SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Oke
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
twitter:Queen_UK twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:22:07Text from Prince Willem-Alexander of the Netherlands: "You owe me fifty quid Charlie-boy!" Presumably meant for Prince Charles #abdication reageer retweet
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Spuit 11.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:08 schreef DaMook het volgende:
twitter:Queen_UK twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:22:07Text from Prince Willem-Alexander of the Netherlands: "You owe me fifty quid Charlie-boy!" Presumably meant for Prince Charles #abdication reageer retweet
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zou het weer zo gezellig worden als op 30 april 1980 in Amsterdam op 30 april dit jaar?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
wat was er toen dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Zou het weer zo gezellig worden als op 30 april 1980 in Amsterdam op 30 april dit jaar?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wilde hem in een ander topic plaatsenquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Het was heel gezellig.quote:Echt een volksfeest. Hopelijk wordt het ook weer zo gezellig.
14 SHADES OF GREY
Amsterdam is nooit gezelligquote:Op maandag 28 januari 2013 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was heel gezellig.Echt een volksfeest. Hopelijk wordt het ook weer zo gezellig.
Dan welquote:
14 SHADES OF GREY
Dus je doet het gratisquote:
14 SHADES OF GREY
Om naderhand voor ons een frietje te kopen uiteraardquote:
Trakteer me dan gewoonquote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Om naderhand voor ons een frietje te kopen uiteraard![]()
Ey Totofoestel! Vandaag wel uit bed ?*plaagt*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben uit bed jaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef fietsie het volgende:
Ey Totofoestel! Vandaag wel uit bed ?*plaagt*
![]()
![]()
Goeie filmquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje mayo in de navel en dan lekker dippen. Romantisch.![]()
![]()
![]()
Bellyshotquote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje mayo in de navel en dan lekker dippen. Romantisch.
Heb ik toch smakelijkere ideetjes voor het toetje....quote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje mayo in de navel en dan lekker dippen. Romantisch.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Frikandel speciaal?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb ik toch smakelijkere ideetjes voor het toetje....Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Een pruim?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb ik toch smakelijkere ideetjes voor het toetje....14 SHADES OF GREY
Kan je dat wel?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij moet het bewijzen he. Ik hoef immers niks weg te spritzenSpuiten?
14 SHADES OF GREY
als ik met je klaar ben moet je wel iets weg spritzen hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij moet het bewijzen he. Ik hoef immers niks weg te spritzen
Prutser. Je komt binnen de minuut klaarquote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik met je klaar ben moet je wel iets weg spritzen hoor![]()
![]()
Een mieske dat squirt is t neuken niet weurtquote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan niet echt squirten. Althans, niet dat ik weet
wedden van nietquote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prutser. Je komt binnen de minuut klaar
In before daar wil ik je wel bij helpenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan niet echt squirten. Althans, niet dat ik weet
14 SHADES OF GREY
Niet, want je Laptop doet 't niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb heen Google in bad. De schermen die ik nodig heb staan open,Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jij wel jaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before daar wil ik je wel bij helpen![]()
![]()
laptop broertjequote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet, want je Laptop doet 't niet.![]()
![]()
Ik zou geen nee zeggen inderdaadquote:
14 SHADES OF GREY
tiept lastig op 2 knopjes hequote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb heen Google in bad. De schermen die ik nodig heb staan open,
Nooo, tante betquote:Dinsdag valt er bij de abonnees van Dagblad de Limburger en het Limburgs Dagblad geen krant in de bus.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom bezorgen ze niet?
zijn de vlaaien op?Niet dat ik die kutkrant leesquote:De drukkers van rotatiedrukkerij Nieuwsdruk Limburg in Heerlen leggen maandagavond het werk neer, maakte FNV Kiem bekend.
De staking volgt op een al langer slepend conflict tussen eigenaar Media Groep Limburg en de vakbonden FNV Kiem en CNV Media over een sociaal plan.
De directie wil volgens de vakbonden 25 van de 75 banen schrappen. De vakbonden vrezen vervolgens nog meer ontslagen en zelfs sluiting van de drukkerij.
Vrijdag verloor de directie een kort geding tegen de bonden. De directie hoopte vergeefs dat de rechter de staking zou verbieden![]()
![]()
braafquote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ik die kutkrant lees
Uhuh, in bad liggend, 2 knopjes uit het schuim loerendquote:
Hoezo hoef je daar over na te denken?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, ouders gaan boeken voor naar Afrika te gaan. Moet ik nu beslissen of ik mee wil![]()
![]()
owquote:Op maandag 28 januari 2013 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh, in bad liggend, 2 knopjes uit het schuim loerend
Ik ben nooit zo helder hoor in de avond![]()
![]()
Dat lijkt mijn inderdaad geen moeilijke keuze inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo hoef je daar over na te denken?
14 SHADES OF GREY
daar zou ik niet over na moeten denken hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, ouders gaan boeken voor naar Afrika te gaan. Moet ik nu beslissen of ik mee wil![]()
Direct ja zeggen![]()
![]()
Omdat me die reis 2000+ euro gaat kosten bij elkaar. En ik aan het sparen ben voor een huisquote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo hoef je daar over na te denken?![]()
![]()
![]()
hoezo moet je betalen als je met je ouders meegaat?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat me die reis 2000+ euro gaat kosten bij elkaar. En ik aan het sparen ben voor een huis
en voor 2000+ zou ik het niet doenDan zou ik liever gewoon zelf gaan voor 1600 een maand gaan en dan alle vrijheid van de backpack
Zus gaat trouwenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo moet je betalen als je met je ouders meegaat?
en voor 2000+ zou ik het niet doenDan zou ik liever gewoon zelf gaan voor 1600 een maand gaan en dan alle vrijheid van de backpack
![]()
Of ik mee ga is m'n eigen keuze dus ook zelf betalen![]()
![]()
Dan moet je meegaanquote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zus gaat trouwen![]()
Of ik mee ga is m'n eigen keuze dus ook zelf betalen
je zus der bruiloft missen is not done
hoe lang gaan zequote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat me die reis 2000+ euro gaat kosten bij elkaar. En ik aan het sparen ben voor een huis
3 of 4 maanden![]()
![]()
Kan je niet om een bijdrage vragen van je ouders?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zus gaat trouwen![]()
Of ik mee ga is m'n eigen keuze dus ook zelf betalen14 SHADES OF GREY
je kan wel goedkoper vliegen hoor dan 2000+quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zus gaat trouwen![]()
Of ik mee ga is m'n eigen keuze dus ook zelf betalen![]()
![]()
Ik heb:quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet je meegaan
je zus der bruiloft missen is not done
1. Niks met mijn zus.
2. Niks met trouwen
3. Mijn zus trouwt alleen om daar te mogen blijven![]()
Ik wil dan ook safari enzoquote:Op maandag 28 januari 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan wel goedkoper vliegen hoor dan 2000+![]()
![]()
Once you go black...quote:Op maandag 28 januari 2013 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb:
1. Niks met mijn zus.
2. Niks met trouwen
3. Mijn zus trouwt alleen om daar te mogen blijven![]()
1. het blijft je zusquote:Op maandag 28 januari 2013 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb:
1. Niks met mijn zus.
2. Niks met trouwen
3. Mijn zus trouwt alleen om daar te mogen blijven
2. grootste dag van haar leven
3. je zit dan zelf ook in Afrika
4. een liedje om je over te halen
je wilt dan een georganiseerde reis?quote:
Het kan sowieso veeeeel goedkoper
Beste vriend komt uit Zuid-Afrika en die vertelt mij dat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 20:35:33 ]![]()
Ik wil een luipaardvelquote:![]()
Lastige situatie, maar ik denk wel dat het goed zou zijn om naar die bruiloft te gaan. Het is en blijft je zus.14 SHADES OF GREY
meisje van mijn middelbare school ging ontwikkelingshulp doen in Senegal en is nu in een relatie met zo'n vent daarquote:same thought
denken dat ze daar allemaal zwart zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meisje van mijn middelbare school ging ontwikkelingshulp doen in Senegal en is nu in een relatie met zo'n vent daarsame thought
![]()
![]()
1. Kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1. het blijft je zus
2. grootste dag van haar leven
3. je zit dan zelf ook in Afrika
4. een liedje om je over te halen
2. Niet waar, zegt ze zelf al
3. Nogal logisch he
4. Mislukt![]()
![]()
Dat heeft mijn zus dusquote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meisje van mijn middelbare school ging ontwikkelingshulp doen in Senegal en is nu in een relatie met zo'n vent daarsame thought
![]()
![]()
ik heb hem op facebook gezien en ik kan je 1 ding vertellen: In het donker zie je alleen een setje tanden en witte handpalmenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denken dat ze daar allemaal zwart zijn
Oke je hebt er een paar wat mindere donkere tussen zitten inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denken dat ze daar allemaal zwart zijn14 SHADES OF GREY
ja ok, deze toevallig.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb hem op facebook gezien en ik kan je 1 ding vertellen: In het donker zie je alleen een setje tanden en witte handpalmen
Maar weet je hoeveel (rijke) blanken er daar zitten
Maar ik had het de eerste keer ook hoor, toen ik die vriend voor het eerst zag zei ik: hey je bent geen neger
Hij keek mij nogal vaag aan![]()
![]()
In Senagal of Afrika in het algemeen bedoel je?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ok, deze toevallig.
Maar ik had het de eerste keer ook hoor, toen ik die vriend voor het eerst zag zei ik: hey je bent geen neger
Hij keek mij nogal vaag aan![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ok, deze toevallig.
Hij keek mij nogal vaag aan
enige ding is wel, als ze eenmaal met zo'n neger zijn geweest willen ze nooit meer terug naar een blanke man![]()
hij komt uit Zuid-Afrikaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In Senagal of Afrika in het algemeen bedoel je?![]()
![]()
ik heb nog nooit een neger gehad, dus ik zou het niet wetenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
enige ding is wel, als ze eenmaal met zo'n neger zijn geweest willen ze nooit meer terug naar een blanke man![]()
![]()
![]()
Dat is toch alleen maar een voordeelquote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wizzard sleeve is no fun
14 SHADES OF GREY
jij bent nog niet verpest dusquote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een neger gehad, dus ik zou het niet weten
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar een voordeelwizzard sleeve is no fun
what goes around cums around
Mja, meer naar het 'echte' Afrika heb je een stuk minder blanken.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uit Kaapstad komt hij
Veel rijke blanken daar![]()
wil ik dat?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent nog niet verpest dus
[..]what goes around cums around
Geloof het niet![]()
![]()
ja dat is waarquote:Op maandag 28 januari 2013 20:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, meer naar het 'echte' Afrika heb je een stuk minder blanken.
En je zus woont waar???![]()
Oegandaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar
En je zus woont waar???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |