SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die rooie? Da's een poesquote:
En haar poes....quote:
Dat dacht ik eigenlijk al, jij bent veel kattiger, Bluezz is veel poezeligerquote:
Maar ook geen om er zonder handschoenen...quote:
Yup. Dierenarts was over de zeik toen we haar lieten steriliseren, en we moesten eerst met haar fokken. Maar daar had ik echt geen zin in. Ik hou geen huisdieren om mee te fokken, en al helemaal niet omdat de dierenarts dat wil.quote:
Wil je training??quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil altijd kattig zijn, hekserig doen, maor ik kennut nie
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Pah, jij kan bet fel zijn, hoe ist op je werk? Veel emoties zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Dan ga je toneel spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik had er ook een. Dierenarts had een goede dag toen ik met haar langskwam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yup. Dierenarts was over de zeik toen we haar lieten steriliseren, en we moesten eerst met haar fokken. Maar daar had ik echt geen zin in. Ik hou geen huisdieren om mee te fokken, en al helemaal niet omdat de dierenarts dat wil.
Nee, ik heb alleen maar gezocht, maar was niet van plan te posten.quote:
Geen plaatje van een blauwe rus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een blauwe rus voor de duidelijkheid
Misschien kan je het editten, dan heeft niemand er erg in dat er eerst niets stondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een blauwe rus voor de duidelijkheid
oude Fokkersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef tong80 het volgende:
Wat grappig hier. Staat in mijn AT. Klik er weer eens op omdat Bluezz de laatste is die er in postte.
Poesjes was ook aandachtstrekker. En zie alleen maar die hard oude Fokkers.
Bij mij doet ie het gewoon. Dus nee geen editquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je het editten, dan heeft niemand er erg in dat er eerst niets stond
Hard oude Fokkers zelfsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
oude Fokkers![]()
pas op hoor, voor je het weet sta je in de OP![]()
Deisssssssssssssssssssss!![]()
Liekenien en ik zien hem in ieder geval al niet, maar prima hoor, wat jij wiltquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het gewoon. Dus nee geen edit
Zand erover!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liekenien en ik zien hem in ieder geval al niet, maar prima hoor, wat jij wilt
Ja dat wil ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liekenien en ik zien hem in ieder geval al niet, maar prima hoor, wat jij wilt
Weet ik toch, maakt niet uit joh.... ander onderwerp.quote:
We hebben het er niet meer over. Zand erover.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik toch, maakt niet uit joh.... ander onderwerp.
Klotetijd jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pah, jij kan bet fel zijn, hoe ist op je werk? Veel emoties zeker?
Daarom blijf ik de laatste jaren maar gewoon mezelfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ga je toneel spelen.Je bent poeslief.
Neuhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yup. Dierenarts was over de zeik toen we haar lieten steriliseren, en we moesten eerst met haar fokken. Maar daar had ik echt geen zin in. Ik hou geen huisdieren om mee te fokken, en al helemaal niet omdat de dierenarts dat wil.
[..]
Wil je training??
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen maar gezocht, maar was niet van plan te posten.
Wees er voor collegas, sommige mensen gaan er echt onderdoorquote:
Ja we zijn er voor elkaar, sommigen lopen te echt hyperventileren, ik slaap zelf ook slecht, heb er last van.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wees er voor collegas, sommige mensen gaan er echt onderdoor
En zn lippenstiftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier, een mooi filmpje voor je, een dolfijn die in een vislijn verstrikt zit en een duiker om hulp vraagt, hulp krijgt en zich laat helpen. Hou het niet droog als ik dit zie.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja we zijn er voor elkaar, sommigen lopen te echt hyperventileren, ik slaap zelf ook slecht, heb er last van.
Het is ook moeilijk want niemand heeft zo'n situatie als dit ooit meegemaakt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En zn lippenstift
Dit is ze als ze niet opgemaakt is (en dan hou ik op met spammen van mn poes)
Oh wat een lieverd!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet wat er is op je werk, maar sterkte! Als mensen er niet van slapen, dan is het erg.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Bedanktquote:
Dan zal ik ook maar één van m'n poesjes posten:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik dacht wie weet komt Remlof nu langs
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef Bluezz het volgende:
Dit is er aan de hand op mijn werk.Ik vermoedde al zoiets. 120 fte's, dat is veel en dit nieuws zal best heel veel onrust geven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte en succes!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dit is er aan de hand op mijn werk.Pfffffff, lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pixel ja, dat is waar ook .....en Dot toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar één van m'n poesjes posten:
[ afbeelding ]
Meet Pixel.
Ja maar die muts is niet zo fotogeniekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pixel ja, dat is waar ook .....en Dot toch?
Dit is er aan de hand op mijn werk.Nogmaals sterkte BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een knipoogquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze dicht vanwege de flits denk ik.
Die 2 van mij welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar die muts is niet zo fotogeniek
Die opent ze alleen als ze in het donker geknepen wordtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Aw, de zwarte kat van Deisyy heeft helemaal geen ogen.
Dit is er aan de hand op mijn werk.Oh, dat is wel heel heftig!!! Sterkte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Dit is er aan de hand op mijn werk.jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker gaat dat tegenwoordig...
en ja mooi die Blauwe Rus![]()
Ik ga mijn poes niet posten hoor![]()
Die past niet door de brievenbusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga mijn poes niet posten hoor
Ik zag in de supermarkt hier weer zo'n vrouw in Burka alleen met spleetje voor haar ogenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Aw, de zwarte kat van Deisyy heeft helemaal geen ogen.
over dwars dan misschienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
denk het wel hoor, zo groot is ie niet
Ja is goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jajajaja la maar zitten
Ik heb het niet over niveau gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef golfer het volgende:
Poezen die niet door gleuven passen....Tsja, en het dan nog over niveau hebben.
Ik ook niet, maar welk nivo hebben jullie..?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb het niet over niveau gehad
Dan moet je naar POL gaan daar hebben ze niveauquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef golfer het volgende:
Poezen die niet door gleuven passen....Tsja, en het dan nog over niveau hebben.
ja ik ben ook Drs.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar welk nivo hebben jullie..?
Ik ben drs. bv
Ik ben van het nivo dat ik weet hoe je niveau moet schrijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef chufi het volgende:
Ik ook niet, maar welk nivo hebben jullie..?
Kijk, toch iets gemeen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik ben ook Drs.3x zelfs
Ik ben van de nieuwe lichting / spellingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben van het nivo dat ik weet hoe je niveau moet schrijven.
Duits bloedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je maar goed genoeg zoekt heb ik zelfs iets gemeen met de Paus
Ik word nooit in het donker geknepenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die opent ze alleen als ze in het donker geknepen wordt
Voor dat soort klachten moet je niet bij mij zijn..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word nooit in het donker geknepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |