SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr
EN OHJA, tis vanaf 29.50
Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit.![]()
Uit de bron van die pagina:quote:
quote:<!-- =======>>>>>> İşte o sorunun <<<<<<<<=========-->
<!-- =======>>>>>> CEVABI: <<<<<<<<=========-->
<!-- =======>>>>>> http://bit.ly/WwWYiz <<<<<<<<=========-->
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:56 schreef fb12fb12 het volgende:
Vandaag een leestoets en een bronnentoets wens me geluk
quote:Intimiderend gedrag
Bot bleek toen overigens wel enigszins bedremmeld door het assertieve en soms zelf ronduit intimiderende gedrag van de Turkse premier. Wel gedraagt hij zich - dat is er sindsdien niet minder op geworden - bijna als een sultan, overal waar hij komt. Is het nieuwe Ottomaanse Rijk in aanbouw?
Lolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef zarGon het volgende:
[..].
http://www.volkskrant.nl/(...)ijk-in-aanbouw.dhtml.
Eckte players spelen fifa 2001tm nuquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Arcadia het volgende:
Ik wist niet dat jij blops 2 speelde Xmin?
Ik niet, neefjes wel. Wat dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Arcadia het volgende:
Ik wist niet dat jij blops 2 speelde Xmin?
*Hem is tatoeëerder.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Bilge het volgende:
Mark R., een Nederlandse toerist, wil in Bodrum een tatoeage van de Turkse vlag laten zetten. In plaats daarvan plaatst een Koerdische tattooeerder een PKK-vlag. Rechter veroordeelt hem tot een gevangenisstraf van 1 jaar.
bron
Echt hè...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Ayca het volgende:
Je laat ook echt een tattoo zetten bij de kapper
quote:Op woensdag 30 januari 2013 06:08 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Turkse kranten..
Omdat de vrouwen op de schoot van hun man gingen zitten; dat wordt dan "erotiek" genoemd.. (Foto linkt naar http://www.milliyet.com.t(...)kulkedisi--oyununda/).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GENIUSquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef sylvesterrr het volgende:
FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
Zelf ingetrapt? Het was toch hele tijd serieus dat van Bert tot hij er achter kwamquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef sylvesterrr het volgende:
FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:47 schreef Bilge het volgende:
Kusje aan alle naieve, lieve, onschuldige, mierzoete en onbevangen meisjes.
Ja ja, de ene keer is het de Illuminati, de andere keer is je waterleiding stuk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]oooooo illuminati!!! Snel iedereen schuilen in de kelder voor the new world order
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ja ja, de ene keer is het de Illuminati, de andere keer is je waterleiding stuk.Ik wil gewoon niet in jouw kelder. Punt uit.
Uiterlijk 26 februari wil ik van iedereen een bevestiging dat hij/zij komt.quote:In verband met de inkoop en organisatie kunt u alle gereserveerde aantallen tot 2 dagen van tevoren kosteloos wijzigen. Na dit tijdstip zijn wij genoodzaakt 50% van de kosten door te berekenen. Prijswijzigingen voorbehouden.
Ja de afsluiting van de vorige meet vond ik wel heel abrupt idd..quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef zarGon het volgende:
22:00 uur?
Lijkt me niet haalbaar voor de mensen die van veraf komen. Waarom niet bowlen en dan eten? En kan het geheel niet een uurtje vooruit?
17 - 18: Bowlen
18 - 20: Eten
(Eventueel 18-19 / 19-21.)
Puur omdat Rotterdam niet centraal ligt. Eventueel kunnen we na afloop door de straten slenteren (maakt het einde minder abrupt).
Altijd eens met jou.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef zarGon het volgende:
22:00 uur?
Lijkt me niet haalbaar voor de mensen die van veraf komen. Waarom niet bowlen en dan eten? En kan het geheel niet een uurtje vooruit?
17 - 18: Bowlen
18 - 20: Eten
(Eventueel 18-19 / 19-21.)
Puur omdat Rotterdam niet centraal ligt. Eventueel kunnen we na afloop door de straten slenteren (maakt het einde minder abrupt).
Ik heb een pasje waarmee je het 2e uur gratis kan bowlen.. Misschien gebruiken als er mensen langer door willen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb een offerte ontvangen voor de reservering. Er staat duidelijk dat we eerst gaan steengrillen en daarna bowlen.
De mensen die van mij eerder een DM hebben ontvangen hebben zonet een PM ontvangen met een nieuwe datumprikker.
Hoe werkt dat precies? Gaat dat wel samen met zo een arrangement?quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een pasje waarmee je het 2e uur gratis kan bowlen.. Misschien gebruiken als er mensen langer door willen?
Zal ik morgen wel ff uitvogelenquote:Op donderdag 31 januari 2013 02:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Gaat dat wel samen met zo een arrangement?
Oeh, klinkt goed!quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een pasje waarmee je het 2e uur gratis kan bowlen.. Misschien gebruiken als er mensen langer door willen?
Dat dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 02:37 schreef xminator het volgende:
Als dat wel samengaat lijkt het mij beter dan als er eerst 2 uur bowlen wordt gedaan (1e uur beetje als inloop?) en dan eten..
But we will see
Die bleke kipreepjes vind ik ook zo armoedig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 06:45 schreef Ayca het volgende:
Ugh, waarom moet ah weer perse appel door de salade doen.
Omdat het maar ¤1.50 was vergeef ik het ze...
Ik lust echt geen kant en klare saladesquote:Op donderdag 31 januari 2013 06:45 schreef Ayca het volgende:
Ugh, waarom moet ah weer perse appel door de salade doen.
Omdat het maar ¤1.50 was vergeef ik het ze...
We leven helaas niet in Turkije, met groente- en fruitkraampjes langs de weg. De kleur, geur en sappigheid van pas geplukte fruit en groente onder een stralende zon.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik lust echt geen kant en klare salades
Nee ik ook niet, is zo droog en ik weet niet wie het heeft aangeraaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik lust echt geen kant en klare salades
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef Ayca het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1321346
Wat een baas.
Ik vind wijken met veel culturen razend interessant, alles eigenlijk wel, aan hun gewoontes, supermarkten en hun levenstijl. Als je in een buurt woont met alleen Nederlandse mensen zou ik dat toch erg jammer vinden omdat ik mijn inspiratie haal van anderen culturen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo is het erg om je te verdiepen in buitenlandse culturen? Als iedereen dat een beetje deed zou er een hoop minder gezeik zijn!
Schoolopdracht of gewoon eigen interesse?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef sidney111111111 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de voorkant van de woningen, er zitten nog geen deuren in de woningen die moeten nog komen, als ik de nieuwbouw wijk af heb dan maak ik nog wel meer foto's voor jullie, flats ontwerpen met balkonnetjes met schotels is wat moeilijker maar dat word mijn volgende uitdaging
Veel buitenlandse vrienden/kennissen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:33 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ik vind wijken met veel culturen razend interessant, alles eigenlijk wel, aan hun gewoontes, supermarkten en hun levenstijl. Als je in een buurt woont met alleen Nederlandse mensen zou ik dat toch erg jammer vinden omdat ik mijn inspiratie haal van anderen culturen.
Ja zeker, best wel veel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schoolopdracht of gewoon eigen interesse?
[..]
Veel buitenlandse vrienden/kennissen?
Weet jij waar die schotels voor dienen dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ja zeker, best wel veel.
Ik vind turken hele leuke en vriendelijke mensen, antillianen vind ik wat moeilijker mee om te gaan omdat ze vaak best wel macho zijn en ik helemaal niet, maar voor de rest vind ik hun levenstijl ook heel leuk om te onderzoeken.
Voor contact met buitenaardse wezens.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:48 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Weet jij waar die schotels voor dienen dan?
Vroeg ik het aan jou?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor contact met buitenaardse wezens.
Om nog in contact te zijn met je oude land, ik snap heel goed dat zoiets erg fijn is, als Europa straks steeds slechter gaat worden met de economie en we moeten allemaal als gastarbeider in ik noem maar wat Turkije aan de slag, zou ik graag ook nog wel is Nederlandse tv willen zien want het is toch echt een stukje van je eigen identiteit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:48 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Weet jij waar die schotels voor dienen dan?
Precies maar nederlandse tv is soms best wel leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Om nog in contact te zijn met je oude land, ik snap heel goed dat zoiets erg fijn is, als Europa straks steeds slechter gaat worden met de economie en we moeten allemaal als gastarbeider in ik noem maar wat Turkije aan de slag, zou ik graag ook nog wel is Nederlandse tv willen zien want het is toch echt een stukje van je eigen identiteit.
Ik zou als turk zijnde denk ik niet veel naar de Nederlandse tv kijken, Ik hou van holland, goede tijden slechte tijden, gerard joling, flauwe grapjes die vaak worden gemaakt en de pro israelische gedachte lijken me dan toch wel een drempel om er niet naar te gaan kijken.
Erg aardig van je.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Watwaarom stop je die
niet lekker in je mond/kont
Vind jij dat ik dat moet zeggen? Zoniet, je doet aardig je best...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik een kut turk ben ofzo tering zeg.
Fa2 a mattie jwzquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vind jij dat ik dat moet zeggen? Zoniet, je doet aardig je best...
''Het was een grapje a maatje''.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sorry, ik versta geen Puberlands.
Privacy is een groot goed, heeft veel te maken met geloof, waaruit cultuur voortkwam, meestal is het een privacy en veiligheidskwestie geworden wat begonnen als eerbiediging van de vrouwen hen vroomheid. In de huis mogen de vrouwen hun hoofddoekjes immers afzetten, als een gluiperd naar binnen kan kijken, moet de vrouw haar hoofddoek ophouden, dus liever potdicht en kunnen relaxen. Velen doen dit omdat ze het gewend zijn, maar er zit vele praktische voordelen bij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:18 schreef sidney111111111 het volgende:
Het valt mij op dat turkse mensen in mijn straat allemaal of in een mercedes rijden, dit zijn vaak de oude generatie turkse mensen, en de jongeren zie ik vaak in een zwarte bmw rijden.
Maar hoe komt het dat alle turken in Nederland dit soort wagens rijden, terwijl je in Turkije zelf allemaal verschillende merken ziet.
Ook hebben turken altijd een vitrage voor het raam, ze hebben nooit als Nederlandse mensen gewoon zo dat je naar binnen kan kijken, hoezo kan je bij jullie nooit naar binnen kijken, en waarom hebben Somalische mensen allemaal zelfs de gordijnen pot dicht, zo komt er toch geen licht je huis binnen?
Ik loop al heel lang rond met deze vragen.
In buurten met veel allochtonen zie je altijd dat alle gordijnen dicht zitten, en buurten met alleen Nederlanders zie je alle gordijnen vaak open zitten en kan je naar binnen kijken.
MIjn god, wat een irritante man. Hij is vast heel briljant en heeft waardevolle en nuttige uitvindingen, maar c'mon, wat een afschuwelijke houding heeft die vent.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef Ayca het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1321346
Wat een baas.
Ik ben familieman dit dat, zie je z'n dochter ongemakkelijk kijken wanneer hij haar wil omhelzen. Ze omhelst niet eens terugquote:
Sorry, moet je leren man is leuke taalquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sorry, ik versta geen Puberlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA, voor de laatste keer
Ozcan Akyol was op visite bij 24 Uur Met op Ned 3.
Eckt, dit was de laatste editie van deze bondige courant.
#uitgedigiturkt
Bedankt voor je uitgebreide bericht, leuk!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Privacy is een groot goed, heeft veel te maken met geloof, waaruit cultuur voortkwam, meestal is het een privacy en veiligheidskwestie geworden wat begonnen als eerbiediging van de vrouwen hen vroomheid. In de huis mogen de vrouwen hun hoofddoekjes immers afzetten, als een gluiperd naar binnen kan kijken, moet de vrouw haar hoofddoek ophouden, dus liever potdicht en kunnen relaxen. Velen doen dit omdat ze het gewend zijn, maar er zit vele praktische voordelen bij.
Beschouw vrouwen als snoepjes 1tje met papier eromheen en 1tje zonder ze liggen allebei op de grond, welke zou je als eerst pakken? Eentje waar iedereen aan heeft kunnen zitten of eentje die niemand heeft aangeraaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:36 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide bericht, leuk!![]()
Ik snap het helemaal, ik woon zelf midden in de stad, maar kijk uit op een gracht waar allemaal boten varen en daar achter een park, dus ik vind het altijd zonde om dan er wat voor te hangen, maar als ik in een straat zou wonen waar mensen zo naar binnen kijken als ze over de stoep wandelen zou ik het ook wel erg prettig vinden dat niet iedereen elke beweging van je ziet in huis.
Ik vind het trouwens wel mooi hoe jullie met jullie vrouwen omgaan, erg zorgzaam.
Daar mogen Nederlanders in sommige gevallen nog wel van leren, als ik zie dat sommige meisjes van 14 al blowend op straat hangen, en met elke jongen het bed induiken.. zonde.
Zonder papiertje, maagden kunnen niet neuken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:17 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Beschouw vrouwen als snoepjes 1tje met papier eromheen en 1tje zonder ze liggen allebei op de grond, welke zou je als eerst pakken? Eentje waar iedereen aan heeft kunnen zitten of eentje die niemand heeft aangeraakt
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:17 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Beschouw vrouwen als snoepjes 1tje met papier eromheen en 1tje zonder ze liggen allebei op de grond, welke zou je als eerst pakken? Eentje waar iedereen aan heeft kunnen zitten of eentje die niemand heeft aangeraakt
Het leven bestaat uit meer dan alleen neucken!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 07:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zonder papiertje, maagden kunnen niet neuken.
Tja dat weet ik ook niet en jij?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:13 schreef Mercan het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.
Hoe zit
het met ons mannen dan?
Maar kijk, jij waggelt als een pinquin en pakt liever snoepjes op die bijv iemand heeft uitgespuugtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 07:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zonder papiertje, maagden kunnen niet neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |