Soms.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Majesteitsschennis. Wordt dat nog actief gehandhaafd in NL?
Als ik een prins was zou ik er ook een hekel aan hebben. Wie niet? Het lijkt voor die mensen vast alsof ze drie uur door een dorp met alleen verstandelijk gehandicapten lopen. Het is erg kinderlijk allemaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het wel tedentieus hoor wat die vent van RTL beweert. Dat de prinsen een bloedhekel aan koninginnedag hadden. Niet echt aardig.
En?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:23 schreef n00b13 het volgende:
Van der Gijp heeft alweer gelijk. Die Malki hoeft niet zo wild te doen.
quote:
dat stukje tekstquote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Soms.
http://www.detelegravin.n(...)shirt-valt-verkeerd/
Nee, hij wordt WIllem Alexander volgens de RVD. Staat op de website koninklijkhuis.nl.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef NaturalScience het volgende:
Gaat de nieuwe koning nu ook Willem IV heten ?
Zoals menigeen wel weet was de naam van onze laatste koning (Willem III) namelijk ook Willem Alexander.
lijkt me wel een geil wijf, naja voor een nachtje danquote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb niks met het koningshuis, maar dit is wel heel erg triest
Raar..... en jammer.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nee, hij wordt WIllem Alexander volgens de RVD. Staat op de website koninklijkhuis.nl.
Eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Raar..... en jammer.
Willem IV is veel mooier
Dat zijn twee verschillende zaken. De Koning verkrijgt zijn publieke positie door geboorterecht. Dat jij je kinderen geld wilt nalaten, zodat ze in een financiel betere situatie zitten dan de gemiddelde bijstandmoeder, is totaal iets anders.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef Grouch het volgende:
[..]
Mwoah. Als ik mijn kinderen straks mijn vermogen van miljoenen euros nalaat zullen zij ook een ietwat betere positie in het leven hebben dan de kinderen van een bijstandsmoeder.
Moeten we erfenissen ook maar verbieden ?
Schitterend.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Bizar genoeg vroeg ik me vorige week al af hoe lang het nog zou duren en heb ik er een docu over gekeken.
Beelden van de inhuldiging:
Nee, het wordt Koning Willem-Alexanderquote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef NaturalScience het volgende:
Gaat de nieuwe koning nu ook Willem IV heten ?
Zoals menigeen wel weet was de naam van onze laatste koning (Willem III) namelijk ook Willem Alexander.
Wat een kulargument van postnl overigens. Die automaten kunnen de honderden verschillende bijzondere herdenkingszegels en zelf ontworpen zegels toch ook gewoon aan ?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:21 schreef Scjvb het volgende:
Als gevolg van de troonswisseling.
www.nos.nl/artikel/467235-guldenzegel-na-1-november-taboe.html
[ afbeelding ]
Ajú paraplu geldigheid van oude postzegels.
quote:Koningsdag 2014 op 26 april
De allereerste Koningsdag wordt niet gehouden op 27 april, de verjaardag van prins Willem-Alexander, maar de dag ervoor. 27 april valt volgend jaar namelijk op een zondag. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst maandagavond laten weten.
Amstelveen en De Rijp hebben in 2014 de primeur van de eerste Koningsdag. Koninginnedag zou dit jaar in die gemeenten worden gevierd, maar vanwege de troonsafstand van koningin Beatrix en de inhuldiging van Willem-Alexander op 30 april krijgt deze dag een ander karakter.
De Rijksvoorlichtingsdienst kondigde Koningsdag maandagavond aan, kort nadat koningin Beatrix had gemeld afstand te doen van de troon.
Wanneer Koninginnedag op een zondag viel, werd de viering ook altijd gehouden op de zaterdag ervoor. Dat gebeurde voor het laatst in 2006. De koninklijke familie bezocht toen Zeewolde en Almere.
Tsjonge jonge wat een gedoe, had het gewoon op 30 april gelaten, wat een onzin dit.quote:
Ik vind het flink vervelend, heb nog héél veel zegels liggen die ik bij postzegelsmetkorting kocht voor Postcrossing. Toch maar weer kaartjes de wereld over gaan sturen, dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef Grouch het volgende:
[..]
Wat een kulargument van postnl overigens. Die automaten kunnen de honderden verschillende bijzondere herdenkingszegels en zelf ontworpen zegels toch ook gewoon aan ?
Die oude zegels hebben iets minder veiligheidskenmerken. Nederland is blijkbaar een van de weinige eurolanden die nog de zegels in de oude valuta nog accepteren. Alle postzegels vanaf 1977 zijn nog geldig. Het is nu toch wel eens tijd om alle zegels van voor 2002 ongeldig te verklaren.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef Grouch het volgende:
[..]
Wat een kulargument overigens. Die automaten kunnen de honderden verschillende bijzondere herdenkingszegels en zelf ontworpen zegels toch ook gewoon aan ?
Dus ze gaan toch weer gewoon naar andere plaatsen toe... nouja, misschien krijgt het wel een andere invulling.quote:
Inderdaad, dat zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef Grouch het volgende:
[..]
Wat een kulargument van postnl overigens. Die automaten kunnen de honderden verschillende bijzondere herdenkingszegels en zelf ontworpen zegels toch ook gewoon aan ?
Het konijnquote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tussen 1648 en 1813 überhaupt geen koningshuis... Afgezien Lodewijk-Napoleon even.
Mee eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Tsjonge jonge wat een gedoe, had het gewoon op 30 april gelaten, wat een onzin dit.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef xenobinol het volgende:
Toch wel even slikken... straks is ze weg... toch weer 'end of an era'![]()
Nou ja.... nu het nog kan: "Lang leve de koningin, hoera, hoera".
Het begrip koninginnedag zit zo ingeburgerd dat koningsdag best wennen zal zijn.quote:
"Dag van de Koning".quote:Op maandag 28 januari 2013 21:44 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Het begrip koninginnedag zit zo ingeburgerd dat koningsdag best wennen zal zijn.
Zoiets ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:45 schreef Grouch het volgende:
[..]
"Dag van de Koning".
Met zwaarden, bier en wildgebraad. Klinkt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |