Een vrouw kan kinderen hebben maar niet bij zich hebben, een vriendin van mij had dit,dekinderen woonden gewoon bij hun vaderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een bijstandsmoeder zonder kinderen! Het niveau ligt weer in de kelder.
Nee, want ik houd veel meer over. Maar wellicht stop ik dit jaar wel met werken. Dan heb ik nog steeds veel meer. Lekker toch!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef D0808 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik stop morgen meteen met werken, jij ook?
Dan is het geen bijstandsmoederquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Een vrouw kan kinderen hebben maar niet bij zich hebben, een vriendin van mij had dit,dekinderen woonden gewoon bij hun vader
Neem het van ze af en ze zullen wel aktie ondernemen (jou beroven) hoor... ze hanteren juist een gezond natuurlijk principe: zo min mogelijk doen voor zoveel mogelijk resultaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet gewoon werken voor je centen, end of story![]()
Het wordt hoogtijd dat parasieten als jij aangepakt worden
Kan best, alleen de verdeling van die rijkdom zit wat verkeerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maar anyway, Nederland is in de top 5 rijkste landen ter wereld meen ik. (in ieder geval hoog op de lijst)
Klopt. Een bijstandstrekker die moeder is. Maar een bijstandsmoeder is iemand met bijstand en inwonende jonge kinderen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Naar maar krijgt ze wel bijstand
Dan is het gewoon vrouw met bijstand. Als die vader bijstand ontvangt dan is hij een bijstandsvader.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Een vrouw kan kinderen hebben maar niet bij zich hebben, een vriendin van mij had dit,dekinderen woonden gewoon bij hun vader
Dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt. Een bijstandstrekker die moeder is. Maar een bijstandsmoeder is iemand met bijstand en inwonende jonge kinderen.
Met veel moeite!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe kan ik als man bijstandsmoeder worden ?
Nou je hebt echt niet de hoofdprijs als je in de bijstand zit, met of zonder kinderen, ze zijn de mist in gegaan vroeger door iedereen die een scheet dwars had zitten af te keuren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt. Een bijstandstrekker die moeder is. Maar een bijstandsmoeder is iemand met bijstand en inwonende jonge kinderen.
Misschien kan je je laten ombouwen op kosten van de gemeente?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe kan ik als man bijstandsmoeder worden ?
Mmm ja, als ik de scheve man-vrouw verhouding in mijn gemeente nou eens aan de kaak stel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien kan je je laten ombouwen op kosten van de gemeente?
Ik wil ook wel gewoon een miljoen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef beerten het volgende:
Zolang er in dit land dierenambulances rijden weten we echt van gekkigheid niet wat we met het geld moeten. Leg dat eens uit in de hoorn van Afrika.
SP stemmen en over een paar jaar aankloppen bij de duitsers als ons geld op is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gewoon een miljoen.
Wat moet ik daarvoor doen? Zonder al te veel inspanning natuurlijk.
Wat een nonsens. Die hebben ze daar ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef beerten het volgende:
Zolang er in dit land dierenambulances rijden weten we echt van gekkigheid niet wat we met het geld moeten. Leg dat eens uit in de hoorn van Afrika.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |