quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:08 schreef Devil010 het volgende:
Nina: "Mike, ga weg"
Rikki: "Sjoerd/Tim/Sjoerd/TimSj/joerim/Sjim, hou op".
Als ze het nou zo beredeneren dat het niet eerlijk is dat Sil nog vast zit was het wat anders geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
Wat een schijnheilig wijf die Laura
Wiet vertellen dat ze maar beter uit Meerdijk kan vertrekken, terwijl ze zelf ook nog in Meerdijk woont na een moord te hebben gepleegd. O ja, dat zijn de schrijvers zeker vergeten.
Laura heeft al zoveel gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
Wiet vertellen dat ze maar beter uit Meerdijk kan vertrekken, terwijl ze zelf ook nog in Meerdijk woont na een moord te hebben gepleegd. O ja, dat zijn de schrijvers zeker vergeten.
Misschien was ze als de dood dat Tante Heks binnen zou komen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:35 schreef GSMboy het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ca9ebb0d-e7df-4c83-817f-1af595513a29/
Wat een griet, duikt meteen de bank is als Robert binnenkomt...
Verbaast me dat ie nog niet zegt: "Het mij, Robert...."
Klopt, maar dat is toch anders. Dat heeft ze niet uit kwaadaardigheid gedaan. Het was een soort van zelfverdediging om een 'boef' uit te schakelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
En Sil dan? Ik snap niet dat die nog vastzit, terwijl Wiet al vrij isquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch anders. Dat heeft ze niet uit kwaadaardigheid gedaan. Het was een soort van zelfverdediging om een 'boef' uit te schakelen.
Ja, dat is mij ook een raadsel. Ze zijn hem vast vergeten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:51 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En Sil dan? Ik snap niet dat die nog vastzit, terwijl Wiet al vrij is
Ja, je zou bijna denken dat ze een Fischer is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
Ze heeft ook nog een baby gekidnapt, d'r man door een spiegel geduwd, Philip van Alphen zijn identiteit afgenomen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna denken dat ze een Fischer is.![]()
1x medeplichtig aan moord, 1x iemand geprobeert neer te steken, 1x geprobeert een lijk te verbergen in de tuin van de Rozenboom (bleek achteraf nog te leven). Ook heeft ze een keer ingebroken in de computer van de gemeente. En waarschijnlijk nog wel wat ''kleinigheidjes'
Dat is peanuts en veelal in company gebeurd. Ik neem aan dat je het over Laura hebt. Het is een pussy.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna denken dat ze een Fischer is.![]()
1x medeplichtig aan moord, 1x iemand geprobeert neer te steken, 1x geprobeert/besloten een lijk te verbergen in de tuin van de Rozenboom (bleek achteraf nog te leven). Ook heeft ze een keer ingebroken in de computer van de gemeente. En waarschijnlijk nog wel wat ''kleinigheidjes'
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |