Ja, maar ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je kan ook op het volgknopje drukken hoor.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er de kracht niet meer voor.
Ja Tien/Talpa.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:09 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Geer en Goor over de vloer was wel vermakelijk.![]()
Was dat niet bij Talpa?
Ja, vertel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
Wat een drukte in dit topic opeens, hoe zou dat komen
Stond in MyAT, dacht ik, dus dat is de reden?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
Ik gok op dezelfde manier als dat jij hier nu terecht bent gekomen
Oh ik had een linkje in het K&vdB topic gezet, dacht dat je dat had gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stond in MyAT, dacht ik, dus dat is de reden?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die heerlijke homohumor, Geer en Goor over de vloer, wat was dat genieten zeg.
Staat die scene er ook op dat Gordon zo'n bontkraag aan z'n jas heeft? En dan Gerard Joling over veren die aangroeien.quote:
Geweldig toch Tita ? Paul en Richard in 'wie ben ik'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:13 schreef Toverheks het volgende:
wie ben ik met Wendy v Dij..........
panel Gordon en die donkere gozer met zijn geschreeuw dinosjow.......dan Paul de L en Richard die momenteel in Rakkins the star zit.
Die wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geweldig toch Tita ? Paul en Richard in 'wie ben ik'
Jah het gaat Olequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |