Onderschat de internationale rol van een koning(in) niet. Zoiets is een lang durende vaste waarde, in tegenstelling tot de zeer vaak wisselende premier. In zekere delen van de wereld kunnen ze dat bijzonder waarderen. De koningin daar op staatsbezoek opent de deuren naar miljardencontracten.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
totaal niet. Monarchie is outdated.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
twitter:Kakhiel twitterde op maandag 28-01-2013 om 18:26:43zou leuk zijn als beatrix straks haar gezicht insmeert met vla en dat de venga boys dan binnenkomen en er hagelslag overheen gooien reageer retweet
wat is het verschil als Rutte Poetin ontvangt dit jaar ? niks, dus zeik nietquote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja handelen met criminele koningen in Brunei, belangrijk joh.
Wil jij wel salaris inleveren?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef gurlll het volgende:
http://nieuwsuit.com/2012/beatrix-wil-geen-salaris-inleveren/
ik zal haar niet missen
Ik zit persoonlijk ook niet op die ongein van presidentiële verkiezingen VS-style te wachten.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef TLC het volgende:
[..]
mensen die niet doorhebben dat het koningshuis voor Nederland in het buitenland economisch gezien heel erg belangrijk is
Meerderheid van het land staat gewoon achter de monarchiequote:Op maandag 28 januari 2013 18:33 schreef venomsnake het volgende:
Koning Alexander .....![]()
Schaf die ondemocratische poppenkast toch gewoon af zeg.
Dat zegt genoeg over de onwetendheid van het domme volk hier.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Meerderheid van het land staat gewoon achter de monarchie![]()
Kneus.
Wat kan mij dat nu schelen, het is en blijft achterlijk. We zijn de Efteling nietquote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef TLC het volgende:
[..]
mensen die niet doorhebben dat het koningshuis voor Nederland in het buitenland economisch gezien heel erg belangrijk is
Ok, maar is er dan geen tussenvorm mogelijk? Dat de kinderen in het koningshuis zo opgehemeld worden bij hun geboorte is gewoon misselijkmakend.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Maak de koning/koningin dan verkiesbaar ipv dat bevooroordeelde geboorte gedoe.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Onderschat de internationale rol van een koning(in) niet. Zoiets is een lang durende vaste waarde, in tegenstelling tot de zeer vaak wisselende premier. In zekere delen van de wereld kunnen ze dat bijzonder waarderen. De koningin daar op staatsbezoek opent de deuren naar miljardencontracten.
Dat is democratie.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de onwetendheid van het domme volk hier.
haha it takes one to know one hequote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de onwetendheid van het domme volk hier.
Project TriXquote:Op maandag 28 januari 2013 18:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Misschien doet ze wel een oproep voor Project X Den Haag.
mwah vergeleken sommige andere koningshuizen vind ik dat enorm meevallenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ok, maar is er dan geen tussenvorm mogelijk? Dat de kinderen in het koningshuis zo opgehemeld worden bij hun geboorte is gewoon misselijkmakend.
Ja en? Ik niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Meerderheid van het land staat gewoon achter de monarchie![]()
Kneus.
Een verkiesbare monarch haalt het hele concept van monarchie overhoop.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Maak de koning/koningin dan verkiesbaar ipv dat bevooroordeelde geboorte gedoe.
Vals dilemma.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit persoonlijk ook niet op die ongein van presidentiële verkiezingen VS-style te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |