quote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef freako het volgende:
NWS / Hare Koninklijke Hoogheid koningin Beatrix kondigt aftreden aan #8
Tot 30 april is het altijd nog Hare Majesteit...
Ik schaam mij diep.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef freako het volgende:
NWS / Hare Koninklijke Hoogheid koningin Beatrix kondigt aftreden aan #8
Ach.. best nostalgischquote:
Buitenlandse vrouwenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch mooi dat er destijds zoveel gezeik was dat Maxima nooit 'van het Nederlandse volk' zou kunnen zijn. Volgens mij zo ongeveer de meest geliefde Oranje, inmiddels.
Hé... daar groeit er nog geen haar uit zijn neusquote:
Die kritiek heb ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch mooi dat er destijds zoveel gezeik was dat Maxima nooit 'van het Nederlandse volk' zou kunnen zijn. Volgens mij zo ongeveer de meest geliefde Oranje, inmiddels.
Die was anders ook al 86 geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef deedeetee het volgende:
Ontzettend jammer dat prins Claus overleden is. Ik had ze nu graag samen nog een fijne tijd gegund.
Wat is dat voor een vreemde foto @Sloggi..het lijkt wel of 'Harige' Masjesteit hier een baardje heeft..quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:55 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Maak er wat van Willem en Maxima !
Zou je haar geven?quote:
Dit is de bron: http://www.nrc.nl/inbeeld(...)chap-in-windstreken/quote:Op maandag 28 januari 2013 21:58 schreef Maron het volgende:
Wat is dat voor een vreemde foto @Sloggi..het lijkt wel of 'Harige' Masjesteit hier een baardje heeft..
Ik ken deze foto zowieso niet..weet jij waar/wanneer hij is gemaakt..?
Ongeveer net zo oud als Elizabeth van Engeland en die kan nog prima uit de voeten hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die was anders ook al 86 geweest.
Dat komt door het licht, zoals je zelf ook wel snapt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:58 schreef Maron het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vreemde foto @Sloggi..het lijkt wel of 'Harige' Masjesteit hier een baardje heeft..
Ik ken deze foto zowieso niet..weet jij waar/wanneer hij is gemaakt..?
Wie niet? Ze was een mooie vrouw.quote:
je bedoelt bea.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef freako het volgende:
NWS / Hare Majesteit koningin Beatrix kondigt aftreden aan #8
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch mooi dat er destijds zoveel gezeik was dat Maxima nooit 'van het Nederlandse volk' dat er Koningsdag zou kunnen zijn. Volgens mij is die er zo ongeveer de meest geliefde Oranje, inmiddels.
Wat een hoerenkrant is het toch ookquote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef tralalala het volgende:
www.bild.de is ook weer lekker bezig.
Dat zou best een reden kunnen zijn dat ze nu al afstand doet van de troon ja, ik had namelijk wel gedacht dat ze die 35 jaar zou willen halen (of 40 zelfs), maar ik ben zeer blij dat we eindelijk weer een Koning krijgen (en Koningin én Koningsdagquote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat een hoerenkrant is het toch ook
Ja, dat zeggen veel mensen ook van politie-inzet bij jouw Ajax. We hebben allemaal wel dingen die we minder leuk vinden hè?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:14 schreef Syntix het volgende:
Gaam ze nog lekker een uur nabeschouwenNOS publieke kutzender, onzin van mijn belastinggeld
Vuile feminist.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:16 schreef vencodark het volgende:
Koningsdag, dat klinkt voor geen meter.Had wel verwacht dat het koninginnedag zou blijven. Gewoon, ter ere van Juliana en dat klinkt veel beter.
En wie kent Juliana nog? Mijn generatie al niet meer in ieder geval.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:16 schreef vencodark het volgende:
Koningsdag, dat klinkt voor geen meter.Had wel verwacht dat het koninginnedag zou blijven. Gewoon, ter ere van Juliana en dat klinkt veel beter.
zou wel een "leuke" afwisseling zijn...quote:Op maandag 28 januari 2013 22:17 schreef Schunckelstar het volgende:
zit die kerel nou gewoon een beetje te hopen op rellen?
Hoe oud ben je, twaalf?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En wie kent Juliana nog? Mijn generatie al niet meer in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |