Rara, wie is het.twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 14:35:55Le Monde twittert "Fuentes: 'als een Nederlandse sporter mij belde en zei dat ie zich niet goed voelde, zei ik: kom maar naar Madrid'" reageer retweet
Boogerd in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef Steven184 het volgende:
Rara, wie is het.twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 14:35:55Le Monde twittert "Fuentes: 'als een Nederlandse sporter mij belde en zei dat ie zich niet goed voelde, zei ik: kom maar naar Madrid'" reageer retweet
Co Stompéquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef Steven184 het volgende:
Volgens de commisie waar zijn oom ook in zit is er niks aan de hand. Doorlopen dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]is dat trouwens al duidelijk? Hoe het zit met een schorsing voor Fränk?
Thomas Dekker?quote:
Wielrenners durft hij wel te noemen, voetballers en tennissers durf ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:08 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:mrconde twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 14:07:02Fuentes admits he did doped Roberto Heras. Says he will tell names... interesting.. reageer retweet
Classicomano Luigiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:47 schreef opgebaarde het volgende:
Maar Thomas Dekker zat toch bij Checcini (oid)?
Hoewel het 1 het ander niet uitsluit obv
Vroem vroem Vroemen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er staat sporter, het hoeft dus geen wielrenner te zijn.
En Cecchini stuurde hem weer door naar Fuentes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:47 schreef opgebaarde het volgende:
Maar Thomas Dekker zat toch bij Checcini (oid)?
Hoewel het 1 het ander niet uitsluit obv
Wat is een declaracion de testigos?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De verhoren vanaf volgende week:
- 5 de febrero de 2013 - Declaraciķn de testigos: Alberto Contador y varios peritos: Ángel García La Cuesta, Elena Franco, Jorge Gķmez y Roberto J. Roig.
- 11 de febrero de 2013 - Declaraciķn de testigos: Los ciclistas Darío Gadeo, Jorg Jaksche, Ivan Basso, Marcos Serrano y Pedro Díaz Lobato y el médico Sergio Quílez.
- 12 de febrero de 2013 - Declaraciķn de testigos: Los ciclistas Ángel Vicioso, Isidro Nozal, Joseba Beloki, Michele Scarponi, Giampaolo Caruso, Unai Osa y David Etxebarria.
- 13 de febrero de 2013 - Declaraciķn de testigos: Jesús Manzano (ciclista)
- 18 de febrero de 2013 - Declaraciķn de cinco peritos.
- 19 de febrero de 2013 - Declaraciķn de dos peritos.
- 25 de febrero de 2013 - Declaraciķn de tres peritos.
- 25 de febrero de 2013 - Declaraciķn de tres peritos.
Ik denk het ook. Ik denk dat testigos hetzelfde betekent als testify.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mijn Spaans is niet fantastisch maar ik gok 'getuigenverklaring'
Andere sporters hoeft hij niet te noemen. Het proces draait om de wielrenners.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielrenners durft hij wel te noemen, voetballers en tennissers durf ik te betwijfelen.
Niet eens specifiek wielrenners, maar om de volksgezondheid van Spanje...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Andere sporters hoeft hij niet te noemen. Het proces draait om de wielrenners.
twitter:mrconde twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 15:02:54Fuentes says that the EPO found in his home was only to use for his daughter who's got cancer. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef heywoodu het volgende:
twitter:mrconde twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 15:02:54Fuentes says that the EPO found in his home was only to use for his daughter who's got cancer. reageer retweet
Advies van Armstrong; speel de kankerkaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:mrconde twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 15:01:18Years ago Fuentes said he wouldn't talk about football. "I've already got three life threats, not gonna make it four" ... reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |