die grap maakte ik al in de WhatsAppquote:
Ja, erica praat nu wel een beetje alsof ze deaudt isquote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef Pheno het volgende:
Nou, de NOS is er iig zeker van, volgens hen kapt ze ermee.
Dubbel tongetjequote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, erica praat nu wel een beetje alsof ze deaudt is
En of ze er een wijntje op genomen heeft...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, erica praat nu wel een beetje alsof ze deaudt is
Gewoon de krabpaal erin douwen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Bestaan er kattendildo's? OH MY GOD
Dat beest krijst me de oren van de kop. Als ik d'r aai bij d'r staat gooit ze d'r kont in de lucht en begint ze met d'r staart te zwiepen
Ja wat nou, alsof jij zo braaf bentquote:
JA GODVERquote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Lutte het volgende:
Nu is de hel echt losgebroken, GTST vervalt. Ik citeer: 'alleen maar omdat de koningin mss af gaat treden en ze daar de hele avond over willen praten' 'Te gek voor woorden.' 'Vervalt GTST? Ik hoop het toch van niet!'
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Bestaan er kattendildo's? OH MY GOD
Dat beest krijst me de oren van de kop. Als ik d'r aai bij d'r staat gooit ze d'r kont in de lucht en begint ze met d'r staart te zwiepen
fffuuuhuuuuuuuuuu ja ik las het net!!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Lutte het volgende:
Nu is de hel echt losgebroken, GTST vervalt. Ik citeer: 'alleen maar omdat de koningin mss af gaat treden en ze daar de hele avond over willen praten' 'Te gek voor woorden.' 'Vervalt GTST? Ik hoop het toch van niet!'
dus ditquote:Op maandag 28 januari 2013 18:56 schreef Lutte het volgende:
Nog vijf minuten, gaan we hier live want NWS zal wel niet bij te houden zijn
Dat meen je niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Lutte het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal haar toespraak ook op rtl4 worden uitgezonden?
Er kwam er nog eentje bij: 'Gadver zelfs GTST gaat niet door door dat gezeik met die koningin.'quote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
Dat gezever op NED 1 is ook vrij irri...
Nederland 1, 2 en 3, RTL4, SBS6 en provinciale zendertjesquote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal haar toespraak ook op rtl4 worden uitgezonden?
Mooi. vind ik een stuk beter om te kijken dan nos. Das allemaal zo netjes en keurig. RTL vind ik wat losserquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er kwam er nog eentje bij: 'Gadver zelfs GTST gaat niet door door dat gezeik met die koningin.'
Zelfs GTST. Die koningin.
dus dat, ik kijk altijd RTL4 voor nieuws en zulksquote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mooi. vind ik een stuk beter om te kijken dan nos. Das allemaal zo netjes en keurig. RTL vind ik wat losser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |