SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee hoor, gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar...
[..]
Geen idee, doet ineens pijn![]()
![]()
![]()
Niet voor C?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hrm, moet de kooi van Tali (catharinaparkietje) vanmiddag weer eens schoonmaken... er ligt weer genoeg troep op de bodem
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
heeft ie stress?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hrm, moet de kooi van Tali (catharinaparkietje) vanmiddag weer eens schoonmaken... er ligt weer genoeg troep op de bodem
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:52 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme t regent![]()
middag saamSneeuw weg, pekel weg
![]()
![]()
Nee, zo'n beestje schijt gewoon veel meer dan een gewone parkietquote:
Ken je de 3 hoofdstukken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:52 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme t regent![]()
middag saam
Ja? Hoooi![]()
Nee? Ga is leren![]()
![]()
ik moet er nog 1 en die doe ik vanavondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ken je de 3 hoofdstukken?
Ja? Hoooi![]()
Nee? Ga is leren
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
*eensquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ken je de 3 hoofdstukken?
Ja? Hoooi![]()
Nee? Ga is leren[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet er nog 1 en die doe ik vanavond![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet dat westerlingen het er nogal moeilijk mee hebben. Zich aanpassen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]West-fries, pas me al genoeg aan.
What you forget, you are gonna repeat.
Niemand spreekt eens ooit als eens uit. Alleen er was eens... met het begin van een verhaal. Verder is het kom is hier niemand zegt kom eens hier.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage![]()
![]()
Kan me er niet druk om maken meid.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat westerlingen het er nogal moeilijk mee hebben. Zich aanpassen.![]()
Dat jij weigert ABN te spreken, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Niemand spreekt eens ooit als eens uit. Alleen er was eens... met het begin van een verhaal. Verder is het kom is hier niemand zegt kom eens hier.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, ik weet dat westerlingen het er nogal moeilijk mee hebben. Zich aanpassen.![]()
![]()
Zoals ik gisteren al zei, dat doe ik wel. Maar dat zal wel iets zijn van het oosten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Niemand spreekt eens ooit als eens uit. Alleen er was eens... met het begin van een verhaal. Verder is het kom is hier niemand zegt kom eens hier.What you forget, you are gonna repeat.
sowieso in deze regio hoor je nooit iemand eens zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Niemand spreekt eens ooit als eens uit. Alleen er was eens... met het begin van een verhaal. Verder is het kom is hier niemand zegt kom eens hier.![]()
![]()
Eens word nou eenmaal verkort tot is als het hardop gezegd word. Je moet je niet zo aanstellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat jij weigert ABN te spreken, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.![]()
Dat is over het algemeen wel zo. Maar natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Petje af!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei, dat doe ik wel. Maar dat zal wel iets zijn van het oosten.![]()
quote:
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
wordt*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Eens word nou eenmaal verkort tot is als het hardop gezegd word. Je moet je niet zo aanstellen.
Alleen in jouw omgeving wellicht.What you forget, you are gonna repeat.
Ik wil denk ik niet weten in wat voor derde-wereld gehucht jij dan woont.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Eens word nou eenmaal verkort tot is als het hardop gezegd word. Je moet je niet zo aanstellen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
wordt*
Alleen in jouw omgeving wellicht.![]()
![]()
Stel je aan zeg!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Flikker op met die kuttaal hier steeds![]()
Het is verdomme een forum, geen les Nederlands.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, als het woord eens als is wordt uitgesproken. Wat gebeurt. Is het een derde werelds gehucht. Ga is nadenken voordat je wat zegt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil denk ik niet weten in wat voor derde-wereld gehucht jij dan woont.![]()
Mjah weer weg hier. Voor hen die mij missen »» whatsapp
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Mja vaak genoeg gezegd maar taalnazi is een erg gewilde titel hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Flikker op met die kuttaal hier steeds![]()
Het is verdomme een forum, geen les Nederlands.![]()
Als je zegt 'Ga eens nadenken' willen we dat misschien wel doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja, als het woord eens als is wordt uitgesproken. Wat gebeurt. Is het een derde werelds gehucht. Ga is nadenken voordat je wat zegt.What you forget, you are gonna repeat.
Ik moet gewoon huilen van jouw taalvaardigheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja, als het woord eens als is wordt uitgesproken. Wat gebeurt. Is het een derde werelds gehucht. Ga is nadenken voordat je wat zegt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
in de grootste stad van Nederland spreken ze geen eens uit maar zegt iedereen is....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil denk ik niet weten in wat voor derde-wereld gehucht jij dan woont.![]()
![]()
Is echt grappig hoe jij je er ineens in wilt mengen. Ga toch weg joh.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet gewoon huilen van jouw taalvaardigheid.![]()
Enige fout in mijn taalvaardigheid daar is het woord eens vervangen met is. En zoals ik al zei daar ga ik niet mee stoppen en maak je even druk om belangrijkere zaken. Wereld zal niet beter worden omdat jij iemand hebt verbeterd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet gewoon huilen van jouw taalvaardigheid.![]()
Werkelijk waar nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
in de grootste stad van Nederland spreken ze geen eens uit maar zegt iedereen is....Zie je wel, je kunt best spellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is echt grappig hoe jij je er ineens in wilt mengen. Ga toch weg joh.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is dan ook een gehucht in de derde wereldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
in de grootste stad van Nederland spreken ze geen eens uit maar zegt iedereen is....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is echt grappig hoe jij je er inis in wilt mengen. Ga toch weg joh.![]()
Stoere boii!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Enige fout in mijn taalvaardigheid daar is het woord eens vervangen met is. En zoals ik al zei daar ga ik niet mee stoppen en maak je even druk om belangrijkere zaken. Wereld zal niet beter worden omdat jij iemand hebt verbeterd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb je pics gemaakt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
IJsselmeer was mooi
Niet dat het iemand interesseert want iedereen is druk bezig met spelfoutjes![]()
![]()
Lekker aan het uitwaaien geweest?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
IJsselmeer was mooi
Niet dat het iemand interesseert want iedereen is druk bezig met spelfoutjesIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsof ik het niet kan. Als ik iets officieel moet typen zal ik letten op mijn spelling. Hier op een forum totaal niet nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werkelijk waar nog nooit gehoord.
[..]
Zie je wel, je kunt best spellen.![]()
Ik heb het IJsselmeer nog nooit gezien volgens mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
IJsselmeer was mooi
Niet dat het iemand interesseert want iedereen is druk bezig met spelfoutjes![]()
![]()
Het zou automatisch moeten gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Alsof ik het niet kan. Als ik iets officieel moet typen zal ik letten op mijn spelling. Hier op een forum totaal niet nodig.![]()
Dat is het verschil tussen schrijf- en spreektaal. Hou dat ook zo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Niemand spreekt eens ooit als eens uit. Alleen er was eens... met het begin van een verhaal. Verder is het kom is hier niemand zegt kom eens hier.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij moet eens niet zo onzeker doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
IJsselmeer was mooi
Niet dat het iemand interesseert want iedereen is druk bezig met spelfoutjesDat is nergens voor nodig.
Want ik vind het heus wel interessant, maar niet meer als je het zelf al afdoet en voor mij een mening invult
quote:eerst was het saai grijs.. en toen kwam er ineens vanaf het meer een mistbank opzetten
Ik heb alleen geen proggie wat RAW bestanden kan lezen dus Cryo mag het fixen vanavondEr stond te weinig wind.. Maar het was wel fijn..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker aan het uitwaaien geweest?![]()
![]()
't Is vooral veel water.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb het IJsselmeer nog nooit gezien volgens mij
bullshit...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werkelijk waar nog nooit gehoord.![]()
Was jij in de buurt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
IJsselmeer was mooi
Niet dat het iemand interesseert want iedereen is druk bezig met spelfoutjes
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb gewoon mijn dag niet, en dan ben ik gewoon een dweilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zo onzeker doenDat is nergens voor nodig.
Want ik vind het heus wel interessant, maar niet meer als je het zelf al afdoet en voor mij een mening invult![]()
Niet als je Engels leest/typt voor school, Duits spreekt met je tante en dan nog eens Nederlandse onzin typt op een forum. Dan gaat er wel eens wat mis bij een van de talenquote:![]()
![]()
Ik ook niet, moet ik eerlijk zeggen.quote:
'ns ipv eens wel. Maar is. Nee
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb het IJsselmeer nog nooit gezien volgens mij
FTFY.quote:
Maar werkelijk waar nog nooit gehoord. Niet in het Leids, Katwijks, Rotterdams, Utrechts, Haags en Amsterdams. Drents kan ik niet over oordelen, want daar verstond ik geen donder van.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jullie moffen hebben natuurlijk veel grotere steden dat snap ik.... maar voor bijvoorbeeld een boerentrien uit Limburg kan het echt heel imposant zijn hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is dan ook een gehucht in de derde wereld![]()
![]()
Ga snel kijken!quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
En daar komt de Duitsland-adoratie weerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie moffen hebben natuurlijk veel grotere steden dat snap ik.... maar voor bijvoorbeeld een boerentrien uit Limburg kan het echt heel imposant zijn hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hoor. Amsterdam is niet imposant. Berlijn >>>> Amsterdamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie moffen hebben natuurlijk veel grotere steden dat snap ik.... maar voor bijvoorbeeld een boerentrien uit Limburg kan het echt heel imposant zijn hoor![]()
![]()
* TheGirlNextDoor geeft Lola een extreem dikke knuffel!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn dag niet, en dan ben ik gewoon een dweilWhat you forget, you are gonna repeat.
Oh, dat lijkt me wel mooiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]eerst was het saai grijs.. en toen kwam er ineens vanaf het meer een mistbank opzetten
Ik heb alleen geen proggie wat RAW bestanden kan lezen dus Cryo mag het fixen vanavond
[..]
Er stond te weinig wind.. Maar het was wel fijn..Ben benieuwd naar de pics
![]()
![]()
Jij hoort een Amsterdammer weleens zeggen.. doe eens ff normaal ipv doe is ff normaal?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FTFY.
Maar werkelijk waar nog nooit gehoord. Niet in het Leids, Katwijks, Rotterdams, Utrechts, Haags en Amsterdams. Drents kan ik niet over oordelen, want daar verstond ik geen donder van.
Bullshit.![]()
+Gelders.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FTFY.
Maar werkelijk waar nog nooit gehoord. Niet in het Leids, Katwijks, Rotterdams, Utrechts, Haags en Amsterdams. Drents kan ik niet over oordelen, want daar verstond ik geen donder van.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij bent een apart geval.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet als je Engels leest/typt voor school, Duits spreekt met je tante en dan nog eens Nederlandse onzin typt op een forum. Dan gaat er wel eens wat mis bij een van de talen![]()
dat zeg ik net, voor jullie Duitsers is het niet zo bijzonder,...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor. Amsterdam is niet imposant. Berlijn >>>> Amsterdam![]()
![]()
Voor foto een foto (wel van mobiel dus lang niet zo mooi als van de dslr)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest even teruglezen waar het over ging maar dit.....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Niemand spreekt eens ooit als eens uit. Alleen er was eens... met het begin van een verhaal. Verder is het kom is hier niemand zegt kom eens hier.
Even ipv ffquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hoort een Amsterdammer weleens zeggen.. doe eens ff normaal ipv doe is ff normaal?
Bullshit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
Voor foto een foto (wel van mobiel dus lang niet zo mooi als van de dslr)NaaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
Voor foto een foto (wel van mobiel dus lang niet zo mooi als van de dslr)Water dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je op heldere dagen dan ook de overkant zien enzo of.. ?![]()
![]()
Het is een forum, wen er maar aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bemoei je er weer even lekker meeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Als je niet wil dat ik reageer, moet je vooral op mij reagerenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bemoei je er weer even lekker mee.
![]()
Gesproken en geschreven taal zijn twee verschillende dingen, je mag best "doe is rustig" zeggen, maar heb toch goddomme de tegenwoordigheid van geest om "doe eens rustig" te schrijven!
Dat zei ik!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gesproken en geschreven taal zijn twee verschillende dingen, je mag best "doe is rustig" zeggen, maar heb toch goddomme de tegenwoordigheid van geest om "doe eens rustig" te schrijven!
Alleen jij zegt het mooier.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben ook een boerentrien hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg ik net, voor jullie Duitsers is het niet zo bijzonder,...![]()
![]()
Ik vond jou vooral Brabants spreken met die verhaspelde grammatica.quote:Nee, nooit gehoord.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hoort een Amsterdammer weleens zeggen.. doe eens ff normaal ipv doe is ff normaal?
Bullshit.
Ik hoor wel eens "es", "ens" of "'ns".Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Op sommige plekken wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Water dus!
Kun je op heldere dagen dan ook de overkant zien enzo of.. ?
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Water dus!
Kun je op heldere dagen dan ook de overkant zien enzo of.. ?maar kan wel
![]()
Waar reageer ik op jou?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niet wil dat ik reageer, moet je vooral op mij reageren.
![]()
Jij moet niet iedereen gaan afbekken nu die je aanspreekt. Daaruit blijkt alleen maar dat je het niet kan hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bemoei je er weer even lekker meeWhat you forget, you are gonna repeat.
ja ik zwaai weleens naar de Friezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Water dus!
Kun je op heldere dagen dan ook de overkant zien enzo of.. ?![]()
![]()
Ja, daar werk ik tegenwoordig aan. Gitaar helpt me er enorm mee, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond jou vooral Brabants spreken met die verhaspelde grammatica.
[..]
Nee, nooit gehoord.
Ik hoor wel eens "es", "ens" of "'ns".
Het is al een stuk minder geworden. Maar ''ís'' heb ik nooit gezegd in plaats van ''eens''.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
De persoon in kwestie weet dondersgoed dat het " eens " is, maar weigert systematisch het goed te schrijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien moet meneer een enkeltje ONZ krijgen.
Kan hij fijn lachen met de andere stoere bois die kad en hont typen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als ik op een forum is in plaats van eens zeg moeten mensen zich niet zo druk maken en zich gewoon lekker bezighouden met het gesprek in plaats van met ze alle quoten om een spelfout duidelijk te maken. Alsof het mij interesseert hoeveel fouten ik maak op een forum.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gesproken en geschreven taal zijn twee verschillende dingen, je mag best "doe is rustig" zeggen, maar heb toch goddomme de tegenwoordigheid van geest om "doe eens rustig" te schrijven!![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De persoon in kwestie weet dondersgoed dat het " eens " is, maar weigert systematisch het goed te schrijven.
Kan hij fijn lachen met de andere stoere bois die kad en hont typen.
Waar jij denkt dat je op een forum je eigen taal mag gaan verzinnen, denken andere mensen dat ze op een forum op iedereen mogen reageren. Wat een rare wereld eens het toch he?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bemoei je er weer even lekker mee![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben ook een boerentrien hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De persoon in kwestie weet dondersgoed dat het " eens " is, maar weigert systematisch het goed te schrijven.
Kan hij fijn lachen met de andere stoere bois die kad en hont typen.![]()
EensDit account is niet meer in gebruik.![]()
ik hou al opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, nooit gehoord.
Ik hoor wel eens "es", "ens" of "'ns".![]()
![]()
Hoho, kad en hont horen gewoon op Fok!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan hij fijn lachen met de andere stoere bois die kad en hont typen.
Als je je eraan stoort, ga je toch lekker weg?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als ik op een forum is in plaats van eens zeg moeten mensen zich niet zo druk maken en zich gewoon lekker bezighouden met het gesprek in plaats van met ze alle quoten om een spelfout duidelijk te maken. Alsof het mij interesseert hoeveel fouten ik maak op een forum.What you forget, you are gonna repeat.
Het is ook geen spelfout meer te noemen....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als ik op een forum is in plaats van eens zeg moeten mensen zich niet zo druk maken en zich gewoon lekker bezighouden met het gesprek in plaats van met ze alle quoten om een spelfout duidelijk te maken. Alsof het mij interesseert hoeveel fouten ik maak op een forum.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bemoei je er weer even lekker mee![]()
Grote kans dat dat wederzijds eens....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef MeneerLogica het volgende:
Prima ben weg, ben echt klaar met het grote deel van de mensen hier.
Ik bedoel is...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
We zien je vast wel is weer. De groeten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef MeneerLogica het volgende:
Prima ben weg, ben echt klaar met het grote deel van de mensen hier.![]()
Alles beter dan dat Brabants, wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daar werk ik tegenwoordig aan. Gitaar helpt me er enorm mee, moet ik zeggen.
Het is al een stuk minder geworden. Maar ''ís'' heb ik nooit gezegd in plaats van ''eens''.Ja, want "es" en "is" klinken helemaal hetzelfde.quote:
Of moet ik zeggen:
Ja, want "is" in "is" klinkin hilimaal hitzilfde.Famfare vond ik nog wel leuk, maar verder...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoho, kad en hont horen gewoon op Fok!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doe dat maar eens. Ja, eens. Niet is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef MeneerLogica het volgende:
Prima ben weg, ben echt klaar met het grote deel van de mensen hier.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef MeneerLogica het volgende:
![]()
Adiosquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef MeneerLogica het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe dat maar eens. Ja, eens. Niet is..
![]()
De tongval zal altijd blijven, dat heb je hier nou eenmaal in het Zuiden. Maar van die grammatica word ik zelf ook helemaal geschift. Ik wist niet eens dat het zo diep zat, want mijn moeder vond het doodnormaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles beter dan dat Brabants, wel.
[..]
Ja, want "es" en "is" klinken helemaal hetzelfde.
Of moet ik zeggen:
Ja, want "is" in "is" klinkin hilimaal hitzilfde.
[..]
Famfare vond ik nog wel leuk, maar verder...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe dat maar eens. Ja, eens. Niet is.
Niet te bijdehand doen, irritante arrogante opmerkingen van je.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe dat maar eens. Ja, eens. Niet is.![]()
Goed visweer vandaag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet te bijdehand doen, irritante arrogante opmerkingen van je.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Aanstellerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet te bijdehand doen, irritante arrogante opmerkingen van je.![]()
![]()
Daarom houden we ook van je.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:22 schreef Myraela het volgende:
Ik typ als pure aids op een stokje, maar wat blijft dit toch leuk.Ik moest anders best lachen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet te bijdehand doen, irritante arrogante opmerkingen van je.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oja, nu ben ik arrogantquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je hoeft niet op de koffie te komen hoor
Waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
![]()
Okequote:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij eens boos omdat wij het niet met hem is zijn....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: