kinderen hebben voorangquote:
sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:05 schreef timmmmm het volgende:
Doe ns niet zo baggeren. Dat fipogeneuzel vind ik maar matig.
Welke?quote:
The Following. moet je maar goegelen.quote:
OMGquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG![]()
Dat is waar het deze chicks om gaat
Dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh ja zo sorry![]()
Heb hem maar even weggehaald want in spoiler werkt dat niet,
Mmm ik houd niet zo van crimeseriesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Following. moet je maar goegelen.
Hij staat in mn foboquote:
Waar houd je wel van dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmm ik houd niet zo van crimeseries
ja meiden dingenquote:
Gleequote:
Onder andere jaquote:
Ja verder zijn er niet echt veel meiden dingen toch? Ja GTSTquote:
Nee gtst kijk ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja verder zijn er niet echt veel meiden dingen toch? Ja GTST
Gossip Girl heb ik ook gevolgdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gtst kijk ik niet.
maar 90210, gossip girl keek ik wel
alleen hollands en benelux is wel leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef Fok-it het volgende:
en Hollands/Benelux/American`s en Zuid-Afrikaans next top model
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef Fok-it het volgende:
en Hollands/Benelux/American`s en Zuid-Afrikaans next top model
ja leuk tochquote:
Doeiquote:
Nee dat jij geen meisje-meisje was had ik al door jaquote:
Dat valt best mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat jij geen meisje-meisje was had ik al door ja
Is positief hoorquote:
oiquote:
Mij negeren.quote:
Heeeeee Fok-itquote:
Ja man topquote:
Nah niet eccht. maar goed dat het met jou goed gaatquote:
Hippe oma`squote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef Hypocriet het volgende:
Mijn oma belt 'Ja.. ik probeer een e-mail te sturen maar dan heb ik het adres ingevoerd en dan druk ik op enter en dan is het e-mailadres weg'
'Ja... je moet je berichtje in dat andere vakje typen oma.'
'Oh...'
Zo lief
Oh vertelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah niet eccht. maar goed dat het met jou goed gaat
vorige keer dat ze mij een mailtje stuurde kon ze de spatietoets niet vindenquote:
Niet zo`n zin in eigenlijkquote:
zei ze hypo ja?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vorige keer dat ze mij een mailtje stuurde kon ze de spatietoets niet vinden
hallo.hypo.hoe.gaat.het.![]()
Oh oké, wij zijn er altijd voor je hé als je over iets wilt pratenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo`n zin in eigenlijkStaat vorige topic wel geloof ik. Is ook een lang verhaal verder
Dat is liefquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh oké, wij zijn er altijd voor je hé als je over iets wilt praten
Ik denk dat Tong je oma weleens kan zijnquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong je oma weleens kan zijn
ik vraag me hetzelfde af ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:31 schreef Faux. het volgende:
faux. hoe de fuck ben ik eigenlijk op die naam gekomen?
het is een combinatie van fox en fout, dat weet ik nog wel. maar waarom ik dat toen leuk vondquote:
Zat jij op je 12de hier al ja?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
het is een combinatie van fox en fout, dat weet ik nog wel. maar waarom ik dat toen leuk vond
ach ja. ik was dertien. of twaalf.
zo jong?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
het is een combinatie van fox en fout, dat weet ik nog wel. maar waarom ik dat toen leuk vond
ach ja. ik was dertien. of twaalf.
Ja, of op mijn dertiende. Even m'n registratiedatum checkenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zag net vossen op discovery channel, ze waren zo schattig. En toen en toen kwam er zo'n uil en pakte er een op en toen was ie dood en dat is zo zielig en en en die uil deed alsof er niks was gebeurt
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zag net vossen op discovery channel, ze waren zo schattig. En toen en toen kwam er zo'n uil en pakte er een op en toen was ie dood en dat is zo zielig en en en die uil deed alsof er niks was gebeurt
Goed verhaal man. Lekker kort ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:33 schreef LittleBrownie het volgende:
ja. awgh. en gelijk al crew hé, als een baasquote:
ik was net een maand 14 geloof ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, of op mijn dertiende. Even m'n registratiedatum checken
Samewisequote:
mag dat ertussen?quote:
Nee ervoor.quote:
Held.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja. awgh. en gelijk al crew hé, als een baas
Ik eet geen konijnenvlees.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jullie eten toch ook vlees van die knappe kippen, knuffelige koeien, schattige schapen en de vrolijke varkens
Omgquote:
komen ze hoor:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Held.Ik heb nog steeds geen flauw idee wat je doet, maar ik vind het stoer.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:08 schreef Faux. het volgende:
Niet Kramers schult, die van de coach.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef Beavis het volgende:
[..]
OMG, dat komt vast door dyslexie. Het is natuurlijk niet je eigen schuld.
Verder is het net zo goed zijn eigen schuld natuurlijk. Hij weet toch waar hij mee bezig is? Als jij achter het stuur zit en je vrienden jagen je op om 200km/h te rijden, dan mag je nog altijd zelf je rijbewijs inleveren als je gepakt wordt. Je doet het zelf. Kramer ook.
Wel als jij je foto er nog bij plakt tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omggeeft wel de finishing touch
Uh nee natuurlijk niet, wie eet er nou vleesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jullie eten toch ook vlees van die knappe kippen, knuffelige koeien, schattige schapen en de vrolijke varkens
Zwoele blik?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als jij je foto er nog bij plakt tochXD XD
GA WEG UIT MIJN POHIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Mine!quote:
ja maar wat doe je dan precies?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
komen ze hoor:
eerst redactie games
toen redactie film
en nu devver
Watquote:
ik zorg ervoor dat jij anonieme lurkers van je fobo af kan flikkerenquote:
Die mag ik alleen zien jwzquote:
stoerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik zorg ervoor dat jij anonieme lurkers van je fobo af kan flikkeren
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:03 schreef Faux. het volgende:
Je ogen open houden en er in prikken. Als dat niet lukt...
ja hee nu verwacht ik wel een adoratietopic hoorquote:
Zet er een balkje voorquote:
Je hebt hem al geknipt en dan doe je dat ook nogquote:
Hey ACquote:
Ook echt zonder pi en allesquote:
ja maarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja hee nu verwacht ik wel een adoratietopic hoor
Thats how I rollquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt hem al geknipt en dan doe je dat ook nog![]()
dan moet ik nog tot augustus wachtenquote:
Spannendquote:
Jouw UIquote:
je bent ouder dan ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
dan moet ik nog tot augustus wachten
quote:
quote:
Klopt.quote:
ja. ik ben domquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar maarben je blijven zitten dan of zo?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt.
Biettahlejmown mn schatje :$ :$ xx
Het is patat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:44 schreef AppelCake het volgende:
Oké, waar blijft de friet/patat discussie?
Of is die verboden?
En is blijven zitten in de tweede. Op wiskundequote:
quote:
ja maar dat is wiskundequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
En is blijven zitten in de tweede. Op wiskundeMaar nu ik erop terugkijk ben ik daar best wel blij mee eigenlijk. Ik ben in een mega toffe klas gekomen
Ik ben zo'n wiskunderamp. Ik snap echt niks. Gewoon een volledig gebrek aan wiskundig inzicht hieroquote:
high-fivequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben zo'n wiskunderamp. Ik snap echt niks. Gewoon een volledig gebrek aan wiskundig inzicht hiero
natuurkunde isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
high-fiveen natuurkunde scheikunde?
wacht maar tot je in de 4e/5e zitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
natuurkunde iswant dat is formules toepassen en zo. allemaal veels te moeilijk
scheikunde vind ik wel leuk, maar dat is ook minder wiskunde en meer stoffen met elkaar laten reageren
omdat jongquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wrm praate jullie altyt over sgool?
omdat we er vijf dagen per week van half negen tot drie zittenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wrm praate jullie altyt over sgool?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
omdat we er vijf dagen per week van half negen tot driehalf vijf zitten
in mijn tijd zat ik er van acht tot vierquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
omdat we er vijf dagen per week van half negen tot drie zitten
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in mijn tijd zat ik er van acht tot vier
Soms eerder vrij soms om vijf uur pas :s :S
Ik vind dat we alle Marokkanen uit het land moeten sturen enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
TOPICKAAP VANAF NU GAAT HET OVER MAROKKANEN
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Gaygay, was je gisteren van de werld ofzo, mij dm'en over vliegende dre's ofzo
Cécile is geen Britney.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
LEEEAAAAVEE BRITNEY ALOOONEEEEE.
Wees eens stil nr. 2!quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Cécile is geen Britney.
[..]
Wees eens stil nr. 2!
Je staat nr 2 op mijn aziatenlijst.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoef je niet, dus hoe kan ik nummer 2 zijn.
Bitch please
Ik ga even kotsen, brb.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je staat nr 2 op mijn aziatenlijst.
Hoeveel ken je dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je staat nr 1 op mijn aziatenlijst hoor![]()
:$ :$$$ :s
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind dat we alle Marokkanen uit het land moeten sturen enzo
gr gr Wilders
Klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]je weet schijnbaar niet eens wat hij wilt
Wat een eer danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bij mij op school is 40% van de leerlingen aziaat joh.
Wildersfan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Praat dan ook geen poep![]()
irritant ventje
Ik ken een aziaat de Carla heet. Maar ze zegt Cala dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, altijd sexy.
Maar ze kunnen de r niet uispreken.
glote fliet met kullie en een flikandel!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ken een aziaat de Carla heet. Maar ze zegt Cala dan.
Saus bij?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
glote fliet met kullie en een flikandel!
Nee hoor, maar ik kan er niet goed tegen wanneer 14 jarige ventjes zo hersenloos een heel volk benaderen zonder uberhaupt te weten wat hij zegtquote:
Dacht ik alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Neem die dm's niet al te serieus
Is Wilders een heel volk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan er niet goed tegen wanneer 14 jarige ventjes zo hersenloos een heel volk benaderen zonder uberhaupt te weten wat hij zegt
godsammequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hoef haar niet, ze is gewoon een sletje.
Marokkanen wel, en wilders wil niet alle Marokkanen het land uit hebben, hij wil de jongeren die hier de boel op stelten zetten het land uit hebben.quote:
Wil je haar nummer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar heb nu al medelijden.
Goed idee toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Marokkanen wel, en wilders wil niet alle Marokkanen het land uit hebben, hij wil de jongeren die hier de boel op stelten zetten het land uit hebben.
Ginger denkt dat ik verslaafd ben aan wiet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja als je een player bent
Arme Gingerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ginger denkt dat ik verslaafd ben aan wiet.
Nu heb ik medelijden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:14 schreef Fok-it het volgende:
Back, en ja Appel, ik ben heel verzuurd, heb ook een dikke bierbuik en zit in mijn eentje vaak hele dagen achter de geraniums
Hoeft niet hoor. Vermaak me prima.quote:
Dientjequote:
Nee?quote:
Schorsing?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee?
Ook dat zijn mensen. jij wordt toch ook niet naar huis gestuurd als je op school wat flikt?
Doei.quote:
leerzequote:
Wat is ditquote:
Dit heet een grap.quote:
Omg dit wist ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heet een grap.
`Een grap is een vrolijk verteld verhaal (mop), een speelse handeling met een verrassende wending, zoals een practical joke, of een humoristisch element in een voorstelling, verhaal, film, lied, boek of andere publicatie.''
Bron: Wikipedia.nl
ga leren jij. Dan word je slimquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Deze post heeft me overgehaald om te blijven.
Ik ben dan ook alwetend gr grquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vanavond home alone en morgen pizza als lunch
#goodlife
Reageer.quote:
Jij bent ook best wel vies.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef Hypocriet het volgende:
Walnoten zijn best wel vies eigenlijk.
Goh...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef Hypocriet het volgende:
Walnoten zijn best wel vies eigenlijk.
Keilandersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Marokkanen wel, en wilders wil niet alle Marokkanen het land uit hebben, hij wil de jongeren die hier de boel op stelten zetten het land uit hebben.
Heel luek xdxd hihiquote:
vervelend voor je,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Deze post heeft me overgehaald om te blijven.
Jij zit toch al op het vmbo?quote:
Neequote:
Ik heb geen zin om dat te lezen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
vervelend voor je,
want posten is minder aandacht voor je huiswerk is slechter cijfer is uiteindelijk lagere aanbeveling van school is uiteindelijk langer studeren is uiteindelijk minder lang werken en money maken is minder tijd om vrouw te vinden is te laat voor vrouw sterf je alleen, dus als ik jou was zou ik gaan leren
hoin.quote:
Havo bitchh!quote:
AppelCake.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dat te lezen.
[..]
hoin.
[..]
Havo bitchh!
Oh ja, je zei elke dag dat je naar Vmbo moest. dat was het.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dat te lezen.
[..]
hoin.
[..]
Havo bitchh!
Ik ken junks die geen fuck doen voor school maar wel nog tl halen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Met jouw mentaliteit kan je zelfs dat niet aan.
Hij is vanavond weer hier om 21:00 dus misschien vanavondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Roro bbyboy wanneer doet rossen twitcam
no commentquote:
ait ait aitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij is vanavond weer hier om 21:00 dus misschien vanavond
nu al?quote:
Dacht dat jij altijd savonds laat pas begon te smoken.quote:
Nee, me moeder was ff wegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat jij altijd savonds laat pas begon te smoken.
Junkie XLquote:
Koekje?quote:
Nee dankjequote:
Knuffel danquote:
quote:
Neequote:
Maar dat helpt heul nietquote:
Maar is wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |