quote:
Maar inderdaad. Romeinse pseudoniemen zijn 'hip'quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:24 schreef Speedy_T het volgende:
Stiekem op gehoopt, maar toch ook fijn als het er echt staat: een 8 voor m'n bachelorscriptie
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:24 schreef Speedy_T het volgende:
Stiekem op gehoopt, maar toch ook fijn als het er ook echt staat: een 8 voor m'n bachelorscriptie
Baas.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:24 schreef Speedy_T het volgende:
Stiekem op gehoopt, maar toch ook fijn als het er ook echt staat: een 8 voor m'n bachelorscriptie
Niet twijfelen aan jezelfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
[..]
Bedankt!
Dan begin je toch te twijfelen als de persoon voor je een 6,5 krijgt
Ik zou dat gaan doen. Een bachelorscriptie mag best gevierd worden. Het is daarnaast nu 10 graden dus een terras is ook weer te doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:54 schreef Speedy_T het volgende:
Nu nog even de motivatie vinden om te leren voor morgen.. Ga liever de kroeg in nu
Het is net aan middagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:54 schreef Speedy_T het volgende:
Nu nog even de motivatie vinden om te leren voor morgen.. Ga liever de kroeg in nu
Het probleem is dat ik waarschijnlijk als enige in deze feestelijke stemming zit. Iedereen is aan het werk/studeren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zou dat gaan doen. Een bachelorscriptie mag best gevierd worden. Het is daarnaast nu 10 graden dus een terras is ook weer te doen.
Nou ja aan de andere kant ook wel geinig. Gewoon kansloos vroeg je stamtent induiken en blijven plakken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik waarschijnlijk als enige in deze feestelijke stemming zit. Iedereen is aan het werk/studeren.
Nou nou, vanaf half 12 mag je toch al kroegen?quote:
Je mag van mij alles. Ik denk ik laat even een tegengeluid horen vanuit de arbeidersgemeenschap.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou nou, vanaf half 12 mag je toch al kroegen?
Muahmuah ochtend pils, tandenpoetsen met bier. Het kan allemaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je mag van mij alles. Ik denk ik laat even een tegengeluid horen vanuit de arbeidersgemeenschap.
Lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef Tchock het volgende:
Tien uur wekker, twaalf uur wakker.Goed dat mijn tentamen pas vanavond is
Sorry maar 's morgens krijg ik bier gewoon niet weg. Bij mooi weer lukt het vanaf de lunch.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Muahmuah ochtend pils, tandenpoetsen met bier. Het kan allemaal
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:24 schreef Speedy_T het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |