Echt he. Laten we alles nog ingewikkelder makenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op he!![]()
Alleen gaat ze het nu weer verzwijgen aan Mike.
Hoe debiel ook, de verhaallijn 'Wiet aan de drugs' is écht zo bedacht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
"Heel goede zet van ons dat Cocaïne weer terug is! Of was het nu XTC? In elk geval zorgt ze voor veel spanningen bij Rosa!"
quote:
Ík heb veel meegemaakt dankzij haar! Jij moet mij beschermen! Wil je ons even alleen laten? Meik helpt me tenminste!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef Koosnaam het volgende:
Ik begrijp niet hoe Noud het kan uithouden met dat verwende nest van een Nina.
Ik zou het wel grappig vinden als Lorena bij één van haar wraakacties zelf het slachtoffer wordt, waarna Wiet haar redquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Koosnaam het volgende:
Tussen Lorena en Wiet kan het nog leuk gaan lopen.
Bing had gewoon tussen zes plankjes de serie moeten verlatenquote:Jammer dat het met Bing weer zo goed gaat.![]()
Waarschijnlijk heeft alleen Sjors een bericht gekregen van Aysen.
Ik vrees dat we voorlopig nog niet van hem verlost zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Loserkid het volgende:
Echt, kon bing niet gewoon dood gaan...
Is dit de manier om hem sympathiek te laten lijken?
Dat overdreven vrolijke en opgewekte.. bah bah bah..
Had m lekker dood laten gaan, kut karakter..
Dat zou wel een mooie ontknoping zijn ja!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als Lorena bij één van haar wraakacties zelf het slachtoffer wordt, waarna Wiet haar red
Dit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Loserkid het volgende:
Echt, kon bing niet gewoon dood gaan...
Is dit de manier om hem sympathiek te laten lijken?
Dat overdreven vrolijke en opgewekte.. bah bah bah..
Had m lekker dood laten gaan, kut karakter..
quote:
Mooi gedaan ja!quote:
Het maakt hem alleen maar irritanter, eerst denken dat hij dood gaat en alle mensen die echt om hem geven weg sturen..quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vrees dat we voorlopig nog niet van hem verlost zijn.
En dat vrolijke kan ik nog wel begrijpen, als je net genezen bent.
Maar het personage is teveel verpest om ooit nog enige sympathie voor te krijgen!
Ik geeft je helemaal gelijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het maakt hem alleen maar irritanter, eerst denken dat hij dood gaat en alle mensen die echt om hem geven weg sturen..
Dan is hij genezen en is hij ineens vrolijker dan een clini clown en positiever dan de lieve heer zelf..
Het is gewoon te snel..
Waar was zijn vader eigenlijk?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik geeft je helemaal gelijk!
Maarja, het is gewoon een egoistisch karakter. Helemaal sinds zijn moeder uit de serie is.
Dat was toch Stanley Mauricius gespeeld door Kenneth Herdigein, die nog een paar keer de serie in kwam omdat hij niet officieel van Dorothea wilde scheiden?quote:
Klopt!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was toch Stanley Mauricius gespeeld door Kenneth Herdigein, die nog een paar keer de serie in kwam omdat hij niet officieel van Dorothea wilde scheiden?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit.
En Lucas zou een vriendje genaamd 'Ribo' moeten krijgen. Dan is het iedere keer dat iemand hem ziet ze "Ha, Ribo!" tegen 'm zeggen.
Een mooi stukje typisch Stanley -inclusief lach- op 2.56quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was toch Stanley Mauricius gespeeld door Kenneth Herdigein, die nog een paar keer de serie in kwam omdat hij niet officieel van Dorothea wilde scheiden?
En in de scène daarna hoor ik weer prachtige muziek van Ronald Schilperoort.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een mooi stukje typisch Stanley -inclusief lach- op 2.56
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |