Het gaat niet om die 2 Tamara's, maar gewoon om het voorbeeld. Grijp je niet in, dan krijg je incidenten zoals Apeldoorn.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dat is een optie, of desnoods GTST bannen van de televisie. Ik ben er voor bereid om een wetsvoorstel te doen in de Tweede Kamer.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet om die 2 Tamara's, maar gewoon om het voorbeeld. Grijp je niet in, dan krijg je incidenten zoals Apeldoorn.
Sorryquote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom ga je er meteen van uit dat het halfbloedjes met weggelopen vaders zijn?
quote:Lieke van Lexmond hield het niet droog tijdens de speech. 'Grote ontroering om onze koningin zo mooi te zien spreken. Een sterke, intelligente en bijzondere vrouw #authentiek', twittert de presentatrice. 'Zelfs bij de 2de keer zien vd toespraak van #koninginbeatrix zit ik weer met tranen in m'n ogen. Raakt me echt. Zo sterk en mooi #trots.'
Mm, kan me wel voorstellen hoor, al die zaklopers en koekhappers...quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het wel tedentieus hoor wat die vent van RTL beweert. Dat de prinsen een bloedhekel aan koninginnedag hadden. Niet echt aardig.
Nou, volgens mij vinden ze het allemaal hartstikke leuk.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, kan me wel voorstellen hoor, al die zaklopers en koekhappers....
Uit beleefdheid.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij vinden ze het allemaal hartstikke leuk.
Zie ze lachen, gezellig meedoen enzo.
quote:
Majesteitsschennis. Wordt dat nog actief gehandhaafd in NL?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Bekijk het van de positieve kant: reële kans dat de politie binnenkort op de stoep staat bij die NinaDesney.
Echt he. Laat gewoon een mooie docu zien van 1,5 uur en schakel af en toe over naar nieuws.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef superworm het volgende:
Die eeuwige voxpops waarin iedereen in andere woorden elke keer hetzelfde zegt
Bizar genoeg vroeg ik me vorige week al af hoe lang het nog zou duren en heb ik er een docu over gekeken. Van RTL, bij het 25-jarig koningschap.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Echt he. Laat gewoon een mooie docu zien van 1,5 uur en schakel af en toe over naar nieuws.
Willem-Alexander deed zo ook eens mee aan WC-pot werpen, een nobele traditie in een of ander gehucht.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het wel tedentieus hoor wat die vent van RTL beweert. Dat de prinsen een bloedhekel aan koninginnedag hadden. Niet echt aardig.
Nu moeten we WA likkenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:21 schreef Scjvb het volgende:
Als gevolg van de troonswisseling.
www.nos.nl/artikel/467235-guldenzegel-na-1-november-taboe.html
[ afbeelding ]
Ajú paraplu geldigheid van oude postzegels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |