Het ging me er meer om dat volwassen mensen je uitlachen om een telefoon (gewoon een snelle, moderne voor de duidelijkheid), het schoolplein is nooit ver weg vrees ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Van mij mochten ze rustig doorlachen. Ik heb pas een Samsung Galaxyuy S-III gekocht. Niet om te pimpen, maar gewoon omdat het een handig, groot toestel is, waarmee ik een tijdje vooruit kan.
Ik behoor nog tot het slag volk bij wie de mobiele telefoon het grootste deel van de dag in de broekzak doorbrengt...
Past prima hoor. En welke toestellen de concurrent zijn van de mijne interesseert me totaal niet. Het is geen auto ofzo... - ik hoef er niet in rond te rijden, of mee voor de dag te komen bij afspraken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef Jian het volgende:
Best toestel om het grootste deel van de dag in je broekzak te laten zitten .. en bovendien de grote concurrent van de iPhone 5
Volwassenen die mentaal nog lang niet volwassen zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat volwassen mensen je uitlachen om een telefoon (gewoon een snelle, moderne voor de duidelijkheid), het schoolplein is nooit ver weg vrees ik.
Dit dus ja. En alleen al het feit dat zo'n ouwe chagerijnige dikzak als Piet er nu mee loopt maakt dat je er als hippe crew niet meer dood mee gevonden wil worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Een Apple was vooral gewoon een dure PC/laptop met een unix variant natuurlijk. Ook aan de ipod was niets nieuws en daar begon de revival echt grote vormen aan te nemen. Apple buitte haar imago dat het had, dat ontstaan was min of meer doordat het veel gebruikt werd in de grafische wereld, gewoon maximaal uit. Dat imago werkt niet meer als je oma ook een iphone heeft.
Apple verkoopt die telefoons niet omdat je oma hem innovatief vind, ze verkopen hem omdat het ze gelukt is de 'standaard' te worden. Dat is goed voor je huidige product maar killing voor je nieuwe producten als die afhangen van de steun van de oude hipsters. Aldus mijn amateuranalyse
Ik vind het bovendien een beetje een belediging voor echte innovatie om Apple innovatief te noemen. Ze boren idd nieuwe markten aan, maar onder innovatie versta ik daadwerkelijk dingen uitvinden. Aan die houding hebben we nu de ellende die software- en designpatenten heet overgehouden.
Dus bij auto's heb je het wel, dat je geilt op een merk, maar niet bij smartphones, okeequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:22 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Past prima hoor. En welke toestellen de concurrent zijn van de mijne interesseert me totaal niet. Het is geen auto ofzo... - ik hoef er niet in rond te rijden, of mee voor de dag te komen bij afspraken.
Mijn moeder heeft en iPhone 5quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit dus ja. En alleen al het feit dat zo'n ouwe chagerijnige dikzak als Piet er nu mee loopt maakt dat je er als hippe crew niet meer dood mee gevonden wil worden.
I rest my case.quote:
Dat vind ik echt zo'n schitterend argument altijd. Ik kom regelmatig bij klanten en ondanks dat onze klanten garagehouders (!) zijn zien ze 9 vd 10 keer niet waar ik mee aan kom rijden omdat ik de auto om de hoek parkeer of ergens op de parkeerplaats zet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:22 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Past prima hoor. En welke toestellen de concurrent zijn van de mijne interesseert me totaal niet. Het is geen auto ofzo... - ik hoef er niet in rond te rijden, of mee voor de dag te komen bij afspraken.
Zit daar toch ook ernstig aan te denken ja. Vooral de ouderwetse stevigheid die die weer schijnt te hebben spreekt me aan + ben wel nieuwsgierig naar W8.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
Nokia 920 gekocht. Kan een iPhone niet aan tippen.
Nou nee, ook niet echt. Al bouw je wel een merkvoorkeur op. Maar dat is (in mijn geval) puur op basis van rijeigenschappen, etc. Niet op basis van allerlei rare sentimenten. Ik ga morgen geen Mazda rijden als iedereen Mazda ineens cool vindt, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus bij auto's heb je het wel, dat je geilt op een merk, maar niet bij smartphones, okee
In mijn geval hebben klanten het ook niet door. Toch wil ik voor mijn eigen gevoel in een fatsoenlijke auto komen aanrijden; eentje die ook met enige regelmaat door de wasstraat gaat. En dat is echt geen dikke Mercedes hoor, gewoon een zuinige B-klasse diesel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Dat vind ik echt zo'n schitterend argument altijd. Ik kom regelmatig bij klanten en ondanks dat onze klanten garagehouders (!) zijn zien ze 9 vd 10 keer niet waar ik mee aan kom rijden omdat ik de auto om de hoek parkeer of ergens op de parkeerplaats zet.
Al kwam ik met het OV dan zouden de meeste klanten dat nog niet eens geweten hebben.
Ook over nagedacht, ik moet nog maar zien of ze het gaan redden, vooralsnog zie ik om diverse redenen, zoals design, beschikbare apps, android,, snelheid, toch meer in een Galaxy S3quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zit daar toch ook ernstig aan te denken ja. Vooral de ouderwetse stevigheid die die weer schijnt te hebben spreekt me aan + ben wel nieuwsgierig naar W8.
No comment..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:55 schreef CasB het volgende:
[..]
Wat was er zo revolutionair aan de iPod dan? Dat het ding niet logisch is in het gebruik?
W8, heeft geen apps xdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zit daar toch ook ernstig aan te denken ja. Vooral de ouderwetse stevigheid die die weer schijnt te hebben spreekt me aan + ben wel nieuwsgierig naar W8.
poepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ben het niet met je eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:27 schreef ThamfBeast het volgende:
Naar mijn idee heeft Apple een grote waarde verloren met het overlijden van Steve Jobs. Je merkt aan het bedrijf en alles wat ze nu naar buiten brengen dat er een creatieve geest ontbreekt.
Neem de verschillen tussen iPhone 3GS en iPhone 4 t.o.v. de verschillen tussen iPhone 4S en iPhone 5. Nauwelijks..
Als je niet voldoende innoveert zul je merken dat minder mensen een nieuw apparaat kopen, en waarom zouden ze.
Ik denk dat Apple of met een set hele goeie nieuwe features moet komen voor de nieuwe generatie iPod/iPhone/iPad of ze moeten met een geheel nieuw product gaan komen. Anders gaan ze mettertijd ingehaald worden door de goedkopere concurrentie.
Vreselijk lelijke interface, plastic body, groot, zwaar en korter batterij levensduur ondanks grotere accu.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
Die interface is juist vet!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vreselijk lelijke interface, plastic body, groot, zwaar en korter batterij levensduur ondanks grotere accu.
Enige wat ie mee heeft is dat de camera beter is.
De rode zal soon van mij zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die interface is juist vet!
[ afbeelding ]
En verder:
[ afbeelding ]
http://bgr.com/2012/12/26/lumia-920-vs-iphone-5-cuban-268825/
Nokia Lumia 920 ‘crushes’ the iPhone 5
Maar laat de oude opa's maar lekker met hun iPhones rommelen.
Och alle belangrijke apps zijn overal al, ook bij W8. Heb er geen 500.000 nodig. En het lijkt me wel leuk om te proberen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook over nagedacht, ik moet nog maar zien of ze het gaan redden, vooralsnog zie ik om diverse redenen, zoals design, beschikbare apps, android,, snelheid, toch meer in een Galaxy S3
Omdat wijven daar niets aan kunnen verkloten :>)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef DjinN het volgende:
En om terug te komen op de OP:
Ik ben Apple nog zeker niet beu. Ik ben dolblij met mijn iPad mini
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |