Ik zeg: bier met thee. Ik heb 'm op, erg lekker!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het wachtwoord?
Bier of thee?
Kan je dat de 13e niet ook beschikbaar stellen voor de theeleuten?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg: bier met thee. Ik heb 'm op, erg lekker!
[ afbeelding ]
Natuurlijk, we zijn ook een restaurant dus we hebben ook theequote:Op maandag 28 januari 2013 15:53 schreef MadMaster het volgende:
niet ook beschikbaar stellen voor de theeleut
Kijk, geen enkel excuus meer voor de dames om de 13e niet aanwezig te zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk, we zijn ook een restaurant dus we hebben ook thee
Hebben we niet op voorraad, is altijd wel te regelen. Zeker bij de Koekenla hier in de buurtquote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, geen enkel excuus meer voor de dames om de 13e niet aanwezig te zijn.
Ik regel wel wat koekjes, scones en sandwiches, mochten jullie die niet zelf hebben...
[ afbeelding ]
SNAB maakt goeie bieren. Ze winnen ook vaak wedstrijden of eindigen in ieder geval in de top 3quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef MadMaster het volgende:
Heb afgelopen weekend Xporter (Of Exporter) bier van SNAB gedronken bij Schots restaurant Hielander. Dat vind ik wel lekker, tikkie zoeter dan normaal en donker...
Deze dus: http://www.snab.nl/nl/bieren/x-porter
Tea and cake or deathquote:Op maandag 28 januari 2013 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het wachtwoord?
Bier of thee?
Jij komt de 13e april toch ook wel?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Vroeg vrij vandaag, voelt lekker luxevroeg beginnen vanochtend was minder prettig
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij komt de 13e april toch ook wel?
Met een mini LB dan...
De dames willen dan vast wel een babyshower doen...quote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik denk het niet!
Ben niet zo heel erg van de meets, en misschien is mn kind dan net een paar dagen oud
Well..have the chicken then.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
So my choices are "... or death"?
http://www.nu.nl/binnenla(...)stand-van-troon.htmlquote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond 19:00 houdt de Koningin een toespraak - ben benieuwd
Zou dat het zijn?quote:
Ik dacht dat al jaren geleden bepaald was dat Máxima koningin zou worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
Koning Willem IV.
En dan maar wachten op het rellen in de 1ste en 2de kamer of Maxima nu wel of niet Koningin gaat worden.
Er zijn wel wat leuke data te koppelen aan het huidige moment natuurlijk. Ze is 75 jaar en het Koninkrijk der Nederlanden bestaat dit jaar 200 jaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Ik ben wel zeer benieuwd! Hopelijk praat ze een beetje door, om kwart over 7 moet ik weg
?? Dat zou heel gek zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:47 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik dacht dat al jaren geleden bepaald was dat Máxima koningin zou worden.
Dat was tot nu toe de regel.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:47 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik dacht dat al jaren geleden bepaald was dat Máxima koningin zou worden.
Dan wordt WimLex toch de koning?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:49 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Waarom? Volgens de regels staat een koning boven een koningin. (Ouderwets, dat wel.)
Toen ze trouwden was daar inderdaad een discussie over. Volgens mij was het resultaat dat ze koningin zou worden. Kan me vergissen, natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was tot nu toe de regel.
Maar door de komst van Maxima zijn daar flinke discussies over ontstaan en wil de 2de kamer er stevig over debatteren of dat nog wel zo zou moeten zijn.
Ja, en staatshoofd. En daarmee hoger in rang dan Máxima.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan wordt WimLex toch de koning?
Wat ik me kan herinneren is dat ze het toen hebben laten rusten om het tzt in de kamer te bespreken.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Toen ze trouwden was daar inderdaad een discussie over. Volgens mij was het resultaat dat ze koningin zou worden. Kan me vergissen, natuurlijk.
Van Prins Pils naar Koning Willem IV.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, en staatshoofd. En daarmee hoger in rang dan Máxima.
Er zal wel weer herrie komen over de vraag of de vader van Máxima aanwezig mag zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren is dat ze het toen hebben laten rusten om het tzt in de kamer te bespreken.
Ja, dat ook weer.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Er zal wel weer herrie komen over de vraag of de vader van Máxima aanwezig mag zijn.
Idem. En dan allemaal dragen tijdens het bezoek aan de brouwerij van Nem.quote:
Beter van nietquote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem. En dan allemaal dragen tijdens het bezoek aan de brouwerij van Nem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |