Ik denk dat enkele idd de criminaliteit ingaan maar het grootste deel zal gewoon moeten werken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neem het van ze af en ze zullen wel aktie ondernemen (jou beroven) hoor... ze hanteren juist een gezond natuurlijk principe: zo min mogelijk doen voor zoveel mogelijk resultaat.
Jezelf de kk in werken om materiele zooi te bemachtigen is onnodig om te overleven en kan zelfs averechts werken.
Net genoeg hebben voor zekerheid, een sociaal bestaan, etc. is afdoende.
Ja dus?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een computer is tegenwoordig een basisbehoefte, meen zelfs dat het ondertussen ook zo wettelijk is vastgelegd of dat ze daaraan werken.
Maar anyway, Nederland is in de top 5 rijkste landen ter wereld meen ik. (in ieder geval hoog op de lijst)
We hebben niets te klagen uiteindelijk.
We moeten juist blij zijn dat we desondanks voor elkaar kunnen zorgen.
Zat landen waar ze je aan je lot overlaten.
er wordt gewoon betaald voor deze hulp, marktwerking heet dat. Als je kat geopereerd wordt krijg je anders nog een altijd een tyfus grote rekening thuis hoor?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef beerten het volgende:
Zolang er in dit land dierenambulances rijden weten we echt van gekkigheid niet wat we met het geld moeten. Leg dat eens uit in de hoorn van Afrika.
geen 3 masters hebben?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Rot toch op man je moet 3 masters hebben tegenwoordig om een fatsoenlijke baan te krijgen. Daarom ga ik liever de bijstand in dan dat ik kippen moet plukken.
eensquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Conclusie die jaren '60 mentaliteit moet weg
Had hij zich maar niet moeten voortplanten als hij daar geen geld voor heeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef LXIV het volgende:
Bijstandsmoeders met hun 1900 euro netto! En dan naar de voedselbank, lekker goedkoop en meer geld over voor benzine, sigaretten en snel internet.
Ik sprak vandaag een werkend persoon, die na aftrek van zijn reiskosten nog maar 1450 euro overhield! En daar moest hij dan een gezin van onderhouden!
Je wilde met niets doen rijk worden. Moet je toch echt SP stemmen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die krijgen maar 2000 euro en de rest naar de partijkas, dus denk het niet.
Als je totaal niet werkt mag je je wel voortplanten, als je wel werkt niet, want dan te duur?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Had hij zich maar niet moeten voortplanten als hij daar geen geld voor heeft.
En studiekosten, kan ik die kwijtschelden dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef beerten het volgende:
[..]
Je wilde met niets doen rijk worden. Moet je toch echt SP stemmen.
Die willen niets liever dan zoveel mogelijk geld afpakken van zij die het verdienen met werken en dan bij de werklozen op de rekening storten. Met een beetje niets doen en zuinig leven kom je wel een je miljoen.
Ja blijkbaar leverde voortplanten haar financieel voordeel op zonder ervoor te hoeven werken, dus dat was slim.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je totaal niet werkt mag je je wel voortplanten, als je wel werkt niet, want dan te duur?
hoeren neuken, nooit meer werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja blijkbaar leverde voortplanten haar financieel voordeel op zonder ervoor te hoeven werken, dus dat was slim.
Vergroot risico op overlijden (stress, ziekte, ongeluk, etc.)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat enkele idd de criminaliteit ingaan maar het grootste deel zal gewoon moeten werken.
En wat is er mis met hard werken zodat je je grote huizen, dure auto's en dure reizen kunt veroorloven?
Studie? SP? Studeren is voor rijke mensen. SP-ers studeren niet. Die staan in de fabriek aan de lopende band te klagen dat ze worden uitgebuit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En studiekosten, kan ik die kwijtschelden dan?
kut manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef beerten het volgende:
[..]
Studie? SP? Studeren is voor rijke mensen. SP-ers studeren niet. Die staan in de fabriek aan de lopende band te klagen dat ze worden uitgebuit.
Geen idee wat het partijproghram van de SP hier over zegt. Waarschijnlijk is studeren voor werklozen en bijstandsgerechgtigden gratios. En voor werkenden onbetaalbaar.. Da's eerlijk delen
Hardwerkende mensen zijn juist minder vaak ziekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vergroot risico op overlijden (stress, ziekte, ongeluk, etc.)
SP is gebaseerd op Maoisme. In Mao's China was je al verdacht als je een bril had of kon lezen. Gewoon niemand naar school, iedereen achter de lopende band en 2000 euro netto.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef beerten het volgende:
[..]
Studie? SP? Studeren is voor rijke mensen. SP-ers studeren niet. Die staan in de fabriek aan de lopende band te klagen dat ze worden uitgebuit.
Geen idee wat het partijproghram van de SP hier over zegt. Waarschijnlijk is studeren voor werklozen en bijstandsgerechgtigden gratios. En voor werkenden onbetaalbaar.. Da's eerlijk delen
Geen zorgen. Als je ooit klaar bent met je school hoef je de eerste 2 jaar niets terug te betalen. ALs je werkloos blijft wordt het kwijtgescholden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
kut man
mijn school is nogal duur maar ik ben nogal lui
2000 x 12 = 24000quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
SP is gebaseerd op Maoisme. In Mao's China was je al verdacht als je een bril had of kon lezen. Gewoon niemand naar school, iedereen achter de lopende band en 2000 euro netto.
Ja maar je moet ook wat uitgeven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:30 schreef beerten het volgende:
[..]
2000 x 12 = 24000
1.000.000 / 24000 ~40 jaar niets doen.
Lukt het toch aardig dat miljoen.
Gaat toch sneller als VVD'er en je ander mensen lekker uitknijpt en belazerd, hier en daar wat oorlogen start voor extra winst, hard werken dat wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:30 schreef beerten het volgende:
[..]
2000 x 12 = 24000
1.000.000 / 24000 ~40 jaar niets doen.
Lukt het toch aardig dat miljoen.
Waarom steel je mijn kwoot om een eigen topic te maken en reageer je niet bij mij, parasietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit
Godverdomme man, vind je het gek dat je naar de voedselbank moet je uitkering als je zo nodig ook een tablet en een computer moet hebben? Wees blij dat je geld hebt en geef het uit aan de basisbehoeftes
Geld krijgen en nog zeuren
Al die tokkies toch een partij geld uitgeven aan roken en plakplaatjes en vervolgens naar de voedselbank
NB: er komt niet eens een nationaal geschenk achterlijke zeikerds
Mag je in ieder geval zelf kiezen. Heb je zelf iets te vertellen. Krijg je kansen, kan je op je bek gaan. Als SP-er wordt alles afgeroomd met als resultaat dat niemand wat heeft, niemand vooruit komt en niemand rijk is. Niemand kiest, want dat doet de overheid. Niemand risico's kan nemen, want oh jee, de arbeider kan een domme keus maken en uitgebuit worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef D0808 het volgende:
[..]
Gaat toch sneller als VVD'er en je ander mensen lekker uitknijpt en belazerd, hier en daar wat oorlogen start voor extra winst, hard werken dat wel.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef beerten het volgende:
[..]
want oh jee, de arbeider kan een domme keus maken en uitgebuit worden (door een VVD'er).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |