Denk zomaar dat ie nu meer tijd voor zn dochters heeft dan wanneer ie koning is. Dus vind het eigenlijk wel een lieve actie van haar, om het een tijdje uit te stellen voor hem.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef the85mc het volgende:
Teruggelezen: ik moet bij vrouwen die 50 shades lezen denken aan vrouwen die marlies dekkers bh's dragen en dat iets te graag willen laten zien. Niet my cup of tea..
Hoezo denken jullie trouwens dat er nieuws komt over het koningshuis? Oh.. voorpagina nu.nl staat het zelfs op.. Heb vanmiddag blijkbaar onder een steen gezeten..
Werd ook wel een keer tijd eigenlijk dat Bea afstand doet, WA is er ook wel aan toe lijkt me. De hele tijd maar afwachten tot ie echt koninkje spelen mag.
ja straks zegt ze iets totaal anders: dat ze bijvoorbeeld niet kan wachten tot het volgende concert van de Toppersquote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Denk zomaar dat ie nu meer tijd voor zn dochters heeft dan wanneer ie koning is. Dus vind het eigenlijk wel een lieve actie van haar, om het een tijdje uit te stellen voor hem.
Maar ze riepen 5 jaar geleden al dat ze met Koninginnedag afstand zou doen van de troon, en dat is er toen ook niet van gekomen. Eerst horen, dan geloven en tot die tijd hou ik me lekker afzijdig van speculaties.
Dat lijkt me heel verstandig.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef loveli het volgende:
Mijn glazen bol is stuk. Wacht wel tot 19 uur.
Onze vorstin is al jaren voorzien van een haarstukje en is een leuk mens.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:27 schreef the85mc het volgende:
Of... Ze zoekt een nieuwe kapper en kondigt een reallife soap aan: so you think you can clip.
Over dat eerste kan ik niet oordelen, maar je tweede punt klopt wel! Gisteren een programma gezien waarin werd gezegd dat ze net zoveel "waard" is als een philips bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Onze vorstin is al jaren voorzien van een haarstukje en is een leuk mens.![]()
En van onschatbare waarde voor de economie.
Ik heb inside info!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef loveli het volgende:
Mijn glazen bol is stuk. Wacht wel tot 19 uur.
Ik weet al wat ze gaat zeggen hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef Chicolate het volgende:
Ok. Slechte timing om een presentatie te moeten maken (morgenochtend presenteren). Ik zit te wachten tot het 7 uur is, heb een (dichte) fles wijn naast mijn laptop staan (kadootje) en wil eigenlijk vooral lamballen op de bank.
^^quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Onze vorstin is al jaren voorzien van een haarstukje en is een leuk mens.![]()
En van onschatbare waarde voor de economie.
De non verbale analist had hetzelfdequote:Op maandag 28 januari 2013 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kreeg toch kippenvel van het overslaan van haar stem
Zal mijn logopedistenbloed wel wezen
Ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben ik de enige die niet gekeken heeft?
Ik ook niet. Ga nu sporten. Doei.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben ik de enige die niet gekeken heeft?
?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Nallie het volgende:
Sjonge, het gaat toch om wat ze zegt. En niet hoe ze kijkt of haar stem overslaat... niet boeiend.
Zo oud als ik ben.... Dus bedanktquote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ook en zag het ook niet aan komen.
Het is toch het einde van een tijdperk of zo.
Ah, ik kijk het straks wel even terug. Er ligt geen sneeuw meer, dus er kan weer gewandeld worden.quote:
Ja, nee, nou, kijk, dat moet je anders zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Nallie het volgende:
Sjonge, het gaat toch om wat ze zegt. En niet hoe ze kijkt of haar stem overslaat... niet boeiend.
Ik zal hem deze week eens uitvoerig analiseren.....is een goede oefeningquote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga nu sporten. Doei.
Wel nieuwsgierig naar hasr non-verbale communicatie. An?
Zet je de analyse online?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zal hem deze week eens uitvoerig analiseren.....is een goede oefening
Hebben je gehandicapten ook niet gekeken?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, ik kijk het straks wel even terug. Er ligt geen sneeuw meer, dus er kan weer gewandeld worden.
[..]
Ja, nee, nou, kijk, dat moet je anders zien.
Ofzo.
^^quote:
Ga ik zo even vragen aan ze!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben je gehandicapten ook niet gekeken?
Ik zag dit weekend bij de kringloop nog een speciaal blik wat is uitgegeven bij het huwelijk van Charles en Diana!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Weet nog dat ze gekroond werd. Kreeg een speciale kroningsmok op de kleuterschool.
Of een giechel hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Natuurlijk! Anders had ie al lang een lachje ertussen geperst
Vond het juist mooi, beetje emotie erin. Bea heeft verdiend pensioen!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Nallie het volgende:
Ja maar dat bedoelde ik dus ookquote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vond het juist mooi, beetje emotie erin. Bea heeft verdiend pensioen!
Nee! Daar heb ik ook de laatste tijd last vanquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Ewelina het volgende:
krijgen jullie ineens ook dat bepaalde woorden in posts linkjes worden? Zoals het woord emotie bij Per?
of is mijn laptop stuk?
Oh? Waar verwijst het linkje naartoe dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee! Daar heb ik ook de laatste tijd last van
Spam en reclamequote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh? Waar verwijst het linkje naartoe dan?
Ik moest ook even iets wegzuchten toen ze zei dat ze mijn koningin was geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoelde ik dus ookik kan niet zo goed mezelf uitdrukken in getypte woorden vandaag geloof ik
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Ewelina het volgende:
een of andere datingsite, Do You Live Alone? Of ik een Russische date wil.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |