SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Oke
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
twitter:Queen_UK twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:22:07Text from Prince Willem-Alexander of the Netherlands: "You owe me fifty quid Charlie-boy!" Presumably meant for Prince Charles #abdication reageer retweet
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Spuit 11.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:08 schreef DaMook het volgende:
twitter:Queen_UK twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:22:07Text from Prince Willem-Alexander of the Netherlands: "You owe me fifty quid Charlie-boy!" Presumably meant for Prince Charles #abdication reageer retweet
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zou het weer zo gezellig worden als op 30 april 1980 in Amsterdam op 30 april dit jaar?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
wat was er toen dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Zou het weer zo gezellig worden als op 30 april 1980 in Amsterdam op 30 april dit jaar?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wilde hem in een ander topic plaatsenquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Het was heel gezellig.quote:Echt een volksfeest. Hopelijk wordt het ook weer zo gezellig.
14 SHADES OF GREY
Amsterdam is nooit gezelligquote:Op maandag 28 januari 2013 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was heel gezellig.Echt een volksfeest. Hopelijk wordt het ook weer zo gezellig.
Dan welquote:
14 SHADES OF GREY
Dus je doet het gratisquote:
14 SHADES OF GREY
Om naderhand voor ons een frietje te kopen uiteraardquote:
Trakteer me dan gewoonquote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Om naderhand voor ons een frietje te kopen uiteraard![]()
Ey Totofoestel! Vandaag wel uit bed ?*plaagt*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben uit bed jaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef fietsie het volgende:
Ey Totofoestel! Vandaag wel uit bed ?*plaagt*
![]()
![]()
Goeie filmquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje mayo in de navel en dan lekker dippen. Romantisch.![]()
![]()
![]()
Bellyshotquote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje mayo in de navel en dan lekker dippen. Romantisch.
Heb ik toch smakelijkere ideetjes voor het toetje....quote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje mayo in de navel en dan lekker dippen. Romantisch.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Frikandel speciaal?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb ik toch smakelijkere ideetjes voor het toetje....Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Een pruim?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb ik toch smakelijkere ideetjes voor het toetje....14 SHADES OF GREY
Kan je dat wel?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij moet het bewijzen he. Ik hoef immers niks weg te spritzenSpuiten?
14 SHADES OF GREY
als ik met je klaar ben moet je wel iets weg spritzen hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij moet het bewijzen he. Ik hoef immers niks weg te spritzen
Prutser. Je komt binnen de minuut klaarquote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik met je klaar ben moet je wel iets weg spritzen hoor![]()
![]()
Een mieske dat squirt is t neuken niet weurtquote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan niet echt squirten. Althans, niet dat ik weet
wedden van nietquote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prutser. Je komt binnen de minuut klaar
In before daar wil ik je wel bij helpenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan niet echt squirten. Althans, niet dat ik weet
14 SHADES OF GREY
Niet, want je Laptop doet 't niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb heen Google in bad. De schermen die ik nodig heb staan open,Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jij wel jaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before daar wil ik je wel bij helpen![]()
![]()
laptop broertjequote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet, want je Laptop doet 't niet.![]()
![]()
Ik zou geen nee zeggen inderdaadquote:
14 SHADES OF GREY
tiept lastig op 2 knopjes hequote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb heen Google in bad. De schermen die ik nodig heb staan open,
Nooo, tante betquote:Dinsdag valt er bij de abonnees van Dagblad de Limburger en het Limburgs Dagblad geen krant in de bus.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom bezorgen ze niet?
zijn de vlaaien op?Niet dat ik die kutkrant leesquote:De drukkers van rotatiedrukkerij Nieuwsdruk Limburg in Heerlen leggen maandagavond het werk neer, maakte FNV Kiem bekend.
De staking volgt op een al langer slepend conflict tussen eigenaar Media Groep Limburg en de vakbonden FNV Kiem en CNV Media over een sociaal plan.
De directie wil volgens de vakbonden 25 van de 75 banen schrappen. De vakbonden vrezen vervolgens nog meer ontslagen en zelfs sluiting van de drukkerij.
Vrijdag verloor de directie een kort geding tegen de bonden. De directie hoopte vergeefs dat de rechter de staking zou verbieden![]()
![]()
braafquote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ik die kutkrant lees
Uhuh, in bad liggend, 2 knopjes uit het schuim loerendquote:
Hoezo hoef je daar over na te denken?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, ouders gaan boeken voor naar Afrika te gaan. Moet ik nu beslissen of ik mee wil![]()
![]()
owquote:Op maandag 28 januari 2013 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh, in bad liggend, 2 knopjes uit het schuim loerend
Ik ben nooit zo helder hoor in de avond![]()
![]()
Dat lijkt mijn inderdaad geen moeilijke keuze inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo hoef je daar over na te denken?
14 SHADES OF GREY
daar zou ik niet over na moeten denken hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, ouders gaan boeken voor naar Afrika te gaan. Moet ik nu beslissen of ik mee wil![]()
Direct ja zeggen![]()
![]()
Omdat me die reis 2000+ euro gaat kosten bij elkaar. En ik aan het sparen ben voor een huisquote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo hoef je daar over na te denken?![]()
![]()
![]()
hoezo moet je betalen als je met je ouders meegaat?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat me die reis 2000+ euro gaat kosten bij elkaar. En ik aan het sparen ben voor een huis
en voor 2000+ zou ik het niet doenDan zou ik liever gewoon zelf gaan voor 1600 een maand gaan en dan alle vrijheid van de backpack
Zus gaat trouwenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo moet je betalen als je met je ouders meegaat?
en voor 2000+ zou ik het niet doenDan zou ik liever gewoon zelf gaan voor 1600 een maand gaan en dan alle vrijheid van de backpack
![]()
Of ik mee ga is m'n eigen keuze dus ook zelf betalen![]()
![]()
Dan moet je meegaanquote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zus gaat trouwen![]()
Of ik mee ga is m'n eigen keuze dus ook zelf betalen
je zus der bruiloft missen is not done
hoe lang gaan zequote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat me die reis 2000+ euro gaat kosten bij elkaar. En ik aan het sparen ben voor een huis
3 of 4 maanden![]()
![]()
Kan je niet om een bijdrage vragen van je ouders?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zus gaat trouwen![]()
Of ik mee ga is m'n eigen keuze dus ook zelf betalen14 SHADES OF GREY
je kan wel goedkoper vliegen hoor dan 2000+quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zus gaat trouwen![]()
Of ik mee ga is m'n eigen keuze dus ook zelf betalen![]()
![]()
Ik heb:quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet je meegaan
je zus der bruiloft missen is not done
1. Niks met mijn zus.
2. Niks met trouwen
3. Mijn zus trouwt alleen om daar te mogen blijven![]()
Ik wil dan ook safari enzoquote:Op maandag 28 januari 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan wel goedkoper vliegen hoor dan 2000+![]()
![]()
Once you go black...quote:Op maandag 28 januari 2013 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb:
1. Niks met mijn zus.
2. Niks met trouwen
3. Mijn zus trouwt alleen om daar te mogen blijven![]()
1. het blijft je zusquote:Op maandag 28 januari 2013 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb:
1. Niks met mijn zus.
2. Niks met trouwen
3. Mijn zus trouwt alleen om daar te mogen blijven
2. grootste dag van haar leven
3. je zit dan zelf ook in Afrika
4. een liedje om je over te halen
je wilt dan een georganiseerde reis?quote:
Het kan sowieso veeeeel goedkoper
Beste vriend komt uit Zuid-Afrika en die vertelt mij dat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 20:35:33 ]![]()
Ik wil een luipaardvelquote:![]()
Lastige situatie, maar ik denk wel dat het goed zou zijn om naar die bruiloft te gaan. Het is en blijft je zus.14 SHADES OF GREY
meisje van mijn middelbare school ging ontwikkelingshulp doen in Senegal en is nu in een relatie met zo'n vent daarquote:same thought
denken dat ze daar allemaal zwart zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meisje van mijn middelbare school ging ontwikkelingshulp doen in Senegal en is nu in een relatie met zo'n vent daarsame thought
![]()
![]()
1. Kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1. het blijft je zus
2. grootste dag van haar leven
3. je zit dan zelf ook in Afrika
4. een liedje om je over te halen
2. Niet waar, zegt ze zelf al
3. Nogal logisch he
4. Mislukt![]()
![]()
Dat heeft mijn zus dusquote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meisje van mijn middelbare school ging ontwikkelingshulp doen in Senegal en is nu in een relatie met zo'n vent daarsame thought
![]()
![]()
ik heb hem op facebook gezien en ik kan je 1 ding vertellen: In het donker zie je alleen een setje tanden en witte handpalmenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denken dat ze daar allemaal zwart zijn
Oke je hebt er een paar wat mindere donkere tussen zitten inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denken dat ze daar allemaal zwart zijn14 SHADES OF GREY
ja ok, deze toevallig.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb hem op facebook gezien en ik kan je 1 ding vertellen: In het donker zie je alleen een setje tanden en witte handpalmen
Maar weet je hoeveel (rijke) blanken er daar zitten
Maar ik had het de eerste keer ook hoor, toen ik die vriend voor het eerst zag zei ik: hey je bent geen neger
Hij keek mij nogal vaag aan![]()
![]()
In Senagal of Afrika in het algemeen bedoel je?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ok, deze toevallig.
Maar ik had het de eerste keer ook hoor, toen ik die vriend voor het eerst zag zei ik: hey je bent geen neger
Hij keek mij nogal vaag aan![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ok, deze toevallig.
Hij keek mij nogal vaag aan
enige ding is wel, als ze eenmaal met zo'n neger zijn geweest willen ze nooit meer terug naar een blanke man![]()
hij komt uit Zuid-Afrikaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In Senagal of Afrika in het algemeen bedoel je?![]()
![]()
ik heb nog nooit een neger gehad, dus ik zou het niet wetenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
enige ding is wel, als ze eenmaal met zo'n neger zijn geweest willen ze nooit meer terug naar een blanke man![]()
![]()
![]()
Dat is toch alleen maar een voordeelquote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wizzard sleeve is no fun
14 SHADES OF GREY
jij bent nog niet verpest dusquote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een neger gehad, dus ik zou het niet weten
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar een voordeelwizzard sleeve is no fun
what goes around cums around
Mja, meer naar het 'echte' Afrika heb je een stuk minder blanken.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uit Kaapstad komt hij
Veel rijke blanken daar![]()
wil ik dat?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent nog niet verpest dus
[..]what goes around cums around
Geloof het niet![]()
![]()
ja dat is waarquote:Op maandag 28 januari 2013 20:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, meer naar het 'echte' Afrika heb je een stuk minder blanken.
En je zus woont waar???![]()
Oegandaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar
En je zus woont waar???![]()
Fabeltjesquote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
.
Oow volgens mij sponsoren we daar een ziekenhuis....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom denk ej dat Churanday Martina altijd zo blij is?quote:
Hutu's. Zijn hardstikke blij met die smartphones tegenwoordig. Zitten niet zoveel tutsi's meer op.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
IS dat met de hutsi's en de tutsi's?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hutu's. Zijn hardstikke blij met die smartphones tegenwoordig. Zitten niet zoveel tutsi's meer op.Zeker die met touchscreen
14 SHADES OF GREY
Rwanda was dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
IS dat met de hutsi's en de tutsi's?![]()
Waarom niet? Zo lang je er maar geen 18+ plaatjes bij doetquote:
Alleen als het ontopic isquote:14 SHADES OF GREY
Stel hem en je krijgt je antwoordquote:.
Doe eens liefquote:.
Ey Zeef ook weer van de partijquote:
Goed.
Als ik iemand uitgebreid ga beffen, heb ik de volgende dag altijd dat dat stukje onder mijn tong helemaal naar de klote is.
Daar zit een soort peesje weetjewel?
Die lijkt altijd kapot te gaan ofzo.
Is dat normaal?![]()
![]()
quote:
allemaal oud kolonielanden daar zonder echte geschiedenis die bestaan uit verschillende stammen die oorlogmaken en elkaar ledematen afhakkenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net als Nederland en Duitsland jaow en ze hebben allemaal aids
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
Goed.
Als ik iemand uitgebreid ga beffen, heb ik de volgende dag altijd dat dat stukje onder mijn tong helemaal naar de klote is.
Is dat normaal?
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Mijn zus straks ook dusquote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
allemaal oud kolonielanden daar zonder echte geschiedenis die bestaan uit verschillende stammen die oorlogmaken en elkaar ledematen afhakkenow en ze hebben allemaal aids
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
Goed.
Is dat normaal?
gewoon je trouwe kameraad inschakelenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
geen ideequote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
Goed.
Is dat normaal?
Open een topic![]()
![]()
Geen idee..quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Heeft hij een grote piemel?![]()
Jij bent de enige die de beslissing daarover kan nemen. En dat is erg lastig. Ik denk als je niet zou gaan dat je later spijt krijgt dat je niet geweest bent naar de bruiloft van je zusje. Ondanks dat je haar niet zo mag etc.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
Maar nu weet ik nog niet wat ik zal doen14 SHADES OF GREY
Je moet met een ontspannen tong beffenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
Goed.
Is dat normaal?![]()
![]()
Hoe lang bef je dan. Vijf uur?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
Goed.
Is dat normaal?![]()
![]()
Hoe kan je dan beestachtig tekeer gaan?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet met een ontspannen tong beffen![]()
![]()
Deze man weet .quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet met een ontspannen tong beffen
hij beft als een tornadoquote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe lang bef je dan. Vijf uur?
Meh, lang genoeg?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe lang bef je dan. Vijf uur?![]()
Ik weet alleen dat ze nog nooit seks heeft gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat zou ik gewoon vragen denk ik![]()
![]()
maak dat de kat wijsquote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze nog nooit seks heeft gehad
Antwoord in spoiler klikken op eigen risico:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
ow echtquote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat komt nog? Ow jeetje.... Straks valt het tegen![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Antwoord in spoiler klikken op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon anaal dan kan je als maagd het huwelijk in.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Lippen heb je ook nog hequote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe kan je dan beestachtig tekeer gaan?De clit vastzuigen en er met je tong over gaan wordt gewaardeerd hoor
![]()
![]()
anders wordt je hand eraf gehakt?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hier in Nederland sowieso nooit. En daar mag ze niet. Dat is echt verboden
Waarom mag dat niet dan![]()
![]()
Weerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon anaal dan kan je als maagd het huwelijk in.
yeah rightquote:Op maandag 28 januari 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow echt
Dat komt nog? Ow jeetje.... Straks valt het tegen
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lippen heb je ook nog heDe clit vastzuigen en er met je tong over gaan wordt gewaardeerd hoor
Geloof enzo..quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
anders wordt je hand eraf gehakt?
Waarom mag dat niet dan
Plus m'n zus is gewoon geen held. Die schrikt zeker als ze een piemel ziet.![]()
yeah rightquote:Op maandag 28 januari 2013 20:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hier in Nederland sowieso nooit. En daar mag ze niet. Dat is echt verboden![]()
Piemols zijn eng ik weet het.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geloof enzo..
Plus m'n zus is gewoon geen held. Die schrikt zeker als ze een piemel ziet.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
In bepaalde bevolkingsgroepen zijn er serieus meiden die dit doen om hun maagdelijkheid te bewaren voor het huwelijk. Bron Marok.nl etcquote:14 SHADES OF GREY
Wel als je met een neger gaat trouwen, anders ben je gewoon domquote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof elke vrouw van grote dikke piemels houden![]()
je moet echt gaan!!!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geloof enzo..
Plus m'n zus is gewoon geen held. Die schrikt zeker als ze een piemel ziet.
Kan je filmen![]()
![]()
Ja goed, maar ook als ik rustig aan doe.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lippen heb je ook nog heDe clit vastzuigen en er met je tong over gaan wordt gewaardeerd hoor
Ik weet niet hoe het komt. Ik heb er ook altijd pas de volgende ochtend last van.
Ook als ik gewoon rustig ontspannen doe.![]()
En de dag na de bruiloft loopt die zus als een pinguinquote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet echt gaan!!!
Kan je filmen
niet alle negers hebben dikke grote piemels hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel als je met een neger gaat trouwen, anders ben je gewoon dom![]()
![]()
Wahaha jaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet echt gaan!!!
Kan je filmen![]()
![]()
Smileys!! In 50 tinten!!
Te erg!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En de dag na de bruiloft loopt die zus als een pinguin
En foto ligt in een deuk![]()
![]()
Tja je steekt 'm te ver uit misschien.... of je gaat met dat peesje over je ondertanden ofzo.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja goed, maar ook als ik rustig aan doe.
Ik weet niet hoe het komt. Ik heb er ook altijd pas de volgende ochtend last van.
Ook als ik gewoon rustig ontspannen doe.
Gaat het trouwens over 'die ene'?
Baas![]()
![]()
Nee jaloers en wil ookquote:
14 SHADES OF GREY
dat is ze dan toch al?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Na de seks wilt ze gelijk weer scheiden
Misschien tussendoor ergens anders kusjes geven. . Misschien heb je die de inspanning last.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja goed, maar ook als ik rustig aan doe.
Ook als ik gewoon rustig ontspannen doe.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Volgens mij niet, ik weet niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je steekt 'm te ver uit misschien.... of je gaat met dat peesje over je ondertanden ofzo.
Gaat het trouwens over 'die ene'?
BaasT is wel kut.
En nee, niet over die ene.![]()
![]()
Hmm ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Misschien tussendoor ergens anders kusjes geven. . Misschien heb je die de inspanning last.
Misschien idd een beetje kijken of het ook zo is als ik pauzeer, of heel kort doe ofzo.![]()
![]()
Heeft gelezenquote:
Nog lang niet.. studeren word nachtwerk nuquote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
ze is dan al opengereten hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeeee!!
Trouwen - neuken - au - scheiden!
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze is dan al opengereten hoor![]()
![]()
Ow die ene uit Limburg dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik weet niet.T is wel kut.
En nee, niet over die ene.![]()
![]()
Dan val ik dus afquote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor .. ik hoef geen piemel van 25 cm![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Pff, dan komt ie er boven weer bijna uit![]()
als je dan tongzoent lik je je eigen eikel
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
als je dan tongzoent lik je je eigen eikel![]()
![]()
![]()
Ik ga me een neger hosselen, NU!
Dat moet ik meemaken![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat moet ik meemaken
quote:
Ik wil je geheim weten
Want dat beffen is geen probleem hier, alleen de dames vinden is wat lastig![]()
![]()
En ik danquote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je geheim weten
Want dat beffen is geen probleem hier, alleen de dames vinden is wat lastig
AvondC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je geheim weten
Want dat beffen is geen probleem hier, alleen de dames vinden is wat lastig
Ik was naar zo'n foute kroeg gegaan, ik werd echt steeds aangesproken door meisjes.
Maar ik was echt al helemaal naar de klote.Foute shit.
![]()
prima tochquote:Op maandag 28 januari 2013 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was naar zo'n foute kroeg gegaan, ik werd echt steeds aangesproken door meisjes.
Ja oke, maar eentje nam je mee naar huis dus?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat wil ik zienquote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat moet ik meemaken
14 SHADES OF GREY
Ik heb geen goede indrukken gemaakt.quote:Mjah dat wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke, maar eentje nam je mee naar huis dus?![]()
![]()
Primaquote:C'est la vie
Lijkt me ook wel eens leukquote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen goede indrukken gemaakt.
[..]
Mjah dat wel.![]()
Alleen ik kom eigenlijk nooit in foute tenten....![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij mag mij wel tongzoenen dan
was zon alto tent.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel eens leuk![]()
Alleen ik kom eigenlijk nooit in foute tenten....![]()
![]()
Natuurlijk, vraag maar aan Kaneel.quote:C'est la vie
Oh ja hoor dat is goedquote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij mag mij wel tongzoenen dandaarna snowballing?
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mooi. Dan moet jij me neuken terwijl tijn me tongzoent.![]()
![]()
Nou dat dacht ik niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mooi. Dan moet jij me neuken terwijl tijn me tongzoent.C'est la vie
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja hoor dat is goeddaarna snowballing?
![]()
![]()
Lelijker zal hij er niet op wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Trekken tijn gewoon een zak over z'n kop en maken een gaatje bij de mond.
Ik zat meer te denken aan een gat door de muur. Een gloryhole, maar dan een stuk hoger.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Trekken tijn gewoon een zak over z'n kop en maken een gaatje bij de mond.C'est la vie
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lelijker zal hij er niet op worden
Oh wat ben je toch een schatjequote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lelijker zal hij er niet op worden
14 SHADES OF GREY
Jou heb ik niet eens gevraagdquote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lelijker zal hij er niet op worden![]()
![]()
Kinkyquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een gat door de muur. Een gloryhole, maar dan een stuk hoger.14 SHADES OF GREY
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een gat door de muur. Een gloryhole, maar dan een stuk hoger.![]()
grapje tinoquote:
omdat je weet dat de rest niet aan mij kan tippen en dat je dan aan mij verslaafd raaktquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jou heb ik niet eens gevraagdGeen probleem moppie
Er staat hier al een uur lang een ongeopend flesje Hertog Jan te wachten tot ik hem open en leeg maak.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
lekker, lauwe pisquote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staat hier al een uur lang een ongeopend flesje Hertog Jan te wachten tot ik hem open en leeg maak.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat je weet dat de rest niet aan mij kan tippen en dat je dan aan mij verslaafd raaktGeen probleem moppie
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staat hier al een uur lang een ongeopend flesje Hertog Jan te wachten tot ik hem open en leeg maak.C'est la vie
Hoeven we hem niet te zien, maakt het voor mij ook makkelijker om hem overeind te houden.quote:C'est la vie
OH MY GAWD.
Heb hem terug in de krat gezet en een andere gepaktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Doen we.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeven we hem niet te zien, maakt het voor mij ook makkelijker om hem overeind te houden.![]()
Je hebt het liever met kaneel en twi over jouw pener?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:
14 SHADES OF GREY
TSSSSSquote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staat hier al een uur lang een ongeopend flesje Hertog Jan te wachten tot ik hem open en leeg maak..
Nee hoor, maar laat mij nou lekker de sarcast uithangen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt het liever met kaneel en twi over jouw pener?C'est la vie
Sorryquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Just killed a manquote:C'est la vie
Dat mag jij wel hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, maar laat mij nou lekker de sarcast uithangen.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Jijquote:, zo heb ik je nog nooit meegemaakt
, zo sarcastisch
.
gehaald welquote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen, mijn zoon?![]()
ik gok een 7,5Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Waarom hoorde ik dit met de stem van Morgan Freemanquote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen, mijn zoon?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zijn we het daar ook weer over eens.quote:C'est la vie
Ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom hoorde ik dit met de stem van Morgan Freeman
Pulled the trigger now he's dead.quote:C'est la vie
Ja hee, nu hoor ik die ookquote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom hoorde ik dit met de stem van Morgan Freeman.
Graag gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai meisje
Zo ik heb Muhahaha even platgeknuffeld
muhahaha![]()
![]()
Nu nog even een datum prikken. Maar ik begrijp dat jij natuurlijk erg druk bentquote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn we het daar ook weer over eens.![]()
![]()
Als je aardig bent voor mij ga ik met jou mee hopenquote:14 SHADES OF GREY
Expeditie Poolcirkel is best geinigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Life had just begunquote:C'est la vie
30-04?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu nog even een datum prikken. Maar ik begrijp dat jij natuurlijk erg druk bent14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je aardig bent voor mij ga ik met jou mee hopen
Ik kan zelf op 29 februari. Andere data worden lastig.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu nog even een datum prikken. Maar ik begrijp dat jij natuurlijk erg druk bentC'est la vie
[b]AirwiN schreef [/b]
Neuken in de naam der Koninginquote:
Hoer-a
Hoer-a
Hoer-aC'est la vie
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De leukste versie van dat nummer
dat is deze
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken in de naam der Koningin
Hoer-a
Hoer-a
Hoer-a![]()
![]()
Ja, vlag over mijn kop en neuken voor het vaderlandquote:14 SHADES OF GREY
Ik had het over die op Wallen, is toch maar een klein stukje lopen vanaf de Nieuwe Kerk.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé een beetje respectvol met ons staatshoofd.C'est la vie
Bel de RVD dit kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé een beetje respectvol met ons staatshoofd.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: