Dat boek heb ik ook (niet gelezen).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
the 7 habits op highly effective people
Denk aan het resultaat, hoofd leeg en druk weg. Vanavond weer skypen met Juul?quote:interessant he, lief dagboek? sorry, dit is echt de meest onboeiende crap ooit, maar ik zie er nu echt als een berg tegenop
Vond het zo leuk om gespierder te worden met krachttraining en bulken. Bulk gone bad... twee trappen oplopen en dag hijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:20 schreef V1z0R het volgende:
ik was buiten adem bij het aandoen van m'n sokken, toen maar besloten om niet meer zo dik te willen zijn.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mannen, sorry voor dit plaatje. Kon het niet laten
Dit is een heel ernstige WTFquote:
Hoeveel druk je nu ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe nu al een jaar aan krachttraning, maar de sportschoolkabouter kon gister toch nog steeds 20 kilo meer bankdrukken dan ik. Terwijl hij op zo'n schuin bankje lag met zn hoofd naar beneden.
Het joch is anderhalve kop kleiner dan ik en weegt volgens mij de helft.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is een heel ernstige WTF
25 kilo.quote:
Ja... naja... alles naast vechtsport vind ik een beetje zozo. Ik mis de mentale rust die ik daarvan krijg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:43 schreef MarMar het volgende:
Het is inderdaad wel even zoeken CotS, ik heb de mazzel dat ik fitness echt heel erg leuk vind.
Teamsporten/wedstrijdsporten daarentegen waren en zijn totaal niet aan mij besteed.
Waarom mag je geen vechtsporten meer doen dan? Door je ongeluk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... naja... alles naast vechtsport vind ik een beetje zozo. Ik mis de mentale rust die ik daarvan krijg.
Maar goed... fitness ga ik binnenkort uitproberen. Hardlopen brengt me wel in een fijne staat van zijn, Zumba doe ik wel eens vanaf een DVD en daar word ik energiek van. En als ik heel gestrest ben wil yoga wel eens lukken, maar dat is natuurlijk geen sport
Gemiddelde man heeft 50% meer kracht dan de gemiddelde vrouw (of heeft de gemiddelde vrouw 50% van de kracht van de gemiddelde man?), dus leg je erbij neer of slik testosteron.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe nu al een jaar aan krachttraning, maar de sportschoolkabouter kon gister toch nog steeds 20 kilo meer bankdrukken dan ik. Terwijl hij op zo'n schuin bankje lag met zn hoofd naar beneden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Gemiddelde man heeft 50% meer kracht dan de gemiddelde vrouw (of heeft de gemiddelde vrouw 50% van de kracht van de gemiddelde man?), dus leg je erbij neer of slik testosteron.
quote:
Beter zo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Gemiddelde man heeft 50% meer kracht dan de gemiddelde vrouw (of heeft de gemiddelde vrouw 50% van de kracht van de gemiddelde man?), dus leg je erbij neer of slik testosteron eet vis met broccoli en blijf trainen.
Ja, ik heb verschoven wervels in mijn nek en rug, waardoor het risico te groot is (en de pijn te heftig, maar dat heb ik met de meeste sporten wel). Daarbij is mijn linkerschouder een beetje misvormd geraakt, waardoor onverwachte bewegingen niet fijn zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef Novem het volgende:
[..]
Waarom mag je geen vechtsporten meer doen dan? Door je ongeluk?
Ja, dat zal het wel zijn. Maar het zag er zo grappig uit. Ik zou het joch kunnen opeten als snack zeg maar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Gemiddelde man heeft 50% meer kracht dan de gemiddelde vrouw (of heeft de gemiddelde vrouw 50% van de kracht van de gemiddelde man?), dus leg je erbij neer of slik testosteron.
Ach, ik hoef iig niet meer de kleinste gewichten voor aan mn halter te pakken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm dat is nog niet heel veel nee hehe
Wat dan?quote:
Tai chi heb ik geprobeerd en ik werd helemaal gestoord. Het gaat me te traag en nee...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef Novem het volgende:
[..]
Waarom mag je geen vechtsporten meer doen dan? Door je ongeluk?
Misschien is yoga of tai chi wat voor je? Lichamelijke uitdaging, mentale rust, geen impact.
Edit: poweryoga of ashtanga yoga zijn echt wel sporten hoorGa je lekker van zweten
Lees ik het goed, je gaat een keer meetrainen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat dan?
Ga ik priveles krijgen?
Mag ik kijken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Lees ik het goed, je gaat een keer meetrainen?Preparez for delayed onset muscle soreness, oftewel DOMS. *GONG*
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook (niet gelezen).
[..]
Denk aan het resultaat, hoofd leeg en druk weg. Vanavond weer skypen met Juul?
Komt vanzelf hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn. Maar het zag er zo grappig uit. Ik zou het joch kunnen opeten als snack zeg maar.
[..]
Ach, ik hoef iig niet meer de kleinste gewichten voor aan mn halter te pakken.![]()
Er zit progressie is, maar dat gaat gewoon heel langzaam bij mij.
Het went.
[..]
Wat dan?
Ga ik priveles krijgen?
Als ik daarna aan een eiwitinfuus mag wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Lees ik het goed, je gaat een keer meetrainen?Preparez for delayed onset muscle soreness, oftewel DOMS. *GONG*
Gezellig!quote:
Choco whey isolaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als ik daarna aan een eiwitinfuus mag wel.
[..]
Gezellig!
Waar is je vriend dan Kwak? En hoelang? Echt vreselijk om elkaar zo te missen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ja, skypen vanavond of misschien straks al als hij opstaat... maar ik wil vandaag gewoon een beetje meer dan skype. maar goed, dat kan toch niet dus ik moet niet zeiken. ik weet echt niet hoe jij dit volhield Jägar... ik word nú al gek ervan...
ik ga maar eens nakijken, met een serietje aan op de achtergrond
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef loveli het volgende:
Is er ook pralinesmaak? Dan doe ik mee.
Ik heb hier banaan,bos aardbei. vanille, caffe latte, kokos, citroen, naturel, perzik, choco en zwarte bes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef loveli het volgende:
Is er ook pralinesmaak? Dan doe ik mee.
8 weken in Berkeley. Het is vast een peuleschil voor veel mensen, maar ik vind het afschuwelijk. Vorig jaar was hij een maand in Spanje, dat vond ik ook maar niks. Maar nu hebben we in elk geval wel beter contact dan toen, omdat overal WiFi is en dus Skype.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef Novem het volgende:
[..]
Waar is je vriend dan Kwak? En hoelang? Echt vreselijk om elkaar zo te missen!
jij traint op duurvermogen hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb hier banaan,bos aardbei. vanille, caffe latte, kokos, citroen, naturel, perzik, choco en zwarte bes.
Mocht dat je beter believen.
Wat DMAA d'r bij in en je drukt zo 100+quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij traint op duurvermogen heJe kan wel meer gewicht wegdrukken maar dan moet je op 5 reps per set gaan oefenen, dan gaat het wel hard omhoog
Dat mag echt hoor lieverd! Ik was laatst 1 nachtje niet thuis en ik vond mezelf al een klein kind zo erg miste ik mijn lief.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
8 weken in Berkeley. Het is vast een peuleschil voor veel mensen, maar ik vind het afschuwelijk. Vorig jaar was hij een maand in Spanje, dat vond ik ook maar niks. Maar nu hebben we in elk geval wel beter contact dan toen, omdat overal WiFi is en dus Skype.
Gelukkig ga ik al over 25 dagen naar hem toe voor een weekje! En daarna komt hij alweer na een weekje ook naar huis.
Ik kan het best goed relativeren, maar soms heb ik zo'n dag dat ik hem gewoon vreselijk mis, de héle dag...
ik houd de dubbele opmerkingen over het eiwitinfuus wel ff bij mequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als ik daarna aan een eiwitinfuus mag wel.
[..]
Gezellig!
En ik was al sad na een weekje weg van mijn lief.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
8 weken in Berkeley. Het is vast een peuleschil voor veel mensen, maar ik vind het afschuwelijk. Vorig jaar was hij een maand in Spanje, dat vond ik ook maar niks. Maar nu hebben we in elk geval wel beter contact dan toen, omdat overal WiFi is en dus Skype.
Gelukkig ga ik al over 25 dagen naar hem toe voor een weekje! En daarna komt hij alweer na een weekje ook naar huis.
Ik kan het best goed relativeren, maar soms heb ik zo'n dag dat ik hem gewoon vreselijk mis, de héle dag...
je kan beter 48 laws of power lezenquote:
Ik snap het best, 2 weken zou ik al wat minder grappig vindenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Why why why.... /facepalmquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik houd de dubbele opmerkingen over het eiwitinfuus wel ff bij me
dat is juist het tegenovergestelde van waar 7 habits over gaat. iets met persoonlijkheid tegenover karakter. ik zie er wel wat in: geen communicatie-trucs etc., maar dicht bij jezelf blijven en een "goed" mens zijn, er achter komen wat je wilt enzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je kan beter 48 laws of power lezen![]()
oh haiz, ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is juist het tegenovergestelde van waar 7 habits over gaat. iets met persoonlijkheid tegenover karakter. ik zie er wel wat in: geen communicatie-trucs etc., maar dicht bij jezelf blijven en een "goed" mens zijn, er achter komen wat je wilt enzo...
Die 25 kilo gaat zonder geschreeuw, dus ik denk dat ik er 2,5 kilo extra aan hang volgende week.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij traint op duurvermogen heJe kan wel meer gewicht wegdrukken maar dan moet je op 5 reps per set gaan oefenen, dan gaat het wel hard omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |