Klopt wederom niet helemaal. Het is niet zo dat je ADD hebt als je aan een lijst van symptomen voldoet. Er zijn inderdaad een aantal dingen die gewoon bij ADD horen, maar het is niet zo dat als je altijd op tijd komt dat je dan ineens geen ADD meer hebt omdat je niet aan het complete lijstje voldoet.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ADD is nog wel zoveel meer he. Heb je al eens gekeken naar alle symptomen enzo op internet?
Terecht klacht is terechtquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
Mensen die de taal van het land waar ze wonen niet spreken en/of willen leren
Nee zo bedoel ik het ook nietquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt wederom niet helemaal. Het is niet zo dat je ADD hebt als je aan een lijst van symptomen voldoet. Er zijn inderdaad een aantal dingen die gewoon bij ADD horen, maar het is niet zo dat als je altijd op tijd komt dat je dan ineens geen ADD meer hebt omdat je niet aan het complete lijstje voldoet.
Toen ik werd getest moest ik o.a een soort toets maken in een kamertje daar. Uit dat ene onderzoek zou zijn gekomen dat ik geen ADD heb omdat ik toen toevallig vrij geconcentreerd met die toets bezig was (er waren sowieso geen prikkels van buitenaf), maar ik heb wel degelijk ADD, dat blijkt wel uit allerlei andere dingen.
Nee, het is niet zo dat als je een beetje moeite hebt met concentreren je dan gelijk ADD hebt, maar het is ook niet zo dat je het níet hebt als je vooral daar last van hebt.
Precies. Ze kunnen op zijn minst laten zien dat ze hun uiterste best doenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik praat gewoon Nederlands, fuck zij die het na minstens 3 jaar nog niet spreken
neequote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
Ik heb geen ping, ben ik nu niet welkom ?
English pleasequote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
Ja zelf het woord Bon kennen ze nog niet eensquote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Ze kunnen op zijn minst laten zien dat ze hun uiterste best doen
nee iphone is de bomquote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
maar jij bent hier komen wonen als kind.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik woon nu 6.5 jaar hier, spreek vloeiend Nederlands, sta boven het gemiddelde met grammatica en spelling.
En ik werk meer dan sommige ooit in hun leven doen
Just saying Fok-it
conclusie: Geert Wilders heeft wel goeie standpunten(sommige dan), maar is gewoon te extreem.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik woon nu 6.5 jaar hier, spreek vloeiend Nederlands, sta boven het gemiddelde met grammatica en spelling.
Just saying Fok-it
conclusie: Geert Wilders heeft wel goeie standpunten(sommige dan), maar is gewoon te extreem.
Weet ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Just saying Fok-it
English pleasequote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Just saying Fok-it
toppertquote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Just saying Fok-it
Jaar of 10 dan toch zekerquote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
maar jij bent hier komen wonen als kind.
Hm.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
bittereliemon broeder van een andere neef
Als kind pak je het sneller op, daar heeft ze gelijk in.quote:
ze komt terug in het f*cking nieuwe seizoen he, HEB J HET AL GEHOORDquote:
want dit is niet mijn verhaal !quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben Doutzen en ik ben boos
Ja ze is ook hiv-positief, de slet.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
NOOOOOO?!?!?1//1 ECHT? MEEN JE DITquote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
ze komt terug in het f*cking nieuwe seizoen he, HEB J HET AL GEHOORD![]()
![]()
Michella Bedoel ik dan.
Klopt, maar om vloeiend te zijn na iets meer dan 6 jaar vind ik knapquote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als kind pak je het sneller op, daar heeft ze gelijk in.
Voor een deel ja, maar het is eigenlijk geen vast plaatje. Een aantal kenmerken komen veel voor (slecht concenteren, chaotisch, etc) maar het is niet zo dat je aan dat alles moet voldoen per sé. Je hebt zoveel verschillende vormen ook. Ik heb een combinate van ADD/ADHD maar voor het grootste deel toch wel ADD. Eigenlijk gewoon ADD met zo nu en dan een paar H'tjes erbijquote:Op maandag 28 januari 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het ook nietMaar ik bedoelde gewoon inderdaad dat het afhangt van een bepaald aantal factoren DSM-criteria toch?
Dus jij hebt ook heel veel last van prikkels van buitenaf?
NEE MICHELLA die met wat n ellendequote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
NOOOOOO?!?!?1//1 ECHT? MEEN JE DITDANIELLE_O_
Oh jammer. Welke nieuwe seizoen?quote:
maar het verhaal van iemand die het zelf niet mag vertellen en daarom doe ik het.quote:
FUCK YOUquote:
Ik was 10.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
maar jij bent hier komen wonen als kind.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
I couldn't agree more! Respectquote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik was 10.
En er zit een groot verschil tussen Chinees en Nederlands, maar ik studeerde iedere dag 4 uur lang non stop, dat kan je niet zeggen over de meeste
en noooit mijn huiswerk (volledig) maken, noooit mijn husiwerk opschrijven en als ik het al doe ergens op een papiertje apart, altijd op het laatste moment beginnenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Voor een deel ja, maar het is eigenlijk geen vast plaatje. Een aantal kenmerken komen veel voor (slecht concenteren, chaotisch, etc) maar het is niet zo dat je aan dat alles moet voldoen per sé. Je hebt zoveel verschillende vormen ook. Ik heb een combinate van ADD/ADHD maar voor het grootste deel toch wel ADD. Eigenlijk gewoon ADD met zo nu en dan een paar H'tjes erbij![]()
Ik heb vooral last van niet kunnen concentreren (want veel prikkels van buitenaf ja, maar ook in m'n hoofd zelf ), niks afmaken (van de hak op de tak met alles), chaotisch, vreemde gedachtensprongetjes maken (combinatie van niet kunnen concenteren/van de hak op de tak gaan, teveel gedachten hebben), alleen goed werken onder tijdsdruk, uitstellen, dingen vergeten, moeite met prioriteiten stellen, en nog veel meer wat ik ben vergeten (want ja, ADD, en de medicijnen zijn uitgewerkt inmiddels)
Haha, ja dat ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
en noooit mijn huiswerk (volledig) maken, noooit mijn husiwerk opschrijven en als ik het al doe ergens op een papiertje apart, altijd op het laatste moment beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |