SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die rooie? Da's een poesquote:
En haar poes....quote:
Dat dacht ik eigenlijk al, jij bent veel kattiger, Bluezz is veel poezeligerquote:
Maar ook geen om er zonder handschoenen...quote:
Yup. Dierenarts was over de zeik toen we haar lieten steriliseren, en we moesten eerst met haar fokken. Maar daar had ik echt geen zin in. Ik hou geen huisdieren om mee te fokken, en al helemaal niet omdat de dierenarts dat wil.quote:
Wil je training??quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil altijd kattig zijn, hekserig doen, maor ik kennut nie
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Pah, jij kan bet fel zijn, hoe ist op je werk? Veel emoties zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Dan ga je toneel spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik had er ook een. Dierenarts had een goede dag toen ik met haar langskwam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yup. Dierenarts was over de zeik toen we haar lieten steriliseren, en we moesten eerst met haar fokken. Maar daar had ik echt geen zin in. Ik hou geen huisdieren om mee te fokken, en al helemaal niet omdat de dierenarts dat wil.
Nee, ik heb alleen maar gezocht, maar was niet van plan te posten.quote:
Geen plaatje van een blauwe rus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een blauwe rus voor de duidelijkheid
Misschien kan je het editten, dan heeft niemand er erg in dat er eerst niets stondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een blauwe rus voor de duidelijkheid
oude Fokkersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef tong80 het volgende:
Wat grappig hier. Staat in mijn AT. Klik er weer eens op omdat Bluezz de laatste is die er in postte.
Poesjes was ook aandachtstrekker. En zie alleen maar die hard oude Fokkers.
Bij mij doet ie het gewoon. Dus nee geen editquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je het editten, dan heeft niemand er erg in dat er eerst niets stond
Hard oude Fokkers zelfsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
oude Fokkers![]()
pas op hoor, voor je het weet sta je in de OP![]()
Deisssssssssssssssssssss!![]()
Liekenien en ik zien hem in ieder geval al niet, maar prima hoor, wat jij wiltquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het gewoon. Dus nee geen edit
Zand erover!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liekenien en ik zien hem in ieder geval al niet, maar prima hoor, wat jij wilt
Ja dat wil ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liekenien en ik zien hem in ieder geval al niet, maar prima hoor, wat jij wilt
Weet ik toch, maakt niet uit joh.... ander onderwerp.quote:
We hebben het er niet meer over. Zand erover.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik toch, maakt niet uit joh.... ander onderwerp.
Klotetijd jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pah, jij kan bet fel zijn, hoe ist op je werk? Veel emoties zeker?
Daarom blijf ik de laatste jaren maar gewoon mezelfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ga je toneel spelen.Je bent poeslief.
Neuhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yup. Dierenarts was over de zeik toen we haar lieten steriliseren, en we moesten eerst met haar fokken. Maar daar had ik echt geen zin in. Ik hou geen huisdieren om mee te fokken, en al helemaal niet omdat de dierenarts dat wil.
[..]
Wil je training??
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen maar gezocht, maar was niet van plan te posten.
Wees er voor collegas, sommige mensen gaan er echt onderdoorquote:
Ja we zijn er voor elkaar, sommigen lopen te echt hyperventileren, ik slaap zelf ook slecht, heb er last van.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wees er voor collegas, sommige mensen gaan er echt onderdoor
En zn lippenstiftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier, een mooi filmpje voor je, een dolfijn die in een vislijn verstrikt zit en een duiker om hulp vraagt, hulp krijgt en zich laat helpen. Hou het niet droog als ik dit zie.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja we zijn er voor elkaar, sommigen lopen te echt hyperventileren, ik slaap zelf ook slecht, heb er last van.
Het is ook moeilijk want niemand heeft zo'n situatie als dit ooit meegemaakt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En zn lippenstift
Dit is ze als ze niet opgemaakt is (en dan hou ik op met spammen van mn poes)
Oh wat een lieverd!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet wat er is op je werk, maar sterkte! Als mensen er niet van slapen, dan is het erg.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Bedanktquote:
Dan zal ik ook maar één van m'n poesjes posten:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik dacht wie weet komt Remlof nu langs
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef Bluezz het volgende:
Dit is er aan de hand op mijn werk.Ik vermoedde al zoiets. 120 fte's, dat is veel en dit nieuws zal best heel veel onrust geven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte en succes!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dit is er aan de hand op mijn werk.Pfffffff, lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pixel ja, dat is waar ook .....en Dot toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar één van m'n poesjes posten:
[ afbeelding ]
Meet Pixel.
Ja maar die muts is niet zo fotogeniekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pixel ja, dat is waar ook .....en Dot toch?
Dit is er aan de hand op mijn werk.Nogmaals sterkte BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een knipoogquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze dicht vanwege de flits denk ik.
Die 2 van mij welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar die muts is niet zo fotogeniek
Die opent ze alleen als ze in het donker geknepen wordtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Aw, de zwarte kat van Deisyy heeft helemaal geen ogen.
Dit is er aan de hand op mijn werk.Oh, dat is wel heel heftig!!! Sterkte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Dit is er aan de hand op mijn werk.jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker gaat dat tegenwoordig...
en ja mooi die Blauwe Rus![]()
Ik ga mijn poes niet posten hoor![]()
Die past niet door de brievenbusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga mijn poes niet posten hoor
Ik zag in de supermarkt hier weer zo'n vrouw in Burka alleen met spleetje voor haar ogenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Aw, de zwarte kat van Deisyy heeft helemaal geen ogen.
over dwars dan misschienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
denk het wel hoor, zo groot is ie niet
Ja is goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jajajaja la maar zitten
Ik heb het niet over niveau gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef golfer het volgende:
Poezen die niet door gleuven passen....Tsja, en het dan nog over niveau hebben.
Ik ook niet, maar welk nivo hebben jullie..?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb het niet over niveau gehad
Dan moet je naar POL gaan daar hebben ze niveauquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef golfer het volgende:
Poezen die niet door gleuven passen....Tsja, en het dan nog over niveau hebben.
ja ik ben ook Drs.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar welk nivo hebben jullie..?
Ik ben drs. bv
Ik ben van het nivo dat ik weet hoe je niveau moet schrijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef chufi het volgende:
Ik ook niet, maar welk nivo hebben jullie..?
Kijk, toch iets gemeen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik ben ook Drs.3x zelfs
Ik ben van de nieuwe lichting / spellingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben van het nivo dat ik weet hoe je niveau moet schrijven.
Duits bloedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je maar goed genoeg zoekt heb ik zelfs iets gemeen met de Paus
Ik word nooit in het donker geknepenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die opent ze alleen als ze in het donker geknepen wordt
Voor dat soort klachten moet je niet bij mij zijn..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word nooit in het donker geknepen
Wat vervelend voor je Deesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word nooit in het donker geknepen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor dat soort klachten moet je niet bij mij zijn..
Het licht blijft altijd aanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je Deesook niet in het weekend
Eh...nee, jij wel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:55 schreef hellbound72 het volgende:
ja precies, heb je z'n poes wel eens geaait?
Hmmm hier laat ik me verder niet over uit.. Ik doe niet aan huisdierenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:58 schreef hellbound72 het volgende:
ja, voelt heel vreemd. Je aait een dier en het voelt als een mens en lekker warm
hehehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmm hier laat ik me verder niet over uit.. Ik doe niet aan huisdieren
Het waaide anders flink, zodat ik het niet echt gemerkt heb.. Maar die temperatuur was toch ook ergens in Zeeland gerealiseerd,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef hellbound72 het volgende:
Lees net dat het nog nooit zo warm is geweest op 29 januari als vandaag!
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Het waaide anders flink, zodat ik het niet echt gemerkt heb.. Maar die temperatuur was toch ook ergens in Zeeland gerealiseerd,
Volgens mij zijn we over poezen uitgesproken.. (filmpje is ook al weg) TT is niet altijd verplicht onderwerpquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef hellbound72 het volgende:
on topic weer: http://www.vitter.be/maga(...)e_gooien_met_katten/
Die van mij staan in aparte stal en je kunt erop zitten tijdens het uitlaten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmm hier laat ik me verder niet over uit.. Ik doe niet aan huisdieren
In Nijmegen zag ik eens hoe een vrouw in badjas op het balkon werd gezet, ze had strafquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef hellbound72 het volgende:
tja Amsterdam, daar zijn ze nog net een stukje gekker als hier ( Nijmegen )
Er achter ga ik zeker niet staanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij staan in aparte stal en je kunt erop zitten.
Dat heb ik als kind al geleerdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Nooit achter een paard gaan staan sowieso!
moet je deze erbij doen anders weet niet iedereen waar het over gaat denk ikquote:
Als je er strak achter staat kan het paard weinig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Nooit achter een paard gaan staan sowieso!
Het blijft een beestachtig topicquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je er strak achter staat kan het paard weinig.
volgens mij nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we over poezen uitgesproken..
2 kabouterhondjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog meer beesten naast een aap en een poes?
Wat zijn kabouterhondjes? Chiuaua'squote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
2 kabouterhondjes![]()
en een konijn wat niet dood wil
Niet verplicht? Echt waar niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
We blijven blijkbaar in de flow, maar niet verplicht zoals alom bekend al hier lijkt me
Wat een toeval.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb nog een jaar of wat een Mexicaanse Roodpoot gehad, 30 is ie geworden. We noemden hem Harry.
Bumipol in 68quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger hadden we een Siamees, vooruit dan maar
Maar dat was bij mn ouders thuis
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zijn kabouterhondjes? Chiuaua's
Oh ja dat konijn gaat er met de volgende kerst toch aan?
toeval??quote:
Het was een kater en Siamees en de koning heette zo, zo heette onze ook maar dan anders geschrevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe kom je op zo'n naam voor een poesis wel weer eens iets anders dan poezewoessie
ja ja ...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een kater en Siamees en de koning heette zo, zo heette onze ook maar dan anders geschreven
De koning van Siam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja ...
de koning was een siamees?
zit ik dan in de buurt ?
Thailand kan het ook geweest zijn, maar er is daar in die regio wel het een en ander verschoven gedurende laatste eeuwenquote:
hondje denk ik of MiepMiep in carnavalskledingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
yep
en is dat nou het konijn of 1 van die hondjes?
Er moet toch een Siamconnectie zijn, vanwege de siamees.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Thailand kan het ook geweest zijn, maar er is daar in die regio wel het een en ander verschoven gedurende laatste eeuwen
Volgens Wiki is het nu het huidige Thailandquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er moet toch een Siamconnectie zijn, vanwege de siamees.
met c-o-c-k?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga effe naar die kale kok kijken, meestal vind ik het niks aan maar deze aflevering is wel leuk
Ik gelukkig ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben de draad alweer kwijt
Wat wil je, UPC programmering zegt Gordon Ramzequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je ging toch naar een kale kok kijken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor RTL 4 die kale kokquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat wil je, UPC programmering zegt Gordon Ramze
ja nou Herman Blijker of zoietsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]
je ging toch naar een kale kok kijken?
Ja maar UPC zegt Gordonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor RTL 4 die kale kok
Den.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja nou Herman Blijker of zoiets
Die zijn zo leuk!quote:
Tommy heeft een snor en een baardquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn zo leuk!![]()
Ik ben pleegbaasje van de Shih tzu van mijn zus, ik laat hem elke donderdag uit en soms komt hij met de katten spelen. Mijn rooie kat is helemaal verliefd op Tommie (de hond), maar Tommie vindt katten eng.
Ontzag voor de kat. Zo hoort het.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn zo leuk!![]()
Ik ben pleegbaasje van de Shih tzu van mijn zus, ik laat hem elke donderdag uit en soms komt hij met de katten spelen. Mijn rooie kat is helemaal verliefd op Tommie (de hond), maar Tommie vindt katten eng.
weet ik, ik maakte een bruggetjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan Sas, gebruikelijke spelvaut hier op FoK
Is dat jouw stem op het filmpje?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn zo leuk!![]()
Oh, nee, de mijne was er een van de geleedpotigen afdeling.quote:
Dat moet haast wel Dees zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat jouw stem op het filmpje?![]()
Leuke beessies
Wat een leuk filmpje!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn zo leuk!![]()
Hetzelfde haar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, nee, de mijne was er een van de geleedpotigen afdeling.
Zoiets
[ afbeelding ]
Het was de bedoeling dat je het zonder geluid zou luisterenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat jouw stem op het filmpje?![]()
Leuke beessies
quote:
en het is een stukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt aangenaam, zoals ik al verwachte
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je het zonder geluid zou luisteren
Sorry Dees , stond er niet bijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je het zonder geluid zou luisteren
Geeft nietquote:
Daarom en het klonk aangenaam, dus geen zorgenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Als ik het erbij zou zetten zouden jullie juist luisteren.
Kan het geluid niet weggehaald worden als je dat niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Als ik het erbij zou zetten zouden jullie juist luisteren.
Ging mn pieper weer afquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en het is een stuklijkt een beetje op Bluezz
Over Deissyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ging mn pieper weer afWeet alleen niet over wie je het hebt
Nee, van James ..... ehhhhhh.... hoe heet ie ook weer?? Hij lijkt er sprekend op.quote:
Hewittquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, van James ..... ehhhhhh.... hoe heet ie ook weer?? Hij lijkt er sprekend op.
die harige poot?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die was toch van de Butler?
Ja!!quote:
Het Engelse koningshuis of Engeland in het algemeen....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die was toch van de Butler?
Deze had ik gemistquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... oké staat me vaag iets van bij, maar ik volg die zooi niet echtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja!!
Fann, dat was de minnaar van Diana, en toen werd Harry geboren.
Het haar klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja!!
Fann, dat was de minnaar van Diana, en toen werd Harry geboren.
ja komt door het haar denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien een beetje, beide wel donker haar mits geverfd
Deze is het nog beter te zien. Geen twijfel mogelijk. Harry WIndsor zou eigenlijk Harry Hewitt moeten hetenquote:
Mogelijk dat Queen E II daarom een generatie over wil slaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is dat inderdaad geen zuivere koffie
Wie is er, behalve Bluezzquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zouden ze een keus hebben dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt wel of iedereen zich er bij neer heeft gelegd dat Charles niet de biologische vader van Harry is.
Dat kan een voordeel zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt wel of iedereen zich er bij neer heeft gelegd dat Charles niet de biologische vader van Harry is.
Ik heb het altijd al gezegdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze is het nog beter te zien. Geen twijfel mogelijk. Harry WIndsor zou eigenlijk Harry Hewitt moeten heten
Is deze vraag van boven wel goedgekeurd G?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is er, behalve Bluezz, nog meer een stuk?
Maar wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat Queen E II daarom een generatie over wil slaan
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik natuurlijk!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar zit je nou alweer met V.I.K. dan?quote:
whutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar zit je nou alweer met V.I.K. dan?
U kunt, net als de rest, ter bewijs uw naaktfoto's sturen naar het alom bekende PM-adres.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
U kunt, net als de rest, ter bewijs uw naaktfoto's sturen naar het alom bekende PM-adres.
Als hij heel erg leuk is wel, waarom niet?quote:
quote:
Yo, Prinsch Whisky de derde meldt zich.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als hij heel erg leuk is wel, waarom niet?![]()
Ik denk alleen dat ik gek zou worden in zo'n paleis, maar misschien,,,
weetikveel
Ik zit aan een vaste PC in mijn hoekje te werken en B. zit schuin achter mij of op de bank met een laptop.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
gek stel![]()
zitten jullie nou tegenover elkaar of hoe?
Je weet niet zeker waar ze zit ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit aan een vaste PC in mijn hoekje te werken en B. zit schuin achter mij of op de bank met een laptop.
Ja ik heb het voor me nu !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit aan een vaste PC in mijn hoekje te werken en B. zit schuin achter mij of op de bank met een laptop.
Nope.quote:
Loop je stiekem weg als je een PM stuurt naar iemand of zo ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een lap he dus ik zit ook vaak op de bank of beneden
Ken je hun indeling van het huis ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou jah.......
[..]
scheelt niks !
No secrets @all sjoefquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Loop je stiekem weg als je een PM stuurt naar iemand of zo ?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:46 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik ook wel Bloes ...quote:
Jij houdt toezicht als je aan tafel zitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Eerst zaten we zo
Toen de laptop kwam hebben we een beetje verbouwd
Je kunt toch niet de hele dag in bed liggen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik lig in mijn nest
is dat niet een beetje ongezellig zo op die stoeltjes?
Hangt er vanaf wie er naast je leg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik lig in mijn nest
nee maar ik bedoel NUquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt toch niet de hele dag in bed liggen?
Ik kan ook wel in mn nest gaan liggen maar dan ga ik liever slapenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik lig in mijn nest
Ik vind het ongezellig in mijn eentje in de woonkamerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan ook wel in mn nest gaan liggen maar dan ga ik liever slapen
In bed gaan ze online op de Nokia uit 1973quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
In bed gaan ze online op de Nokia uit 1973
Dat was niet ongezellig heur, we waren er helemaal aan gewend.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik lig in mijn nest
Toen was er nog geen mobiel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
In bed gaan ze online op de Nokia uit 1973
Ís de Griek dan al thuis?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het ongezellig in mijn eentje in de woonkamer
dit vind ik prettiger gewoon
Nee als ik alleen thuis ben dan betekent dat dat die Griek niet thuis is.quote:
Nee, op het moment heb ik niets in huis , qua drank danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:57 schreef sacha het volgende:
is jullie drankkast zo vol dat je het er boven op moet zetten?
Niet alles gaat over jouquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, op het moment heb ik niets in huis , qua drank dan
ik had iets moeten quotenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, op het moment heb ik niets in huis , qua drank dan
Dat is voornamelijk mijn whisky-collectie.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:57 schreef sacha het volgende:
is jullie drankkast zo vol dat je het er boven op moet zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |