Zoiets?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben echt zo benieuwd in welk uniform Willem-Alexander de macht overneemt.
Ik zou alvast beginnen met homo-erotische Koning Pils fanfiction te schrijven.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Want zij geloooooft in mij
Ik wil niet eens weten in welke krochten van het internet jij je begeeft om dergelijke zaken op te duikelen.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Koningshuis ontzet door voorstelling Voorschrift tijdens Gay Pride
Al die Wandelvierdaagse-medailles op dat pak ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Google images > gay pride.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten in welke krochten van het internet jij je begeeft om dergelijke zaken op te duikelen.
Beter zoals Prince Harry zelf met de handen aan de vuurknop.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Al die Wandelvierdaagse-medailles op dat pak ook..
Ge-wel-dig!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Al die Wandelvierdaagse-medailles op dat pak ook..
Sorry, maar da's minstens zo treurig.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beter zoals Prince Harry zelf met de handen aan de vuurknop.
Dat interview ook "well, yeah, I killed several of them *grijns*".
Oh ik zou 't goud waard vinden als Koning Willem even een Apache kaapt om wat Taliban overhoop te knallen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Sorry, maar da's minstens zo treurig..
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik zou 't goud waard vinden als Koning Willem even een Apache kaapt om wat Taliban overhoop te knallen.
quote:
Het is een Apache, geen Chinook. Die kan veel minder gewicht hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik zou 't goud waard vinden als Koning Willem even een Apache kaapt om wat Taliban overhoop te knallen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een Apache, geen Chinook. Die kan veel minder gewicht hebben.
Wanneer jij het Christendom afzweert.quote:
Boeiend, zolang hij maar heel Europa gaat veroveren. En de overzeese gebiedsdelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
Wat hoor ik nu, hij gaat geen Koning Willem IV heten maar Koning Willem-Alexander?
Hoe slap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |