Denk zomaar dat ie nu meer tijd voor zn dochters heeft dan wanneer ie koning is. Dus vind het eigenlijk wel een lieve actie van haar, om het een tijdje uit te stellen voor hem.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef the85mc het volgende:
Teruggelezen: ik moet bij vrouwen die 50 shades lezen denken aan vrouwen die marlies dekkers bh's dragen en dat iets te graag willen laten zien. Niet my cup of tea..
Hoezo denken jullie trouwens dat er nieuws komt over het koningshuis? Oh.. voorpagina nu.nl staat het zelfs op.. Heb vanmiddag blijkbaar onder een steen gezeten..
Werd ook wel een keer tijd eigenlijk dat Bea afstand doet, WA is er ook wel aan toe lijkt me. De hele tijd maar afwachten tot ie echt koninkje spelen mag.
ja straks zegt ze iets totaal anders: dat ze bijvoorbeeld niet kan wachten tot het volgende concert van de Toppersquote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Denk zomaar dat ie nu meer tijd voor zn dochters heeft dan wanneer ie koning is. Dus vind het eigenlijk wel een lieve actie van haar, om het een tijdje uit te stellen voor hem.
Maar ze riepen 5 jaar geleden al dat ze met Koninginnedag afstand zou doen van de troon, en dat is er toen ook niet van gekomen. Eerst horen, dan geloven en tot die tijd hou ik me lekker afzijdig van speculaties.
Dat lijkt me heel verstandig.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef loveli het volgende:
Mijn glazen bol is stuk. Wacht wel tot 19 uur.
Onze vorstin is al jaren voorzien van een haarstukje en is een leuk mens.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:27 schreef the85mc het volgende:
Of... Ze zoekt een nieuwe kapper en kondigt een reallife soap aan: so you think you can clip.
Over dat eerste kan ik niet oordelen, maar je tweede punt klopt wel! Gisteren een programma gezien waarin werd gezegd dat ze net zoveel "waard" is als een philips bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Onze vorstin is al jaren voorzien van een haarstukje en is een leuk mens.![]()
En van onschatbare waarde voor de economie.
Ik heb inside info!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef loveli het volgende:
Mijn glazen bol is stuk. Wacht wel tot 19 uur.
Ik weet al wat ze gaat zeggen hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef Chicolate het volgende:
Ok. Slechte timing om een presentatie te moeten maken (morgenochtend presenteren). Ik zit te wachten tot het 7 uur is, heb een (dichte) fles wijn naast mijn laptop staan (kadootje) en wil eigenlijk vooral lamballen op de bank.
^^quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Onze vorstin is al jaren voorzien van een haarstukje en is een leuk mens.![]()
En van onschatbare waarde voor de economie.
De non verbale analist had hetzelfdequote:Op maandag 28 januari 2013 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kreeg toch kippenvel van het overslaan van haar stem
Zal mijn logopedistenbloed wel wezen
Ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben ik de enige die niet gekeken heeft?
Ik ook niet. Ga nu sporten. Doei.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben ik de enige die niet gekeken heeft?
?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Nallie het volgende:
Sjonge, het gaat toch om wat ze zegt. En niet hoe ze kijkt of haar stem overslaat... niet boeiend.
Zo oud als ik ben.... Dus bedanktquote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ook en zag het ook niet aan komen.
Het is toch het einde van een tijdperk of zo.
Ah, ik kijk het straks wel even terug. Er ligt geen sneeuw meer, dus er kan weer gewandeld worden.quote:
Ja, nee, nou, kijk, dat moet je anders zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Nallie het volgende:
Sjonge, het gaat toch om wat ze zegt. En niet hoe ze kijkt of haar stem overslaat... niet boeiend.
Ik zal hem deze week eens uitvoerig analiseren.....is een goede oefeningquote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga nu sporten. Doei.
Wel nieuwsgierig naar hasr non-verbale communicatie. An?
Zet je de analyse online?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zal hem deze week eens uitvoerig analiseren.....is een goede oefening
Hebben je gehandicapten ook niet gekeken?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, ik kijk het straks wel even terug. Er ligt geen sneeuw meer, dus er kan weer gewandeld worden.
[..]
Ja, nee, nou, kijk, dat moet je anders zien.
Ofzo.
^^quote:
Ga ik zo even vragen aan ze!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben je gehandicapten ook niet gekeken?
Ik zag dit weekend bij de kringloop nog een speciaal blik wat is uitgegeven bij het huwelijk van Charles en Diana!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Weet nog dat ze gekroond werd. Kreeg een speciale kroningsmok op de kleuterschool.
Of een giechel hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Natuurlijk! Anders had ie al lang een lachje ertussen geperst
Vond het juist mooi, beetje emotie erin. Bea heeft verdiend pensioen!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Nallie het volgende:
Ja maar dat bedoelde ik dus ookquote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vond het juist mooi, beetje emotie erin. Bea heeft verdiend pensioen!
Nee! Daar heb ik ook de laatste tijd last vanquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Ewelina het volgende:
krijgen jullie ineens ook dat bepaalde woorden in posts linkjes worden? Zoals het woord emotie bij Per?
of is mijn laptop stuk?
Oh? Waar verwijst het linkje naartoe dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee! Daar heb ik ook de laatste tijd last van
Spam en reclamequote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh? Waar verwijst het linkje naartoe dan?
Ik moest ook even iets wegzuchten toen ze zei dat ze mijn koningin was geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoelde ik dus ookik kan niet zo goed mezelf uitdrukken in getypte woorden vandaag geloof ik
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Ewelina het volgende:
een of andere datingsite, Do You Live Alone? Of ik een Russische date wil.
quote:
Oeh! Nou, heb je daar niet altijd op gewacht?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Ewelina het volgende:
een of andere datingsite, Do You Live Alone? Of ik een Russische date wil.
Mijn vereniging heeft een reisje gepland, maar daar had ik toch eigenlijk al geen geld voor (over) dus wie weet ga ik ook wel op de dam staan. Wijlen mijn oma zou trots op me zijn geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef anna82 het volgende:
Een historische gebeurtenis in de stad, ik ben erbij!
Als ik een euro krijg voor iedere spelfout/typfout die ik maak hoef ik niet meer te werkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef loveli het volgende:
Als ze spelfouten nou eens automatisch rood maakten, zou ik met alle plezier maandelijks geld overmaken aan danny.
Jeweet swa, dat virusscannerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef Ewelina het volgende:
Ik geloof dat het tijd wordt voor een goed virusscanner.
Hahaha, ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jeweet swa, dat virusscanner
/typfoutenpolitie
Meer online winkelenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef anna82 het volgende:
Over spam gesproken: voorheen zag ik nog wel eens schoenen van Zalando voorbijkomen, inmiddels krijg ik advertenties voor psychiatrische hulp...
Just saying.
Een?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als ik een krijg voor iedere spelfout/typfout die ik maak hoef ik niet meer te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door Mufasa208 op 28-01-2013 20:54:18 ]
Zelf in te vullen, in dit geval moet het zijn euro. Zie je! Dan zou ik weer een euro hebben. Of valt dit niet onder taal/spelvouten?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Mufasa208 het volgende:
Heeft er nog iemand op of aanmerkingen?klinkt goed. Zou zelf eerder je dan jouw zeggen maar dat is smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een groepspraktijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De komma na 'belang' zou ik vervangen door een punt komma.Ja doei.
Woei! *duim*quote:Op maandag 28 januari 2013 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, het lijkt erop dat, houtje-touwtje, de hypotheek alsnog geregeld is en we dan écht volgende week ergens hopelijk een overdracht hebben.
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, het lijkt erop dat, houtje-touwtje, de hypotheek alsnog geregeld is en we dan écht volgende week ergens hopelijk een overdracht hebben.
damn. vergetenquote:
Nee, nog niet. Dat is pas als we de sleutels hebbenquote:
Hier heb ik ze afgesneden, de rest van het brood flikker ik in de vriezerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind kontjes ook altijd het lekkerst, al sinds ik kind ben.
Kontje tijgerbrood met nutella
Ik ook.. bij de laatste zin begreep ik dat t om brood ging..quote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bipsen
Ik moest Aurum's post twee keer lezen*sleepy*
Je hebt iets met 'ij'quote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef _aurum_ het volgende:
mag ik ook DM An?
Ik ga voorzichtig met 't vlaggetje wapperen Mo.![]()
Ik gooi mijn lijstje erin:
O: Havermoutsmoothie
T: eitje en rijstewafels
T: honger dus rijstewafel gepakt
L: zoete aardappel, groente, kip en kokosolie
T: rijstwafels en amandel
D: rijst, gewokte groenten en vis
S: fitness, geen cardio
T: rijst, gewokte groenten en vis
T: tonijn en olie
Ik ben anderhalve week aan het buffelen en ik zie al resultaat, buik wordt platter en mijn bovenlichaam wordt ook al strakker. Maar die kont he![]()
Oh en na mijn vakantie gaat de tonijn voor het slapen gaan het raam uitWordt weer gewoon kwark, begin de tonijn zat te worden
Thanks! Probeer het zo goed mogelijk op de persoon te richten.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
klinkt goed. Zou zelf eerder je dan jouw zeggen maar dat is smaak.
Heb je een groepspraktijk?
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thnx! And done.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De komma na 'belang' zou ik vervangen door een punt komma.![]()
Of je raakt er dingen onder kwijt, zoals een afstandsbediening waar ik op ging zitten.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vrouwen met ronde billen zijn sexy![]()
En ronde billen zitten lekkerder
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Of je raakt er dingen onder kwijt, zoals een afstandsbediening waar ik op ging zitten.
Morgen even een nieuwe poging wagen om hem eventueel in te korten, moet sowieso de visie ook nog afmaken. Aah, foutje... en verbeterd, thnx.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Xennia het volgende:
Mufasa, ik vind de tekst wat te lang voor een missie, denk ik.
En er ontbreekt een foto van de torso van de behandelend fysiotherapeut
Oh en het is de impact die lichamelijke klachten kunnen hebben, IS zeer groot
Is vast een markt voor.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Morgen even een nieuwe poging wagen om hem eventueel in te korten, moet sowieso de visie ook nog afmaken. Aah, foutje... en verbeterd, thnx.
Heb nog een ander businessplan waarin we in een hoger segment willen gaan zitten en absurd hoge behandelprijzen gaan vragen voor rijke vrouwen. Daarbij is dan wel een foto te vinden van een torso de behandelend fysiotherapeut.
Broden hebben kapjes, cakes en stokbroden hebben kontjes, zo gaat het hierquote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef V1z0R het volgende:
Ben ik de enige die is opgegroeid met het woord kapjes en niet kontjes? Frikandellen en kroketten hebben kontjes!
Bij mij ook... Alles behalve brood heeft kontjesquote:Op maandag 28 januari 2013 21:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Broden hebben kapjes, cakes en stokbroden hebben kontjes, zo gaat het hier
Zal wel iets oosters versus wersters zijn? Ben er ook mee opgegroeid.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef V1z0R het volgende:
Ben ik de enige die is opgegroeid met het woord kapjes en niet kontjes? Frikandellen en kroketten hebben kontjes!
Yups, als je weet wat je doet. Het merendeel van de PT's zijn om te huilen, plus ik ben nogal kritisch als het gaat om wat een ander vertelt. Niet om jou of je vriend, maar de sportwereld... en vooral in de fitness is het allemaal mooi weer spelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:20 schreef the85mc het volgende:
Kontjes, kapjes, kan allemaal.
Mufasa, vriend van me is personal trainer. Schijnt ook best lucratief te zijn.
Dank uquote:Op maandag 28 januari 2013 21:34 schreef the85mc het volgende:
Nallie, jij hebt eigenlijk altijd mooie lijstjes! En nog lekker ook!
Goed lijstje.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:27 schreef Nallie het volgende:
Even mn eindlijst, niet dat iemand t boeit, maar ik doe t lekker toch![]()
O: havermout, banaan, cacao
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 speltbh kipfilet en hummus, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten en tonijn
T: bio muesli reepje
S: 15 minuten cardio, 45 min kracht
D: pompoen/wortel/linzensoep met een volkoren pistoletje geitenkaas
T: kiwi met yoghurt en lijnzaad
Tevreden en t was lekker!
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Morgen even een nieuwe poging wagen om hem eventueel in te korten, moet sowieso de visie ook nog afmaken. Aah, foutje... en verbeterd, thnx.
Heb nog een ander businessplan waarin we in een hoger segment willen gaan zitten en absurd hoge behandelprijzen gaan vragen voor rijke vrouwen. Daarbij is dan wel een foto te vinden van een torso de behandelend fysiotherapeut.
Een collega van me deed aan bodybuilden en voor 'ie bij ons kwam werken uhm.. nou ja, personal trainer was 'ie eigenlijk niet, wel voor rijkere dames.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:26 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Yups, als je weet wat je doet. Het merendeel van de PT's zijn om te huilen, plus ik ben nogal kritisch als het gaat om wat een ander vertelt. Niet om jou of je vriend, maar de sportwereld... en vooral in de fitness is het allemaal mooi weer spelen.
Hij takelde af?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Een collega van me deed aan bodybuilden en voor 'ie bij ons kwam werken uhm.. nou ja, personal trainer was 'ie eigenlijk niet, wel voor rijkere dames.
Die is er met de bruiloft vast wel afquote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dank u
Ik ben nu ook wel bijna een jaar echt op gewicht.. alleen die laatste kilo he...
Je kan tquote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die is er met de bruiloft vast wel af
...
Wat ik bij Co zag was pico-bello
Dat ik er überhaupt een woord uitkreegjij, anna, co en Perr... tien jaar geleden was ik huilend weggelopen nadat ik waarschijnlijk stotterend een toeval had gekregen.
Go go Vizke!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef V1z0R het volgende:
Had mezelf al voorgenomen aankomende zaterdag even binnen te lopen
Was trouwens niet zo erg hoor, ik was de dikkerd met de veels te grote mond die van alles deed om anderen aan het lachen te krijgen dan iets anders dan m'n omvang.
Alleen nooit die hints doorgehad
Geen kibbeling of gebakken visje in ieder gevalquote:
Leuk viz! Ken je haar al een beetje?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen kibbeling of gebakken visje in ieder geval
Ik heb geen flauw idee wat m'n plan wordt, ervaring heeft me geleerd dat het me met nadenken toch tegenwerkt...
Ik had borst, schouders en triceps vanavond en nu heb ik lamme armen.quote:
Totaal niet!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Leuk viz! Ken je haar al een beetje?
Het klinkt zo schattig. Ik zie V1z ook al helemaal struikelen terwijl hij zijn nek verrekt.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z, leukWaar is Lau voor de bouquetreeksromannetjes-sequence?
Ik ging in de zeikregen wandelen. Was ook niet helemaal relaxed.quote:Zumba![]()
Natgeregend
Verhaal niet gevolgd dus?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha ok. Heb je haar naam/telefoonnummer? Of ken je haar alleen van gezicht?
Dat had ik wel gelezen, maar niet hieraan gekoppeld. Haha, zou zo uit een stripverhaal kunnen komenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Verhaal niet gevolgd dus?
Kort: ik deed boodschappen lopends, zag op terugweg haar kont in de winkelruit, struikelde in moment van verbazing (wat ik al zei, Perr+ kont) zij zag dat omdat ze net omhoog kwam, sindsdien zij lachen wanneer ik voorbij loop...
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
En dan was Mooie Miss Hoepeloorbel Supreme (Cocoface) nog wel in da house!
Oehhhhh....!quote:Op [url=http://forum.fok.nl/t
opic/1926832/7/25#122198542]dinsdag 29 januari 2013 00:44[/url] schreef XcUZ_Me het volgende:
"v1zmeisje"
Ik heb altijd het idee dat alleen mannen kunnen pissenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Nallie, vind je lijstjes ook altijd heerlijk.
Heb vannacht in totaal 1 uur geslapen en heb nu weer een beetje verhoging. Dus slapen en weer vroeg pissen.
Trusten slankies
Op youtube staat vast wel een tutorial.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat alleen mannen kunnen pissen
Zoveel mogelijk gezonde dingen naar binnen proppen dan maar!quote:
Goed idee!quote:
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat had ik wel gelezen, maar niet hieraan gekoppeld. Haha, zou zo uit een stripverhaal kunnen komenBen ooit tegen een paal opgelopen toen ik omkeek..
Ik was net zo verbaasd als jou hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind het wel lollig, V1z komt juist IRL best heel relaxo overEn dan was Mooie Miss Hoepeloorbel Supreme (Cocoface) nog wel in da house!
Haha nee bedoel dat de handeling, zo staand pissen heet en anders gewoon plassen. Ik vind het altijd zo gek als uniek dat zegt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Op youtube staat vast wel een tutorial.
koek is dan ook gewoon koek en niet puur omdat het gezond isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:55 schreef loveli het volgende:
Mar, schorseneren heb ik ook in de koelkast, hoe maak je die klaar?
/ontbijtkoek door de vingers ziet
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha nee bedoel dat de handeling, zo staand pissen heet en anders gewoon plassen. Ik vind het altijd zo gek als uniek dat zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Uhm geen idee eigenlijk, keek tussendoor even en toen zat ik op de 4500 omwentelingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
45 minuten crosstrainer, dat je halverwege niet dood neervalt van verveling.
Hoeveel RPM doe je trouwens?
Sporten met de TV ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:22 schreef Perruche het volgende:
Ik ga vanavond sporten met de TV! Hoe cool is dat![]()
Verdere planning:
O: luxe ontbijtje zoals hierboven
T: vruchtenyoghurtje
L: dubbele bth kaas en nog iets van groen
T:koffie verkeerd ofzo
druiven en een appel
D: denk een steak in de bistro van het hotel
S: uurtje sporten
Komt vast we'll wat bij!
your reputation precedes youquote:
Kcals hoop ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:27 schreef So_Surreal het volgende:
Henk, had vorige keer 1700 omwentelingen in 13 minuten op dat niveau, en volgens dat ding toen 158 cal's verbrand.
En dat doe niveau met die snelheid doe ik dan 35 tot 45 minuten.
Dan zit je dus op 65 rpm per minuut.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:27 schreef So_Surreal het volgende:
Henk, had vorige keer 1700 omwentelingen in 13 minuten op dat niveau, en volgens dat ding toen 158 cal's verbrand.
En dat doe niveau met die snelheid doe ik dan 35 tot 45 minuten.
Nja het is nu al redelijk zwaar moet ik zeggen en schommel soms met mijn hartslag tussen de 150 en 185, wat is aan te raden wat dat betreft ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan zit je dus op 65 rpm per minuut.
Probeer dat eens omhoog te gooien naar boven de 70. En dan minder lang.
Vergelijk het maar met fietsen of hardlopen, als je dat op een lager tempo doet kun je het veel en veel en veel langer volhouden dan wanneer je een hoog tempo aanhoudt.
jawel! Gelukkig zitten alle dagen volgepland met meetings enz. Dus ik hoef me geen seconde te vervelen. Denk dat de tijd voorbij vliegt. Heb ik ook niet echt tijd om Luc te missen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Skoap! De eerste keer zo ver & lang van Luc ook? Heb je er wel een beetje zin in?
Je verbrandt sowieso vet als je beweegt. Zoek de methode uit die jij het langst volhoudt, dan verbrand je op de lange termijn het meeste.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:33 schreef So_Surreal het volgende:
Ik lees veel verschillende dingen, of is interval het best voor het afvallen ?
Nee gewoon, de fitness waar ik vanavond Ben heeft TV!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Sporten met de TV ?
Zo'n bootcamp dvd of zo?
Gewoon een snoeperd, echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Weet je zeker dat je geen vrouw bent?
Hmm ja kan wel eens wat yoghurt gaan eten ja, is lekker en beter voor de afwisselingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:23 schreef Perruche het volgende:
Cots, vind dit een heel mooi lijstje! Succes met leren!
S_S, wat heb je veel carbs/brooddingen. Kan je niet ontbijtkoek en mueslireep vervangen door yoghurt of kwark ofzo? Verder zijn bruine broodjes niet zo top volgens mij, beter volkorenbrood!
Edit; en ik mis fruit.
omdat het kanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:44 schreef Perruche het volgende:
Oh jongens waarom nemen sommige mensen zichzelf zo serieus
Gooi er peer en kaneel in en het is godenmaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:26 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ja kan wel eens wat yoghurt gaan eten ja, is lekker en beter voor de afwisselingga er binnenkort even naar kijken in de supermarkt.
Dat brood is gewoon volkoren brood trouwens, maar ik noem het uit gewoonte bruinbrood
Thnxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:23 schreef Perruche het volgende:
Cots, vind dit een heel mooi lijstje! Succes met leren!
Oh... xDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:45 schreef V1z0R het volgende:
To do, kapper en schoenmaker...
Ik weet het, sorry![]()
Ook in die kleur? Wil straks best even voor je kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:54 schreef loveli het volgende:
Mocht iemand toevallig bij een Steps dit suede jurkje in een M tegenkomen, PM please. Volgens de site is 'ie uitverkocht, maar S ook en die hingen nog gewoon in de winkel.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook in die kleur? Wil straks best even voor je kijken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:59 schreef loveli het volgende:
[..]Ja ik weet wel dat het kan, maar in Nederland is dat niet gebruikelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn uiterlijk na 6 km hardlopen (of tempo technisch gezien eigenlijk joggen):
Rood hoofd, beslagen bril en nat haar wat tegen mn voorhoofd aangeplakt zit.![]()
Ik word altijd een beetje meewarig aangekeken tijdens/na het hardlopen. Hoe typisch.
Tnx!quote:
Nu je het zegt, ik heb hier nog een plastuit liggen. Durf m alleen niet te gebruiken omdat ik bang ben dat ik een lachtstuip krijg en over mezelf heen pies.quote:En Prob, je weet maar nooit. Misschien piest iedereen wel zo
Ja ook zonder lachstuip hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tnx!
En precies voor de grote bui binnen!
Niet geheel onbelangrijk.
[..]
Nu je het zegt, ik heb hier nog een plastuit liggen. Durf m alleen niet te gebruiken omdat ik bang ben dat ik een lachtstuip krijg en over mezelf heen pies.
Lekker laten kijken! Jij bent goed bezig in ieder geval, top!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn uiterlijk na 6 km hardlopen (of tempo technisch gezien eigenlijk joggen):
Rood hoofd, beslagen bril en nat haar wat tegen mn voorhoofd aangeplakt zit.![]()
Ik word altijd een beetje meewarig aangekeken tijdens/na het hardlopen. Hoe typisch.
Veel gedronken van te voren?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom weer eens om de hoek kijken voor een vraag.
Ik heb een nieuwe weegschaal, een die mijn vetpercentage ook meeneemt. Nu weet ik wel dat die meting met een korrel zout genomen moet worden, maar mijn vetpercentage is in vergelijking met mijn gewicht en bmi buitenproportioneel hoog. Zijn er meer die dat hebben? Ben ik mismaakt of zo?
Pastinaak zit tussen rettich en wortel in, lekker pittig. Schorseneren duik ik gelijk op zodra ze weer te koop zijn, zo lekker!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:31 schreef the85mc het volgende:
Ja hoi! Rustig vandaag hier, is iedereen echt aan het werk ofzo![]()
Marmar je zit in de vergeten groenten hoek? Ik heb geloof ik nog nooit pastinaak gegeten. Waar lijkt het qua smaak op?
Lijstje van vandaag:
O: 4bth kip, smeerkaas, beker melk
T: appel
L: 3 bth kip, handje walnoten
T: banaan
S wat KT thuis, daarna rondje hardlopen
T 250 gram kwark
D: 2 tartaartjes, aardappelen, 350 gram sperziebonen. ik eet bijna nooit aardappel, groente, vlees; voelt echt oud hollandsch
T 250 gram kwark
T appel
Edit: ik hoor ineens een kettingzaag hier. Zijn ze boompjes aan het snoeien. Doet me denken aan mn pa en ik in de tuin: we snoeien ook met kettingzagen en minikranenNiet van dat benauwde gedoe. Vooral als je met een minikraan in de tuin bezig gaat zie je mensen je een beetje wazig aankijken, alsof ze water zien branden
![]()
Zou je vetpercentage dan niet juist relatief laag moeten zijn? Ah, beantwoord.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel gedronken van te voren?
Zie mijn logica die ik er daarna aan heb toegevoegd. Dat heb ik ooit gelezen eroverquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zou je vetpercentage dan niet juist relatief laag moeten zijn?
Ik vrees dat ik het na 2 weken meten niet meer over zo'n boeg kan gooien. (Ik weeg mezelf elke ochtend direct na het opstaan en plassen.)
Ik heb wel eens een vetpercentage gehad van 48% volgens zo'n weegschaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een nieuwe weegschaal, een die mijn vetpercentage ook meeneemt. Nu weet ik wel dat die meting met een korrel zout genomen moet worden, maar mijn vetpercentage is in vergelijking met mijn gewicht en bmi buitenproportioneel hoog. Zijn er meer die dat hebben? Ben ik mismaakt of zo?
Het gaat richting de 40%. Echt idioot, vind ik. Nu heb ik wel brede heupen, maar ook weer niet zo enorm.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:35 schreef the85mc het volgende:
Wat is buitenproportioneel? 30% vet is niet raar voor vrouwen.
Kijk, dat geeft een mens moed.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vetpercentage gehad van 48% volgens zo'n weegschaal.
Terwijl ik zo'n 150 km per week fietste, een paar keer per week ging hardlopen en af en toe wat lesjes deed in de sportschool.
Pff, die meters zijn zo onbetrouwbaar als wat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
ik ben bang dat als je niet actief sport dit nog wel een redelijk beeld zou kunnen geven....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gaat richting de 40%. Echt idioot, vind ik. Nu heb ik wel brede heupen, maar ook weer niet zo enorm.
Ik duim met je mee!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:38 schreef MarMar het volgende:
En ik heb net gesolliciteerd op een baan die me heel heel heel leuk lijkt! Er komt een nieuw restaurant/cafe bij een museum, ze vragen mensen met ervaring die hun eigen inbreng willen geven en het horecagedeelte echt op poten helpen zetten.
*duimduimduim*
Die zin maakt mij zo ontzettend gelukkigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben bang dat als je niet actief sport dit nog wel een redelijk beeld zou kunnen geven....
Vrouwen zijn nu eenmaal spekkiger van nature
/ dus ook als ze je met tang zouden meten dan zou je boven de 30% eindigen...
wanneer ga je naar de huisarts?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zin maakt mij zo ontzettend gelukkig
Ja, zou heel goed kunnen. Het verbaast me alleen dat ik wel binnen de richtlijnen val voor wat betreft gewicht, maar ver buiten de richtlijnen voor wat betreft vetpercentage.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben bang dat als je niet actief sport dit nog wel een redelijk beeld zou kunnen geven....
quote:
met tang was ik 32%quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik vind mezelf atm ook best dikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel gedronken van te voren?
(wordt toch gemeten met een stroompje, hoe minder weerstand hoe meer vet je zou hebben. Water geleid goed en daarom wordt dat als vet gerekend. Daarom vindt zo'n weegschaal zwangere vrouwen ook erg dik, ivm vruchtwater).
Maar momenteel hóór jij dik te zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind mezelf atm ook best dik. En ik ben geen weegschaal
.
En waarom zou een vetpercentage dan veelzeggender zijn? Ik pas in een prima maat en heb relatief weinig vet om mijn middel. Dat laatste is toch het allerbelangrijkste? Het is een informatieve vraag, want ik weet het écht niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:54 schreef the85mc het volgende:
Dat kan. Met streng diëten en niet sporten krijg je een prima BMI met een hoog vetpercentage. Daarom zegt BMI/gewicht ook zo weinig.
BMI zegt alleen iets over verhouding lengte/gewicht, niet of je veel sport. Meeste sporters hebben wel een laag vetpercentage maar niet per se laag BMI. Vetpercentage vind ik dan betere indicator voor goed lichaamsgewicht dan BMI.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En waarom zou een vetpercentage dan veelzeggender zijn? Ik pas in een prima maat en heb relatief weinig vet om mijn middel. Dat laatste is toch het allerbelangrijkste? Het is een informatieve vraag, want ik weet het écht niet.
Ik dieet overigens niet streng. Ik denk dat je (uitzonderingen daargelaten) ook een prima gewicht kunt bereiken zonder fanatiek te sporten of jezelf uit te hongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: er klopt sowieso iets structureels niet in de BMI formule. Het is een kwadratische functie, dat klopt niet. Het zou een ^3 functie moeten zijn.
/Nerdmodus off.
En dat is alleen maar mooiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind mezelf atm ook best dik. En ik ben geen weegschaal
.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
BMI zegt alleen iets over verhouding lengte/gewicht, niet of je veel sport. Meeste sporters hebben wel een laag vetpercentage maar niet per se laag BMI. Vetpercentage vind ik dan betere indicator voor goed lichaamsgewicht dan BMI.O... ik sukkel. Zit naar dat plaatje te staren en te denken "WTF 250KG wegen en een BMI van 33.9 hebben, wat een reuzen".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het zal omlaag gaan als je meer sportquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben geen topsporter, dus in mijn geval klopt zo'n bmi heel aardig. Met dat vetpercentage kan ik helemaal niks. Het zal wel omlaag gaan als ik nog wat meer afval, maar of ik ooit binnen de marges ga komen?
Maar goed, in het algemeen: waarom is het belangrijk om qua vetpercentage binnen de marges te zitten? Voor zover ik heb begrepen, is het vooral belangrijk om geen/weinig vet rondom je organen te hebben, toch?
des te lager je vet% des te meer spier en des te beter je verbrandingsoventje werkt. Je bent minder gevoelig voor insulinefluctuaties en hebt daardoor een mindere kans op suikerziekte en andere gezondheidsprobs. /jip en janneke taalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben geen topsporter, dus in mijn geval klopt zo'n bmi heel aardig. Met dat vetpercentage kan ik helemaal niks. Het zal wel omlaag gaan als ik nog wat meer afval, maar of ik ooit binnen de marges ga komen?
Maar goed, in het algemeen: waarom is het belangrijk om qua vetpercentage binnen de marges te zitten? Voor zover ik heb begrepen, is het vooral belangrijk om geen/weinig vet rondom je organen te hebben, toch?
Hoe groot zouden die effecten zijn als je al gewoon op een gezond gewicht zit? Het lijkt me niet dat ik nu zoveel kans maak op bijvoorbeeld suikerziekte.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
des te lager je vet% des te meer spier en des te beter je verbrandingsoventje werkt. Je bent minder gevoelig voor insulinefluctuaties en hebt daardoor een mindere kans op suikerziekte en andere gezondheidsprobs. /jip en janneke taal
ik denk niet dat gezond gewicht alles is. Het is een onderdeel van een gezonde levensstijl, maar bewegen hoort daar imo ook bij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe groot zouden die effecten zijn als je al gewoon op een gezond gewicht zit? Het lijkt me niet dat ik nu zoveel kans maak op bijvoorbeeld suikerziekte.
Het is niet dat ik het niet wíl geloven, hoor, maar het hebben van een laag vetpercentage als doel op zich gaat er bij mij niet echt in. Ik wil weten waar ik het voor doe, zeker als alles verder naar m'n zin is (dus gewicht en kledingmaat).
En als je verstandig eet, dus zonder snelle suikers, dan zul je toch ook eerder vetvoorraden aanspreken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee, het zal omlaag gaan als je meer sportMet afvallen val je ook spieren af, dat wil je juist niet om lager vetpercentage te krijgen.
Een hoog vetgehalte is een risicofactor voor veel aandoeningen, van je vaatstelsel tot suikerziekte. En met een lager vetpercentage kun je beter sporten. Je bent per kg jij een stuk sterker.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe groot zouden die effecten zijn als je al gewoon op een gezond gewicht zit? Het lijkt me niet dat ik nu zoveel kans maak op bijvoorbeeld suikerziekte.
Het is niet dat ik het niet wíl geloven, hoor, maar het hebben van een laag vetpercentage als doel op zich gaat er bij mij niet echt in. Ik wil weten waar ik het voor doe, zeker als alles verder naar m'n zin is (dus gewicht en kledingmaat).
Ja, dat denk ik ook, al heb ik misschien een wat ander idee over wat voldoende beweging is (ik ben meer van een algeheel actieve levensstijl, dus de kindjes lopend wegbrengen, altijd de trap nemen in plaats van de roltrap, et cetera). Ik vond het in dit verband interessant om in het boek van Gary Taubes (Why we get fat) te lezen dat in zijn ogen de rol van sporten voor het behalen van een gezond gewicht overdreven wordt. Maar hij voegt er ook aan toe dat er andere reden kunnen zijn om te sporten, zoals een gezonde levensstijl. (Hij sport zelf ook.)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat gezond gewicht alles is. Het is een onderdeel van een gezonde levensstijl, maar bewegen hoort daar imo ook bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
Aardig stukje uit het boek van Swaab (Wij zijn ons brein):Leuk stukje. Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Er is een verschil tussen sport en topsport. Topsport is slopend voor je lichaam.
- Meer sporten = meer slijtage aldus dat stukje. Daar twijfel ik aan. Bij sporten/verbranding komen vrije radicalen vrij, die zorgen voor veroudering/slijtage. Als je veel groenten/fruit eet met anti-oxidanten 'hef je de vrije radicalen op'. (werkt niet helemaal zo, maar is chemisch lastig uit te leggen..) Dan doe je een gedeelte van slijtage door sporten teniet. Bovendien: door sporten wordt je hart effectiever en kan je hart langzamer kloppen, dus leef je juist langer als je ervan uitgaat dat je hart een x aantal slagen kan maken.
Ik denk dat er wel een bovengrens is waarbij dat sporten de effecten op de gezondheid van het dikzijn niet meer overtreft, maar ik denk wel dat die bewering klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:29 schreef the85mc het volgende:
Er zijn onderzoeken die aantonen dat wat te dikke mensen die sporten gezonder zijn dan dunne mensen die niet sporten. Dus blijkbaar geldt dat sport>laag gewicht.
Ik heb er geen bronnen van maar heb het jaar of wat geleden eens gelezen.
In het stuk ervoor laat hij zien dat sport in het algemeen slopend is voor je lichaam. Ik denk dat dit dan ook aardig aansluit bij de discussie wat nou precies genoeg beweging is. Het is een tijd gangbaar geweest om minstens een half uur of een uur intensief sporten op een dag te propageren, later werd dat vervangen door een half uur flink wandelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:40 schreef the85mc het volgende:
- Er is een verschil tussen sport en topsport. Topsport is slopend voor je lichaam.
En dat is ook gewoon belangrijk, je eigen ervaring. Ik weet dat ik ook sneller kilo's kwijtraak als ik ga sporten. En zo zullen er ook mensen zijn die terughoudend zijn met sporten omdat ze weten dat ze blessuregevoelig zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:49 schreef MarMar het volgende:
Ik weet in elk geval heel zeker dat ík met sport een stuk gezonder ben.
Maar de conclusie is dus dat jij niet sport/gaat sporten? Dat blijft nu een beetje onduidelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In het stuk ervoor laat hij zien dat sport in het algemeen slopend is voor je lichaam. Ik denk dat dit dan ook aardig aansluit bij de discussie wat nou precies genoeg beweging is. Het is een tijd gangbaar geweest om minstens een half uur of een uur intensief sporten op een dag te propageren, later werd dat vervangen door een half uur flink wandelen.
Nou ja, wetenschappers weten natuurlijk ook niet hoe het grote geheel eruit ziet. Enkele jaren geleden waren er onderzoeken waaruit bleek dat je langer leeft als je licht ondergewicht hebt, maar recentelijk was er een onderzoek in het nieuws waaruit bleek dat het hebben van enige overgewicht juist gunstig was voor een langer leven.
Het is ook maar net wat je zelf belangrijk vindt: lang leven, gezond leven, fit zijn? Zulk soort keuzes maak je volgens mij ook wel op gevoel (noem het liever gezond verstand). Risico's op allerlei kwalen heb ik in ieder geval geleerd met een korrel zout te nemen als de grootte van die risico's niet duidelijk wordt.
Of je kan juist trainen om te zorgen dat je minder snel blessures krijgt, wat in mijn geval dan weer op gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat is ook gewoon belangrijk, je eigen ervaring. Ik weet dat ik ook sneller kilo's kwijtraak als ik ga sporten. En zo zullen er ook mensen zijn die terughoudend zijn met sporten omdat ze weten dat ze blessuregevoelig zijn.
Ik twijfel nog steeds. Het belangrijkste voor mij is algeheel fit zijn, dus veel lopen en fietsen en in het weekeinde niet een dag lang binnen blijven lummelen. Ik ben van nature lui, dus ik moet mezelf prikkelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Maar de conclusie is dus dat jij niet sport/gaat sporten? Dat blijft nu een beetje onduidelijk.
Dit is zo'n goed en tof filmpje!quote:
nee, want er zit nu een natte was in de machinequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou actiepunten 1 en 2 omdraaien kwak!
Had je er nooit moeite mee dat je dik was? Uiterlijk, niet fit zijn enzo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch he??
Ben liever supergelukkig en sterf morgen dan ongelooflijk ongelukkig 100 worden.
Toen ik dik was, was ik gelukkig.
Nu ook maar wat minder onbezorgder ofzo. Toen ik nergens over nadacht hoefde ik geen tijd vrij te maken om te sporten, veel afhaaleten.
Dun maakt niet gelukkig iig
Maar komt dan bezorgde door dun zijn??quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch he??
Ben liever supergelukkig en sterf morgen dan ongelooflijk ongelukkig 100 worden.
Toen ik dik was, was ik gelukkig.
Nu ook maar wat minder onbezorgder ofzo. Toen ik nergens over nadacht hoefde ik geen tijd vrij te maken om te sporten, veel afhaaleten.
Dun maakt niet gelukkig iig
Het is soms wel behoorlijk zoeken. Als kind heb ik altijd heel veel vechtsporten gedaan, dat mocht ineens niet meer. Ik ben bijna vijf jaar aan het zoeken geweest naar iets wat in de buurt van net zo leuk komtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:26 schreef MarMar het volgende:
Plezier beleven aan sporten ben ik ook voorIk zou ook echt niet 3 keer in de week iets gaan doen wat ik niet leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |