SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zolang je maar niet komt gluren dan.quote:Heb ik helaas maar weinig van meegekregen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit niet:quote:
?Ik ken het. Ik ging van 19" vierkant naar 24" breedbeeldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
It's huge, tegenover mijn 20" imac iig
, 27" nu, ik moet mijn hoofd gewoon draaien om alles te zien
.
.
![]()
Wat nou als ze mee wil doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je maar niet komt gluren dan.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit niet:
[ afbeelding ]
?
[..]
Ik ken het. Ik ging van 19" vierkant naar 24" breedbeeld.
quote:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Echt vaag... ik probeer iets te installeren, geeft hij aan dat ik alle firefox en IE programma's moet sluiten, maar ik heb chrome![]()
Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk meer nuttige reacties.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef arachide. het volgende:
Ik maak wel een topic aan in R&P ofzo.Dan kan ze dat melden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat nou als ze mee wil doen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je maar niet komt gluren dan.
[..]
Heb ik helaas maar weinig van meegekregen.ik was er namelijk niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik kan nu iig weer jaren vooruitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit niet:
[ afbeelding ]
?
[..]
, mag ook wel voor dit geld
, MBP, SSD schijf van 500 gb (van het weekend ingebouwd) en nu dit scherm
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Wat was de vraag ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef arachide. het volgende:
Ik denk het wel, iemand nog een kloon voor me over, anders moet ik weer gaan klonen.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ah je probeert een prog te installeren die vraagt of je ALLE browsers wilt afsluiten voor je verder kan met de installatie. Chrome ff afsluiten en opnieuw prog proberen te installerenquote:![]()
![]()
Dat zal wel een leuk bedrag zijn geweestquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan nu iig weer jaren vooruit, mag ook wel voor dit geld
, MBP, SSD schijf van 500 gb (van het weekend ingebouwd) en nu dit scherm
.
![]()
![]()
Ik was er wel toen Lokje en Newb naar de wc gingen. Samen.quote:
Printscreen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja duhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ah je probeert een prog te installeren die vraagt of je ALLE browsers wilt afsluiten voor je verder kan met de installatie. Chrome ff afsluiten en opnieuw prog proberen te installeren
Chrome staat ook uit![]()
![]()
Waarom denken mensen op Marktplaats altijd dat ze goud in handen hebben?
Gezelligquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er wel toen Lokje en Newb naar de wc gingen. Samen.
14 SHADES OF GREY
Nog aan het soggen trouwens? Of al klaar inmiddels?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ik had er een dikke 27" imac voor kunnen kopen, maar op deze manier kan ik de mbp zonder groot scherm ook nog meenemenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal wel een leuk bedrag zijn geweest.
Nooit klaar met SOGgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog aan het soggen trouwens? Of al klaar inmiddels?
Maar nee, nog lang niet klaar. Kon me niet meer concentreren. Ben toen maar wat gaan lezen en FOK!ken tegelijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Slecht hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit klaar met SOGgen.
Maar nee, nog lang niet klaar. Kon me niet meer concentreren. Ben toen maar wat gaan lezen en FOK!ken tegelijk.
ja en welke zijn datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Alle chrome processen killen, anders gaat installatie niet verder![]()
![]()
Wel zo handig inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had er een dikke 27" imac voor kunnen kopen, maar op deze manier kan ik de mbp zonder groot scherm ook nog meenemen.
.
![]()
Ik heb vandaag een nieuwe inrichting voor de kattenkamers op het asiel ontworpen!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
dit dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
chrome.exe
Overal waar Google Chrome achter staat.
![]()
Verwen ze maarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe inrichting voor de kattenkamers op het asiel ontworpen!
![]()
![]()
De plannen staan in mijn topic beschrevenquote:.
is geluktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
chrome.exe
Overal waar Google Chrome achter staat.
![]()
![]()
Damn 89 processen? Zelfs ik het er niet zoveel draaien als ik mijn pc of laptop 100% stressquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit niet:
[ afbeelding ]
?
[..]
![]()
Mooiquote:.
Daar heb ik dus altijd last vanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Damn 89 processen? Zelfs ik het er niet zoveel draaien als ik mijn pc of laptop 100% stress. Ook bij mijn pc
![]()
![]()
Goedenavond!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wil een paar mensen in de maling nemen. En daarvoor heb ik hulp nodig.14 SHADES OF GREY
Niets gegeten vandaag![]()
Helemaal niets![]()
2 bier op, dit gaat fout aflopen_!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Broodje pakken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Helemaal niets![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Helemaal niets![]()
hele dag niets eten, hoe hou je dat vol?
14 SHADES OF GREY
Met gemak!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]hele dag niets eten, hoe hou je dat vol?
Oh wacht, ik heb een frikandel op, maar die heb ik ook alweer uitgekotst dus die telt nietIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Helemaal niets![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dit is idle:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Daar heb ik dus altijd last van. Ook bij mijn pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom? Da's toch zonde van die frikadel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met gemak!!
Oh wacht, ik heb een frikandel op, maar die heb ik ook alweer uitgekotst dus die telt nietProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met gemak!!
Oh wacht, ik heb een frikandel op, maar die heb ik ook alweer uitgekotst dus die telt nietdat is niet gezond?
14 SHADES OF GREY
Had ie me maar niet misselijk moeten maken!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom? Da's toch zonde van die frikadel?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit is idle:Ik heb echt ontiegelijk veel svchost.exe (13) en chrome.exe (15) draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt ontiegelijk veel svchost.exe (13) en chrome.exe (15) draaien
Niet zo stoer doen... Maak je je zo druk om die vrouwendingen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Helemaal niets![]()
![]()
Pm staat open he mocht het nodig zijn![]()
Tijn ik heb echt een onhebbelijke pleurisbui.quote:
Het kost me moeite om nu geen gemene opmerking te maken, dat lukt me vast geen tweede keer.
Iets met gewaarschuwd mens telt voor 2If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet mezelf ff verdovenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen... Maak je je zo druk om die vrouwendingen?![]()
Pm staat open he mocht het nodig zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Damn 89 processen? Zelfs ik het er niet zoveel draaien als ik mijn pc of laptop 100% stressGeen idee hoeveel het er zijn
.
Ik doe voorzichtig, blijf gewoon thuis en zal vroeg naar bed gaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met een kruikje en een goed boek?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe voorzichtig, blijf gewoon thuis en zal vroeg naar bed gaanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Staat eronder. 117.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Geen idee hoeveel het er zijn.
117. Awesome, dat OSXquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
Eerder met een emmer naast mn bedquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah jaquote:
Mooi hequote:.
Okequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe voorzichtig, blijf gewoon thuis en zal vroeg naar bed gaan![]()
![]()
*Knuf* Hupsel.
Dayum, dat is niet goed. Ik heb 10x svchost.exe en 11x chrome.exequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt ontiegelijk veel svchost.exe (13) en chrome.exe (15) draaienDayum, 117quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb mn boek weggelegd toen ze in Aspen aardbeien daiquiri's gingen drinken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat hups genoeg gelezen heeft
Mn fantasie ging op de loop toen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik snap dat dan ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dayum, dat is niet goed. Ik heb
[..]
Dayum, 117.
![]()
Ben allang blij dat het niet de schuld van mijn schrijfsel is danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn boek weggelegd toen ze in Aspen aardbeien daiquiri's gingen drinken.
Mn fantasie ging op de loop toen
Dat is echt hun enige nummer dat ik ken.quote:14 SHADES OF GREY
Ben ik ziek dan?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maarquote:
Niets mis mee.
...The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ik ook, maar ik vind 'm wel tofquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is echt hun enige nummer dat ik ken..
![]()
Ja het nummer is wel leuk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind 'm wel tof.
14 SHADES OF GREY
Ben niet ziekquote:
Nee hoor, heb gekotst dus het is wegquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Juistquote:.
Oke, gelukkigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben niet ziek
[..]
Nee hoor, heb gekotst dus het is weg.
![]()
Ik heb gewoon een gigantisch pleurishumeurquote:![]()
Ben ook echt dat gezeik over relatie, stelletje zijn en samenwonen spuugzat!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik 4,19 van de 8.. Niet zo een groot verschil dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dafuq
Ik heb op mijn laptop 6GB RAM waarvan 3 in gebruik nu.. Ik wil nog uitbreiden naar 16 trouwens
.
Over wie hebben we het dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een gigantisch pleurishumeur![]()
Ben ook echt dat gezeik over relatie, stelletje zijn en samenwonen spuugzat!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kusje op je humeurquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben niet ziek
[..]
Nee hoor, heb gekotst dus het is weg![]()
![]()
BAMquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ook echt dat gezeik over relatie, stelletje zijn en samenwonen spuugzat!
Dat is eruit
Voelt goed zeker![]()
![]()
Ja, ik ook. Fucking irritantquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ook echt dat gezeik over relatie, stelletje zijn en samenwonen spuugzat!
Het was even leuk, maar nu gaat het al bijna een maand zo.
16GB? Why?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik 4,19 van de 8.. Niet zo een groot verschil dus. Ik wil nog uitbreiden naar 16 trouwens
.
![]()
![]()
Zo echt wel he!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BAM
Dat is eruit
Voelt goed zeker
Een vrouw kan niet eens een keer of wat gewoon neuken zonder dat er meteen het label relatie of verliefd op wordt geplakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee. Juist helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
Niet voor het een of ander, maar hebben jullie dat zelf niet een beetje gevoed? ...![]()
Dat bijdehandte gedrag doe je maar naar een of andere friese boer die het wel kan waarderenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Toekomstquote:en geheugen kost niets meer, liever teveel dan te weinig en ook prettig met sommige zware applicaties
. Al helpt de ssd daar nu al aan mee
.
In het beginquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
Niet voor het een of ander, maar hebben jullie dat zelf niet een beetje gevoed? ...
En daar deed iedereen aan mee. Maar laatste tijd bijna niet hoor
Althans niet dat ik gelezen heb![]()
![]()
16GB is echt zwaar overdrevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toekomsten geheugen kost niets meer, liever teveel dan te weinig en ook prettig met sommige zware applicaties
. Al helpt de ssd daar nu al aan mee
.
.
![]()
Die indruk kreeg ik niet in de topics toen het net aan de gang was...quote:
En dat gaat z'n eigen leven leiden vervolgens... tja...
Vanaf nu maar ferm en duidelijk zijn, dan houdt het vanzelf wel op.![]()
Sja, laten het er dan maar op houden dat meningen hierover verschillen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het eerste weekend was het leuk, kon ik de grapjes wel waarderen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
Niet voor het een of ander, maar hebben jullie dat zelf niet een beetje gevoed? ...
Nu neemt het gewoon simpele vormen aan.
Ik heb niks met pup, ik wil niks met pup en ik zal nooit wat krijgen met pup.
En als ik dan vraag of ik met iemand mee kan rijden naar de opening van de winkel van een vriendin van me vind ik het nogal simpel dat er meteen wordt geroepen: ja maar pup kan niet mee.
Ik ben ik!! De enige die bij mij horen zijn huppelkind, Max en Jules.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
In het begin ja, rond oud en nieuw. Nu zijn we bijna een maand verderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik niet in de topics toen het net aan de gang was...
Vanaf nu maar ferm en duidelijk zijn, dan houdt het vanzelf wel op..
![]()
En sindsdien hebben wij beiden al meerdere malen geroepen dat het nu niet leuk meer is en dat we geen stel zijn!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik niet in de topics toen het net aan de gang was...
Vanaf nu maar ferm en duidelijk zijn, dan houdt het vanzelf wel op.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alles wat ik nu heb niet danquote:. Ik had net zo goed een minipc met win8 kunnen kopen voor 300 euro
. Bij wijze van spreken
.
was wel leuk met mijn Simsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In het begin ja, rond oud en nieuw. Nu zijn we bijna een maand verder.
Misschien zijn ze wel dood
Heb het spel sindsdien niet meer aangeraakt![]()
![]()
Ah, jullie eerste jubileum.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Met baby Royquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was wel leuk met mijn Sims
Misschien zijn ze wel dood
Heb het spel sindsdien niet meer aangeraakt_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja en?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus het mag alleen zolang jullie het zelf grappig vinden?
Maarja zoals ik al zeg, als je nu maar duidelijk bent houdt het vanzelf op.![]()
Mwoa, SSD heeft wel degelijk een toegevoegde waarde. Dat scherm is handig vanwege meer werkruimte.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alles wat ik nu heb niet dan. Ik had net zo goed een minipc met win8 kunnen kopen voor 300 euro
. Bij wijze van spreken
.
Dat geheugen ga je echt niet merken.
![]()
Sorry, die moest er ff uit.quote:
Hoppa!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het eerste weekend was het leuk, kon ik de grapjes wel waarderen.
Nu neemt het gewoon simpele vormen aan.
Ik heb niks met pup, ik wil niks met pup en ik zal nooit wat krijgen met pup.
En als ik dan vraag of ik met iemand mee kan rijden naar de opening van de winkel van een vriendin van me vind ik het nogal simpel dat er meteen wordt geroepen: ja maar pup kan niet mee.
Ik ben ik!! De enige die bij mij horen zijn huppelkind, Max en Jules.
Klopt!quote:
Ik dacht dat meedoen de lol zou ontnemen. Heb wel een paar keer geroepen dat het nu niet leuk meer was.
Fout ingeschat van mij.Nee hoor Fax, zo bedoel ik het niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en?
Maarja zoals ik al zeg, als je nu maar duidelijk bent houdt het vanzelf op.
Ik vind gewoon dat de grap nu wel uitgemolken is.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
We hebben al meerdere malen aangegeven dat we het niet leuk meer vinden. Dan mag het wel eens ophouden ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en?
Maarja zoals ik al zeg, als je nu maar duidelijk bent houdt het vanzelf op.![]()
Ah joh, van de week nog met de naambordjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
.
Op jullie trouwdag, oké?quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah joh, van de week nog met de naambordjes.
Fout ingeschat van mij!
Blijkbaar kon ik de grapjes minder goed handlen dan ik dacht![]()
SorryIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Meedoen ontneemt de lol nooit volgens mij. Dat geeft de anderen juist een toestemming.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
Ik dacht dat meedoen de lol zou ontnemen. Heb wel een paar keer geroepen dat het nu niet leuk meer was.
Fout ingeschat van mij.
[..]
Nee hoor Fax, zo bedoel ik het niet.
Ik vind gewoon dat de grap nu wel uitgemolken is.
Bloedt vanzelf dood.![]()
SSD merkte ik meteenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, SSD heeft wel degelijk een toegevoegde waarde. Dat scherm is handig vanwege meer werkruimte.
Dat geheugen ga je echt niet merken.
, zelfs op een net nieuwe computer merkte ik het verschil in snelheid meteen
.
Scherm is idd huge, op mijn 20" imac stond het redelijk met internet,msn en twitter, nu heb ik bergen ruimte over. Geheugen, wacht nog even met updaten, maar over een jaar ofzo ga ik dat wrs toch updaten
. Niet meteen iig
, voor nu is 8 genoeg
.
Soms werkt hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meedoen ontneemt de lol nooit volgens mij. Dat geeft de anderen juist een toestemming.
Bloedt vanzelf dood.![]()
Nu dus nietIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
Fout ingeschat van mij.
[..]
Nee hoor Fax, zo bedoel ik het niet.
Ik vind gewoon dat de grap nu wel uitgemolken is.. Volgens mij heb ik er ook nooit aan meegedaan. Zo wel, sorry
.
Ja, die SSD merk je inderdaad directquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
SSD merkte ik meteen, zelfs op een net nieuwe computer merkte ik het verschil in snelheid meteen
.
Scherm is idd huge, op mijn 20" imac stond het redelijk met internet,msn en twitter, nu heb ik bergen ruimte over. Geheugen, wacht nog even met updaten, maar over een jaar ofzo ga ik dat wrs toch updaten
. Niet meteen iig
, voor nu is 8 genoeg
.
.
Wel fijn hoor die werkruimte, al moet je soms nogal met je hoofd heen en weer
Dan is een bureau met een diepte van minimaal 80cm wel zo fijn.
![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben al meerdere malen aangegeven dat we het niet leuk meer vinden. Dan mag het wel eens ophouden ja.In zo'n grote groep is er altijd wel weer iemand die het niet kan laten hoor
![]()
Disclaimer: Ik heb zelf niet aan die grap meegedaan volgens mij, dus kijk mij d'r niet op aan.![]()
Ach het is gebeurd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Volgens mij heb ik er ook nooit aan meegedaan. Zo wel, sorry
.
En ik heb nu gewoon even een behoorlijk rothumeur dus het moest er ff uit
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan nu bier!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet niet wie er allemaal aan meegedaan hebben, dat weten diegene zelf welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
UhuhIn zo'n grote groep is er altijd wel weer iemand die het niet kan laten hoor
![]()
Disclaimer: Ik heb zelf niet aan die grap meegedaan volgens mij, dus kijk mij d'r niet op aan.En nu is het ook goed duidelijk lijkt mequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach het is gebeurd.
En ik heb nu gewoon even een behoorlijk rothumeur dus het moest er ff uit![]()
.
![]()
Wat hij zegtquote:
14 SHADES OF GREY
We waren er met zijn allen mee bezigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er allemaal aan meegedaan hebben, dat weten diegene zelf wel
[..]
En nu is het ook goed duidelijk lijkt me.
![]()
![]()
Geef jezelf dan maar een goede schop onder de kontquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er allemaal aan meegedaan hebben, dat weten diegene zelf wel
[..]
En nu is het ook goed duidelijk lijkt me.
.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef jezelf dan maar een goede schop onder de kont.
[b]AirwiN schreef [/b]
SSD is ideaal, 2de schijf wordt ook een ssd (deze is leeg en 500gb dus duurt nog wel even), externe hd van 1gb tolereer ik voorlopig nogquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, die SSD merk je inderdaad direct.
Wel fijn hoor die werkruimte, al moet je soms nogal met je hoofd heen en weer
Dan is een bureau met een diepte van minimaal 80cm wel zo fijn.
.
Ik kijk nu echt van links naar rechts![]()
. Maar wat een systeem heb ik nu
. Heerlijk
.
Uhm ik zit er hooguit 60cm vanaf.
Je weet het dus zelf ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er allemaal aan meegedaan hebben, dat weten diegene zelf wel![]()
![]()
Will do.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef jezelf dan maar een goede schop onder de kont.
![]()
Niet waar. Ik heb er nooit wat over gezegd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
We waren er met zijn allen mee bezig
Zo nu we dat gehad hebben...
Neuken? Misschien gaat mijn kuthumeur er wel van weg ...
Burp... Dat was de smoothie![]()
Ik zit ook te overwegen om een SSD te halen, maar de krengen zijn nog te duur naar mijn mening. Tot die tijd red ik het wel met mijn huidige schijvenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
SSD is ideaal, 2de schijf wordt ook een ssd (deze is leeg en 500gb dus duurt nog wel even), externe hd van 1gb tolereer ik voorlopig nog.
. Heerlijk
.
![]()
Ja graag!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Burp... Dat was de smoothie
En ik weet ook al met wie ik dat zou willen![]()
En das jouw schuld![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Whehehe, ja ik wil eigenlijk nog wat meer opslagruimte hebben. Ik heb maar 128GB gehaald, vond ik duur zat. Films etc. zet ik toch over naar e-hdd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
SSD is ideaal, 2de schijf wordt ook een ssd (deze is leeg en 500gb dus duurt nog wel even), externe hd van 1gb tolereer ik voorlopig nog.
. Heerlijk
.
Weet ikquote:![]()
![]()
Ik weet iets wat daar tegen helptquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja graag!!
En ik weet ook al met wie ik dat zou willen![]()
En das jouw schuld![]()
![]()
![]()
Je windows install en je games moet je erop kwijt kunnen. Uitpakken van rar's gaat ook lekker snel. Echte opslag moet je normale harde schijven hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik zit ook te overwegen om een SSD te halen, maar de krengen zijn nog te duur naar mijn mening. Tot die tijd red ik het wel met mijn huidige schijven![]()
Paracetamol?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet iets wat daar tegen helpt![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet iets wat daar tegen helpt
Ja oke behalve jijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb er nooit wat over gezegd.![]()
![]()
Hoi, ik miste wat denk ik, maar ik post ook niet heel de dag. Dat er niets was wist ik niet, dat er iets was, twijfelde ik al aan. Nooit iets zeker geweten eigenlijk
. Met andere woorden, huppel het bad is bijna klaar, wanneer kom je
.
Hoi, ok, kom maarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Burp... Dat was de smoothie.
Morgen na 4 uur toch :pquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef DaMook het volgende:
Hoi, ik miste wat denk ik, maar ik post ook niet heel de dag. Dat er niets was wist ik niet, dat er iets was, twijfelde ik al aan. Nooit iets zeker geweten eigenlijk
. Met andere woorden, huppel het bad is bijna klaar, wanneer kom je
.
DIT BETEKENT DUS NIET DAT IK NU OPEENS EEN RELATIE MET MOOK HEB!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat en seksquote:14 SHADES OF GREY
YES YES YES YES YES YES YES
Mijn helicopter simulator doet het!!!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat weet jij nou van seks?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tot over een maandquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:39 schreef fietsie het volgende:
YES YES YES YES YES YES YES
Mijn helicopter simulator doet het!!!!
14 SHADES OF GREY
Mijn 500gb had ik voor 300 euro. De prijzen worden steeds beterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik zit ook te overwegen om een SSD te halen, maar de krengen zijn nog te duur naar mijn mening. Tot die tijd red ik het wel met mijn huidige schijven. Nog even wachten als je pc nog niet te traag wordt
. Zodra ie langzaam wordt eerst een ssd aanschaffen en daarna pas denken aan vervanging van je pc (kan je de ssd overzetten). Het verschil is heel erg merkbaar
.
Niet zo veelquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen na 4 uur toch :p
DIT BETEKENT DUS NIET DAT IK NU OPEENS EEN RELATIE MET MOOK HEB!!![]()
![]()
Ja daaaag zo werkt dat dus niet.quote:
Die heli-sim is bedoeld als surrogaatseks, snap dat nou!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
weet ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat jij bedoelt![]()
![]()
Ik wilde eerst ook 128 en dan de bestaande hdd als 2e erin (750gb). Maar deze schijf voor 300 euro klonk beter, plus dat ik mijn imac evt weer kan doen opleven met de schijf die ik nu niet meer in gebruik heb ( de schijf die uit de mbp komt dus). Al weet ik niet wat ik nu met de imac moet doen, misschien toch maar te koop aanbieden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, ja ik wil eigenlijk nog wat meer opslagruimte hebben. Ik heb maar 128GB gehaald, vond ik duur zat. Films etc. zet ik toch over naar e-hdd.
[..]
Weet ikThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Goedenavondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal aan meegedaan hebben, dat weten diegene zelf wel![]()
![]()
Whehe, heb je wel weer geld binnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook 128 en dan de bestaande hdd als 2e erin (750gb). Maar deze schijf voor 300 euro klonk beter, plus dat ik mijn imac evt weer kan doen opleven met de schijf die ik nu niet meer in gebruik heb ( de schijf die uit de mbp komt dus). Al weet ik niet wat ik nu met de imac moet doen, misschien toch maar te koop aanbieden.Hoiquote:![]()
![]()
Antwoord mij eensquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Op de SSD doe ik alleen windows install en programma's. Gamen op pc doe ik al een tijdje niet meer. De andere hdd's houd ik wel, wil geen 6tb overzettenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je windows install en je games moet je erop kwijt kunnen. Uitpakken van rar's gaat ook lekker snel. Echte opslag moet je normale harde schijven hebben.PC is uit 2006, maar is voor mijn eisen en taken snel genoeg. Enige wat zou helpen is een SSD voor windows en progsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn 500gb had ik voor 300 euro. De prijzen worden steeds beter. Nog even wachten als je pc nog niet te traag wordt
. Zodra ie langzaam wordt eerst een ssd aanschaffen en daarna pas denken aan vervanging van je pc (kan je de ssd overzetten). Het verschil is heel erg merkbaar
.
![]()
Whehe ja iddquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen na 4 uur toch :p
DIT BETEKENT DUS NIET DAT IK NU OPEENS EEN RELATIE MET MOOK HEB!!![]()
.
NEE IDD !! Ze mag gewoon in bad komen liggen, zonder mij!!!!The only easy day, was yesterday. (USMC)
ja dat is waarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je even een DM moeten sturen.
![]()
![]()
Meer ruimte voor mijn dikke kont dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe ja idd![]()
.
NEE IDD !! Ze mag gewoon in bad komen liggen, zonder mij!!!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga even wat heli's kapotvliegen......Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee dat snap ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja daaaag zo werkt dat dus niet.
Die heli-sim is bedoeld als surrogaatseks, snap dat nou!
14 SHADES OF GREY
Juist ja. 6TB aan SSD's... jezus.. dan ben je echt een fortuin kwijtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Op de SSD doe ik alleen windows install en programma's. Gamen op pc doe ik al een tijdje niet meer. De andere hdd's houd ik wel, wil geen 6tb overzetten
[..]
PC is uit 2006, maar is voor mijn eisen en taken snel genoeg. Enige wat zou helpen is een SSD voor windows en progsWeet ikquote:.
![]()
Allerliefste intimiderende Rival, wil je mij aub even antwoord geven?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij en dikke kont, wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer ruimte voor mijn dikke kont dus![]()
![]()
Idd, scheelt weer in de kosten voor de nieuwe setup, maar ik weet niet wat ik moet vragenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe, heb je wel weer geld binnen. Eens uitzoeken, heb de doos zelfs nog
.
Ja precies, ik ben degene met een dikke kont.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij en dikke kont, wat heb ik gemist#TeamMiley![]()
Met?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef fietsie het volgende:
Ik ga even wat heli's kapotvliegen......![]()
Ja preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, scheelt weer in de kosten voor de nieuwe setup, maar ik weet niet wat ik moet vragen. Eens uitzoeken, heb de doos zelfs nog
.
. Hehehehe, moet je even rondkijken voor hoeveel vergelijkbare dingen op MP staan
.
![]()
Haiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben degene met een dikke kont.
Oh ja. Jij hebt nog uitgebreid staan kijken hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij en dikke kont, wat heb ik gemist
[b]AirwiN schreef [/b]
Verschil in snelheid merk je vooral tijdens het opstarten en tijdens het opstarten van programma's. Klik erop en ze zijn openquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Op de SSD doe ik alleen windows install en programma's. Gamen op pc doe ik al een tijdje niet meer. De andere hdd's houd ik wel, wil geen 6tb overzetten
[..]
PC is uit 2006, maar is voor mijn eisen en taken snel genoeg. Enige wat zou helpen is een SSD voor windows en progs.
Dat heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist ja. 6TB aan SSD's... jezus.. dan ben je echt een fortuin kwijt
[..]
Weet ik.
![]()
Phoenix v4quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb ook nog een trillend badeendje, if you wantquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer ruimte voor mijn dikke kont dus.
Je bent er wel 1 van uitersten hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allerliefste intimiderende Rival, wil je mij aub even antwoord geven?![]()
![]()
Ik doe niet aan tweedehands speeltjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een trillend badeendje, if you want.
Je moest eens weten!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo, anders doet je laptop even kut![]()
2 pagina's gemist
Niks gemist dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, anders doet je laptop even kut![]()
2 pagina's gemist
[b]AirwiN schreef [/b]
Laatste keer dat ik keek viel dat ook mee hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben degene met een dikke kont.Betraptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja. Jij hebt nog uitgebreid staan kijken he
Progs opstarten hoeft niet gelijk te gebeuren voor mij, windows sneller opstarten daar heb ik wel wat baat bijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Verschil in snelheid merk je vooral tijdens het opstarten en tijdens het opstarten van programma's. Klik erop en ze zijn open.
![]()
![]()
Nope, dedicated simulator om, met een echte modelbouw-zender als controller, met model-heli's te vliegen.quote:
Voordeel is dat je heeeeel veel schade kunt voorkomen aan echte modellen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hij werkt wel perfect op de stervende huidige schijf na, maar die vervang ik nog welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies. Hehehehe, moet je even rondkijken voor hoeveel vergelijkbare dingen op MP staan
.
. Anders geef ik hem aan mijn moeder ofzo als ze hem wil
.
Lol ik meen mij te herinneren dat ik (volledig gekleed) bukte voor je zodat je beter kon kijkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Fayequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben degene met een dikke kont.![]()
Ik heb zin om je een stevige knuffel te geven![]()
![]()
Dat is inderdaad ook nog een optiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij werkt wel perfect op de stervende huidige schijf na, maar die vervang ik nog wel. Anders geef ik hem aan mijn moeder ofzo als ze hem wil
.
![]()
![]()
Daaromquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dataopslag op SSD is funest, good ol' hdd's for me.
![]()
Wie zegt dat ie gebruikt is ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tweedehands speeltjesThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Wat is SSD?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ehmm.. ja. Graagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Faye![]()
Ik heb zin om je een stevige knuffel te geven
#TeamMiley![]()
Daar ga ik vanuitquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bipsen zijn gewoon goedquote:
Bier over mn tobo nuquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou eens goed kunnen, kan me niet veel herinneren van afgelopen weekendquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik meen mij te herinneren dat ik (volledig gekleed) bukte voor je zodat je beter kon kijken![]()
![]()
Dat weet ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zou eens goed kunnen, kan me niet veel herinneren van afgelopen weekend
[b]AirwiN schreef [/b]
Meer uitleg aub!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Op de huidige ssd's valt dat wel mee hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dataopslag op SSD is funest, good ol' hdd's for me, ze evolueren ook
.
Dat mag je doenquote:. Maar hij is heel goed afgespoeld
.
Mn onderschrift of hoe heet die zooi onder mn post eigenlijk gezien?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe niet aan tweedehands speeltjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat mag je doen. Maar hij is heel goed afgespoeld
.
Aha!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Opvolgers van de huidige harde schijven
http://nl.wikipedia.org/wiki/Solid-state_driveIk ook, zo zonde van mn bier!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Dat is zo maar denk niet dat het leuk is als je een ssd gebruikt om daar je downloads op te slaan van nieuwsgroepen. Dan ga je snel defecte sectoren krijgen etc etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op de huidige ssd's valt dat wel mee hoor, ze evolueren ook
.
![]()
Sloerie!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
niks goeds aanquote:
sletquote:
Dan mag je mij ook niet meer, ik ben ook al een meerdehands speeltjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tweedehands speeltjes.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn onderschrift of hoe heet die zooi onder mn post eigenlijk gezien?The unforgiven
![]()
![]()
quote:
preciesquote:
Sorry dat ik gisteren zo uhm kortaf deed.quote:
Maar met jou ga ik niet in bad tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan mag je mij ook niet meer, ik ben ook al een meerdehands speeltje.
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben binnenkort in Rotterdam, ik doe momenteel aan voorprettherapie. Zo ga ik volgende week naar de IKEA en over twee of drie weken naar Rotterdam, wijken kijkenquote:
#TeamMiley![]()
Ik ben zo supertrots op jou nuquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Rare meldingen.... ik word er bang van
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat dacht je van de Primark?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort in Rotterdam, ik doe momenteel aan voorprettherapie. Zo ga ik volgende week naar de IKEA en over twee of drie weken naar Rotterdam, wijken kijken
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
Mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
NiceeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar met jou ga ik niet in bad toch, you wish
.
Jij hebt geen idee wat mijn wensen zijn op dit momentquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort in Rotterdam, ik doe momenteel aan voorprettherapie. Zo ga ik volgende week naar de IKEA en over twee of drie weken naar Rotterdam, wijken kijken![]()
Wijken kijken is leukWelke wijken ga je bezichtigen?
Wat doe ikquote:![]()
![]()
Je maakte niet de overbekende ik wordt taalfaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk![]()
[..]
Wat doe ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Coolhaven staat vast en daarna kijken we wel verder. Als het maar een wijk is waar vestia zitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk![]()
[..]
Wat doe ik#TeamMiley![]()
Je hebt een date verkeerd gepland?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Faxie het volgende:
Zomaar vermoeden dat ik ziek naar huis ga vanavond....
Kan ik me voorstellen, met de hoeveelheid die jij date.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ow maar dat doe ik sowieso nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je maakte niet de overbekende ik wordt taalfaal![]()
![]()
Alleen en een lekker dekbed om te knuffelen ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat mijn wensen zijn op dit momentThe only easy day, was yesterday. (USMC)
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat mijn wensen zijn op dit momentBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb niks verkeerd gepland, en ik date zo goed als niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een date verkeerd gepland?
Kan ik me voorstellen, met de hoeveelheid die jij date.
Maar voel me niet al te fit, lichamelijk en mentaal niet.![]()
Coolhaven daar is het wel mooi vind ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Coolhaven staat vast en daarna kijken we wel verder. Als het maar een wijk is waar vestia zit![]()
Vestia is verhuur van woningen toch?![]()
Vaker dan je denkt schatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow maar dat doe ik sowieso nooit
Not reallyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen en een lekker dekbed om te knuffelen ?
Neequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan weet ik het idd nietquote:.
Ik weet het, ik plaag je maar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerd gepland, en ik date zo goed als niet.
Maar voel me niet al te fit, lichamelijk en mentaal niet.
Wat is er aan het handje?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Awww maar kleren moet je sowieso wel hebben en Primark is dan toch wel goedkoper toch? Beter zie je het dan als pure winst, dus je kunt uiteindelijk meer uitgeven aan je woning.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee man, ik heb een shopverbod. Ik ben aan het sparen en shit.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoe gaat het schilderen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee man, ik heb een shopverbod. Ik ben aan het sparen en shit.
[b]AirwiN schreef [/b]
FUCK, YOU'RE RIGHT!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Awww maar kleren moet je sowieso wel hebben en Primark is dan toch wel goedkoper toch? Beter zie je het dan als pure winst, dus je kunt uiteindelijk meer uitgeven aan je woning.#TeamMiley![]()
doesnt matterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry dat ik gisteren zo uhm kortaf deed.
[..]
Maar met jou ga ik niet in bad toch
[..]
nee, gewoon het meeste.quote:
Nee met word nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaker dan je denkt schat
[..]
Not really
[..]
Nee
Want ik verbeter zelfs vrienden op WA, als ze het wel doen![]()
Wel met andere woorden![]()
![]()
Dan is het met vind!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee met word niet
Want ik verbeter zelfs vrienden op WA, als ze het wel doen![]()
Wel met andere woordenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben zo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
De eerste laag verf zit erop, behalve de hand. That reminds me, ik ga nu verder!
[b]AirwiN schreef [/b]
wat?quote:
En van het UV-licht van de flitser brokkelt het af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga nu nog geen foto's sturen, dat schilderij is momenteel mijn kindje.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Holy crap wat is dat moeilijk, met zo'n ~)*#~@ heliProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De griep krijgt me misschien te pakken. En ik maak me druk...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, ik plaag je maar.
Wat is er aan het handje?![]()
Oh maar dat wil ik ook niet hoor!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga nu nog geen foto's sturen, dat schilderij is momenteel mijn kindje.
Pas als het af is
[b]AirwiN schreef [/b]
Beter ga je gewoon hout hakken inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef fietsie het volgende:
Holy crap wat is dat moeilijk, met zo'n ~)*#~@ heliBeter onethisch dan oneetbaar![]()
ja, jij vroeg of ALLES slecht was..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor antwoord?'nee, gewoon het meeste' ?
Waarom word niet en vind wel? Ze hebben dezelfde 'regels'quote:Charlie Tango?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef fietsie het volgende:
Holy crap wat is dat moeilijk, met zo'n ~)*#~@ heliIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, nu snap ik 'mquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, jij vroeg of ALLES slecht was...
![]()
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom word niet en vind wel? Ze hebben dezelfde 'regels'
[..]
Charlie Tango?![]()
![]()
Waarover maak je je druk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De griep krijgt me misschien te pakken. En ik maak me druk...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
Ik denk of hij wel een scheet kan laten.quote:
* Watertornado rent weg.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
dat doet de leeftijd..quote:
Foxtrot November here, what's the problem?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom word niet en vind wel? Ze hebben dezelfde 'regels'
[..]
Charlie Tango?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: