Gdvr heel seizoen verpest!quote:
quote:
Ja, elke maandag nadat het in Amerika is uitgezonden. Dus binnen 24 uur.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef CindieY het volgende:
Gaat HBO Nederland de serie ook op hun zenders uitzenden? Een aantal providers hebben leuke acties met het zenderpakket, waaronder m'n eigen provider.
Ik heb een HBO abbo maar ga het opzeggen, je krijgt 3 zenders met slechte films en af en toe een serie. Ik vind het erg tegenvallen voor 15 euro per maand.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef CindieY het volgende:
Gaat HBO Nederland de serie ook op hun zenders uitzenden? Een aantal providers hebben leuke acties met het zenderpakket, waaronder m'n eigen provider.
Okee, het laatste sprankje hoop dat ik ooit nog legaal GoT zal kijken is bij deze ook de wereld uit geholpen...quote:Op maandag 4 maart 2013 15:34 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb een HBO abbo maar ga het opzeggen, je krijgt 3 zenders met slechte films en af en toe een serie. Ik vind het erg tegenvallen voor 15 euro per maand.
Als je het alleen voor got doet is het nog steeds niet waard of je moet echt niet zonder ondertiteling kunnen.
Waarom dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee, het laatste sprankje hoop dat ik ooit nog legaal GoT zal kijken is bij deze ook de wereld uit geholpen...Plus dat de makers volgens mij onlangs indirect gezegd hebben geen bezwaar te hebben tegen illegale downloaders.
WTF gast wat doe je, door illegaal downloaden wordt onze show gecanceld!!!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:57 schreef MPC60 het volgende:
Lol ik dacht nu ga ik me toch een uitbrander krijgen van iemand
http://winteriscoming.net(...)wnloads-dont-matter/quote:Game of Thrones director says illegal downloads dont matter
Bronn eruit geknipt???quote:Op maandag 4 maart 2013 18:16 schreef Kyubey het volgende:
Ach RTL heeft GoT toch ook mede gekocht door de hoeveelheid Nederlandse fans (geen bron, denk ik tenminste)
Ze hadden alleen niet door dat iedereen de serie al gezien had toen ze hem uitzonden
Wat.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb trouwens de Nederlandse vertaling van aSoS geleend.
Podderik Peyn
Ik had het dan ook over aanbiedingenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:34 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb een HBO abbo maar ga het opzeggen, je krijgt 3 zenders met slechte films en af en toe een serie. Ik vind het erg tegenvallen voor 15 euro per maand.
Als je het alleen voor got doet is het nog steeds niet waard of je moet echt niet zonder ondertiteling kunnen.
Je zou toch denken dat Ramsay één van de makkelijkere namen zou zijn om te vertalen... Ramsay > Ramses, toch?quote:
Jon Snow > Jon Sneeuw snap ik wel ja. Maar kom op, Ramsay moet gewoon Ramses zijn, anders klinkt het toch voor geen meterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:54 schreef Nagil het volgende:
Waarom? De meeste namen hebben juist een betekenis in de boeken. Jon Snow zou voor een niet engels-sprekend persoon een vage naam zijn. Jon Sneeuw geeft echter zijn connectie aan met het Noorden. Ik snap dat het idioot klinkt als je ook maar een beetje Engels kan, maar die vertalingen zijn toch echt gemaakt met de veronderstelling dat de lezer alleen maar Nederlands kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |