Mjah, vond het eerlijk gezegd moeilijk te interpreteren met die "idd"quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je drie posts terug had gelezen wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:15 schreef MAHL het volgende:
[..]De titels alleen al hebben zo'n mysterieus vet sfeertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be determined is trouwens niet de titel van een aflevering, maar dat betekent gewoon dat ze de titel nog niet wetenLife is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
Niet geband, maar kom eigenlijk alleen op FOK! voor GoT...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
A man now can play Khaleesi with her?
[..]
Was je geband dan?
Misschien weet jij dan nog wel de namenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:50 schreef koekii het volgende:
Heb ik eindelijk GoT ontdekt en helemaal afgekeken moet ik wachten tot 1 april
Ik kijk uit naar het weerzien van Kelly C en Tyrone Lamisters.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien weet jij dan nog wel de namen
De rest van Fok! is ook best leuk hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet geband, maar kom eigenlijk alleen op FOK! voor GoT...![]()
En nu mogen we dus weer!![]()
SPOILER: still van trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het een paar maanden terug gekeken maar ben het nu al redelijk kwijtquote:Op zondag 3 maart 2013 00:45 schreef Franknfurter het volgende:
Als je nu al moeite hebt met alle namen gaat het er niet makkelijker op worden komende seizoenen
quote:Op zondag 3 maart 2013 03:45 schreef Nagil het volgende:
Nieuwe trailer, of eigenlijk alleen uitgebreid met 20 secondes:
Ygritte-fans:1:05 danSPOILER: still van trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
En Carl Drogo en Johnson O...quote:Op zondag 3 maart 2013 00:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het weerzien van Kelly C en Tyrone Lamisters.
0:53 heeft mijn voorkeur.quote:
Nope. 1/3quote:Op zondag 3 maart 2013 13:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
0:53 heeft mijn voorkeur.
A girl has finished reading ADwD yet, trouwens?
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:16 schreef koekii het volgende:
Zijn er al spoilers van season 3 vrijgegeven?
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:16 schreef koekii het volgende:
Zijn er al spoilers van season 3 vrijgegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |