Schuine muren, past geen hoogslaper inquote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoogslaper nemen dan. Kun je eronder een werkhoek maken.
Ook op een schuine muur kan je een bed maken. DM mij ook de locatie eens?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schuine muren, past geen hoogslaper inGeen grap ;')
6,45quote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Er staat een pistool tegen je hoofd. Het enige dat je redden kan is je cijfer voor het tentamen van vandaag exact raden.
Tick tick tick, that's the sound of you're life running out
7m2, schuine muren. Je bent gek.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schuine muren, past geen hoogslaper inGeen grap
krr krr krrquote:
Met het hbo heb ik ooit bovenin een 4 hoge hoogslaper moeten slapen. Mijn klim omhoog met een bijzonder zatte kop staat mening nog steeds in het geheugen gegrift.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
krr krr krr
sowieso hoogslapers
heb wel eens op een slaapzaal van 30 man gelegen, sindsdien weinig affectie met hoogslapers
Eens Tchock. Je bent wanhopig maar dit is regret waiting to happen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
7m2, schuine muren. Je bent gek.
Je kan natuurlijk wel een matje op de grond gooien en die overdag tegen de muur gooien, ruimte zat dan.
In mijn tijd was je als jaarsch al lang blij als je kamer ramen had. Deur kon je sowieso niet op rekenen. Zeven m2 was zelfs een godengeschenk.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schuine muren, past geen hoogslaper inGeen grap
vroegerquote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
In mijn tijd was je als jaarsch al lang blij als je kamer ramen had. Deur kon je sowieso niet op rekenen. Zeven m2 was zelfs een godengeschenk.
Ik ben een beetje in tweestrijd tussen 'beter dan niets' en 'stap naar het EHRM'quote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eens Tchock. Je bent wanhopig maar dit is regret waiting to happen.
Ik heb nog gewoon in een 6m2 kamer gewoond. Was al een hele luxe. Een kamer. De jeugd van tegenwoordig..quote:Op maandag 28 januari 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in tweestrijd tussen 'beter dan niets' en 'stap naar het EHRM'
Ik voel mee maar je staat verbaasd hoe snel de spijt inkickt.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in tweestrijd tussen 'beter dan niets' en 'stap naar het EHRM'
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
Echt kanker godverdomme heel eind op terug naar Afrika en leer wat manieren zeg
2 bitches (1 zwarte) met bondkragen praten hard in de stiltecoupe. Ik zeg er wat van; 'dames jullie zitten in een stiltecoupe'
Tsss, zal wel stil zijn. Praat niet eens hard.. zeuren eg
Ja, ze waren maar liefst 2 minuten stil voordat ze op dezelfde voet door gingen. Dat je praat ok, maar ga als iemand je er op wijst niet door of verkas naar normale coupequote:
Dit zijn ook nog schuine wanden hè. Dubbel genaaid houdt beter.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb nog gewoon in een 6m2 kamer gewoond. Was al een hele luxe. Een kamer. De jeugd van tegenwoordig..
Ja maar jij woont in Nijmegen. Daar kost een vierkante meter zo ongeveer net zoveel als een badkamertegel binnen de ring Amsterdam.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
Tsjogk boii ik wil niet lullig doen maar ik neem geen genoegen met kamers onder de 20m2
2 bitches (1 zwarte) met bondkragen praten hard in de stiltecoupe. Ik zeg er wat van; 'dames jullie zitten in een stiltecoupe'
hmm true.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in Nijmegen. Daar kost een vierkante meter zo ongeveer net zoveel als een badkamertegel binnen de ring Amsterdam.
ja sorry. Iedereen struikelt over taalgebruik terwijl de echte ongemanierde bondkraagsnollen hier de echte schuldigen zijn. Maar boter krijgt altijd op de kop als hij het niet perfect formuleert. Moraalridders, stuk voor stukquote:Op maandag 28 januari 2013 23:17 schreef Aurelius. het volgende:
Boterbartje maakt weer vrienden zie ik
Ja, dat is ongeveer even indrukwekkend als je nu zou melden dat je ook twee schapen en 100 koeien had.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm true.
heb eigenlijk ook 42 m2 dan
Ik verschijn en mensen vinden mij geweldig. Soms denk ik wel eens dat ik de enige ben met een 6th sense voor hoe te gedragen in sociale situaties en wat mensen als prettig ervaren.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:17 schreef Aurelius. het volgende:
Boterbartje maakt weer vrienden zie ik
Hoeveel vierkante meter zijn die waard? Wat ik heb hier nog wel 't een en 't ander lopenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is ongeveer even indrukwekkend als je nu zou melden dat je ook twee schapen en 100 koeien had.
Nee hoor, is gewoon moreel verwerpelijk taalgebruik.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm true.
[..]
ja sorry. Iedereen struikelt over taalgebruik terwijl de echte ongemanierde bondkraagsnollen hier de echte schuldigen zijn. Maar boter krijgt altijd op de kop als hij het niet perfect formuleert. Moraalridders, stuk voor stuk
Als goede boer kan ik wel koeienmelkenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is ongeveer even indrukwekkend als je nu zou melden dat je ook twee schapen en 100 koeien had.
beta is dicht he? god wat tof was datquote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef Septimius_Severus het volgende:
[..]
Ik verschijn en mensen vinden mij geweldig. Soms denk ik wel eens dat ik de enige ben met een 6th sense voor hoe te gedragen in sociale situaties en wat mensen als prettig ervaren.
Even sim city nu
Gr Gr.
Ik dacht dat jij dat was.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als goede boer kan ik wel koeienmelken
[..]
beta is dicht he? god wat tof was dat
Tevens ga je nu SC4 spelen?
Sowieso SC
wie ben jij eigenlijk
gossie, woordje kanker.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon moreel verwerpelijk taalgebruik.
Het gaat om de inhoud die verwerpelijk is, niet je formuleringquote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm true.
[..]
ja sorry. Iedereen struikelt over taalgebruik terwijl de echte ongemanierde bondkraagsnollen hier de echte schuldigen zijn. Maar boter krijgt altijd op de kop als hij het niet perfect formuleert. Moraalridders, stuk voor stuk
ik ben het niet? ik zit in de trein, ikkan niet simcityen en daarbij is de beta dicht sinds vanmorgen 9:01?quote:
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ze waren maar liefst 2 minuten stil voordat ze op dezelfde voet door gingen. Dat je praat ok, maar ga als iemand je er op wijst niet door of verkas naar normale coupe
quote:
Hetgeen dat moreel verwerpelijk is is het gedrag van de personen in kwestie en niet het benoemen. Als jij dat vindt, moet je dat gewoon zeggen Boterbartje. Al genoeg mensen die immer politiek correct zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon moreel verwerpelijk taalgebruik.
Toch heb ik het vriendelijke verzoek het even niet te doen. Gewoon omdat ik dat netjes vraag.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gossie, woordje kanker.
Kanker heeft echt twee betekenissen. Zo van gertje zit te kankeren of gert heeft kanker. En ik gebruik net de ziekte, zoals bij vloeken, want dat is inderdaad net tof.
Nee, wat verwerpelijk is, is bartjes opmerking : Rot op naar afrika omdat ze een kleurtje hebbenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:25 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hetgeen dat moreel verwerpelijk is is het gedrag van de personen in kwestie en niet het benoemen. Als jij dat vindt, moet je dat gewoon zeggen Boterbartje. Al genoeg mensen die immer politiek correct zijn.
Heb jij alle HC's gekeken?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Bovendien wil het niveau nog wel eens blijven plakken.
Ik heb drie gezien en toen zag ik met mijn alziend oog dat verder volgen van de reeks nutteloos zou zijn.quote:
Hm zit alleen een beetje te twijfelen of ik het goederenrecht deel er wel goed in krijgquote:Op maandag 28 januari 2013 23:30 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb drie gezien en toen zag ik met mijn alziend oog dat verder volgen van de reeks nutteloos zou zijn.
Pak die werkcollege aantekeningen van vorig jaar. Niet geweldig maar wel bruikbaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hm zit alleen een beetje te twijfelen of ik het goederenrecht deel er wel goed in krijg
Haha ik heb dat ookquote:Op maandag 28 januari 2013 23:35 schreef Yreal het volgende:
Mmm.. ik heb half de wet op de vpb als juncto bij artikel 8.1 staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |