Niets van gemerkt de vorige keer.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:41 schreef Adfundum het volgende:
Hé misschien krijg je wel een extra vrije dag.
En dokter Simon dan , wordt hij nog anaal vernederd door Daniel ?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ludo neukt Nina. Jeff gaat dood en Jeanine doet het met Bing.
Hoef je ook niet meer te kijken
Da's dus niet waar.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gewaagde reactie.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Bea culpa, Bea máxima culpa.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef Boterbartje het volgende:
klacht: geen gtst en lingo door bea
Arnie toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En dokter Simon dan , wordt hij nog anaal vernederd door Daniel ?
En Martine castreert nick?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Godzijdank weet ik niet over wie jullie het hebben.quote:
Dan komt Wiet binnen die hem een lekkere handjob geeft. Nick komt al gillend van genot klaar in haar ogen en wordt ze permanent blindquote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, Nick ligt in coma en niemand mag bij hem komen.
Backupje.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef Boterbartje het volgende:
Dus omdat die achterlijke taart af moet treden en dat zo nodig moet zeggen als 'door familieomstandigheden ben ik mij gaan realiseren dat het leven kort is ' 'ons willem is er klaar voor om het land te dienen'
blabla.
Iedereen weet dat willem nu koning wordt en dat ze ophoepelt.
WAAROM MOET GTST EN LINGO DAARVOOR VAREN?
Gewoon 2 vaste prikkies op de avond weg vanwege dom gezever
Nee Arnie ging op het gezicht van mevrouw Helmink zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
#wincestquote:Op maandag 28 januari 2013 18:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En Reinout neukt Linda in het bijzijn van Antonie en Daniel omdat Robert geen tijd had want die zocht Lotje met Laura en dat duurt nu al veerentwintig seizoenen.quote:
verzonnen postsquote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dan komt Wiet binnen die hem een lekkere handjob geeft. Nick komt al gillend van genot klaar in haar ogen en wordt ze permanent blind
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef Boterbartje het volgende:
Dus omdat die achterlijke taart af moet treden en dat zo nodig moet zeggen als 'door familieomstandigheden ben ik mij gaan realiseren dat het leven kort is ' 'ons willem is er klaar voor om het land te dienen'
blabla.
Iedereen weet dat willem nu koning wordt en dat ze ophoepelt.
WAAROM MOET GTST EN LINGO DAARVOOR VAREN?
Gewoon 2 vaste prikkies op de avond weg vanwege dom gezever
Kijk jij dit ookal geen smaak heb jij dafuq ouwequote:
Hou je bek narutardquote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Kijk jij dit ookal geen smaak heb jij dafuq ouwe
Ga jij maar weer met je barbies spelen want dit is niks zoquote:
Je loopt een aflevering achter haanquote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dan komt Wiet binnen die hem een lekkere handjob geeft. Nick komt al gillend van genot klaar in haar ogen en wordt ze permanent blind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |