Iets met baas boven baasquote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus. Tentamen goederenrecht[ afbeelding ]
quote:Speciale groet van onze hofnar, NotGuilty.
Nou ja, in het geval van beleid is er al een kader gemaakt door de gemeenteraad. Daar hoef je het niet per se mee eens te zijn. De uitwerking ervan kan (vanwege juridische of beleidsmatige gronden) wel heel erg verschillen. Vaak is het feit dat er überhaupt beleid is al een politieke keuze an sich, het beleid zelf kan dan pragmatisch of op basis van wetenschappelijke inzichten vorm krijgen. Dit is zeker het geval bij armoedebestrijding.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:05 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Goed te horen. Ik ben nogal huiverig om mijn politieke visie los te laten, zeker betreffende de gemeente Amsterdam. Zolang de opdracht je een bepaald kader geeft waar je niet buiten kan is het prima.
Ben inmiddels aardig op de hoogte, dank.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, in het geval van beleid is er al een kader gemaakt door de gemeenteraad. Daar hoef je het niet per se mee eens te zijn. De uitwerking ervan kan (vanwege juridische of beleidsmatige gronden) wel heel erg verschillen. Vaak is het feit dat er überhaupt beleid is al een politieke keuze an sich, het beleid zelf kan dan pragmatisch of op basis van wetenschappelijke inzichten vorm krijgen. Dit is zeker het geval bij armoedebestrijding.
+1 UIquote:Op maandag 28 januari 2013 15:26 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ben inmiddels aardig op de hoogte, dank.
Nee. Heb wel dingen geprobeerd met mensen en speel ook wel samen af en toe maar het komt niet echt van de grond. Waar bij ik gruwelijk in herhaling val, maar toch: afstand speelt mee.quote:
Lijkt mij wel tof om te doen. Speel helaas geen instrument. Maar op youtube mag ik ook graag naar covers kijken door "bandjes".quote:Op maandag 28 januari 2013 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Heb wel dingen geprobeerd met mensen en speel ook wel samen af en toe maar het komt niet echt van de grond. Waar bij ik gruwelijk in herhaling val, maar toch: afstand speelt mee.
Als ik jou was had ik de eerste beste kamer buiten noord aangenomen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Heb wel dingen geprobeerd met mensen en speel ook wel samen af en toe maar het komt niet echt van de grond. Waar bij ik gruwelijk in herhaling val, maar toch: afstand speelt mee.
Samen spelen is ook echt heel erg leukquote:Op maandag 28 januari 2013 15:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof om te doen. Speel helaas geen instrument. Maar op youtube mag ik ook graag naar covers kijken door "bandjes".
Zoals dit man:quote:Op maandag 28 januari 2013 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Samen spelen is ook echt heel erg leuk
Ik ga uberhaupt eigenlijk nooit meer naar optredens. Robbie Williams in 2006 was de laatste keer.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef Yreal het volgende:
Gaan jullie ook naar optredens van coverbandjes? Dat vind ik ook altijd erg leuk
Jaquote:
Zelden eigenlijk. Valt me vaak erg tegen livequote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef Yreal het volgende:
Gaan jullie ook naar optredens van coverbandjes? Dat vind ik ook altijd erg leuk
Dat is wel stomquote:Op maandag 28 januari 2013 15:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ga uberhaupt eigenlijk nooit meer naar optredens. Robbie Williams in 2006 was de laatste keer.
In den haag heb je clash of the coverbands, daar zitten altijd goede tussenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaDat is vet
[..]
Zelden eigenlijk. Valt me vaak erg tegen liveIk hoor op m'n werk nogal wat van die bruiloftbands aan, wat een ramp is dat
Zonde man! Ik echt vaak, heb er ook al weer vier gepland komende tijdquote:Op maandag 28 januari 2013 15:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ga uberhaupt eigenlijk nooit meer naar optredens. Robbie Williams in 2006 was de laatste keer.
Scrantonicityquote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef Yreal het volgende:
Het is natuurlijk ook vaak niet hun bedoeling om een kwalitatief enorm hoogstaand optreden neer te zetten maar vaak meer gewoon gezellig samen muziek maken en zorgen voor een leuke sfeer.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaDat is vet
[..]
Zelden eigenlijk. Valt me vaak erg tegen liveIk hoor op m'n werk nogal wat van die bruiloftbands aan, wat een ramp is dat
Inderdaad. Dat maakt het topic ook wel weer geinig ergens. Zoveel verschillende interesses en allesquote:Op maandag 28 januari 2013 15:35 schreef SaulGoodman het volgende:
Deze passie deel ik echt totaal niet. Leuk hoe dat kan verschillen trouwens.
Wat ook de enige reden is dat die mensen niet met pek en veren weggejaagd wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook vaak niet hun bedoeling om een kwalitatief enorm hoogstaand optreden neer te zetten maar vaak meer gewoon gezellig samen muziek maken en zorgen voor een leuke sfeer.
Ja sorry. Maar voor mij is Amsterdam normaliter een wereldreis. Het kost eigenlijk altijd een middag vrij, je bent echt erg laat thuis.quote:
Alsof er nooit wat in ahoy speeltquote:Op maandag 28 januari 2013 15:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar voor mij is Amsterdam normaliter een wereldreis. Het kost eigenlijk altijd een middag vrij, je bent echt erg laat thuis.
Maar wat an sich ook weer respect en waardering verdient. Je kan niet altijd in alle situaties dezelfde eisen en normen hanteren. Soms zul je wat bij moeten stellen in plaats van meteen dingen af te kraken.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ook de enige reden is dat die mensen niet met pek en veren weggejaagd worden
Lee Towers heb je na 3x ook wel weer gezien.quote:
De mens achter de rechtenstudent.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat maakt het topic ook wel weer geinig ergens. Zoveel verschillende interesses en alles
Ik deel deze passie namelijk ook niet.
sinds dat de ziggo dome open is zal dat inderdaad zeker zo zijn..quote:Op maandag 28 januari 2013 15:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad tegenvallen. Het meeste wat ik leuk vind is toch echt in Amsterdam.
Haha inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:38 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
De mens achter de rechtenstudent.
Er werd van te voren aangekondigd dat de komst van de Ziggo dome geen gevolgen zou hebben voor de programering van de Ahoy. Maar klaarblijkelijk is dat dus toch anders gelopen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
sinds dat de ziggo dome open is zal dat inderdaad zeker zo zijn..
Wut?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar wat an sich ook weer respect en waardering verdient. Je kan niet altijd in alle situaties dezelfde eisen en normen hanteren. Soms zul je wat bij moeten stellen in plaats van meteen dingen af te kraken.
Yrealquote:Op maandag 28 januari 2013 15:39 schreef Yreal het volgende:
Ik ben trouwens wel eens bij een deathmetal concert geweest in 013![]()
![]()
![]()
Voor degene die de zaal niet kennen, dat is een als ware een grote trap ....
Zo klonk het wel. Het was heel algemeen gesteld.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut?Ik zeg helemaal niet dat ik hoge eisen aan ze stel. En de insinuatie dat ik nooit mijn eisen bijstel en alles meteen afkraak vind ik ook nogal overdreven, aangezien je geen idee hebt wat voor bruiloftbands ik heb gezien en welke eisen die in dat geval aan moesten voldoen.
A, nog tips voor het inleidend tentamen van OB morgen?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo klonk het wel. Het was heel algemeen gesteld.
Ahoy vindt dat nog steeds niet. Las toevallig deze week nog een artikel daar over, vind dat ze het wel heel makkelijk wegwuiven.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er werd van te voren aangekondigd dat de komst van de Ziggo dome geen gevolgen zou hebben voor de programering van de Ahoy. Maar klaarblijkelijk is dat dus toch anders gelopen.
Als de band minder goed is dan een Ipod playlist en een stereotoren dan is de keuze wat mij betreft snel gemaakt.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar wat an sich ook weer respect en waardering verdient. Je kan niet altijd in alle situaties dezelfde eisen en normen hanteren. Soms zul je wat bij moeten stellen in plaats van meteen dingen af te kraken.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:39 schreef Yreal het volgende:
Ik ben trouwens wel eens bij een deathmetal concert geweest in 013![]()
![]()
![]()
Voor degene die de zaal niet kennen, dat is een als ware een grote trap ....
Tja. Als ik als artiest kon kiezen tussen Amsterdam en Rotterdam...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ahoy vindt dat nog steeds niet. Las toevallig deze week nog een artikel daar over, vind dat ze het wel heel makkelijk wegwuiven.Maar de tijd zal het leren.
- Altijd bij art. 1 Wet OB beginnen en dan stapsgewijs voor zover nodig artt 3-6 doorlopen en onthouden dat je recht op aftrek in art. 2 staat en waar de aftrek uit bestaat in art. 15.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
A, nog tips voor het inleidend tentamen van OB morgen?
de poortbepaling toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
- Altijd bij art. 1 Wet OB beginnen en dan stapsgewijs voor zover nodig artt 3-6 doorlopen en onthouden dat je recht op aftrek in art. 2 staat en waar de aftrek uit bestaat in art. 15.
- Niet de uitvoeringsbeschikking en het Bua vergeten.
Ja, precies. Nog afgezien van het feit dat de Ziggo Dome veel beter schijnt te zijn qua geluid, licht en catering, maar daar heb ik geen eigen ervaring mee aangezien ik nog nooit in Ahoy ben geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tja. Als ik als artiest kon kiezen tussen Amsterdam en Rotterdam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |