Dat boek heb ik ook (niet gelezen).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
the 7 habits op highly effective people
Denk aan het resultaat, hoofd leeg en druk weg. Vanavond weer skypen met Juul?quote:interessant he, lief dagboek? sorry, dit is echt de meest onboeiende crap ooit, maar ik zie er nu echt als een berg tegenop
Vond het zo leuk om gespierder te worden met krachttraining en bulken. Bulk gone bad... twee trappen oplopen en dag hijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:20 schreef V1z0R het volgende:
ik was buiten adem bij het aandoen van m'n sokken, toen maar besloten om niet meer zo dik te willen zijn.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mannen, sorry voor dit plaatje. Kon het niet laten
Dit is een heel ernstige WTFquote:
Hoeveel druk je nu ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe nu al een jaar aan krachttraning, maar de sportschoolkabouter kon gister toch nog steeds 20 kilo meer bankdrukken dan ik. Terwijl hij op zo'n schuin bankje lag met zn hoofd naar beneden.
Het joch is anderhalve kop kleiner dan ik en weegt volgens mij de helft.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is een heel ernstige WTF
25 kilo.quote:
Ja... naja... alles naast vechtsport vind ik een beetje zozo. Ik mis de mentale rust die ik daarvan krijg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:43 schreef MarMar het volgende:
Het is inderdaad wel even zoeken CotS, ik heb de mazzel dat ik fitness echt heel erg leuk vind.
Teamsporten/wedstrijdsporten daarentegen waren en zijn totaal niet aan mij besteed.
Waarom mag je geen vechtsporten meer doen dan? Door je ongeluk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... naja... alles naast vechtsport vind ik een beetje zozo. Ik mis de mentale rust die ik daarvan krijg.
Maar goed... fitness ga ik binnenkort uitproberen. Hardlopen brengt me wel in een fijne staat van zijn, Zumba doe ik wel eens vanaf een DVD en daar word ik energiek van. En als ik heel gestrest ben wil yoga wel eens lukken, maar dat is natuurlijk geen sport
Gemiddelde man heeft 50% meer kracht dan de gemiddelde vrouw (of heeft de gemiddelde vrouw 50% van de kracht van de gemiddelde man?), dus leg je erbij neer of slik testosteron.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe nu al een jaar aan krachttraning, maar de sportschoolkabouter kon gister toch nog steeds 20 kilo meer bankdrukken dan ik. Terwijl hij op zo'n schuin bankje lag met zn hoofd naar beneden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Gemiddelde man heeft 50% meer kracht dan de gemiddelde vrouw (of heeft de gemiddelde vrouw 50% van de kracht van de gemiddelde man?), dus leg je erbij neer of slik testosteron.
quote:
Beter zo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Gemiddelde man heeft 50% meer kracht dan de gemiddelde vrouw (of heeft de gemiddelde vrouw 50% van de kracht van de gemiddelde man?), dus leg je erbij neer of slik testosteron eet vis met broccoli en blijf trainen.
Ja, ik heb verschoven wervels in mijn nek en rug, waardoor het risico te groot is (en de pijn te heftig, maar dat heb ik met de meeste sporten wel). Daarbij is mijn linkerschouder een beetje misvormd geraakt, waardoor onverwachte bewegingen niet fijn zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef Novem het volgende:
[..]
Waarom mag je geen vechtsporten meer doen dan? Door je ongeluk?
Ja, dat zal het wel zijn. Maar het zag er zo grappig uit. Ik zou het joch kunnen opeten als snack zeg maar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Gemiddelde man heeft 50% meer kracht dan de gemiddelde vrouw (of heeft de gemiddelde vrouw 50% van de kracht van de gemiddelde man?), dus leg je erbij neer of slik testosteron.
Ach, ik hoef iig niet meer de kleinste gewichten voor aan mn halter te pakken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm dat is nog niet heel veel nee hehe
Wat dan?quote:
Tai chi heb ik geprobeerd en ik werd helemaal gestoord. Het gaat me te traag en nee...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef Novem het volgende:
[..]
Waarom mag je geen vechtsporten meer doen dan? Door je ongeluk?
Misschien is yoga of tai chi wat voor je? Lichamelijke uitdaging, mentale rust, geen impact.
Edit: poweryoga of ashtanga yoga zijn echt wel sporten hoorGa je lekker van zweten
Lees ik het goed, je gaat een keer meetrainen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat dan?
Ga ik priveles krijgen?
Mag ik kijken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Lees ik het goed, je gaat een keer meetrainen?Preparez for delayed onset muscle soreness, oftewel DOMS. *GONG*
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook (niet gelezen).
[..]
Denk aan het resultaat, hoofd leeg en druk weg. Vanavond weer skypen met Juul?
Komt vanzelf hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn. Maar het zag er zo grappig uit. Ik zou het joch kunnen opeten als snack zeg maar.
[..]
Ach, ik hoef iig niet meer de kleinste gewichten voor aan mn halter te pakken.![]()
Er zit progressie is, maar dat gaat gewoon heel langzaam bij mij.
Het went.
[..]
Wat dan?
Ga ik priveles krijgen?
Als ik daarna aan een eiwitinfuus mag wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Lees ik het goed, je gaat een keer meetrainen?Preparez for delayed onset muscle soreness, oftewel DOMS. *GONG*
Gezellig!quote:
Choco whey isolaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als ik daarna aan een eiwitinfuus mag wel.
[..]
Gezellig!
Waar is je vriend dan Kwak? En hoelang? Echt vreselijk om elkaar zo te missen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ja, skypen vanavond of misschien straks al als hij opstaat... maar ik wil vandaag gewoon een beetje meer dan skype. maar goed, dat kan toch niet dus ik moet niet zeiken. ik weet echt niet hoe jij dit volhield Jägar... ik word nú al gek ervan...
ik ga maar eens nakijken, met een serietje aan op de achtergrond
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef loveli het volgende:
Is er ook pralinesmaak? Dan doe ik mee.
Ik heb hier banaan,bos aardbei. vanille, caffe latte, kokos, citroen, naturel, perzik, choco en zwarte bes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef loveli het volgende:
Is er ook pralinesmaak? Dan doe ik mee.
8 weken in Berkeley. Het is vast een peuleschil voor veel mensen, maar ik vind het afschuwelijk. Vorig jaar was hij een maand in Spanje, dat vond ik ook maar niks. Maar nu hebben we in elk geval wel beter contact dan toen, omdat overal WiFi is en dus Skype.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef Novem het volgende:
[..]
Waar is je vriend dan Kwak? En hoelang? Echt vreselijk om elkaar zo te missen!
jij traint op duurvermogen hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb hier banaan,bos aardbei. vanille, caffe latte, kokos, citroen, naturel, perzik, choco en zwarte bes.
Mocht dat je beter believen.
Wat DMAA d'r bij in en je drukt zo 100+quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij traint op duurvermogen heJe kan wel meer gewicht wegdrukken maar dan moet je op 5 reps per set gaan oefenen, dan gaat het wel hard omhoog
Dat mag echt hoor lieverd! Ik was laatst 1 nachtje niet thuis en ik vond mezelf al een klein kind zo erg miste ik mijn lief.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
8 weken in Berkeley. Het is vast een peuleschil voor veel mensen, maar ik vind het afschuwelijk. Vorig jaar was hij een maand in Spanje, dat vond ik ook maar niks. Maar nu hebben we in elk geval wel beter contact dan toen, omdat overal WiFi is en dus Skype.
Gelukkig ga ik al over 25 dagen naar hem toe voor een weekje! En daarna komt hij alweer na een weekje ook naar huis.
Ik kan het best goed relativeren, maar soms heb ik zo'n dag dat ik hem gewoon vreselijk mis, de héle dag...
ik houd de dubbele opmerkingen over het eiwitinfuus wel ff bij mequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als ik daarna aan een eiwitinfuus mag wel.
[..]
Gezellig!
En ik was al sad na een weekje weg van mijn lief.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
8 weken in Berkeley. Het is vast een peuleschil voor veel mensen, maar ik vind het afschuwelijk. Vorig jaar was hij een maand in Spanje, dat vond ik ook maar niks. Maar nu hebben we in elk geval wel beter contact dan toen, omdat overal WiFi is en dus Skype.
Gelukkig ga ik al over 25 dagen naar hem toe voor een weekje! En daarna komt hij alweer na een weekje ook naar huis.
Ik kan het best goed relativeren, maar soms heb ik zo'n dag dat ik hem gewoon vreselijk mis, de héle dag...
je kan beter 48 laws of power lezenquote:
Ik snap het best, 2 weken zou ik al wat minder grappig vindenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Why why why.... /facepalmquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik houd de dubbele opmerkingen over het eiwitinfuus wel ff bij me
dat is juist het tegenovergestelde van waar 7 habits over gaat. iets met persoonlijkheid tegenover karakter. ik zie er wel wat in: geen communicatie-trucs etc., maar dicht bij jezelf blijven en een "goed" mens zijn, er achter komen wat je wilt enzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je kan beter 48 laws of power lezen![]()
oh haiz, ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is juist het tegenovergestelde van waar 7 habits over gaat. iets met persoonlijkheid tegenover karakter. ik zie er wel wat in: geen communicatie-trucs etc., maar dicht bij jezelf blijven en een "goed" mens zijn, er achter komen wat je wilt enzo...
Die 25 kilo gaat zonder geschreeuw, dus ik denk dat ik er 2,5 kilo extra aan hang volgende week.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij traint op duurvermogen heJe kan wel meer gewicht wegdrukken maar dan moet je op 5 reps per set gaan oefenen, dan gaat het wel hard omhoog
wij woonden niet samen, en hadden geen tijdsverschil, dus konden altijd makkelijk bellen. Plus, we zagen elkaar elke 3-4 weken, dus dat viel ook wel mee!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ja, skypen vanavond of misschien straks al als hij opstaat... maar ik wil vandaag gewoon een beetje meer dan skype. maar goed, dat kan toch niet dus ik moet niet zeiken. ik weet echt niet hoe jij dit volhield Jägar... ik word nú al gek ervan...
ik ga maar eens nakijken, met een serietje aan op de achtergrond
Als leek weet ik natuurlijk niet wat dat is, maar de eerste pagina google resultaten geven mij niet het idee dat ik het wil gaan proberen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat DMAA d'r bij in en je drukt zo 100+
Voor hoeveel reps?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die 25 kilo gaat zonder geschreeuw, dus ik denk dat ik er 2,5 kilo extra aan hang volgende week.
De schuine benchpress red ik krap aan op 20, dus die hou ik nog wel even zo.
10 tot 12.quote:
Haha nog meer smaken dan de McDonalds aan milkshakes heeft denkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb hier banaan,bos aardbei. vanille, caffe latte, kokos, citroen, naturel, perzik, choco en zwarte bes.
Mocht dat je beter believen.
Ik moest pilletjes voor mn moeder bestellen dus heb een samplepack whey voor mezelf besteld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha nog meer smaken dan de McDonalds aan milkshakes heeft denk?
Is het voor mij ook handig om weer aan de whey te gaan nu ik een combi van kracht/cardio doe om af te vallen maar ook wat spieren aan te maken ?
*mental image*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn. Maar het zag er zo grappig uit. Ik zou het joch kunnen opeten als snack zeg maar.
Jij bent nog langer dan het joch.quote:
En dat snel verteren is gunstig? Dan zou je ook kwark voor je training kunnen eten, ben je klaar met trainen is je kwark ook net verteerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef Mufasa208 het volgende:
In kwark zit een eiwit genaamd casseine, deze wordt langzaam door het lichaam verteerd. Whey is een eiwit die wat sneller wordt opgenomen, ongeveer zo rond de 30 minuten. En daarin heb je dan ook nog hydroisolaat, isolaat, etc.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh haiz, ik maakte een grapjemevrouw die alles letterlijk neemt vandaag
Liliputter? Hoe oud?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij bent nog langer dan het joch.
Ik denk zelfs dat Phaidra nog langer is.
Hij ziet er uit als een klein uitgevallen 13 jarige.quote:
Voor je lichaam is het handig om de juiste eiwitten/aminozuren binnen te krijgen. Caseine is een minder fijne, qua voedsel is ei het beste, daarna vlees/vis. Whey is een isolaat en volgens mij nog makkelijker op te nemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
En dat snel verteren is gunstig? Dan zou je ook kwark voor je training kunnen eten, ben je klaar met trainen is je kwark ook net verteerd.
Als je aan het timen van eiwitten doet wel. Voor spierbehoud op niveau van afvallen is het voldoende eiwitten nemen gedurende de dag voldoende. Heb je aanzienlijk meer spiermassa dan heeft het wel nut om whey te nemen voor het trainen, of als je bezig bent met spieropbouw.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
En dat snel verteren is gunstig? Dan zou je ook kwark voor je training kunnen eten, ben je klaar met trainen is je kwark ook net verteerd.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik houd de dubbele opmerkingen over het eiwitinfuus wel ff bij me
Eet eerst eens wat minder brood en meer zuivel/groente voordat je daaraan begintquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha nog meer smaken dan de McDonalds aan milkshakes heeft denk?
Is het voor mij ook handig om weer aan de whey te gaan nu ik een combi van kracht/cardio doe om af te vallen maar ook wat spieren aan te maken ?
Omdat kwark niet te kanen isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:11 schreef the85mc het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van whey tov van kwark? Makkelijk opneembare eiwitten ofzo?
Kwark met nutella.. Klein beetje dan he. Hoe meer je kwark 'gewoon' opeet. hoe zoeter de rest wordtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Eet eerst eens wat minder brood en meer zuivel/groente voordat je daaraan begint
[..]
Omdat kwark niet te kanen iskokoswhey
Naja... toen ik op de pabo zat waren ze vanaf groep zes tegenwoordig net zo groot als ik of langer... dus ik denk dat ze tegenwoordig groter zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:30 schreef Ewelina het volgende:
Hahaha, dan is ie denk ik rond de 1.40m oid. Dat was ik toen namelijk.
Teveel choco en ik word misselijk. Werkt prima voor mijquote:
Nutella is hazelnootquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Teveel choco en ik word misselijk. Werkt prima voor mij![]()
Ik kwam er net achter op buikspierbankje dat mijn onderrug nog niet zo chill voelt na het vallen op ijs..
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Kwark met nutella.. Klein beetje dan he. Hoe meer je kwark 'gewoon' opeet. hoe zoeter de rest wordt
Dit spreekt me veel meer aan dan al die whey-verhalenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb brownies met stukjes koek en mini marshmellows erin in de oven staan.
Zouden ze net zo lekker zijn als het klinkt?
Heb er ook cheesecakebrownies bij staan, maar daarvan weet ik al dat ze lekker zijn.
*Henk en brownies? even terugscrollen*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit spreekt me veel meer aan dan al die whey-verhalen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb brownies met stukjes koek en mini marshmellows erin in de oven staan.
Zouden ze net zo lekker zijn als het klinkt?
Heb er ook cheesecakebrownies bij staan, maar daarvan weet ik al dat ze lekker zijn.
Oef, niet al teveel last hopelijk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:24 schreef An24 het volgende:
Hoi slankies!
In het vorige topic mooie lijstjes gezien. En sportprestaties![]()
Ik ben stomna mijn afspraak zwaar door mijn enkel gegaan. Gelukkig kon ik nog met de auto naar komen, maar nu zit ik dus fijn op mijn beurt te wachten bij de huisartsenpost.
O... wat naar! Sterktequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:24 schreef An24 het volgende:
Hoi slankies!
In het vorige topic mooie lijstjes gezien. En sportprestaties![]()
Ik ben stomna mijn afspraak zwaar door mijn enkel gegaan. Gelukkig kon ik nog met de auto naar komen, maar nu zit ik dus fijn op mijn beurt te wachten bij de huisartsenpost.
Hoezo koffie zwart hetzelfde principe? Koffie is lekker!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:09 schreef the85mc het volgende:
Neuh, gaat wel weer over. 2x op dezelfde plek vallen is gewoon stom.
Perr
Zonde van de nutella zeker.. Drink je koffie ook zwart dan? Beetje zelfde principe
Ik vind kwark niet vies. Beetje zoals pure yoghurt. Niet zo bijzonder qua smaak.
Net bandje 'ontdekt': the blue collars. Klinkt wel geinig, maar misschien iets teveel hetzelfde.
Ik ben er vandoor
In verschillende mate van viesheid vind ik alle kwark vies.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:12 schreef loveli het volgende:
Kwark is vies, bier is vies, alsof er maar 1 soort is
Eens! Ik had vanmiddag na een megabord met eten (zak wokgroente, noodles, extra prei en ui, kleine kipfilet, gebakken eitje en wat gebakken uitjes) nog steeds een onbevredigd gevoel. Maar na een bak kwark niet meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef Nallie het volgende:
Kwark mix ik ook met fruit of inderdaad met smaakjeskwark of yoghurt of appelmoes!
Vult vooral lekker.
Waarom denk je dat ik zoveel sport?quote:En Henk wat doe je![]()
![]()
Mijn hoofd denkt nu alleen maar: browniesmetstukjeskoekenmarshmellows...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens! Ik had vanmiddag na een megabord met eten (zak wokgroente, noodles, extra prei en ui, kleine kipfilet, gebakken eitje en wat gebakken uitjes) nog steeds een onbevredigd gevoel. Maar na een bak kwark niet meer.
[..]
Waarom denk je dat ik zoveel sport?
Dat heb ik met mensen die zeggen dat ze geen vis lusten, er zijn zoveel verschillende soorten, het kan toch bijna niet dat je die allemaal niet lekker vindtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:12 schreef loveli het volgende:
Kwark is vies, bier is vies, alsof er maar 1 soort is
Je kan ook stamppot maken met bijvoorbeeld andijvie en knolselderij ipv aardappel. Of mag dat ook niet? Snap wel dat je t zat ben, maar heel knap dat je zo doorzetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die zeggen dat ze geen vis lusten, er zijn zoveel verschillende soorten, het kan toch bijna niet dat je die allemaal niet lekker vindt
Ik zit er even doorheenIk ben het dieet even helemaal zat, steeds maar na moeten denken over wat ik mag eten
overdag gaat nog wel maar avondeten is een ramp, ik heb alle mogelijke variaties kip/vis met groenten wel gehad inmiddels
ik heb gewoon zin in stamppot of brood ofzo. Maar goed, nog twee weekjes doorbijten dan mag ik weer meer...
Lijstje:
O: bak yoghurt met blauwe bessen, groene thee
T: appel
L: salade met zalm
T: 6 toastjes met filet American, gekookt ei
D: ?
We eten pas om 9 uur en ik heb nu al trek. Zo maar weer een appel wegstouwen
Stamppot met knolselderij ipv aardappelen? Broccoli bolognese (saus over de in stokjes gesneden broc mikken ipv over de spaghetti)? Gefruitte venkel, stukjes gebakken zalm en tuinboontjes/snijbonen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die zeggen dat ze geen vis lusten, er zijn zoveel verschillende soorten, het kan toch bijna niet dat je die allemaal niet lekker vindt
Ik zit er even doorheenIk ben het dieet even helemaal zat, steeds maar na moeten denken over wat ik mag eten
overdag gaat nog wel maar avondeten is een ramp, ik heb alle mogelijke variaties kip/vis met groenten wel gehad inmiddels
ik heb gewoon zin in stamppot of brood ofzo. Maar goed, nog twee weekjes doorbijten dan mag ik weer meer...
Lijstje:
O: bak yoghurt met blauwe bessen, groene thee
T: appel
L: salade met zalm
T: 6 toastjes met filet American, gekookt ei
D: ?
We eten pas om 9 uur en ik heb nu al trek. Zo maar weer een appel wegstouwen
Ja eindeloze mogelijkheden maar op een gegeven moment heb je geen zin meer in vis of kip en wil je misschien gewoon ff echt iets andersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:39 schreef loveli het volgende:
Tonijn, spekbokking, schar, schol, griet, haring, zeewolf, regenboogforel, kabeljauw......
Sorry, ik heb het net ter plekke verzonnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mijn hoofd denkt nu alleen maar: browniesmetstukjeskoekenmarshmellows...
Tot 5 minuten geleden wist ik nog niet dat het bestond
"hóórt"??quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het net ter plekke verzonnen.
Je hoort wel hoe het smaakt.
Nallie hoort, jij proeft.quote:
OMG het water loopt me gewoon in de mond van het ideequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het net ter plekke verzonnen.
Je hoort wel hoe het smaakt.
Ik probeer morgen krukken te regelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:31 schreef loveli het volgende:
Door je enkel => zo lang mogelijk rust (6 weken rust is volgens onderzoek beter dan langzaam belasten, maar zo goed als onuitvoerbaar, naar vermogen belasten = protocol).
Arnica, koelen tegen de zwelling (aan de late kant, maar alles wat de zwelling vermindert), voet omhoog, zo weinig mogelijk belasten, ondanks wat de dokter zegt. Er is maat een klein verschil tussen belasten en 6 wk niet belasten, maar niet belasten geeft een betere genezing. Vanwege het kleine verschil is het protocol "belasten naar eigen inschatting", schat zelf maar in of je dat kleine verschil in jouw voordeel wilt hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik probeer morgen krukken te regelen![]()
Waarschijnlijk banden gescheurd, maar ze kunnen de test nog niet uitvoeren. Dus hopen dat get vrijdag niet blauw is, want dan is hij alleen verzwikt. Leuk, want donderdag opleidingdag in Utrecht
Wat Nallie zegt!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je kan ook stamppot maken met bijvoorbeeld andijvie en knolselderij ipv aardappel. Of mag dat ook niet? Snap wel dat je t zat ben, maar heel knap dat je zo doorzet
Lennyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef MarMar het volgende:
http://www.wimp.com/lennykravitz/ ook even hier, omdat dit een heel cool filmpje is!!
Het is een goeie stap Cots! Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben echt super gestrest voor morgen :S Heb nu al spijt dat ik die afspraak heb gemaakt.
Maar goed, mensen, ik ga zo slapen want ik moet er vroeg uit morgen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Perruche het volgende:
1800 kcals gegeten vandaag, 150 kcals vercrosstrained, 45 squats, 45 bicep/tricepcurls, buikspieren en gestreched. Ik ben tevreden! Nu lekker badderen en slapies doen
Succes en sterkte morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben echt super gestrest voor morgen :S Heb nu al spijt dat ik die afspraak heb gemaakt.
Maar goed, mensen, ik ga zo slapen want ik moet er vroeg uit morgen
Badquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Perruche het volgende:
1800 kcals gegeten vandaag, 150 kcals vercrosstrained, 45 squats, 45 bicep/tricepcurls, buikspieren en gestreched. Ik ben tevreden! Nu lekker badderen en slapies doen
Reken erop dat je minder kunt dan normaal en dat je dag inspannender is dan gewoonlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:22 schreef An24 het volgende:
Net naar kantoor gebeld. Ze hebben daar EHBO krukken tot ik ze zelf kan regelen. Ik kan gebracht worden, dus kan ik morgen in ieder geval naar kantoor
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Reken erop dat je minder kunt dan normaal en dat je dag inspannender is dan gewoonlijk.
Met je voet omhoog, mag ik hopenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef An24 het volgende:
[..]geen afspraken, moet aanwezig zijn voor anderen en typen.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:40 schreef So_Surreal het volgende:
Vandaag een ongezond dagje met het uitdelen van koeken op het werk en vanavond een paar biertjes drinken en taart drinkenfijn hoor jarig zijn
Gefelicteerd!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:40 schreef So_Surreal het volgende:
Vandaag een ongezond dagje met het uitdelen van koeken op het werk en vanavond een paar biertjes drinken en taart etenfijn hoor jarig zijn
Succes! Ontbijtbuffet??quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:50 schreef Perruche het volgende:
Gefeliciteerd SoS!
Nog 10 minuutjes prep en dan ontbijten en dan een heeeeeeeel lange meeting en dan naar huis
Haha ja inderdaad! En gisteravond was ik aan het foodgawkeren en had ik zoooo'n honger, ik dacht "ik ga dat hele buffet opeten!". Maar nu valt het wel weer mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Succes! Ontbijtbuffet??
Jij ook fijne dag An
Ik ben blij dat je zo scherp bent op de vroege ochtend. Altijd kritisch blijvenquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad! En gisteravond was ik aan het foodgawkeren en had ik zoooo'n honger, ik dacht "ik ga dat hele buffet opeten!". Maar nu valt het wel weer mee.
Overigens, lekker "genuanceerd" artikel:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)jdt-dieetfabels.html
"van water drinken van je af is niet waar" > nee, op zich niet, maar als je eerst 3 liter volle melk/ cola dronk per dag en dan water scheelt je zoveel calorieën dat je wellicht wel afvalt, toch?
"4 op de 10 Nederlanders denken dat je van te weinig eten dik kan worden" > initieel niet nee, maar als je dan weer normaal gaat eten (voedingscentrum normaal), dan kunnen mensen toch wel echt dik worden, als ze lang stelselmatig te weiing hebben gegeten?
Nou ja, aan de slag maar
Ja dat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo scherp bent op de vroege ochtend. Altijd kritisch blijven
Ben t wel met je eens btw, maar zo'n kort artikel kan niet echt genuanceerd zijn denk ik. Schrijf dan niks he...
Als je ze zelf maakt zijn ze wel lekker!quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:29 schreef Novem het volgende:
Morgen! Gefeli SoS! En vind je roze koeken echt een traktatie?
Hmmm... dat klinkt wel lekker zo'n maaltijd salade! Ik hou 'm ook in gedachten!quote:Wat een spirit vandaag Perr!![]()
Ik eet vandaag een grote maaltijdsalade met bieten en ga een uurtje yoga doen!
Wb artikel, volgens mij denken sommige mensen echt dat je door veel water drinken afvalt, dat je dan minder vet opneemt/de boel wegspoelt ofzo
Heb ook cakerolletjes, kokos dingen, chocolade koek, appelkoeken en weet ik veel wat mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:29 schreef Novem het volgende:
Wat een spirit vandaag Perr!![]()
Wb artikel, volgens mij denken sommige mensen echt dat je door veel water drinken afvalt, dat je dan minder vet opneemt/de boel wegspoelt ofzo
Wat is d'r mis met biertjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:42 schreef anna82 het volgende:
brrrrrr bietjes!
Mijn lijstje vandaag:
O: havermout van sojamelk met banaan en kaneel
T: appeltje met schil
L: kijken wat de kantine heeft: denk een grote salade en 2 boterhammen
D: groentenstoof ( courgette, aubergine etc) met gegrillde kipfilet
B: rondje hardlopen
T: kwark met bosbessen
69,5 vanochtend, dat is 2 kilo meer dan in de zomer.
Het heeft hier de hele nacht geloeid, inclusief toen ik wakker werd.quote:
Precies wat ik dacht bij de roze koekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:29 schreef Novem het volgende:
Wat een spirit vandaag Perr!![]()
Je kan makkelijk 100 koekjes bakken voor 2 euroquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb ook cakerolletjes, kokos dingen, chocolade koek, appelkoeken en weet ik veel wat mee.
Maar ben met de trein, en heb al een volle tas mee door het sporten van vanavond, en geen auto voor handen om taart te halen of zo.
Werk ook een beetje in the middle of nowhere wat dat betreft, dus vind het wel prima zo.
Plus dat ik voor 40 man moet uitdelen of zo, kost me anders een vermogen
Misschien moet je ze even afspoelen voordat je ze kookt danquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Rrrrrr
Gefeliciteerd!
Bietjes! Bietjes smaakt naar grond.
Ja maar dat zijn dan vet gare zandkoekjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je kan makkelijk 100 koekjes bakken voor 2 euro
Thnx Moboquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd SoS!
Weer een spannend dagje/hoofdstuk in het huizenkoopproces!
Lijst:
O: yoghurt met banaan en bran flakes
S: 7 of 8km hardlopen
T: 2 gekookte eitjes
L: 2 toast met beleg
T: hand walnoten
D: fajiiiiitas
Als je niet kan bakken niet nee.. als je er een eidooier doorheen doet en wat vanille, of een snufje kaneel en een eetlepel honing, dan is het al een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn dan vet gare zandkoekjesdie zijn niet te nassen.
Auto wegbrengen naar garage en naar huis lopen, yayquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het heeft hier de hele nacht geloeid, inclusief toen ik wakker werd.
Maar nu lijkt de wind wat te zijn gaan liggen. Gelukkig.
Toch ga ik mooi niet fietsen naar de sportschool.
Zo zie je maar weer dat ongezond erg goedkoop kan zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je kan makkelijk 100 koekjes bakken voor 2 euro
Ik vrees van niet!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Thnx Mobo
Is dit spel misschien niet iets voor jou voor bij het hardlopen?
GAM / Ingress
Aah dat vind ik ook teveel gedoe, gisteren ook al tijd gehad door overwerken en het huis opruimen voor de visite van vanavondquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je niet kan bakken niet nee.. als je er een eidooier doorheen doet en wat vanille, of een snufje kaneel en een eetlepel honing, dan is het al een heel ander verhaal.
Valt nog mee, bloem, boter, ei, dat is niet per sé heeeeel ongezondquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat ongezond erg goedkoop kan zijn.
Roze koeken zijn niet lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Aah dat vind ik ook teveel gedoe, gisteren ook al tijd gehad door overwerken en het huis opruimen voor de visite van vanavond
Vind het wel prima zo hoor, niks mis met lekkere koeken toch ?
De meeste mensen hier delen niet eens uit
Jij doet geen suiker in je koekjes!?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Valt nog mee, bloem, boter, ei, dat is niet per sé heeeeel ongezondminder dan die prefab meuk met allerlei conserveringsmiddelen iig. Alleen dat ze voor een kwart uit suiker bestaan is dan weer minder
Ik zou net zeggen: koffie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij doet geen suiker in je koekjes!?
lezen doos
Daarom geef ik iedereen toch keusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Daarom geef ik iedereen toch keus?
Ik vind die koeken allemaal viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is ook nog echt waar
Ik eet zelf ook nooit koeken hoor, liever een keer wat dropjes of chocolade.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind die koeken allemaal viesdat is ook nog echt waar
Ik doe altijd gewoon wat bakken, scheelt veel geld, is leuk en kan ik veel sneller dan heen en weer naar de winkel, oventijd reken ik niet mee want daar hoef je niets voor te doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik eet zelf ook nooit koeken hoor, liever een keer wat dropjes of chocolade.
Vorige jaar met mijn verjaardag gewoon naar de bakker gereden en kaas en saucijzenbroodjes gehaald om uit te delen
Vandaag alleen niet meer de auto gegaan omdat ik ga sporten, en dat is handiger als ik met de trein ga.
Wel vandaag 7:30 begonnen met werken ipv 9:00 waardoor ik lekker vroeger naar huis kan
Het was geen oreocookiebrownie, het was brownie met koekjes en marshmellows!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:14 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Lijstje van gister:
O: havermoutsmoothie
T: rijstwafels en ei
S: klein rondje met lief gehobbeld
L: zelfgemaakte wraps, glutenvrij en ajvar,sla en kipfilet
T: rijstwafels en amandelen
D: zoete aardappels, broccoli en een tartaartje
T: 1,5 cheesecake brownie en een halve oreobrownie
Ik ga het onthouden voor de volgende keer, op zich wel idee jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon wat bakken, scheelt veel geld, is leuk en kan ik veel sneller dan heen en weer naar de winkel, oventijd reken ik niet mee want daar hoef je niets voor te doen.
Cakebeslagje brouwen kost niet meer dan 10 minuten.
Ja, maar je eet geen 100gr pindakaas op een of twee boterhammenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ga het onthouden voor de volgende keer, op zich wel idee ja
Heb voor het eerst dat sandwichspread op mijn brood en het is nog best lekker
Vond het er eerst uitzien alsof het al een keer gegeten was
Keek vanmorgen voor de grap even naar de pot pindakaas, en zag dat daar gewoon bijna 600kcals in zitten per 100gramdat is gewoon evenveel als M&M's
maar je smeert toch geen 100 gram op je boterham?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ga het onthouden voor de volgende keer, op zich wel idee ja
Heb voor het eerst dat sandwichspread op mijn brood en het is nog best lekker
Vond het er eerst uitzien alsof het al een keer gegeten was
Keek vanmorgen voor de grap even naar de pot pindakaas, en zag dat daar gewoon bijna 600kcals in zitten per 100gramdat is gewoon evenveel als M&M's
Thnxquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Roze koeken![]()
Gefeliciteerd, SoS!![]()
En ach, we zijn niet allemaal koekebakkersLekker doen wat je fijn vindt!
Volgens mij van de velletjes van de luizen en niet van het bloedquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Thnx
Was het trouwens een fabeltje dat dat roze glazuur op de bovenkant van luizenbloed gemaakt werd?
Heeft zeker weer te maken met verzadigde en overzadigde vetten of zo ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
maar je smeert toch geen 100 gram op je boterham?![]()
Niet alles waar veel kcals in zit is per sé ongezond. Noten bijvoorbeeld
Mogen we niet zeggen dat we roze koeken vies vinden ofzo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef Perruche het volgende:
SOS, is het voor op je werk? Die collega's mogen blij zijn at ze wat krijgen
Verder; wat een gemiep weer om een paar koekjes. Niet iedereen heeft tijd/zin om zelf dingen te gaan bakken voor zijn jaardag, toch?
En allemaal om het hardst roepen hoe vies die roze koeken we'll niet zijn
Nee, dat is dan niet natuurlijk altijd beter. Probeer maar eens in leven te blijven op uitsluitend sandwichspread.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heeft zeker weer te maken met verzadigde en overzadigde vetten of zo ?
Daar moet ik me nog over inlezen eigenlijk.
Toch heeft die sandwichspread maar een derde van dat aantal kcal's, dat is dan toch altijd beter of zie ik het verkeerd ?
En voor de afwisseling zal ik het heus wel eens eten hoor.
Lekker!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef Novem het volgende:
Henk, ik weet nog niet wat ik erin ga doen, maar gecarameliseerde pecannoten en bacon, of geitenkaas en balsamico/honing/tijmdressing, of met sperzieboontjes, rode ui en vinaigrette vind ik heel lekker! Om het meer te vullen doe ik er dan in de schil gekookte krieltjes doorheen, eventueel wat pijnboompitjes erbij, of geroosterde gehakte hazelnoten.
Ik heb nu trek
Nee dat is niet altijd beterquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heeft zeker weer te maken met verzadigde en overzadigde vetten of zo ?
Daar moet ik me nog over inlezen eigenlijk.
Toch heeft die sandwichspread maar een derde van dat aantal kcal's, dat is dan toch altijd beter of zie ik het verkeerd ?
En voor de afwisseling zal ik het heus wel eens eten hoor.
Zo is hetquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef Perruche het volgende:
Verder; wat een gemiep weer om een paar koekjes. Niet iedereen heeft tijd/zin om zelf dingen te gaan bakken voor zijn jaardag, toch?
Hmm nee dankje zo lekker vind ik het ook niet hahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat is dan niet natuurlijk altijd beter. Probeer maar eens in leven te blijven op uitsluitend sandwichspread.
Ehm nee, je gaat er juist zekerheid bij krijgen uiteindelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben net terug van de huisarts. Het was een vervanger die mij nog niet kende, sympathieke vrouw. Ik heb een doorverwijzing naar PsyQ en een naar een diëtist. Verder wordt er gecontroleerd of mijn schildklier het wel goed doet, omdat ik toch wel een beetje veel ben afgevallen (en ze het stom van zichzelf zou vinden als zou vinden als dit eventueel over het hoofd gezien zou worden).
Vanmiddag bel ik voor een afspraak bij de diëtist en van PsyQ krijg ik een brief als het goed is. Pffft... daar gaat alle zekerheid in mijn leven
Waarom val je daar toch over? Ik vind McDonald vies. Patat en hamburgers zijn lekker, maar niet die kartonnen misvormingen die de Mac daarvan maakt. Roze koeken van de supermarkt zijn voor iemand met een beetje gevoel voor smaak ook geen traktatie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef Perruche het volgende:
of had ik moet zeggen brownie met harde stukjes koek erin en niet te vinden marshmellowsquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het was geen oreocookiebrownie, het was brownie met koekjes en marshmellows!
dit klinkt lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef Novem het volgende:
Henk, ik weet nog niet wat ik erin ga doen, maar gecarameliseerde pecannoten en bacon, of geitenkaas en balsamico/honing/tijmdressing, of met sperzieboontjes, rode ui en vinaigrette vind ik heel lekker! Om het meer te vullen doe ik er dan in de schil gekookte krieltjes doorheen, eventueel wat pijnboompitjes erbij, of geroosterde gehakte hazelnoten.
Ik heb nu trek
goed dat je gegaan bent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben net terug van de huisarts. Het was een vervanger die mij nog niet kende, sympathieke vrouw. Ik heb een doorverwijzing naar PsyQ en een naar een diëtist. Verder wordt er gecontroleerd of mijn schildklier het wel goed doet, omdat ik toch wel een beetje veel ben afgevallen (en ze het stom van zichzelf zou vinden als zou vinden als dit eventueel over het hoofd gezien zou worden).
Vanmiddag bel ik voor een afspraak bij de diëtist en van PsyQ krijg ik een brief als het goed is. Pffft... daar gaat alle zekerheid in mijn leven
Jaaa klopt!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volgens mij van de velletjes van de luizen en niet van het bloed
Volgende keer probeer ik normale marshmellows ipv mini marshmellows. Of gewoon 1 bak met brownies's in de oven doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
of had ik moet zeggen brownie met harde stukjes koek erin en niet te vinden marshmellows
We zullen het zien. In ieder geval word ik nu op een wachtlijst geplaatst en mij rust de schone taak om ondertussen aan te komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ehm nee, je gaat er juist zekerheid bij krijgen uiteindelijkJezelf foppen heeft niet zoveel te maken met zekerheid.
Als het lekker is wel, tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:37 schreef So_Surreal het volgende:
Jezus wat een discussie of een roze koek wel of geen goede traktatie is
^^quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:37 schreef So_Surreal het volgende:
Jezus wat een discussie of een roze koek wel of geen goede traktatie is
Waar moet je anders je dagelijkse portie ergernis scoren?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef Perruche het volgende:
en je eet al zo veelquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:45 schreef anna82 het volgende:
Sandwichspread, of zoals wij thuis zeiden: "Mag ik de pot kots even"
En 600 kcal in 100 gram pindakaas, ik ga mijn eetlepeltjes maar even skippen!
Ja volgens mijn vriendin in de aanbieding hahaquote:
Pindakaas is hypergezondquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:45 schreef anna82 het volgende:
Sandwichspread, of zoals wij thuis zeiden: "Mag ik de pot kots even"
En 600 kcal in 100 gram pindakaas, ik ga mijn eetlepeltjes maar even skippen!
Ik vind alleen pindakaas op brood ook niet echt lekker, doe er dan ook altijd wat chocoladehagels opquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en je eet al zo veel![]()
Niks mis met pindakaas of andere goede vetten.
Een goede diëtist maakt samen met jou een dieet die zijn werk doet en legt je geen dieet op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zullen het zien. In ieder geval word ik nu op een wachtlijst geplaatst en mij rust de schone taak om ondertussen aan te komenmet de hulp van een dietist (waarvan ik nu al vrees dat ik een dieet krijg die hier geen goedkeuring gaat krijgen)
*denkt aan alle nutella*quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef _aurum_ het volgende:
vroeger toen ik nog een puberend Aurumpje was at ik nog weleens een dubbele boterham met aan 1 kant pindakaas en aan de andere kant nutella en dan een groot glas melk
Het is geen mysterie waar de dikke kont vandaan gekomen is he
Over kwark, dan mag het welquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar moet je anders je dagelijkse portie ergernis scoren?
Ik eet 's avonds even grote porties als de man des huizes, volgens mij gaat er genoeg in, maar true er is geen excuus om pindakaas uit te bannen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en je eet al zo veel![]()
Niks mis met pindakaas of andere goede vetten.
Pindakaaaaassssquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef Nallie het volgende:
Ik vind pindakaas t lekkerst gewoon zo uit de pot, of op brood, of met banaan, of met chocola of natuurlijk op een rijstwafelPindakaas
Geroosterd brood met op de ene plak nutella, de andere plak pindakaas met suiker en dan een banaan in stukjes er tussenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef _aurum_ het volgende:
vroeger toen ik nog een puberend Aurumpje was at ik nog weleens een dubbele boterham met aan 1 kant pindakaas en aan de andere kant nutella en dan een groot glas melk
Het is geen mysterie waar de dikke kont vandaan gekomen is he
Ja maar hij pretendeert ook helemaal niet dat het gezond is! Hij noemt zelfs nog dat t niet zo is en nog moet het 'even' gezegd worden. Maar goed, nu hou ik de discussie op gangquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:56 schreef V1z0R het volgende:
Het is een topic dat gaat over de voedingswaarde van eten en beweging.
Natuurlijk kun je dan een discussie verwachten over dat een roze koek in dat plaatje niet de beste keuze is.
Is een roze koek gezond? In essentie niet.
Is een roze koek lekker? Smaken verschillen...
Past een roze koek in gezond eetpatroon, ja dat pas best.
Past dagelijks een pak roze koeken in een gezond eetpatroon, nee.
Als er iemand is die denkt dat sandwichspread een 'goede' keuze is over pindakaas omdat het minder kcal's bevat mag er worden gezegd dat de vetten in pindakaas beter zijn dan de dikke lading suiker in sandwichspread.
Betekent niet dat het niet mag/kan, betekent dat je iemands visie bijstelt.
[..]
Geroosterd brood met op de ene plak nutella, de andere plak pindakaas met suiker en dan een banaan in stukjes er tussen
Het is er pas 1 hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:58 schreef MarMar het volgende:
Het is nog stommer dat er een discussie komt van 2 paginas over het al dan niet nuttig zijn van een discussie![]()
Mijn bescheiden mening..
Leuk DaD! Wanneer gaan jullie verhuizen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dieet dat.
Mo, ik hoop dat er vandaag een heleboel op een positieve manier duidelijk wordt voor jullie! Hier is de overdrachtsdatum ook behoorlijk vervroegd, dus we zijn al hard bezig met documenten verzamelen (en met het hebben van een hoop voorpret - kan niet wachten tot ik een topic mag openen! ).
^^quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:58 schreef MarMar het volgende:
Het is nog stommer dat er een discussie komt van 2 paginas over het al dan niet nuttig zijn van een discussie![]()
Mijn bescheiden mening..
Jij hebt je helemaal verdiept in de materie, So_Surreal niet, dan uitweiden in een topic dat er voor bedoeld is lijkt me niet verkeerd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar hij pretendeert ook helemaal niet dat het gezond is! Hij noemt zelfs nog dat t niet zo is en nog moet het 'even' gezegd worden. Maar goed, nu hou ik de discussie op gang
plofslankie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt je helemaal verdiept in de materie, So_Surreal niet, dan uitweiden in een topic dat er voor bedoeld is lijkt me niet verkeerd.
Bam, die voedingsleer erin stampen!
Erin hameren!
Frutsen, proppen, dauwen en wringen tot het de neus uitkomt!
Eerst was het juli, toen mei, en nu lijkt het erop dat we begin maart de sleutel gaan krijgen. Eind maart is dan de overdracht voor ons huidige huis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Leuk DaD! Wanneer gaan jullie verhuizen?
quote:
Mijn reactie op zo'n instelling van een man: Fuck dat, je bent m'n kind nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo moet dat bij ons manspersonen gewoon, 1x zeggen dat we de sokken niet moeten laten rondslingeren en dan verwachten dat we het niet meer doen om vervolgens na meerdere overtredingen pissig te worden werkt niet. Constant hameren en na 20x het gezegd te hebben belanden ze hopelijk 70% van de tijd in de wasmand.
Ik heb daarover wel een relevant stukje, ik citeer:quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo moet dat bij ons manspersonen gewoon, 1x zeggen dat we de sokken niet moeten laten rondslingeren en dan verwachten dat we het niet meer doen om vervolgens na meerdere overtredingen pissig te worden werkt niet. Constant hameren en na 20x het gezegd te hebben belanden ze hopelijk 70% van de tijd in de wasmand.
van ons huidige huisquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eerst was het juli, toen mei, en nu lijkt het erop dat we begin maart de sleutel gaan krijgen. Eind maart is dan de overdracht voor ons huidige huis.
Dus omdat het op een forum is heeft taal geen waarde?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
van ons huidige huis
zo jammer dat gecorrigeer van mensen op een forum. We zijn hier toch niet aan het solliciteren of zakelijk aan het communiceren. Je wijzigt een post en vergeet een aanpassing.. soit!
Normaal moeten dat soort dingen er bij iemand als kind al zijn ingehamerd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn reactie op zo'n instelling van een man: Fuck dat, je bent m'n kind niet
Dit vind ik wel een beetje kort door de bocht... ik begeleid bijna alleen maar jongens namelijk en ik hamer er op los hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Normaal moeten dat soort dingen er bij iemand als kind al zijn ingehamerd.
Mannen worden op latere leeftijd pas bewust van het zichzelf moeten verbeteren.
Die grote verschuiving in het onderwijs is daar een typisch voorbeeld van.
Waarom denk je dat er nu een overschot aan meisjes op de havo en vwo is? Wordt niet meer gehamerd op de jongens... Dus die nemen veel vaker een omweg (als ze die al willen nemen) MBO -> HBO (-> UNI).
Of gewoon niet op ingaan, en accepteren dat je zelf ook een foutje hebt gemaakt terwijl je van tevoren nog iemand anders corrigeerde?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus omdat het op een forum is heeft taal geen waarde?
Bedankt dat je me op mijn fout wees. Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik het woordje 'voor' heb gebruikt, maar ik had het beter gewoon direct goed kunnen formuleren.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:52 schreef loveli het volgende:
[..]
*denkt aan alle nutella*
*kijkt naar kont*
jij snapt mijquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:56 schreef V1z0R het volgende:
Geroosterd brood met op de ene plak nutella, de andere plak pindakaas met suiker en dan een banaan in stukjes er tussen
Ik bedank haar toch voor de correctie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of gewoon niet op ingaan, en accepteren dat je zelf ook een foutje hebt gemaakt terwijl je van tevoren nog iemand anders corrigeerde?
Ik dm soms iemand bij beschamemde taalfouten. Zie niet in waarom ik er zo in het openbaar op zou moeten wijzen. Vind ik wat lullig overkomen.
Publieke post als t een grappige fout is. Of als iemand dus zelf ook in t openbaar zoiets doet, zeg maar. Remember de zeldzame tikfoutjes van viking?
Ook die verdwaalt op m'n buikquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een 1kg pot staan
[..]
jij snapt mij
Punt dat jij eigenlijk alleen maar jongens moet begeleiden is toch precies een voorbeeld van waarom ik gelijk heb?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje kort door de bocht... ik begeleid bijna alleen maar jongens namelijk en ik hamer er op los hoor
Nou bij mijn doelgroep komt het omdat jongens veel vaker een stoornis hebben zoals autisme en ADHD dan meisjes. Dus dat is niet hetzelfdequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Punt dat jij eigenlijk alleen maar jongens moet begeleiden is toch precies een voorbeeld van waarom ik gelijk heb?
Jongens tot hun 18e moet je niet in werkgroepjes drukken en opdrachten geven waarin ze hun creativiteit tot ontplooiing moeten laten komen als het op leren aankomt.
Gewoon in de banken drukken en opdrachten maken tot ze het snappen. Waarom denk je dat mijn taalbeheersing zo belabberd is? Zijn ze bij mij ook vergeten te doen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
God, PMS-dagje?![]()
Koeken, taalfouten, pindakaas.. ghehe.
Ik dacht dat het sarcastisch wasquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik bedank haar toch voor de correctie?.
Ik zal het nooit weer doen, goed?.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Visa geregeldstond met 5min buiten xD
haha was ie al hoorquote:
Oh ik ben juist erg kouwelijk nuquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ZwangerIk had het geen moment koud toen ik zwanger was.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh ik ben juist erg kouwelijk nu.
Say whut?quote:
Spannonnnnnnd!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Visa geregeldstond met 5min buiten xD
Uhuhquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Say whut?
Of bedoel je je eigen persoontje?
Mijn auto staat bij de garagequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb echt het idee dat jouw auto bijeen gehouden wordt door ducttape, geen idee waarom
Ik vind dus dat die diagnose tegenwoordig veel te snel wordt gegeven...quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou bij mijn doelgroep komt het omdat jongens veel vaker een stoornis hebben zoals autisme en ADHD dan meisjes. Dus dat is niet hetzelfdeMaar merk op scholen wel dat meisjes vaker in het gareel blijven. Dat is inderdaad een duidelijk sekseverschil.
Maar denk niet dat het zo zwart wit is, plus taak voor ouders. Daarnaast is het onderwijs zich wel veel meer aan het aanpassen aan de behoefte van de individuele leerling, dus dat zal ook wel helpen.
Joaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |