quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Op zich kan ik die 1 jaar ergens nog wel begrijpen, alleen ik vind dat Fränk gewoon zo hard mogelijk moet hangen vanwege Fuentes.
Natuurlijk niet. Je begint met het aanpakken van de onderdelen waar de meeste winst uit te behalen valt en dan bij voorkeur ook nog binnen de regels.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat hoe meer profijt je er van hebt, hoe vaker men gebruikt. Dat is sowieso al onzin.
Uit solidariteit ook geen Tour rijdenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Andy zit wel dik in de shit natuurlijk nu, die heeft zijn broer wel nodig.
Hoezo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je begint met het aanpakken van de onderdelen waar de meeste winst uit te behalen valt en dan bij voorkeur ook nog binnen de regels.
Uiteindelijk kom je uit op onderdelen waaruit minder winst te behalen is en dan moet je ook nog eens over die streep dat je de regels overtreed.
Lijkt mij ook logisch. Ze waren bij de Tourdirectie nog in staat om Radioshack te weren als hij de Tour zou mogen/willen/kunnen rijden ...quote:
Zijn seizoen zal wel weer gaan bestaan uit een halfslachtige poging tot LBLquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Andy zit wel dik in de shit natuurlijk nu, die heeft zijn broer wel nodig.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn seizoen zal wel weer gaan bestaan uit een halfslachtige poging tot LBL
quote:LUXEMBURG -
Wielrenner Frank Schleck is wegens het gebruik van een verboden prestatiebevorderend middel voor een jaar geschorst. Dat heeft het Luxemburgse antidopingcomité woensdag bepaald. Omdat de straf met terugwerkende kracht ingaat, mag de oudste van de broers Schleck op 14 juli weer op de fiets stappen om aan wedstrijden mee te doen. Hij mist derhalve de Tour de France.
http://www.telegraaf.nl/t(...)our_de_France__.html
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:14 schreef Kirov het volgende:
Fränk Schleck is ook gepakt.
Frank Schleck voor jaar geschorst
[..]
Het ging me meer om de opmerking 'Frank Schleck is ook gepakt'. Dat is ie namelijk al sinds 17 juli vorig jaarquote:
Hmm ik dacht dat hij door een blessure een tijdje niet had gefietst, lag dus onder een steenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het ging me meer om de opmerking 'Frank Schleck is ook gepakt'. Dat is ie namelijk al sinds 17 juli vorig jaar
Zow.quote:
Dat moet dan een behoorlijk grote steen geweest zijn iddquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:23 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat hij door een blessure een tijdje niet had gefietst, lag dus onder een steen
wow dikke wtfquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:33 schreef rubbereend het volgende:
ik had niet verwacht dat ze Frankie zouden schorsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |