man, Albéért! *Wil 'm zoenen*
Alberto: 't Is Albertooooooooooooooooooooooo!
Dokter Octaaf de Bolle: ''U komt voor een abortus, dat is toevallig één van mijn specialiteiten he. Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze...''quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Mwaoh Rikki, wat is dat een freipartei?
Rikki: hou op Samson en doe je riem uit we gaan spelen
Mwaoh Rikki.... mwaoh!
Andere scene met Samson en Nina:
Nina: Samson ga weg
Mwaoh Nina, wat is dat een affortos?
Nina: Kindje is weg!
Mwaoh Nina....weet Mike dat al?
Octaaf: Ja, dat zegt ze ook wel eens.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dokter Octaaf de Bolle: ''U komt voor een abortus, dat is toevallig één van mijn specialiteiten he. Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze...''
Nina: Ga weg
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dokter Octaaf de Bolle: ''U komt voor een abortus, dat is toevallig één van mijn specialiteiten he. Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze...''
Nina: Ga weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |