Klopt wederom niet helemaal. Het is niet zo dat je ADD hebt als je aan een lijst van symptomen voldoet. Er zijn inderdaad een aantal dingen die gewoon bij ADD horen, maar het is niet zo dat als je altijd op tijd komt dat je dan ineens geen ADD meer hebt omdat je niet aan het complete lijstje voldoet.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ADD is nog wel zoveel meer he. Heb je al eens gekeken naar alle symptomen enzo op internet?
Terecht klacht is terechtquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
Mensen die de taal van het land waar ze wonen niet spreken en/of willen leren
Nee zo bedoel ik het ook nietquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt wederom niet helemaal. Het is niet zo dat je ADD hebt als je aan een lijst van symptomen voldoet. Er zijn inderdaad een aantal dingen die gewoon bij ADD horen, maar het is niet zo dat als je altijd op tijd komt dat je dan ineens geen ADD meer hebt omdat je niet aan het complete lijstje voldoet.
Toen ik werd getest moest ik o.a een soort toets maken in een kamertje daar. Uit dat ene onderzoek zou zijn gekomen dat ik geen ADD heb omdat ik toen toevallig vrij geconcentreerd met die toets bezig was (er waren sowieso geen prikkels van buitenaf), maar ik heb wel degelijk ADD, dat blijkt wel uit allerlei andere dingen.
Nee, het is niet zo dat als je een beetje moeite hebt met concentreren je dan gelijk ADD hebt, maar het is ook niet zo dat je het níet hebt als je vooral daar last van hebt.
Precies. Ze kunnen op zijn minst laten zien dat ze hun uiterste best doenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik praat gewoon Nederlands, fuck zij die het na minstens 3 jaar nog niet spreken
neequote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
Ik heb geen ping, ben ik nu niet welkom ?
English pleasequote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
Ja zelf het woord Bon kennen ze nog niet eensquote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Ze kunnen op zijn minst laten zien dat ze hun uiterste best doen
nee iphone is de bomquote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
maar jij bent hier komen wonen als kind.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik woon nu 6.5 jaar hier, spreek vloeiend Nederlands, sta boven het gemiddelde met grammatica en spelling.
En ik werk meer dan sommige ooit in hun leven doen
Just saying Fok-it
conclusie: Geert Wilders heeft wel goeie standpunten(sommige dan), maar is gewoon te extreem.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik woon nu 6.5 jaar hier, spreek vloeiend Nederlands, sta boven het gemiddelde met grammatica en spelling.
Just saying Fok-it
conclusie: Geert Wilders heeft wel goeie standpunten(sommige dan), maar is gewoon te extreem.
Weet ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Just saying Fok-it
English pleasequote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Just saying Fok-it
toppertquote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Just saying Fok-it
Jaar of 10 dan toch zekerquote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
maar jij bent hier komen wonen als kind.
Hm.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
bittereliemon broeder van een andere neef
Als kind pak je het sneller op, daar heeft ze gelijk in.quote:
ze komt terug in het f*cking nieuwe seizoen he, HEB J HET AL GEHOORDquote:
want dit is niet mijn verhaal !quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben Doutzen en ik ben boos
Ja ze is ook hiv-positief, de slet.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
NOOOOOO?!?!?1//1 ECHT? MEEN JE DITquote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
ze komt terug in het f*cking nieuwe seizoen he, HEB J HET AL GEHOORD![]()
![]()
Michella Bedoel ik dan.
Klopt, maar om vloeiend te zijn na iets meer dan 6 jaar vind ik knapquote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als kind pak je het sneller op, daar heeft ze gelijk in.
Voor een deel ja, maar het is eigenlijk geen vast plaatje. Een aantal kenmerken komen veel voor (slecht concenteren, chaotisch, etc) maar het is niet zo dat je aan dat alles moet voldoen per sé. Je hebt zoveel verschillende vormen ook. Ik heb een combinate van ADD/ADHD maar voor het grootste deel toch wel ADD. Eigenlijk gewoon ADD met zo nu en dan een paar H'tjes erbijquote:Op maandag 28 januari 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het ook nietMaar ik bedoelde gewoon inderdaad dat het afhangt van een bepaald aantal factoren DSM-criteria toch?
Dus jij hebt ook heel veel last van prikkels van buitenaf?
NEE MICHELLA die met wat n ellendequote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
NOOOOOO?!?!?1//1 ECHT? MEEN JE DITDANIELLE_O_
Oh jammer. Welke nieuwe seizoen?quote:
maar het verhaal van iemand die het zelf niet mag vertellen en daarom doe ik het.quote:
FUCK YOUquote:
Ik was 10.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
maar jij bent hier komen wonen als kind.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
I couldn't agree more! Respectquote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik was 10.
En er zit een groot verschil tussen Chinees en Nederlands, maar ik studeerde iedere dag 4 uur lang non stop, dat kan je niet zeggen over de meeste
en noooit mijn huiswerk (volledig) maken, noooit mijn husiwerk opschrijven en als ik het al doe ergens op een papiertje apart, altijd op het laatste moment beginnenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Voor een deel ja, maar het is eigenlijk geen vast plaatje. Een aantal kenmerken komen veel voor (slecht concenteren, chaotisch, etc) maar het is niet zo dat je aan dat alles moet voldoen per sé. Je hebt zoveel verschillende vormen ook. Ik heb een combinate van ADD/ADHD maar voor het grootste deel toch wel ADD. Eigenlijk gewoon ADD met zo nu en dan een paar H'tjes erbij![]()
Ik heb vooral last van niet kunnen concentreren (want veel prikkels van buitenaf ja, maar ook in m'n hoofd zelf ), niks afmaken (van de hak op de tak met alles), chaotisch, vreemde gedachtensprongetjes maken (combinatie van niet kunnen concenteren/van de hak op de tak gaan, teveel gedachten hebben), alleen goed werken onder tijdsdruk, uitstellen, dingen vergeten, moeite met prioriteiten stellen, en nog veel meer wat ik ben vergeten (want ja, ADD, en de medicijnen zijn uitgewerkt inmiddels)
Haha, ja dat ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
en noooit mijn huiswerk (volledig) maken, noooit mijn husiwerk opschrijven en als ik het al doe ergens op een papiertje apart, altijd op het laatste moment beginnen
Ja ik heb sowieso geen hyperactiviteit, ook geen hyperfocus enzo. Eigenlijk gewoon nooit focusquote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Voor een deel ja, maar het is eigenlijk geen vast plaatje. Een aantal kenmerken komen veel voor (slecht concenteren, chaotisch, etc) maar het is niet zo dat je aan dat alles moet voldoen per sé. Je hebt zoveel verschillende vormen ook. Ik heb een combinate van ADD/ADHD maar voor het grootste deel toch wel ADD. Eigenlijk gewoon ADD met zo nu en dan een paar H'tjes erbij![]()
Ik heb vooral last van niet kunnen concentreren (want veel prikkels van buitenaf ja, maar ook in m'n hoofd zelf ), niks afmaken (van de hak op de tak met alles), chaotisch, vreemde gedachtensprongetjes maken (combinatie van niet kunnen concenteren/van de hak op de tak gaan, teveel gedachten hebben), alleen goed werken onder tijdsdruk, uitstellen, dingen vergeten, moeite met prioriteiten stellen, en nog veel meer wat ik ben vergeten (want ja, ADD, en de medicijnen zijn uitgewerkt inmiddels)
owyeah fuck mequote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
FUCK YOU
Jij begrijpen?
[..]
Ik was 10.
En er zit een groot verschil tussen Chinees en Nederlands, maar ik studeerde iedere dag 4 uur lang non stop, dat kan je niet zeggen over de meeste
heb gesprek niet gevolgd.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
en noooit mijn huiswerk (volledig) maken, noooit mijn husiwerk opschrijven en als ik het al doe ergens op een papiertje apart, altijd op het laatste moment beginnen
Doe is normaal afbeeldingsformaat doenquote:
Aangepastquote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
en noooit mijn huiswerk maken, tenzij er gecontroleerd gaat worden en de sancties te hoog zijn. noooit mijn husiwerk opschrijven en als ik het al doe ergens op een papiertje apart, altijd op het laatste moment beginnen
oh gezellig. Maar ben je serieus?quote:
nee al die meisjes niet die zijn heel geordend.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
heb gesprek niet gevolgd.
Maar jer, dat heeft bijna iedereen
Ik heb dr totaal geen moeite meequote:Op maandag 28 januari 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
D
[..]
Doe is normaal afbeeldingsformaat doen
Niet leuk voor mobiele gebruikers, en ook op pc niet zo chill
Niet met JRRYquote:Op maandag 28 januari 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
oh gezellig. Maar ben je serieus?
Ik ben serieus onder de indruk. Vind het echt heel tof dat je Nederlands zo goed is in zo'n korte tijd. Je hebt er weliswaar keihard voor gewerkt maar het resultaat liegt er dan ook niet omquote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan zelfs de R uitspreken
Mag ik nu een sticker?
Dat is onzin, Echt niet elk meisje is geordendquote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee al die meisjes niet die zijn heel geordend.
ik niet hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar een uur nablijven weegt toch niet op tegen een kwartiertje hw?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee die sancties accepteer ik dan maartenzij het om een cijfer gaat
oh jammer zegquote:
Meeste wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
Mensen uit China weten tenminste wat werken is
ik laat je moeder zo in je eigen kont plassen en je vader je vingers afzuigen zodat je voortaan met je tong moet typenquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik laat je moeder zo in je eigen kont plassen en je vader je vingers afzuigen zodat je voortaan met je tong moet typen
Ik ben nog NOOIT een Chinees tegengekomen die ik niet vriendelijk vond. Dit in tegenstelling tot de Fransenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meeste wel.
Maar dat heeft weer met cultuur te maken: trots, zelfstandig zijn, voor hun familie zorgen(die niet in NL zijn)
Thanksquote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben serieus onder de indruk. Vind het echt heel tof dat je Nederlands zo goed is in zo'n korte tijd. Je hebt er weliswaar keihard voor gewerkt maar het resultaat liegt er dan ook niet om
Spreek je Kantonees of Mandarijn? Spreek je thuis nog Chinees? Tweetalig zijn is sowieso![]()
Is nog maar de vraag. vorige keer weigerde ze het dusquote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
Als je denkt dat je ADD/ADHD hebt gewoon even langs huisarts en die stuurt je door naar GGD
Niet zo grof doen gaygayquote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik laat je moeder zo in je eigen kont plassen en je vader je vingers afzuigen zodat je voortaan met je tong moet typen
quote:
Ook weer cultuur van de Aziaten: bescheidenheid(je ziet het alleen niet in mij terugquote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog NOOIT een Chinees tegengekomen die ik niet vriendelijk vond. Dit in tegenstelling tot de Fransen
Fok-It moet naar het gekkenhuisquote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag. vorige keer weigerde ze het dus
Hyperactiviteit heb ik wel maar in m'n hoofd.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb sowieso geen hyperactiviteit, ook geen hyperfocus enzo. Eigenlijk gewoon nooit focus![]()
Heb jij je dan ook dat je je vreselijk ergert aan bijvoorbeeld smakgeluiden of mensen die uberhaupt iets aan het drinken of eten zijn? omdat het voor je gevoel meer intenser binnen komt dan waarschijnlijk bij iemand zonder ADD?
Lekker vaag... bij mij was het na een gesprekje van 10 minuten geregeld.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag. vorige keer weigerde ze het dus
quote:
ben jij zo zelfingenomen dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook weer cultuur van de Aziaten: bescheidenheid(je ziet het alleen niet in mij terug), gastvrijheid, vriendelijk tegen iedereen.
Naja ik hoop het. ADD heeft vooralsnog mijn hele studieloopbaan verpest.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekker vaag... bij mij was het na een gesprekje van 10 minuten geregeld.
Soms? Zonde als je de taal niet vloeiend blijft beheersen hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
Mandarijns, en spreek het nog wel soms met mijn moeder.
Mijn Engels is ook nog redelijk goed, dus bijna 3talig
Klopt wel hoor. Aziaatjes zijn altijd erg lief, mijn Aziaat is ook een van mijn beste vriendinnnen in de klas.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook weer cultuur van de Aziaten: bescheidenheid(je ziet het alleen niet in mij terug), gastvrijheid, vriendelijk tegen iedereen.
Altijd vriendelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik een meisje ben.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
jij vuige hoer wacht maar tot je moeder dit te horen krijgtquote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Laat gaygay, hij is helemaal skaffa
En ja gaygay, ik negeer jouw dm's
Maar in hoeverre heb je verbetering gezien bij jezelf na je medicatie?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Hyperactiviteit heb ik wel maar in m'n hoofd.Ik ben geen stuiterbal, maar mijn hoofd loopt over van gedachten en ik ben meer hyperactief in kleine dingetjes. Trillen met m'n been, altijd met iets spelen (ring, pen, etc), niet normaal kunnen typen (nu dus. Ik wil veel te veel te snel en tegelijk typen en dat werkt voor geen meter dus ik maak 1 miljoen fouten die ik moet verbeteren en m'n tekst is niet normaal lopend). Hyperfocus heb ik soms, maar alleen als ik iets heel leuk vind of iets echt begrijp. Maar dat kan ook zo weer weg zijn. Als ik bijvoorbeeld een toets aan het maken ben en ik weet alle opgaven dan kan ik (wel met behulp van meds, zonder gaat dat wat moeilijker) een uur lang supergeconcentreerd daar aan werken. Maar als ik dan één opgave tegenkom die ik niet weet dan ben ik daar ook *plop* weer uit, haha.
Ja, ik heb ook last van veel prikkels en overal op reageren. Ook weer een stukje afleiding: als ik iemand met een pen hoor tikken dan kan een ander dat vrij makkelijk negeren en gewoon doorgaan, maar ik word er enorm door afgeleid.
Maar medicatie zwakt dat dus allemaal een beetje af. Het maakt gewoon prikkels minder intens en ik wordt er rustiger van. Rustiger in m'n hoofd sowieso, niet meer 10 gedachtes tegelijk, maar ook qua alles wat ik doe. Mijn moeder merkt het onmiddelijk als ik geen medicatie op heb, dan ben ik veel drukker dan normaal en reageer veel heftiger op alles haha.
hee gaygay ben jij wel helemaal 100%quote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij vuige hoer wacht maar tot je moeder dit te horen krijgt
Bij mij is het dikgedrukte EXACT hetzelfdequote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Hyperactiviteit heb ik wel maar in m'n hoofd.Ik ben geen stuiterbal, maar mijn hoofd loopt over van gedachten en ik ben meer hyperactief in kleine dingetjes. Trillen met m'n been, altijd met iets spelen (ring, pen, etc), niet normaal kunnen typen (nu dus. Ik wil veel te veel te snel en tegelijk typen en dat werkt voor geen meter dus ik maak 1 miljoen fouten die ik moet verbeteren en m'n tekst is niet normaal lopend). Hyperfocus heb ik soms, maar alleen als ik iets heel leuk vind of iets echt begrijp. Maar dat kan ook zo weer weg zijn. Als ik bijvoorbeeld een toets aan het maken ben en ik weet alle opgaven dan kan ik (wel met behulp van meds, zonder gaat dat wat moeilijker) een uur lang supergeconcentreerd daar aan werken. Maar als ik dan één opgave tegenkom die ik niet weet dan ben ik daar ook *plop* weer uit, haha.
Ja, ik heb ook last van veel prikkels en overal op reageren. Ook weer een stukje afleiding: als ik iemand met een pen hoor tikken dan kan een ander dat vrij makkelijk negeren en gewoon doorgaan, maar ik word er enorm door afgeleid.
Maar medicatie zwakt dat dus allemaal een beetje af. Het maakt gewoon prikkels minder intens en ik wordt er rustiger van. Rustiger in m'n hoofd sowieso, niet meer 10 gedachtes tegelijk, maar ook qua alles wat ik doe. Mijn moeder merkt het onmiddelijk als ik geen medicatie op heb, dan ben ik veel drukker dan normaal en reageer veel heftiger op alles haha.
Ik spreek het wel vloeiend hoor, moet alleen even in komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms? Zonde als je de taal niet vloeiend blijft beheersen hoor
Alleen over mijn lichaamquote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben jij zo zelfingenomen dan?
140%quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef nodig het volgende:
[..]
hee gaygay ben jij wel helemaal 100%
haha logisch hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik spreek het wel vloeiend hoor, moet alleen even in komen.
Schrijven ben ik alleen vergeten/niet meer bijgeleerd
Toch wel jammer.
[..]
Alleen over mijn lichaam
Kusje.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij vuige hoer wacht maar tot je moeder dit te horen krijgt
Nee jij niet maar echt alle meisjes uit mijn klas. Ook hebben ze altijd allemaal een voldoende enzo blahblah.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik een meisje ben.
En als je mij geordend noemt dan is er iets flink mis met je want ik sta compleet aan de andere kant van het spectrum wat dat betreft
Hoe sta jij er voor dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee jij niet maar echt alle meisjes uit mijn klas. Ook hebben ze altijd allemaal een voldoende enzo blahblah.
Zeker jammer! Ik zou als ik jou was proberen dat toch weer op te pakken.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik spreek het wel vloeiend hoor, moet alleen even in komen.
Schrijven ben ik alleen vergeten/niet meer bijgeleerd
Toch wel jammer.
Netjes toch?quote:
But u can speak english very good there have you more aan than netherlands in my opinion.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker jammer! Ik zou als ik jou was proberen dat toch weer op te pakken.
Ik spreek IRL nooit Nederlands (tenzij voor werk) (tenzij ik in NL ben) maar ik zou het zonde vinden om de taal niet meer goed te kunnen spreken en/of schrijven
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ik hoop het. ADD heeft vooralsnog mijn hele studieloopbaan verpest.
Hoop het ook voor je, gewoon zeggen dat je er zo mee zit en eerlijk zijn tegenover de huisarts en al die bendequote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ik hoop het. ADD heeft vooralsnog mijn hele studieloopbaan verpest.
Ja, maar Nederlands en Engels >> schrift verandert niet, en Chinees, nouja, een karakter bevat gvd als 20 streepjes heen en weerquote:Op maandag 28 januari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker jammer! Ik zou als ik jou was proberen dat toch weer op te pakken.
Ik spreek IRL nooit Nederlands (tenzij voor werk) (tenzij ik in NL ben) maar ik zou het zonde vinden om de taal niet meer goed te kunnen spreken en/of schrijven
Mijn derde been is 40% langer dan gemiddeld ja, niks over zeggen anders is het wel heel erg gaygay.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij bent ook 40% te veel maar daar zeg ik ook niks over
Ja, prima, maar de meeste meisjes hebben toch net altijd weer hoger. Maar ik zit wel hoger niveau dan alle jongens, zelfs de nerds maar dat is logisch want die zittenquote:
Ja dan is het ook anders inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Hoop het ook voor je, gewoon zeggen dat je er zo mee zit en eerlijk zijn tegenover de huisarts en al die bende
Ik was al best vroeg met de gesprekken gestopt omdat ik voor mijn gevoel al genoeg wist en hun het ook niet echt nodig vonden als ik er maar een goed gevoel bij had
Dat is ook zo maar ik zou het zonde vinden om niet tweetalig te zijn. Als ik geen Nederlands zou spreken en/of schrijven of zeer slecht zou ik hier al niet eens meer kunnen komenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
[..]
But u can speak english very good there have you more aan than netherlands in my opinion.
Wil je daar niet mogelijk iets mee doen in je toekomst? Wat wil je eigenlijk gaan doen qua studie bijv.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar Nederlands en Engels >> schrift verandert niet, en Chinees, nouja, een karakter bevat gvd als 20 streepjes heen en weer
Enorm veel.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar in hoeverre heb je verbetering gezien bij jezelf na je medicatie?
ik eet ze niet. eet dan gewoon chocoladereepquote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
Zijn jullie ook altijd zo teleurgesteld als je een mueslireep openmaakt er er maar heel weinig chocoladestukjes opzitten?
Wat is de reden dat je in Engeland bent dan? Verhuist(/d) ? Nog plannen om terug naar NL te gaan?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar ik zou het zonde vinden om niet tweetalig te zijn. Als ik geen Nederlands zou spreken en/of schrijven of zeer slecht zou ik hier al niet eens meer kunnen komen
Mhaw ik kan gelukkig prima zonder medicatie, heb soms me drukke momenten maar niet zwaar ADHD momenten etcquote:Op maandag 28 januari 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan is het ook anders inderdaadIk heb wel echt medicatie nodig anders ga ik nergens komen in de toekomst
aawh wijffie tochquote:Op maandag 28 januari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen onzeker over mijn hoofd![]()
[..]
Een paarse eendquote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
bam bam bam wie is Nicki Minaj ook alweer?
Haha nee dat is niet echt het geval... was het maar zo'n feestquote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee jij niet maar echt alle meisjes uit mijn klas. Ook hebben ze altijd allemaal een voldoende enzo blahblah.
Nee mueslireep is lekkerquote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik eet ze niet. eet dan gewoon chocoladereep
ja ik moet er altijd van huilenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
Zijn jullie ook altijd zo teleurgesteld als je een mueslireep openmaakt er er maar heel weinig chocoladestukjes opzitten?
mijn genotsknobbel is ook 40% te lang maar als ik de muur doorboor dan hoor ik die ook niet schreeuwnquote:Op maandag 28 januari 2013 23:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn derde been is 40% langer dan gemiddeld ja, niks over zeggen anders is het wel heel erg gaygay.
je hequote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik moet er altijd van huilen
en bij jou is ADD offocieel geconstateerd?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Enorm veel.
Ik kan normaal een toets maken zonder heel snel af te haken. Het is gewoon rustiger in m'n hoofd, niet meer 10 verschillende gedachtes tegelijk. Ik raak het overzicht minder snel kwijt. Kan makkelijker gesprekken voeren. Als ik normaal in een drukke ruimte sta en ik probeer een gesprek met iemand te voeren dan vang ik ook gesprekken van andere mensen op en dan probeer ik alles bij te houden en nouja... dat werkt dus niet.Nu kan ik me gewoon bij het gesprek houden. Ik dwaal dus ook minder af qua gedachten. Normaal gaat het zo: *iemand noemt het woord telefoon*, mijn gedachten: "telefoon...mobiel...iphone...oh daar moet ik nog nieuwe muziek op zetten...muziek, heb ik daar geen huiswerk voor voor morgen... oh kut ik moet sowieso nog veel huiswerk maken...en ik heb een toets volgende week...ik heb deze toetsweek trouwens echt verpest...shit man ik mag niet blijven zitten...dan kom ik in een andere klas...en dan zit ik niet meer met *naam* in de klas... ohh afgelopen weekend uitgaan met *naam* was echt leuk... wel een beetje misdragen maarja... pff ik moet echt wat minder drinken soms...nouja het valt wel mee, het kan erger, in the film the hangover bijvoorbeeld....haha die film was echt briljant met die tijgers...tijgers zijn leuke dieren, eigenlijk gewoon grote katten...kut heb ik de katten wel te eten gegeven?..."
En dan zijn we 5 minuten verder en heb ik het hele gesprek gemist terwijl ik wel gewoon op het juiste moment kan knikken en antwoord geven enzo. Dan ben ik 2 personen tegelijk ofzo lijkt het wel
Maargoed, ik dwaal dus weer af. Met medicatie heb ik dat soort dingen dus niet, het maakt gewoon alles net wat makkelijker. Het is moeilijk uit te leggen, ik zal er morgen (als m'n medicatie nog werkt) het nog een keer op een rijtje zetten, dan gaat dat wat makkelijker dan nu.
Nee want ik eet ze nooitquote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
en bij jou is ADD offocieel geconstateerd?![]()
Valt mee. Duidelijk verhaal hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Enorm veel.
Ik kan normaal een toets maken zonder heel snel af te haken. Het is gewoon rustiger in m'n hoofd, niet meer 10 verschillende gedachtes tegelijk. Ik raak het overzicht minder snel kwijt. Kan makkelijker gesprekken voeren. Als ik normaal in een drukke ruimte sta en ik probeer een gesprek met iemand te voeren dan vang ik ook gesprekken van andere mensen op en dan probeer ik alles bij te houden en nouja... dat werkt dus niet.Nu kan ik me gewoon bij het gesprek houden. Ik dwaal dus ook minder af qua gedachten. Normaal gaat het zo: *iemand noemt het woord telefoon*, mijn gedachten: "telefoon...mobiel...iphone...oh daar moet ik nog nieuwe muziek op zetten...muziek, heb ik daar geen huiswerk voor voor morgen... oh kut ik moet sowieso nog veel huiswerk maken...en ik heb een toets volgende week...ik heb deze toetsweek trouwens echt verpest...shit man ik mag niet blijven zitten...dan kom ik in een andere klas...en dan zit ik niet meer met *naam* in de klas... ohh afgelopen weekend uitgaan met *naam* was echt leuk... wel een beetje misdragen maarja... pff ik moet echt wat minder drinken soms...nouja het valt wel mee, het kan erger, in the film the hangover bijvoorbeeld....haha die film was echt briljant met die tijgers...tijgers zijn leuke dieren, eigenlijk gewoon grote katten...kut heb ik de katten wel te eten gegeven?..."
En dan zijn we 5 minuten verder en heb ik het hele gesprek gemist terwijl ik wel gewoon op het juiste moment kan knikken en antwoord geven enzo. Dan ben ik 2 personen tegelijk ofzo lijkt het wel
Maargoed, ik dwaal dus weer af. Met medicatie heb ik dat soort dingen dus niet, het maakt gewoon alles net wat makkelijker. Het is moeilijk uit te leggen, ik zal er morgen (als m'n medicatie nog werkt) het nog een keer op een rijtje zetten, dan gaat dat wat makkelijker dan nu.
Muren kunnen niet praten, dat brengt ons weer terug bij de vraag of je helemaal 100% wasquote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mijn genotsknobbel is ook 40% te lang maar als ik de muur doorboor dan hoor ik die ook niet schreeuwn
Ik sluit niet uit dat ik binnenkort terug naar NL komquote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je in Engeland bent dan? Verhuist(/d) ? Nog plannen om terug naar NL te gaan?
Jawel, dat zou ik zeker willen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wil je daar niet mogelijk iets mee doen in je toekomst? Wat wil je eigenlijk gaan doen qua studie bijv.
Je bent nu grappen aan het maken zekerquote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik binnenkort terug naar NL kom
Eigenlijk wil ik dat niet hoor maar dat heeft een beetje persoonlijke reden
Ik werd gezocht in NL en ben daarom gevlucht
Dat klinkt wel buitengewoon stoer inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, dat zou ik zeker willen.
Zit nu ook voor stages te kijken.(In China)
Maar welke richting weet ik nog niet precies.
Maar zometeen 8 weken in China, ben van plan om mijn Chinees op te halen en daar te gaan werken+een echte stage zoeken waarbij ze iemand nodig hebben die Engels, Nederlands en Chinees spreken. Zou wel vet zijn.(als het lukt)
Heerlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mueslirepen met chocolade
Ik kan me eigenlijk wel 100% vinden in allllles wat je zegt. Maar ik dacht dat t normaal wasquote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
En dit is dus nog lang niet alles waar je het aan merkt bij mij. Of waar ik het aan merk zegmaar.
Ja dat is kut hè.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee. Duidelijk verhaal hoorEn heel erg herkenbaar. vooral in een grote ruimte pik ik echt van 20 mensen hun gesprek op, totaal onbelangrijke kutinfo maar het zorgt er wel voor dat ik niet aan mijn huiswerk kom
laten me als voorbeeld twee snoepjes nemen, als ik er eentje heb en dan vijftien dan is dat toch ook niet 1quote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Muren kunnen niet praten, dat brengt ons weer terug bij de vraag of je helemaal 100% was
waarom ben jij zo'n droogklootquote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
gezocht?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Je bent nu grappen aan het maken zeker?
Dat zeg je altijdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh wijffie tochje bent hartstikke mooi
Nouja ik wil eerst gewoon dit afwachten. en zolang ik niet verbetering merk bij mezelf ga ik nog niet aan studeren denken, want dat schiet dan gewoon niet op.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat is kut hè.
Het helpt bij mij nu ook met medicatie dat ik makkelijker doorwerk. Als ik zonder concerta huiswerk/een toets maak en ik snap één opgave niet dan ga ik maar gewoon wat anders doen en komt het er nooit meer van. Met concerta dan ga ik er gewoon over nadenken/het proberen op te lossen. Dit zorgt er voor dat ik wel langer bezig ben met toetsen, maargoed, ik krijg tijdverlenging dus dat komt wel goed
Ja maar ik vind van welquote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd
Maar is heus niet waar, weet ik zelf ook wel.
Of ja, ben wel mooi genoeg voor een asian.
Dientjequote:
Ja dat dacht ik ook altijdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk wel 100% vinden in allllles wat je zegt. Maar ik dacht dat t normaal was![]()
Maar leraren hadden ook wel ns gesuggessereerd dat ik iets als add had of juist adhd omdat ik, sóms ook ech extreem druk ben. meestal rustig en onaanwezig, tenzij ik een leuke discussie heb
Maarja, is moeilijk, te veel slimme Chinezen en ik ben niet zo snuggerquote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel buitengewoon stoer inderdaad
Precies, ga eerst maar eens goed met de GGZ/GGD praten/je laten testen en dan wijst het zich allemaal vanzelf.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja ik wil eerst gewoon dit afwachten. en zolang ik niet verbetering merk bij mezelf ga ik nog niet aan studeren denken, want dat schiet dan gewoon niet op.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
laten me als voorbeeld twee snoepjes nemen, als ik er eentje heb en dan vijftien dan is dat toch ook niet 1
Aha, achja zolang je geen vrienden/familie hebt wonen in het vorige land (of die niet meer wilt zien) is het geen gek plan om naar een ander land te verhuizenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Ik was het zat in NL en had vroeger al als kleine Stewie hier gewoond. Ik blijf eigenlijk ook liever maar nou ja, soms moet je keuzes maken
Bij veel leren neem ik altijd na 10 minuten al een pauze en die pauze loopt dan altijd uit tot een uur ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook altijdEcht toen ik heel jong was had ik er al last van, dat ik een boek las en na een hoofdstuk er achter kwam dat ik geen letter in me had opgenomen.
![]()
Maar omdat je dus bij ADD meer dromerig dan extern hyperactief bent valt het minder op. En omdat ik dus vrij intelligent ben kon ik gewoon de eerste 4 jaar van school doorkomen met 10 minuutjes leren en verder geen klap doen, dus toen viel het niet echt op dat ik niet langer dan een kwartier me kon concentreren. Maar na de diagnose vielen wel een aantal puzzelstukjes op hun plek hoor, haha.
Gewoon proberen! Het feit dat je nog 2 andere talen goed spreekt zal best wel helpen. En je brengt ook een berg Westerse ervaring mee. Misschien is dat wel handig voor bepaalde onderzoeken en/of meningen bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maarja, is moeilijk, te veel slimme Chinezen en ik ben niet zo snugger
Gelukkig hebben de meeste een accent als ze Engels/Nederlands praten, dat heb ik dan weer niet. (enige voordeel wat ik kan bedenken)
Weet niet of je daar blij van wordtquote:Op maandag 28 januari 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slijmbal.
Ruilen van gezicht dan?
Pap
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slijmbal.
Ruilen van gezicht dan?
Pap
Yo allemaal, hoe istquote:
Mijn ouders wonen nu in NL. Althans, ze wonen 6 maanden per jaar in NL en 6 maanden per jaar in Spanje. En ik dus hier. Maar het gaat wat minder met ze en ik zou het mezelf niet in dank afnemen als ze ik al bijna niet zie en ze opeens niet meer heb zeg maar om het kort te houden.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Aha, achja zolang je geen vrienden/familie hebt wonen in het vorige land (of die niet meer wilt zien) is het geen gek plan om naar een ander land te verhuizenZie je ook nog eens wat van de wereld
goed goed, met jou?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Yo allemaal, hoe ist
goed, met jou danquote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Yo allemaal, hoe ist
Islington, N1, London, UKquote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Door m'n ADD-pleidooi heb ik het ff gemist hoor, Stu waar woon jij precies dan?
Ja, das waarquote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon proberen! Het feit dat je nog 2 andere talen goed spreekt zal best wel helpen. En je brengt ook een berg Westerse ervaring mee. Misschien is dat wel handig voor bepaalde onderzoeken en/of meningen bijvoorbeeld
Ik zou serieus willen ruilen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Weet niet of je daar blij van wordt
Bhaw kut met werk en kut omdat het weekend nog te ver isquote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Yo allemaal, hoe ist
Aw, dat is spijtig. Kunnen ze niet een tijdje naar jou toe verhuizen dan? Ze verhuizen toch ieder jaar al 2xquote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen nu in NL. Althans, ze wonen 6 maanden per jaar in NL en 6 maanden per jaar in Spanje. En ik dus hier. Maar het gaat wat minder met ze en ik zou het mezelf niet in dank afnemen als ze ik al bijna niet zie en ze opeens niet meer heb zeg maar om het kort te houden.
Hehe ja...quote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij veel leren neem ik altijd na 10 minuten al een pauze en die pauze loopt dan altijd uit tot een uur ofzo![]()
langer kan ik me ook niet concentreren
die lamp vindt jou gewoon engquote:Op maandag 28 januari 2013 23:13 schreef Taexon het volgende:
Trouwens net met een collega... ik rij een rondje waar ik ook elke dag langs kom om naar het werk te gaan, dus ik had al gezegd let op daar en daar staat een lantaarnpaal.. elke keer als ik er in de buurt komt valt die uit.
En ja hoor we rijden er 50-60 meter vanaf, boem paal uit
Collega en ik zaten echt zo in de auto van WTF IS DEZE
Enge lamp is eng
whyquote:Op maandag 28 januari 2013 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, das waar
Neem ik kaas mee om te slijmen bij mijn toekomstige baas
[..]
Ik zou serieus willen ruilen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, das waar
Neem ik kaas mee om te slijmen bij mijn toekomstige baas
Ja, dat dit kan in NLquote:
quote:
Nee, ze verhuizen niet 2x per jaar hoor. Ze verblijven in beide landen 6 maanden per jaar maar dat is geen verhuizenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Aw, dat is spijtig. Kunnen ze niet een tijdje naar jou toe verhuizen dan? Ze verhuizen toch ieder jaar al 2x
Omdat jouw ogen en neus mooi zijn.quote:
Wij zijn dan ook dierenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Sex is voor dieren die zich willen voortplanten
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat jouw ogen en neus mooi zijn.
Ik zit serieus te overwegen om wat te laten doen als ik in China ben. (goedkoper, maar wel goed hoor)
Neusjequote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om wat te laten doen als ik in China ben. (goedkoper, maar wel goed hoor)
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef Taexon het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gehad dat die wakker werd terwijl je aan het praten was in je slaap ofzo ?
wrmquote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
awh dankjequote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wut, praten we hier over plastische chirugie?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja het was ook echt heel vaag... ik werd wakker terwijl ik iets zei over de loterij ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Praten in je slaap is voor mensen die niets te verbergen hebben. Ik hou mijn mond
AJ...quote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef Taexon het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gehad dat die wakker werd terwijl je aan het praten was in je slaap ofzo ?
wtfquote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja het was ook echt heel vaag... ik werd wakker terwijl ik iets zei over de loterij ofzoik had echt zoiets van WTF IS DEZE!
Toen maar weer fijn gaan slapen
Mijn neus verhogen(is gvd ook irritant met zonnebrillen opzetten, valt altijd afquote:Op maandag 28 januari 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dankje
Vind ik niet overigens maargoed
Wat wil je doen dan?
Je bent 16? ;s doe ff normaal..quote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn neus verhogen(is gvd ook irritant met zonnebrillen opzetten, valt altijd af) en een laagje vet bij mijn ogen weghalen. (double eye-lid ofzo )
En ja, ik meen het wel
Slaapwandelen heb ik tot me 10e ofzo gedaan..quote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
wat?Nee, ik word niet wakker van m'n eigen gepraat haha
Zelfs van slaapwandelen word ik niet wakker
Dat van ogen is best normaal in Aziatische landen hoor, omdat je anders last van krijgt van hangende oogleden als je later ouder wordt, vandaar.quote:
Ja deed ik vroeger ookquote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slaapwandelen heb ik tot me 10e ofzo gedaan..
Ja, in Nederland krijg je ook last van hangende oogleden als je ouder wordt.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat van ogen is best normaal in Aziatische landen hoor, omdat je anders last van krijgt van hangende oogleden als je later ouder wordt, vandaar.
maar straks verneukt ie hetquote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn neus verhogen(is gvd ook irritant met zonnebrillen opzetten, valt altijd af) en een laagje vet bij mijn ogen weghalen. (double eye-lid ofzo )
En ja, ik meen het wel
Daarom China.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
In NL mag je als 16 jarige niet eens plastische chirugie ondergaan? Je bent nog niet eens uitgegroeid joh.
AJ moet niet zo gek doen
Nee duh, dat mag ook niet eensquote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom China.
Wat, het is niet dat ik mijn tieten laten doen zoals miljoenen vrouwen
Nee joh, gewoon in een goeie ziekenhuis laten doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar straks verneukt ie het![]()
Het is jouw keuze hoor maar volgens mij mag het pas vanaf je 18e
Ik heb er nu al last van.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, in Nederland krijg je ook last van hangende oogleden als je ouder wordt.
Nouja je moet het zelf weten he.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in een goeie ziekenhuis laten doen.
En in de zomer ben ik al bijna 17
[..]
Ik heb er nu al last van.
ik heb daar wel ooit over nagedacht om te doen maar ik durf nietquote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom China.
Wat, het is niet dat ik mijn tieten laten doen zoals miljoenen vrouwen
Wat is er zo gek aan wat ik wil?quote:
Kont uitzuigenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is er zo gek aan wat ik wil?
Vrouwen laten hun borsten doen, kont uitzuigen, botox, lipo en weet ik het
Laat maar. Jij vind toch alles normaal dusquote:Op maandag 28 januari 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is er zo gek aan wat ik wil?
Vrouwen laten hun borsten doen, kont uitzuigen, botox, lipo en weet ik het
Nouja, borsten laten doen is een stuk "gevaarlijker" dan wat ik wil doen, dus snap je wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb daar wel ooit over nagedacht om te doen maar ik durf niet
Slaap lekkerquote:
waarschijnlijk doe ik het toch niet hoor maar stiekem wilde ik hetquote:Op maandag 28 januari 2013 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, borsten laten doen is een stuk "gevaarlijker" dan wat ik wil doen, dus snap je wel.
[..]
Slaap lekker
In Aziatische landen is het best normaal, en ik verwacht ook niet dat jullie het begrijpen. (niet lullig bedoeld)quote:Op maandag 28 januari 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat maar. Jij vind toch alles normaal dus
Je bent 16 hoor, geen 25
Waarom dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarschijnlijk doe ik het toch niet hoor maar stiekem wilde ik het
Ja, en wacht dan in ieder geval tot dat je volwassen bent. als je dan zo graag wat aan jezelf wilt laten doen. 16 is daar toch geen leeftijd voor.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In Aziatische landen is het best normaal, en ik verwacht ook niet dat jullie het begrijpen. (niet lullig bedoeld)
super klein?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom dan?
Jouw borsten zijn volgens mij niet super klein toch. (de mijne wel, maar goed, gelukkig ben ik klein)
Wanneer gingen we ook alweer daten promiquote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom dan?
Jouw borsten zijn volgens mij niet super klein toch. (de mijne wel, maar goed, gelukkig ben ik klein)
mja sinds ik aan het afvallen ben is er sowieso al een halve cup af en in verhouding met mijn lichaam klopt het gewoon niet en dat vind ik ontzettend lelijk mjaquote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom dan?
Mijn neus en ogen groeien toch niet meer, zijn niet mijn borstenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en wacht dan in ieder geval tot dat je volwassen bent. als je dan zo graag wat aan jezelf wilt laten doen. 16 is daar toch geen leeftijd voor.
Naja zal ik wel ouderwets zijn misschien maargoed
een paar van die silicone lijkt me nou echt 10x niksquote:Op maandag 28 januari 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb daar wel ooit over nagedacht om te doen maar ik durf niet
Inderdaad. zeg, vreselijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
een paar van die silicone lijkt me nou echt 10x niks
Het gaat er ook niet om dat je nog niet volgroeid bent of iets. Het gaat meer om de morele leeftijd 16, dat dat gewoon best te jong daarvoor is.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn neus en ogen groeien toch niet meer, zijn niet mijn borsten
En nodig: ze laten het van te voren zien hoe het eruit ziet bij mijn gezicht en voeren dan een kleine operatie uit. De meeste doktoren hebbn wel duizenden vrouwen gedaan, dus zo snel gaat het niet mis
naww mja idkquote:Op maandag 28 januari 2013 23:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
een paar van die silicone lijkt me nou echt 10x niks
Ja, logisch.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja sinds ik aan het afvallen ben is er sowieso al een halve cup af en in verhouding met mijn lichaam klopt het gewoon niet en dat vind ik ontzettend lelijk mja
ik zal het noterenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
Mensen gebruiken behoudens mijn toestemming mijn gebruik van het woord 'though'. Ik beticht deze lieden derhalve van malversatie
mwa dikke mensen met net aan een cup B klopt gewoon nietquote:Op maandag 28 januari 2013 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, logisch.
Op zich snap ik je, maar op foto's van wat ik heb gezien, vind ik dat het in verhouding wel klopt hoor
Nee hoor, je kan me voor gek verklaren, maar dit wou ik al sinds mijn 10equote:Op maandag 28 januari 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. zeg, vreselijk.
[..]
Het gaat er ook niet om dat je nog niet volgroeid bent of iets. Het gaat meer om de morele leeftijd 16, dat dat gewoon best te jong daarvoor is.
Dankje! Ik heb daar een Europees patent op en om die reden behoord het gebruik mij exclusief toe.quote:
ach soquote:Op maandag 28 januari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje! Ik heb daar een Europees patent op en om die reden behoord het gebruik mij exclusief toe.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, logisch.
Op zich snap ik je, maar op foto's van wat ik heb gezien, vind ik dat het in verhouding wel klopt hoor
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Wanneer gingen we ook alweer daten promi![]()
Hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa dikke mensen met net aan een cup B klopt gewoon niet
ik verklaar je niet voor gek. maar ik vind wel dat je een heel `apart'' schoonheidsideaal hebt soms. Ook met je borsten wat je zegt, nou weet ik toevallig je maat maar als je dat echt `super klein'' noemt. ja ik weet niet hoor maar wat vind je dan normale proportiesquote:Op maandag 28 januari 2013 23:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan me voor gek verklaren, maar dit wou ik al sinds mijn 10e
1,70 maar ik weeg nu 78 dusjaquote:Op maandag 28 januari 2013 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eigenlijk?
En je doet toch goed je best om af te vallen, is sowieso al een presentatie.
Ja en dan eindig je misschien met een grote A, dan ga je toch niet meteen een vergroting overwegen? ALs je nou helemaal plat was oke..quote:Op maandag 28 januari 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
1,70 maar ik weeg nu 78 dusja
75 C vind ik normaalquote:Op maandag 28 januari 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik verklaar je niet voor gek. maar ik vind wel dat je een heel `apart'' schoonheidsideaal hebt soms. Ook met je borsten wat je zegt, nou weet ik toevallig je maat maar als je dat echt `super klein'' noemt. ja ik weet niet hoor maar wat vind je dan normale proporties
En hoeveel wil je nog afvallen?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik doe het ook niet maar ik erger me er soms alleen aan dat de verhouding gewoon niet kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en dan eindig je misschien met een grote A, dan ga je toch niet meteen een vergroting overwegen? ALs je nou helemaal plat was oke..
Volgens mij is B gemiddelde cupmaat. of net aan C dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
75 C vind ik normaal
Maar goed, ik ben niet onzeker over mijn lichaam, alleen over mijn gezicht
[..]
En hoeveel wil je nog afvallen?
tot 65 kilo dus nog 13 kiloquote:Op maandag 28 januari 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
75 C vind ik normaal
Maar goed, ik ben niet onzeker over mijn lichaam, alleen over mijn gezicht
[..]
En hoeveel wil je nog afvallen?
in Nederland is het gemiddelde C maar de maten in het buitenland zijn raar want in Frankrijk zou ik een E hebben wat in Nederland dus een B isquote:Op maandag 28 januari 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is B gemiddelde cupmaat. of net aan C dan.
Aiaja,quote:Op maandag 28 januari 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je daarvoor inspant, en dus meer afvalt, dan is alles weer in verhoudingquote:Op maandag 28 januari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot 65 kilo dus nog 13 kilo
Ja, en ik heb nog maar nét Bquote:Op maandag 28 januari 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is B gemiddelde cupmaat. of net aan C dan.
No shit sherlockquote:Op maandag 28 januari 2013 23:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Aiaja,
Wil niet beledigend overkomen maar dat is toch wel iets aan de zware kant in vergelijking met andere mensen die onzeker zijn over hun gewicht en posten in JNG![]()
Maar afvallen is makkelijk (als je wilt) hoor. Gewoon stoppen met snacks vreten (chips, vette koeken) en fietsen naar school, heb je binnen 2 weken er zo 4kg af.
Ikzelf 1.75 ongeveer met 76 kg en ben iets boven het gemiddelde.
nietquote:Op maandag 28 januari 2013 23:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
Iedereen die altijd zeurt over hoe moeilijk afvallen wel niet isAankomen, dat is pas werken
Overweeg jij ook je borsten te laten doen dan later?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je daarvoor inspant, en dus meer afvalt, dan is alles weer in verhouding
En wat ik heb gehoord: sesamzaadjes helpen bij 't borstgroei
Probeer het![]()
[..]
Ja, en ik heb nog maar nét B
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot 65 kilo dus nog 13 kilo
Tientonnerquote:Op maandag 28 januari 2013 23:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
No shit sherlock
Ik woog 89 dus ik ben er allang mee bezig.
En als ik 2 kg minder doe heb ik opeens een prima gewicht en moet ik het zo houdenquote:Je BMI is 24,8
Je bent te zwaar voor je lengte
Zorg ervoor dat je niet te vaak iets tussendoor eet en neem niet te vaak frisdrank.
Yup klopt voor mij inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 23:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
Iedereen die altijd zeurt over hoe moeilijk afvallen wel niet isAankomen, dat is pas werken
borsten klein toch altijd nog beter dan neppe plastikkenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overweeg jij ook je borsten te laten doen dan later?
Jezus doe even normaal zegquote:Op maandag 28 januari 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Tientonner
90kg holy fack
Even mijn lengte en gewicht ingevuld:
[..]
En als ik 2 kg minder doe heb ik opeens een prima gewicht en moet ik het zo houden
Duidelijk geen ectoquote:Op maandag 28 januari 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
nietde kiloos vliegen erbij sinds ik niet meer zoveel sport.
Nope.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overweeg jij ook je borsten te laten doen dan later?
Beetje onzeker over jezelf AJquote:Op maandag 28 januari 2013 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je daarvoor inspant, en dus meer afvalt, dan is alles weer in verhouding
En wat ik heb gehoord: sesamzaadjes helpen bij 't borstgroei
Probeer het![]()
[..]
Ja, en ik heb nog maar nét B
Gelukkig ben ik me daar zelf al van bewust en hoef je niet met stomme opmerkingen te komenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Tientonner
90kg holy fack
Even mijn lengte en gewicht ingevuld:
[..]
En als ik 2 kg minder doe heb ik opeens een prima gewicht en moet ik het zo houden
Dat deed ik met mijn 1e bericht maar door de reactie van promi weet ik dat ik zover kan gaanquote:Op maandag 28 januari 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus doe even normaal zegKan je ook gewoon wat minder beledigd uitdrukken
Dus als ik iets heb gehoord van een ander ben ik meteen onzeker?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Beetje onzeker over jezelf AJ?
Gister las ik nog dat je het ''perfecte lichaam'' had
Uh nou nee. Komt gewoon kwetsend overquote:Op maandag 28 januari 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat deed ik met mijn 1e bericht maar door de reactie van promi weet ik dat ik zover kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |