SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr
EN OHJA, tis vanaf 29.50
Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit.![]()
Uit de bron van die pagina:quote:
quote:<!-- =======>>>>>> İşte o sorunun <<<<<<<<=========-->
<!-- =======>>>>>> CEVABI: <<<<<<<<=========-->
<!-- =======>>>>>> http://bit.ly/WwWYiz <<<<<<<<=========-->
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:56 schreef fb12fb12 het volgende:
Vandaag een leestoets en een bronnentoets wens me geluk
quote:Intimiderend gedrag
Bot bleek toen overigens wel enigszins bedremmeld door het assertieve en soms zelf ronduit intimiderende gedrag van de Turkse premier. Wel gedraagt hij zich - dat is er sindsdien niet minder op geworden - bijna als een sultan, overal waar hij komt. Is het nieuwe Ottomaanse Rijk in aanbouw?
Lolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef zarGon het volgende:
[..].
http://www.volkskrant.nl/(...)ijk-in-aanbouw.dhtml.
Eckte players spelen fifa 2001tm nuquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Arcadia het volgende:
Ik wist niet dat jij blops 2 speelde Xmin?
Ik niet, neefjes wel. Wat dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Arcadia het volgende:
Ik wist niet dat jij blops 2 speelde Xmin?
*Hem is tatoeëerder.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Bilge het volgende:
Mark R., een Nederlandse toerist, wil in Bodrum een tatoeage van de Turkse vlag laten zetten. In plaats daarvan plaatst een Koerdische tattooeerder een PKK-vlag. Rechter veroordeelt hem tot een gevangenisstraf van 1 jaar.
bron
Echt hè...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Ayca het volgende:
Je laat ook echt een tattoo zetten bij de kapper
quote:Op woensdag 30 januari 2013 06:08 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Turkse kranten..
Omdat de vrouwen op de schoot van hun man gingen zitten; dat wordt dan "erotiek" genoemd.. (Foto linkt naar http://www.milliyet.com.t(...)kulkedisi--oyununda/).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GENIUSquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef sylvesterrr het volgende:
FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
Zelf ingetrapt? Het was toch hele tijd serieus dat van Bert tot hij er achter kwamquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef sylvesterrr het volgende:
FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:47 schreef Bilge het volgende:
Kusje aan alle naieve, lieve, onschuldige, mierzoete en onbevangen meisjes.
Ja ja, de ene keer is het de Illuminati, de andere keer is je waterleiding stuk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]oooooo illuminati!!! Snel iedereen schuilen in de kelder voor the new world order
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ja ja, de ene keer is het de Illuminati, de andere keer is je waterleiding stuk.Ik wil gewoon niet in jouw kelder. Punt uit.
Uiterlijk 26 februari wil ik van iedereen een bevestiging dat hij/zij komt.quote:In verband met de inkoop en organisatie kunt u alle gereserveerde aantallen tot 2 dagen van tevoren kosteloos wijzigen. Na dit tijdstip zijn wij genoodzaakt 50% van de kosten door te berekenen. Prijswijzigingen voorbehouden.
Ja de afsluiting van de vorige meet vond ik wel heel abrupt idd..quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef zarGon het volgende:
22:00 uur?
Lijkt me niet haalbaar voor de mensen die van veraf komen. Waarom niet bowlen en dan eten? En kan het geheel niet een uurtje vooruit?
17 - 18: Bowlen
18 - 20: Eten
(Eventueel 18-19 / 19-21.)
Puur omdat Rotterdam niet centraal ligt. Eventueel kunnen we na afloop door de straten slenteren (maakt het einde minder abrupt).
Altijd eens met jou.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef zarGon het volgende:
22:00 uur?
Lijkt me niet haalbaar voor de mensen die van veraf komen. Waarom niet bowlen en dan eten? En kan het geheel niet een uurtje vooruit?
17 - 18: Bowlen
18 - 20: Eten
(Eventueel 18-19 / 19-21.)
Puur omdat Rotterdam niet centraal ligt. Eventueel kunnen we na afloop door de straten slenteren (maakt het einde minder abrupt).
Ik heb een pasje waarmee je het 2e uur gratis kan bowlen.. Misschien gebruiken als er mensen langer door willen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb een offerte ontvangen voor de reservering. Er staat duidelijk dat we eerst gaan steengrillen en daarna bowlen.
De mensen die van mij eerder een DM hebben ontvangen hebben zonet een PM ontvangen met een nieuwe datumprikker.
Hoe werkt dat precies? Gaat dat wel samen met zo een arrangement?quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een pasje waarmee je het 2e uur gratis kan bowlen.. Misschien gebruiken als er mensen langer door willen?
Zal ik morgen wel ff uitvogelenquote:Op donderdag 31 januari 2013 02:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Gaat dat wel samen met zo een arrangement?
Oeh, klinkt goed!quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een pasje waarmee je het 2e uur gratis kan bowlen.. Misschien gebruiken als er mensen langer door willen?
Dat dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 02:37 schreef xminator het volgende:
Als dat wel samengaat lijkt het mij beter dan als er eerst 2 uur bowlen wordt gedaan (1e uur beetje als inloop?) en dan eten..
But we will see
Die bleke kipreepjes vind ik ook zo armoedig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 06:45 schreef Ayca het volgende:
Ugh, waarom moet ah weer perse appel door de salade doen.
Omdat het maar ¤1.50 was vergeef ik het ze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |