Misschien wou Beatrix zelf ook GTST kijken en heeft ze het daarom met opzet voor 19:00 gepland, zodat ze om 20:00 lekker onderuit gezakt haar favoriete soap kon zien? Kon zij toch niet weten dat RTL dan de hele avond doorgaatquote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef DjinN het volgende:
[..]twitter:_LeRick_ twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:48:53RT @NinaDesney: aids beatrix wijf kk hoer nu geen gtst valdood stik « stel je niet zo aan! en ga niet voor zoiets zieligs met kk schelden… reageer retweet
twitter:CMFG_ twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:37:37RT @_NEVERGiVEAFUCK: RT @CMFG_: kk beatrix, opkkren ik wacht op gtst - komt niet vandaag / kk beatrix dr kk schuld reageer retweet
![]()
![]()
Wat een asocialenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef DjinN het volgende:
[..]twitter:_LeRick_ twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:48:53RT @NinaDesney: aids beatrix wijf kk hoer nu geen gtst valdood stik « stel je niet zo aan! en ga niet voor zoiets zieligs met kk schelden… reageer retweet
twitter:CMFG_ twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:37:37RT @_NEVERGiVEAFUCK: RT @CMFG_: kk beatrix, opkkren ik wacht op gtst - komt niet vandaag / kk beatrix dr kk schuld reageer retweet
![]()
![]()
Kunnen we het Plebs niet afschaffen?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef Toto69 het volgende:
Die tweets blijven nou eenmaal bestaan dankzij het plebs
Ik heb niks met het koningshuis, maar dit is wel heel erg triestquote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef DjinN het volgende:
![]()
![]()
Nederland anno 2013quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef DjinN het volgende:
![]()
![]()
En dan verontwaardigd zijn als ze 30 april 2014 in Amsterdam zijn en er geen Koninginnedag is:quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef DjinN het volgende:
![]()
![]()
Doe niet zo achterlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Halfbloedjes met weggelopen vaders, daarom reageren ze zo
Dat is juist natuurlijk wel weer heel mooiquote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef desiredbard het volgende:
En Maxima Konigin...sinds de 80 jarige oorlog geen katholieke Konigin gehad
Wat is daar nou gek aan? Mensen die in paniek raken om een slaapverwekkende soap als GTST is in mijn ogen treurig. Beatrix de huid vol schelden vanwege het niet doorgaan van GTST. Het is allemaal droevig. Ik vind dat ze dit soort mensen langer moeten laten lijden door GTST een maand uit te stellen.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Halfbloedjes met weggelopen vaders, daarom reageren ze zo
Tussen 1648 en 1813 überhaupt geen koningshuis... Afgezien Lodewijk-Napoleon even.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef desiredbard het volgende:
En Maxima Konigin...sinds de 80 jarige oorlog geen katholieke Konigin gehad
Ik vind dat ze gevierendeeld moeten worden op Kroningsdag.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:02 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wat is daar nou gek aan? Mensen die in paniek raken om een slaapverwekkende soap als GTST is in mijn ogen treurig. Beatrix de huid vol schelden vanwege het niet doorgaan van GTST. Het is allemaal droevig. Ik vind dat ze dit soort mensen langer moeten laten lijden door GTST een maand uit te stellen.
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:02 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wat is daar nou gek aan? Mensen die in paniek raken om een slaapverwekkende soap als GTST is in mijn ogen treurig. Beatrix de huid vol schelden vanwege het niet doorgaan van GTST. Het is allemaal droevig. Ik vind dat ze dit soort mensen langer moeten laten lijden door GTST een maand uit te stellen.
Die RK was, net zoals zijn vrouw.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tussen 1648 en 1813 überhaupt geen koningshuis... Afgezien Lodewijk-Napoleon even.
Dat is een optie, of desnoods GTST bannen van de televisie. Ik ben er voor bereid om een wetsvoorstel te doen in de Tweede Kamer.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gevierendeeld moeten worden op Kroningsdag.
Waarom ga je er meteen van uit dat het halfbloedjes met weggelopen vaders zijn?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje pissig op dat soort pubers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |