Bij onze Miele heb ik pas na 20 jaar de schokdempers vervangen. 4 wassen/weekquote:Op maandag 28 januari 2013 16:54 schreef miep_miep het volgende:
want daar was waarschijnlijk een dure Miele ook niet tegen bestand geweest. Maar tot zover dus de oorzaak.
Is hartstikke defect. Vet = lekkage = defectquote:Op maandag 28 januari 2013 16:54 schreef miep_miep het volgende:
Er zat wel een beetje vet op het gedeelte met de kleinere diameter (wat als het ware naar binnen gaat bij het opvangen van een schok), maar dit leek me gewoon smering?
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:54 schreef miep_miep het volgende:
Of is een kapotte/versleten schokdemper eigenlijk alleen te meten met een Newtonmeter ofzoiets en ?
Op zich een goed idee... Al weet ik alleen niet of mijn vriend tegen 1400 toeren op kan. Voordeel is wel dat dan ook gelijk onze kleding in de wasmachine kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:05 schreef borbit het volgende:
Gewoon op precies tegengestel tempo er tegen in neuken terwijl je op de wasmachine zit
Bij Miele heb je zo'n probleem dus niet. Perfect toegankelijk voor reparatie & vervangingquote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef sjaakspark het volgende:
Ik zou nog even wachten met schokdempers bestellen en eerst kijken of ze wel te vervangen zijn. Wij hebben dit nl laatst ook bij de hand gehad en die schokdempers waren niet te vervangen omdat je er niet bij kon komen. Een dicht geklonken geheel. Goed voor de verkoop van nieuwe machine's dus
Indesit dus wel. Helaasquote:Bij Miele heb je zo'n probleem dus niet. Perfect toegankelijk voor reparatie & vervanging
TS heeft toch de schokbrekers al zien zitten en geconstateerd dat er vet op de zuigerstang zit? Lijkt me dat je er dan wel bij kunt?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef sjaakspark het volgende:
Ik zou nog even wachten met schokdempers bestellen en eerst kijken of ze wel te vervangen zijn. Wij hebben dit nl laatst ook bij de hand gehad en die schokdempers waren niet te vervangen omdat je er niet bij kon komen. Een dicht geklonken geheel. Goed voor de verkoop van nieuwe machine's dus
Dan nog kunnen de schokbrekers natuurlijk prima vastzitten met geklonken verbindingen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:25 schreef kingjotte het volgende:
[..]
TS heeft toch de schokbrekers al zien zitten en geconstateerd dat er vet op de zuigerstang zit? Lijkt me dat je er dan wel bij kunt?
Zeker. Maar dan kun je er wel bij komen in tegenstelling tot wat sjaakspark beweert.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dan nog kunnen de schokbrekers natuurlijk prima vastzitten met geklonken verbindingen?
Misschien moeten we even wachten op Mie-Miep en kan zij wat foto's van de schokdempers, i.h.b. de montagepunten, plaatsen?>quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:41 schreef kingjotte het volgende:
Overigens, een klinknagel kun je altijd uitboren volgens mij, dus je komt hoe dan ook dat apparaat in en die schokbrekers krijg je ook wel los.
Merk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:48 schreef Sorella het volgende:
Onze wasmachine bonkte ook, toen is er iets gedaan en bonkte het niet meer, na een jaar begon het bonken weer en was er een half jaar later bij de laatste centrifugebeurt in ene een geluid alsof er een vliegtuig motor opgestart werd en toen een klap, trommel hing nog aan 1 beugel, finaal afgebroken.
Wasmachine was tien jaar oud toen dus we hebben het zo gelaten na de eerste reparatie.
Welk merk heb je nuquote:
Hoover.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef Sorella het volgende:
[..]
Hoover, vanwege de 5 jaar garantie zonder extra bijbetaling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |