SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dan gaan jullie toch neuken
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Omdat het kan!!quote:
Wel thuis jij
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Is het zo erg gesteld dan met die Swift?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah
De man snapte waar mijn obsessie vandaan kwam, plus de auto hoeft alleen nog maar een beurt en hij kan zo mee, tis een 2e hands en geen nieuwe.. Ook al proef gereden in soortgelijk model, wat ik bij de Swift nooit gedaan heb.. Ik ga zo blij zijn als al die piepjes en kraakjes weg zijnWelke?quote:![]()
![]()
Flikker toch op doos!!quote:
Ik deed emo.giffen naar Rival.
Denk je nou echt dat hij MIJ zou verwarren met jou
[b]AirwiN schreef [/b]
gevoelige snaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker toch op doos!!
Denk je nou echt dat hij MIJ zou verwarren met jou![]()
![]()
Sorry hoor huppelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker toch op doos!!
Denk je nou echt dat hij MIJ zou verwarren met jou
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik probeer al een paar weken een seizoen van Homeland te kijken hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld dan met die Swift?
[..]
Welke?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ojaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer al een paar weken een seizoen van Homeland te kijken heVeel plezier
.
![]()
You wish!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb jij niks gemerkt dan toen naar Arnhem?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld dan met die Swift?
[..]
Welke?
Vraag het Huppel anders
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan doe ik het morgen rond 5 uurquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
hou daar eens mee op... elke keer ben ik blij en zie ik dat ik nog 5 a 10 minuten moet
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij denkt dat ik me dat nog kan herinneren?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb jij niks gemerkt dan toen naar Arnhem?
Vraag het Huppel anders![]()
![]()
gewoon netjes om half 6quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan doe ik het morgen rond 5 uur![]()
![]()
Ik was in staat om zelf je deur open te breken en op zoek te gaan naar dat wat rammeltquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb jij niks gemerkt dan toen naar Arnhem?
Vraag het Huppel anders
[b]AirwiN schreef [/b]
tot snel danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
Forza Horizon en NFS Most Wanted besteld![]()
![]()
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mogguhquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ondanks dat er volgens de TT niet geneukt wordt zit ik wel met alleen de badjas aan door het huis te struinen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zo loop ik al de hele dag rondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:29 schreef AldoTheApache het volgende:
ondanks dat er volgens de TT niet geneukt wordt zit ik wel met alleen de badjas aan door het huis te struinen![]()
Maar dat heeft niks met wel of niet neuken te maken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Must count for something doesn't it?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo loop ik al de hele dag rond![]()
Maar dat heeft niks met wel of niet neuken te maken.
zonde van t geldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, Sonata Arctica 12 april in Utrecht. 25 euro. Hmmm.
Hij dacht natuurlijk: Hefner loopt altijd in badjas, dus die zal wel veel neuken... dus hij badjas gekochtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo loop ik al de hele dag rond![]()
Maar dat heeft niks met wel of niet neuken te maken.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Oe!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, Sonata Arctica 12 april in Utrecht. 25 euro. Hmmm.
Verkoop al begonnen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nopequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Must count for something doesn't it?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vrijdag even kijken of ik kaartje kan hosselen danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga nu, het is heerlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:32 schreef arachide. het volgende:
Oh mijn hemel, mijn trainingsprogramma is aangepast met sporten.
ben net ook geweest
In Gorinchemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwa. Ik denk dat ik vannacht toch echt weer met joint moet slapenquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik ben net terug van twee uur sporten. Ik vind het goed zoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga nu, het is heerlijk
ben net ook geweest
Wel mooi 630 kcal armer#TeamMiley![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben net terug van twee uur sporten. Ik vind het goed zo
Wel mooi 630 kcal armer
Same here.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
Vakantie wil ik... Zonder gezeik aan mijn knarWhat you forget, you are gonna repeat.
Meh, dat is minderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk dat ik vannacht toch echt weer met joint moet slapen.
![]()
Gister ook iets in die richting. En daarnaast eet ik ook gezonder. Het moet gaan goedkomen nu.quote:#TeamMiley![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gister ook iets in die richting. En daarnaast eet ik ook gezonder. Het moet gaan goedkomen nu.
Bon Appetitquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Eindelijk: autoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed idee. Helaas wordt het diepvriespizzaquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hartige pannekoek dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goed idee. Helaas wordt het diepvriespizza
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:43 schreef arachide. het volgende:
En zaterdag weer naar de ikeeaaa. Dat vind ik leuk!Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mjam!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, Sonata Arctica 12 april in Utrecht. 25 euro. Hmmm.!!!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gaat het in mn boek opeens over aardbeien daiquiri's!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat het in mn boek opeens over aardbeien daiquiri's!![]()
![]()
Big Americans - Supremequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Welke pizza heb je?
Is 'ie ookquote:quote:
Niet met leverworst?
Mooi zoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is 'ie ook
[..]
Niet met leverworst?
Wut? Leverworst?![]()
![]()
Nee dat lust Ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is 'ie ook
[..]
Niet met leverworst?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Jaquote:![]()
Waarom vind iedereen dat raar?
Oh wacht. Dat moet je bij boerenkool doen
Jammerquote:
Misschien is het iets Twents?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Jammer![]()
![]()
Leverworst?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Jammer
Bedoel je niet rookworst?![]()
Misschienquote:
Maar boerenkool met leverworst erdoorheenGewoon erdoorheen prakken zodra het op je bord ligt
Nee. Leverworst. Als ik rookworst bedoelde stond er rookworstquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leverworst?
Bedoel je niet rookworst?
Ken ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien
Maar boerenkool met leverworst erdoorheenGewoon erdoorheen prakken zodra het op je bord ligt
.
![]()
Ik heb echt nog nooit van stamppot met leverworst gehoord, vandaar dat ik dacht dat je misschien rookworst bedoelde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Leverworst. Als ik rookworst bedoelde stond er rookworst![]()
Lust je graag leverworst?quote:Lust je graag leverworst?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit van stamppot met leverworst gehoord, vandaar dat ik dacht dat je misschien rookworst bedoelde.What you forget, you are gonna repeat.
Ik eet het alleen op verjaardagen, zo vaak is dat niet. Meestal neem ik dan een blokje kaasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lust je graag leverworst?
[..]
Lust je graag leverworst?.
![]()
Ja, ik doe het regelmatig op brood.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lust je graag leverworst?
[..]
Lust je graag leverworst?![]()
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik eet het alleen op verjaardagen, zo vaak is dat niet. Meestal neem ik dan een blokje kaas.
Worst
[b]AirwiN schreef [/b]
Probeer het eensquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik doe het regelmatig op brood.![]()
Boerenkool maken. Op je bord scheppen, een paar plakjes leverworst erbij en erdoorheen prakken
En dan natuurlijk wel nog een rookworst ernaast
Gezien ik meestal kaas eet i.p.v. leverworst, denk ik dat ik kaas lekkerder vind. Ik weet 't niet echtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraagMorgen eens op letten, dan is m'n zusje jarig
.
![]()
Dat klinkt wel erg apart.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Probeer het eens![]()
Boerenkool maken. Op je bord scheppen, een paar plakjes leverworst erbij en erdoorheen prakken
En dan natuurlijk wel nog een rookworst ernaast
Kan me er eigenlijk geen voorstelling bij maken. Volgende keer dat ik boerenkool maak, zal ik er eens aan denken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik dacht dat je nu ging aanbieden om voor me te kokenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Probeer het eens![]()
En dan natuurlijk wel nog een rookworst ernaast![]()
![]()
Alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezien ik meestal kaas eet i.p.v. leverworst, denk ik dat ik kaas lekkerder vind. Ik weet 't niet echtMorgen eens op letten, dan is m'n zusje jarig
.
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
Nog steeds slapperdepappie
Maar toch sterk genoeg om hier te hangen
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Haha, krijg je dan boerenkool?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezien ik meestal kaas eet i.p.v. leverworst, denk ik dat ik kaas lekkerder vind. Ik weet 't niet echtMorgen eens op letten, dan is m'n zusje jarig
.
Maar het is ooooh zoooooo lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg apart.
Kan me er eigenlijk geen voorstelling bij maken. Volgende keer dat ik boerenkool maak, zal ik er eens aan denken.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nu ging aanbieden om voor me te koken_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb nog nooit boerenkool gemaaktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nu ging aanbieden om voor me te koken
Dank jequote:Neuh, maar vast wel leverworst. Dan weet ik weer of ik het lekker vindquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, krijg je dan boerenkool?![]()
![]()
Zou je het graag willen eten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit boerenkool gemaaktEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit boerenkool gemaakt![]()
Ja sorry, het ging ff niet over mosselsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij kan datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit boerenkool gemaakt.
![]()
Niks mis met worst tho.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry, het ging ff niet over mosselsI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Laat maar even wetenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, maar vast wel leverworst. Dan weet ik weer of ik het lekker vindGa jij het dan voor me koken? En haal je er dan leverworst bij?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je het graag willen eten?Het is vast niet moeilijk. Maar tochquote:
Truequote:
Er wordt zeker vaak voor je gekookt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Een goede maaltijd die je niet zelf hoeft te bereiden is nooit weg he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja, vast wel. Ik heb het alleen nog nooit gedaan. Uberhaupt iets van stamppot heb ik nog nooit gemaaktquote:
Dat valt wel mee, ik kook meestal zelf.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True
[..]
Er wordt zeker vaak voor je gekookt?![]()
Boerenkool kan ik wel maken, ja. Dat is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat maar even weten
[..]
Ga jij het dan voor me koken? En haal je er dan leverworst bij?
[..]
Het is vast niet moeilijk. Maar toch
Ik had toen ook voor Fera gemaakt dacht ik, met pastinaak er door heen.
Leverworst, is wel eng hoor. Maar dat is goed.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zal ik doenquote:Probeer het eensquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Ik heb het alleen nog nooit gedaan. Uberhaupt iets van stamppot heb ik nog nooit gemaakt.
![]()
Ik heb zin in volgende week
[b]AirwiN schreef [/b]
Om vervolgens na een paar kokhals-neigingen toch een lekker stuk rookworst er bij te pakken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg apart.
Kan me er eigenlijk geen voorstelling bij maken. Volgende keer dat ik boerenkool maak, zal ik er eens aan denken.![]()
Leverworst doe je er pas bij zodra het op je bord ligt. Dus niet bij het koken erdoorheenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boerenkool kan ik wel maken, ja. Dat is niet zo moeilijk.
Ik had toen ook voor Fera gemaakt dacht ik, met pastinaak er door heen.
Leverworst, is wel eng hoor. Maar dat is goed.![]()
Dan wil ik wel een keer boerenkool bij jou komen etenKrijg jij een ontmaagding wat leverworst door boerenkool betreft. En geloof me, het is echt omnomnom
Ja, moet ik eerst een stamper halen. En een grote pan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen
[..]
Probeer het eens.
Rookworst moet je er sowieso bij doen. Maar jij hebt duidelijk nog nooit geprobeerd om leverworst door boerenkool heen te doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Om vervolgens na een paar kokhals-neigingen toch een lekker stuk rookworst er bij te pakken.
Vraag me af of dat wel zo makkelijk gaat bij jou. Misschien een keer doen als je bij je ouders bent?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moet ik eerst een stamper halen. En een grote pan.![]()
![]()
Rookworstquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Om vervolgens na een paar kokhals-neigingen toch een lekker stuk rookworst er bij te pakken.Owjee, alweer een ontmaagding. Spannend, wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leverworst doe je er pas bij zodra het op je bord ligt. Dus niet bij het koken erdoorheen![]()
Dan wil ik wel een keer boerenkool bij jou komen etenKrijg jij een ontmaagding wat leverworst door boerenkool betreft. En geloof me, het is echt omnomnom
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je gaat bij Myra langs?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:51 schreef arachide. het volgende:
Nog een keer, omdat ik het zo leuk vind: IKEA IKEA IKEEEEEEEA!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bloedworst?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:51 schreef arachide. het volgende:
Nog een keer, omdat ik het zo leuk vind: IKEA IKEA IKEEEEEEEA!![]()
![]()
Nee, bij de IKEA. In Utrecht. Ik word een beetje gek in huis, dus ik ga naar de IKEA om te weten dat het bijna voorbij is. Het hielp de vorige keer ook.quote:![]()
Shitzooi thuis
#TeamMiley![]()
Dan ga ik TGND Amsterdam in tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ojaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik TGND Amsterdam in toch.
![]()
Goed punt. Daar hebben ze de boel al in huis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vraag me af of dat wel zo makkelijk gaat bij jou. Misschien een keer doen als je bij je ouders bent?
Maar als daar boerenkool gemaakt wordt, doet mijn papa dat. En dat is
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owjee, alweer een ontmaagding. Spannend, wel.
Myra werkt bij de Ikea, maar niet die.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, bij de IKEA. In Utrecht. Ik word een beetje gek in huis, dus ik ga naar de IKEA om te weten dat het bijna voorbij is. Het hielp de vorige keer ook.![]()
Shitzooi thuisEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik TGND Amsterdam in toch
Waar? Dan zorg ik dat ik daar niet benquote:
14 SHADES OF GREY
I know.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra werkt bij de Ikea, maar niet die.#TeamMiley![]()
Whehe, dat is dan een klein 'probleempje' waarmee je dan zit jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed punt. Daar hebben ze de boel al in huis.
Maar als daar boerenkool gemaakt wordt, doet mijn papa dat. En dat is
[..]Apeldoorn natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar? Dan zorg ik dat ik daar niet ben.
![]()
Zin in tochquote:![]()
![]()
We moeten nog wel even afspreken hoe laat enzIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh daar kom ik gelukkig nooit. Maar succes alvastquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe, dat is dan een klein 'probleempje' waarmee je dan zit ja
[..]
Apeldoorn natuurlijk.
14 SHADES OF GREY
Ik laat het wel gewoon nog maken, tot ik daadwerkelijk op mijzelf woon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe, dat is dan een klein 'probleempje' waarmee je dan zit ja
Sowieso, aardappels schillen
Hoezo is dat natuurlijk?quote:
Als jij dit jaar 4 dagen thuis hebt doorgebracht is dat veel_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja! Moeten we even doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zin in toch![]()
![]()
We moeten nog wel even afspreken hoe laat enz
Zal eerst ff Rival appenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo is dat natuurlijk?
!
Dank jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh daar kom ik gelukkig nooit. Maar succes alvastJa, dat is een ramp inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik laat het wel gewoon nog maken, tot ik daadwerkelijk op mijzelf woon.
Sowieso, aardappels schillenWhehehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo is dat natuurlijk?
.
Omdat ik hier de straten ken.
![]()
Befbeurt wordt man bijna fataal
Een man uit Sao Jose do Rio Preto klaagt zijn vrouw aan wegens poging tot moord. Volgens de 43-jarige Braziliaan heeft de vrouw vergif in haar vagijn gestopt. Vervolgens wilde zij hem verleiden haar oraal te verwennen.
Volgens de politie heeft de vrouw een gifitige substantie tussen haar benen gesmeerd en haar man gevraagd haar te beffen. De beste man vond echter dat er een vreemde geur uit de zure sloot kwam. "Dit zaakje stinkt", aldus de man, en hij weigerde haar te bevredigen.
De wantrouwende kerel besloot het secreet mee naar een ziekenhuis te nemen. Hier hebben artsen bij tests inderdaad een giftige substantie in de poes aangetroffen.
Wtf moet ik eigenlijk nog betalen deze maand? Ik ben te veel geld. Er klopt iets niet.
Hoe kan je nou te veel geld hebben? DENK DENK DENK!?#TeamMiley![]()
Nee toch?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef arachide. het volgende:
Wtf moet ik eigenlijk nog betalen deze maand? Ik ben te veel geld. Er klopt iets niet.
Hoe kan je nou te veel geld hebben? DENK DENK DENK!?
Ik krijg nog geld van KingToppie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waar gaat het heen met deze wereld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een man uit Sao Jose do Rio Preto klaagt zijn vrouw aan wegens poging tot moord. Volgens de 43-jarige Braziliaan heeft de vrouw vergif in haar vagijn gestopt. Vervolgens wilde zij hem verleiden haar oraal te verwennen.
Volgens de politie heeft de vrouw een gifitige substantie tussen haar benen gesmeerd en haar man gevraagd haar te beffen. De beste man vond echter dat er een vreemde geur uit de zure sloot kwam. "Dit zaakje stinkt", aldus de man, en hij weigerde haar te bevredigen.
De wantrouwende kerel besloot het secreet mee naar een ziekenhuis te nemen. Hier hebben artsen bij tests inderdaad een giftige substantie in de poes aangetroffen.![]()
quote:quote:
Hebben jullie de boekenhoek gezien
Winkel is nu helemaal afAlles staat op zijn plek
Alleen alles moet nog nagelopen worden met prijzen enzo![]()
![]()
Hoorde het op de radio jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
De wantrouwende kerel besloot het secreet mee naar een ziekenhuis te nemen. Hier hebben artsen bij tests inderdaad een giftige substantie in de poes aangetroffen.
Ja ik zag het, jeumig wat veel boekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Alleen alles moet nog nagelopen worden met prijzen enzo![]()
![]()
Weet ik niet? Aangezien je met hem moet overleggen voor wij een tijd afspreken?quote:
Zo'n pluspunt is dat niet hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe.
Omdat ik hier de straten ken.
[b]AirwiN schreef [/b]
En we hebben nog veel meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik zag het, jeumig wat veel boeken![]()
![]()
Goede reden om niet te beffen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld.Lijkt me mooi om dan als rechercheur ofzo de familie van die man op de hoogte moet stellen.quote:
Mjah geen idee of we ook wat gaan eten in Amsterdam of dat we pas na het eten afspreken. Of tot hoe laat je in Amsterdam wil blijven enzquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik niet? Aangezien je met hem moet overleggen voor wij een tijd afspreken?
BluhIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Janee, ik heb alles betaald aan iedereen. Dat is het niet, maar ik zat begin deze maand zo in de knoei met mijn geld, waarom heb ik nog zoveel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, nu je het zegt.
Ik krijg nog geld van KingToppie.Mijn saldo is verdrievoudigd.
#TeamMiley![]()
Ik klapte meteen met mijn neus op de voorruit omdat de instructeur remde.quote:
Ik had geen idee wat ik fout had gedaan.
Was dus uit gewoonte een straat ingereden waar ik niet in mocht met de auto, maar was dat zo gewend met de fiets/brommer.![]()
Misschien een rare vraag, maar als je een giftige substantie op je vagina smeert loop je dan niet het risico om jezelf te vergiftigen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
De wantrouwende kerel besloot het secreet mee naar een ziekenhuis te nemen. Hier hebben artsen bij tests inderdaad een giftige substantie in de poes aangetroffen.14 SHADES OF GREY
Dat dus Vinniieequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik klapte meteen met mijn neus op de voorruit omdat de instructeur remde.
Was dus uit gewoonte een straat ingereden waar ik niet in mocht met de auto, maar was dat zo gewend met de fiets/brommer.
[b]AirwiN schreef [/b]
Whehehehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik klapte meteen met mijn neus op de voorruit omdat de instructeur remde.
Was dus uit gewoonte een straat ingereden waar ik niet in mocht met de auto, maar was dat zo gewend met de fiets/brommer.Nja, we zullen het zienquote:.
![]()
Geld teruggekregen van de belasting? Jarig geweest dus hoger salaris?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Janee, ik heb alles betaald aan iedereen. Dat is het niet, maar ik zat begin deze maand zo in de knoei met mijn geld, waarom heb ik nog zoveel?Mijn saldo is verdrievoudigd.
Hangt er van af. Niet ieder gif werkt hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar als je een giftige substantie op je vagina smeert loop je dan niet het risico om jezelf te vergiftigen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Alleen alles moet nog nagelopen worden met prijzen enzo#TeamMiley![]()
Oehquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
kriebelkriebel..... Weekje duitslandNurburgring
hmmmz. Dat moet ik nog 'even' doen zodra ik mijn rijbewijs heb
![]()
![]()
Nee daar hebben we geen ruimte voorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou een bibliotheek beginnen.
Wel allemaal oude stripboeken en boeken tegengekomen. Ging ik op internet kijken, gewoon een bijbelreeks van 200 euro![]()
![]()
Wil ik oohook!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
kriebelkriebel..... Weekje duitslandNurburgring
hmmmz
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope en nope.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geld teruggekregen van de belasting? Jarig geweest dus hoger salaris?
[..]
Hangt er van af. Niet ieder gif werkt hetzelfde.Ik ben zuinig geweest deze maand, maar heb alsnog veel uitgaves gehad, zelfs een telefoonrekening die veel hoger uitviel dan gepland.
#TeamMiley![]()
Nouja, het lijkt me wel een bizarre zaak. Maar mooi is andersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede reden om niet te beffen.
[..]
Lijkt me mooi om dan als rechercheur ofzo de familie van die man op de hoogte moet stellen.Zeg jij het maarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah geen idee of we ook wat gaan eten in Amsterdam of dat we pas na het eten afspreken. Of tot hoe laat je in Amsterdam wil blijven enz
Bluh
En die heb jij gekocht voor 5 euro en nu op marktplaats staan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee daar hebben we geen ruimte voor
Wel allemaal oude stripboeken en boeken tegengekomen. Ging ik op internet kijken, gewoon een bijbelreeks van 200 euro![]()
Mijn nieuwe baan. Nieuw te openen kringloopwinkel in Spijkenissequote:
www.rataplan.nl
We zijn nu 3 weken bezig met inrichten en aanstaande zaterdag gaan we open![]()
![]()
Wow, zo'n grote voorraad?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel allemaal oude stripboeken en boeken tegengekomen. Ging ik op internet kijken, gewoon een bijbelreeks van 200 euro
Jezus, dure reeks is dat.
![]()
Nee die gaan we straks met een rataplan account op marktplaats zettenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die heb jij gekocht voor 5 euro en nu op marktplaats staan?![]()
![]()
Ja en nog meer oude boeken van voor 1900quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow, zo'n grote voorraad?
Jezus, dure reeks is dat.
![]()
![]()
Wat voor stripboeken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel allemaal oude stripboeken en boeken tegengekomen. Ging ik op internet kijken, gewoon een bijbelreeks van 200 euro
Denk niet dat J. vrij kan krijgenquote:weekje (voorjaars)vakantie. Dan nog een weekje werk... en dan nieuwe baan beginnen op 1 maart
Zo toch even bespreken want leuke aanbieding![]()
![]()
Allemachtigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en nog meer oude boeken van voor 1900![]()
![]()
Wat voor boeken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en nog meer oude boeken van voor 1900![]()
Jullie hebben ook fietsen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn nieuwe baan. Nieuw te openen kringloopwinkel in Spijkenisse
www.rataplan.nl
We zijn nu 3 weken bezig met inrichten en aanstaande zaterdag gaan we open#TeamMiley![]()
Ik vraag mij af wat voor vergif het wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geld teruggekregen van de belasting? Jarig geweest dus hoger salaris?
[..]
Hangt er van af. Niet ieder gif werkt hetzelfde.puur uit interesse uiteraard
14 SHADES OF GREY
Zijn die duur, ik heb zo'n mormel nodig als ik in Rotterdam ga wonen. Mijn fiets nu gaat het al amper tot mijn examens houdenquote:
#TeamMiley![]()
Wat hebben jullie niet?quote:14 SHADES OF GREY
Dan wacht ik maar af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DiversenHeb ze op kantoor gelegd, straks als de winkel open is, alles op ons gemak opzoeken
Tot nu toe staan er nog nieuwe fietsen van ongeveer 150 euro.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zijn die duur, ik heb zo'n mormel nodig als ik in Rotterdam ga wonen. Mijn fiets nu gaat het al amper tot mijn examens houden
Maar straks als de winkel open is, gaan ze fietsen opknappen en dan verkopen. Zal rond de 30 - 50 euro liggenMisschien minder, geen idee. We hebben ons nog niet echt bezig gehouden met fietsen
![]()
![]()
Die hoef ik toch nietquote:
14 SHADES OF GREY
Ah oke, nou, dan weet ik in ieder geval dat die optie er is. Ik wilde al een neger opzoeken of die nog een fiets had.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot nu toe staan er nog nieuwe fietsen van ongeveer 150 euro.
Maar straks als de winkel open is, gaan ze fietsen opknappen en dan verkopen. Zal rond de 30 - 50 euro liggenMisschien minder, geen idee. We hebben ons nog niet echt bezig gehouden met fietsen
#TeamMiley![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ah oke, nou, dan weet ik in ieder geval dat die optie er is. Ik wilde al een neger opzoeken of die nog een fiets had.![]()
![]()
We kunnen C_A toch niet van haar werk afhouden. Foei mensen14 SHADES OF GREY
Wel de lastige klant uithangen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
We kunnen C_A toch niet van haar werk afhouden. Foei mensen![]()
Daar kunnen jullie niet een paar dagen blijven hangen hoor!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Genoeg beddenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kunnen jullie niet een paar dagen blijven hangen hoor!![]()
![]()
Nee Vinniiee we verkopen geen hunne beddenquote:
14 SHADES OF GREY
Breng jij ze even op ideeën!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gohquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee Vinniiee we verkopen geen hunne bedden![]()
![]()
Coolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ollie
[ [url=http://external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQBxoKyPiMnYwDj0&url=http%3A%2F%2Fwww.telegraaf.nl%2Ftelesport%2Farticle21248175.ece%2FBINARY%2Foriginal%2Fgio%2Bolli%2Bfeyenoord.jpg&jq=100]afbeelding[/url] ].
![]()
Ik zie het bericht al op de Frontpage. Een stel sexende fok!kers gespot in Rataplanquote:14 SHADES OF GREY
Mjah ben weer weg!![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Hangt er van af wie er komen he?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie het bericht al op de Frontpage. Een stel sexende fok!kers gespot in RataplanEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij en ......? Of ............ en ...........?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af wie er komen he?14 SHADES OF GREY
Uhmzzzquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie het bericht al op de Frontpage. Een stel sexende fok!kers gespot in Rataplan
quote:
Lezen? of heb je hem al uit
quote:![]()
Zal wel megadruk wordenEr komen nu al steeds klanten binnenlopen. We hebben al zoveel mensen weggestuurd
![]()
![]()
Je moet toch de bedden uittestenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzz
[..]
Lezen? of heb je hem al uit
[..]![]()
Zal wel megadruk wordenEr komen nu al steeds klanten binnenlopen. We hebben al zoveel mensen weggestuurd
14 SHADES OF GREY
Ik wil een fiets en/of gereedschapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet toch de bedden uittesten.
![]()
En wie weet wat er nog meer voor leuks staatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil een fiets en/of gereedschap.
14 SHADES OF GREY
Gereedschap hebben we ''nog'' nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil een fiets en/of gereedschap.
![]()
![]()
Waarom ik?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij en ......? Of ............ en ...........?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik gun jou datquote:
14 SHADES OF GREY
Ik ben benieuwd iigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gereedschap hebben we ''nog'' niet.
![]()
Hoe laat pik je mij op?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsjeblieftquote:
14 SHADES OF GREY
Ik ben thuis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
euh ik wil wel serieus voor een fiets kijken en dan past pup er niet bij.
![]()
En toen zakte mn humeur nog verderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
euh ik wil wel serieus voor een fiets kijken en dan past pup er niet bij.
![]()
Tot ooit he
[b]AirwiN schreef [/b]
Zaterdag ook?quote:14 SHADES OF GREY
What's up?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zakte mn humeur nog verder![]()
Tot ooit he![]()
![]()
Jij vraagt ook iedereen om je op te pikkenquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Nu nog iemand vinden die dat met me wil doen.quote:
Al lijkt een FOK!meet me niet zo geslaagd om dat te doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
3FMquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Daar heb je wel een punt, maar als je met iemand van Fok! het bed deelt is het ook een Fok!meetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die dat met me wil doen.
Al lijkt een FOK!meet me niet zo geslaagd om dat te doen.
14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die dat met me wil doen.
Al lijkt een FOK!meet me niet zo geslaagd om dat te doen.![]()
Echt vaag... ik probeer iets te installeren, geeft hij aan dat ik alle firefox en IE programma's moet sluiten, maar ik heb chrome![]()
![]()
Ik ben op zoek naar een mentale boksbal. En zeik zeik zeik... thuissituatie.. bla bla bla... 4 maaaaaanden... zeik zeik etc.quote:#TeamMiley![]()
Mooi spul hè, dat Apple/OSXquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Echt vaag... ik probeer iets te installeren, geeft hij aan dat ik alle firefox en IE programma's moet sluiten, maar ik heb chrome![]()
![]()
Ow, ok. Dan kan ik het wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar als je met iemand van Fok! het bed deelt is het ook een Fok!meetquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kom maar op!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een mentale boksbal. En zeik zeik zeik... thuissituatie.. bla bla bla... 4 maaaaaanden... zeik zeik etc.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welk proces?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon op sluiten drukken dan. Of even in taakbeheer kijken of het proces open staat.
Staat een hele lijst![]()
![]()
Over Apple spul gesprokenquote:, vandaag mijn scherm binnen gekregen
.
Lijkt mij wel raar hoor, als er nog 15 FOK!kers liggen mee te genieten dan.quote:
We vinden vast wel een plekje waar we alleen zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel raar hoor, als er nog 15 FOK!kers liggen mee te genieten dan.
iexplore.exe is van IE. Van FF weet ik niet, want dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welk proces?
Staat een hele lijstToppiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Over Apple spul gesproken, vandaag mijn scherm binnen gekregen
.
[ afbeelding ].
![]()
Ach ik heb verhalen gehoord van een meet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel raar hoor, als er nog 15 FOK!kers liggen mee te genieten dan.14 SHADES OF GREY
staat er niet tussenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
iexplore.exe is van IE. Van FF weet ik niet, want dat heb ik niet.
[..]
Toppie.
![]()
![]()
C_A weet vast alle plekjes wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We vinden vast wel een plekje waar we alleen zijnDie bij Roy?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb verhalen gehoord van een meet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_A weet vast alle plekjes wel.
It's hugequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
iexplore.exe is van IE. Van FF weet ik niet, want dat heb ik niet.
[..]
Toppie.
, tegenover mijn 20" imac iig
, 27" nu, ik moet mijn hoofd gewoon draaien om alles te zien
.
in mijn kantoortjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Die bij Roy?![]()
![]()
Ja die jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Die bij Roy?
14 SHADES OF GREY
lala14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: