Kom kom, niet zo hèquote:
Op een POLmeet worden ongewenste gasten dronken en vallen van de trap af en dan worden ze door betyar naar buiten gewerkt.quote:
Dus je komtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:05 schreef betyar het volgende:
Nog steeds misschien, PaasPop gaat in ieder geval niet door.![]()
![]()
Iets teveel geld in het bedrijfje gepompt.
Goed gespot dat dat een kloon van php was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een POLmeet worden ongewenste gasten dronken en vallen van de trap af en dan worden ze door betyar naar buiten gewerkt.
Deze hadden jullie best kunnen laten lopen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed gespot dat dat een kloon van php was.
Oh zeg dat tegen yvon, had er niks mee te maken dit keer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze hadden jullie best kunnen laten lopen.
Hij heeft het zelf zwaar verpest bij de crew, ook door eindeloze mailtjes en alles. Danny noemde hem een psychopaat of sociopaat, hij heeft het gewoon goed verknalt voor zichzelf.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zeg dat tegen yvon, had er niks mee te maken dit keer.
Uhu.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf zwaar verpest bij de crew, ook door eindeloze mailtjes en alles. Danny noemde hem een psychopaat of sociopaat, hij heeft het gewoon goed verknalt voor zichzelf.
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zeg dat tegen yvon, had er niks mee te maken dit keer.
Held.quote:
Als hij zich een jaar goed had gedragen wel, maar ons uit pubs laten smijten/van de tap af laten sluiten, hier elke maand nog stampij komen maken, privegegevens posten met klonen etc. etc. dan nee.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:32 schreef remlof het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat ie na meer dan een jaar verbanning z'n straf er op heeft zitten.
Maar dit is hier geheel offtopic.
Het is een volstrekt onbetrouwbaar sujet. hoeft van mij ook het komende jaar nog niet terug.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als hij zich een jaar goed had gedragen wel, maar ons uit pubs laten smijten/van de tap af laten sluiten, hier elke maand nog stampij komen maken, privegegevens posten met klonen etc. etc. dan nee.
Een uur of vier, al zijn er vast mensen die er vroeger zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 02:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe laat gaan we eigenlijk van start?
Het is dan ook PaasPop.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
De enigen die nog komen zijn dus remlof en ik.
Naja, dan kunnen we het wel in Arnhem houden ouwe.
Nou en, des te beter, is al het idiote volk daarheen.quote:
Reschedulequote:
Ja ik ook, maar waar?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag bier drinken................
Ok, dan is deze meet dus off. Iemand anders mag de volgende regelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik in de kroeg. Hoogstwaarschijnlijk bij Joost.
Er komt niemand a.s. zaterdag.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan is deze meet dus off. Iemand anders mag de volgende regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |