quote:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeftquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:30 schreef betyar het volgende:
Nou, vooruit een misschien. Vrouwlief wil bezuinigen.
Done.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft
VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORSCHRIFT!!!!!
Niet van je fiets vallen deze keer hè?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef Drugshond het volgende:
4 dagen voor Portugal, belastingteruggave verstuurd. Technisch ja.
Om te beginnen kun je deze opzetten:quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
O MY GOD, WAT MOET IK AANDOEN!!????
En dan een leuk sjaaltje erbij:quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Om te beginnen kun je deze opzetten:
[ afbeelding ]
Meer iets voor Voorschrift.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan een leuk sjaaltje erbij:
[ afbeelding ]
Mwah, ik heb een grijze cashmere-sjaal, daar gaat mijn voorkeur naar uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan een leuk sjaaltje erbij:
[ afbeelding ]
Why!quote:
Godzijdank.quote:
Ik heb misschien gezegd. Dat is blijkbaar niet opgevangen.quote:
Jaja ik zet 't er al bij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb misschien gezegd. Dat is blijkbaar niet opgevangen.
Ja wat is 't nou? Godse eikel. Wel of Misschien?quote:
Drie weken later Utreg komt me beter uit, maar ik kom wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat is 't nou? Godse eikel. Wel of Misschien?
We gaan de datum niet verzetten, maar ik zet je wel bij wel dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Drie weken later Utreg komt me beter uit, maar ik kom wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |